Home
طلق اکریلیک قیمت

طلق اکریلیک قیمت

طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو ، دسته ای از طلق ها هستن که به دلیل ویژگی های شگفت انگیز تونسته سهم بزرگی از بازار رو به دست بیارن. در سال‌های گذشته اهمیت ساخت طلق های باکیفیت سبب شده طلق ها از جنبه های گوناگون بهینه و باکیفیت بشه. علاوه بر افزایش کیفیت ساخت تلاش بر این بوده که طلق ها ضمن بهبود کیفی از نظر قیمتی نیز به صرفه بشه. این تلاش ها به موفقیت های مهمی نیز دست یافته. طلق های اکریلیک یا پلکسی گلاس نیز یکی از همین طلق هاست که جایگزین خوبی برای شیشه محسوب میشه. در واقع بسیاری از خصوصیات و قابلیت های طلق اکریلیک حتی از شیشه بهتر هست! در این مطلب قصد داریم به معرفی محصول طلق اکریلیک فرکو بپردازیم.

طلق اکریلیک چیست

طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو از نظر ساختار مولکولی یک نوع پلیمر ترموپلاستیک محسوب میشه. پلیمرهای ترموپلاستیک یا گرماپلاستیک به دلیل ویژگی های عالی که در ادامه به اون می‌پردازیم به شکل گسترده ای بازار رو تصاحب کردن. پلیمرهای ترموپلاستیک در برابر تغییر دما تغییر شکل میده. این پلیمرها در اثر تغییر دما و گرما دادن میتونن ذوب بشن! به این ترتیب امکان شکل دهی خوبی دارن. طلق های اکریلیک در صنایع و قسمت های مختلفی به خصوص ساختمان سازی استفاده میشه. از جمله کاربردهای این طلق ها میتوان به ساخت دیوارها و سقف های طلقی ، پنجره های طلقی ، ساخت آکواریوم ، ساخت گلخانه ، پوشش استخر و حمام و … اشاره کرد.

طلق اکریلیک قیمت

چرا طلق اکریلیک جایگزین شیشه است

طلق های اکریلیک به واقع یک جایگزین عالی برای شیشه هستن. این طلق ها از جنبه های گوناگون مثل شفافیت ، مقاومت ، ایمنی ، قیمت و … حتی نسبت به شیشه برتری دارن! این طلق ها از نظر توانایی ایجاد فضاهای نورانی بسیار قابل هستن. میزان نوری که از این طلق عبور کرده و وارد فضای داخلی میشه 92 درصد هست! به این معنی که کسر ناچیزی بازتاب میشه. به طور کلی طلق های اکریلیک از جنبه های مختلف بصری عالی هستن. علاوه بر شفافیت بالا این طلق ها بازتاب نرمی گسیل میکنن و تصاویر رو واقع تر از شیشه نشون میده. ویژگی های طلق های اکریلیک فقط به جنبه های بصری محدود نمیشه و این طلق ها از نظر جنبه های فیزیکی نیز قابلیت های بالایی دارن. برای نمونه این طلق ها در حدود 20 برابر در مقایسه با شیشه های معمولی قوی تر هستن! این طلق ها همچنین ایمنی خوبی دارن.

مقایسه طلق اکریلیک و طلق پلی کربنات

در قسمت قبلی طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو ، رو با شیشه مقایسه کردیم. در این قسمت قصد داریم مقایسه مختصری بین طلق اکریلیک و طلق پلی کربنات داشته باشیم. طلق های اکریلیک اگر چه قوی هستن و می‌تونن در برابر ضربه مقاومت خوبی نشون بدن ولی در مقایسه با طلق های پلی کربنات ضعیفتر هستن. در عوض در جنبه های بصری طلق های اکریلیک به میزان ناچیزی بهتر از طلق های اکریلیک هستن. از منظر قیمت نیز قیمت طلق های اکریلیک در سطح ارزونتری قرار داره.

انواع طلق اکریلیک

  • طلق های اکریلیک شفاف
  • طلق های اکریلیک مات
  • طلق های اکریلیک طرح دار
  • طلق های اکریلیک دوجداره
طلق اکریلیک قیمت

طلق های اکریلیک شفاف

طلق اکریلیک قیمت مناسب شفاف نوعی از طلق اکریلیک هستن که میزان عبور نور در اونا بیشتر از سایر طلق هاست. همانطور که در قسمت های قبلی گفتیم طلق های اکریلیک می‌تونن بیش از 90 درصد نور تابیده شده رو وارد فضا کنن. بدین ترتیب می‌توان گفت این طلق ها به نسبت سایر متریال های موجود در بازار از جمله طلق های پلی کربنات ، طلق های پلی استایرن ، شیشه های معمولی و … بهتر هستن. طلق های اکریلیک شفاف برای ساخت پنجره های نورگیر ، آکورایوم ، صفحه نمایش و … کاربرد دارن.

طلق های اکریلیک مات

طلق اکریلیک قیمت مناسب مات به منظور حفظ حریم خصوصی بهتر و آلودگی نوری کمتر کاربرد دارن. این طلق ها دید داخل فضا رو از قسمت خارجی مسدود می‌کنن و به حفظ حریم خصوصی بهتر کمک می‌کنن. همچنین نوری که از طلق های اکریلیک مات وارد فضا میشه مانند طلق اکریلیک شفاف شدید نیست. طلق های مات برای ساخت دیوارها و سقف های طلقی ، پوشش حمام و بالکن و … کاربرد دارن.

رنگی

طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو دارای رنگ های متنوع و جذابی هستن. استفاده از طلق های اکریلیک رنگی کمک شایانی به زیبا شدن فضای مورد نظر شما میکنه. طلق های اکریلیک رنگی در محیط های مختلف از جمله مسکونی ، تجاری ، اداری ، ورزشی و … کاربرد دارن.

طلق اکریلیک قیمت

طلق های یو وی

طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو ، عایق خوبی در برابر مضرات پرتوهای خورشیده.نور خورشید با تمام خواصی که داره ممکنه خطراتی نیز به همراه داشته باشه. گستره ای از نور خورشید که طول موج 10 تا 400 نانومتری دارن اصطلاحا اشعه یو وی خوانده میشه. جالبه بدونین همین اشعه یو وی نیز خواص مهمی داره اما در صورتی که مدت طولانی در معرض این اشعه قرار بگیریم به سلامتی آسیب میرسونه. مشکل اشعه یو وی تنها آسیب رسوندن به سلامتی نیست ، علاوه بر این مورد اشعه یو وی سبب کاهش عمر طلق و زرد شدن طلق نیز میشه.

طلق های اکریلیک طرح دار

در طلق اکریلیک قیمت مناسب فرکو ، میتونی در صورت پسند از طرح های دلخواه خودتون بر روی طلق استفاده کنین. طلق هایی که از ترکیب طلق های شفاف و مات در کنار هم ایجاد میشه زیبایی خیره کننده ای دارن. در صورتی که طرح مورد نظر مرتبط با فضای مورد نظر باشه حس بهتری منتقل میکنه.

قیمت طلق های اکریلیک

قیمت طلق های اکریلیک در حالت کلی به صرفه هست. طلق های اکریلیک دارای ارزش خرید بسیار بالایی هستن. همین ارزش خرید بالا از جمله دلایل رونق این طلق ها هستن. در مقام مقایسه با سایر انواع طلق ، طلق های اکریلیک قیمت پایینتری در مقایسه با طلق های پلی کربنات دارن و در مقایسه با طلق های پلی استایرنی گرونتر هستن. همچنین قیمت این طلق ها در مقایسه با انواع شیشه سکوریت بسیار پایین‌تر هست. همه این موارد در صورتی هست که طلق های اکریلیک خصوصیات بسیار جذابی دارن و گزینه ایده آلی محسوب میشه. دقت کنین که قیمت طلق های اکریلیک بر حسب نوع ، کیفیت ، ضخامت و … متغیر هست.

طلق اکریلیک قیمت

چرا مجموعه فرکو

فرکو یکی از گروه های ایرانی هست که اقدام به تولید طلق های اکریلیک کرده . طلق های اکریلیک تولید شده توسط فرکو با رعایت نکات کارشناسی شده و بر اساس استاندرهای روز جهانی تولید شده . فرکو تمام توجه خود رو به تولید طلق های زیبا و با دوام معطوف کرده و تمام تلاش خود رو به کار بسته تا مشتریان عزیز از خرید خود احساس رضایت داشته باشن.

سفارش طلق اکریلیک

در صورتی که انتخاب شما برای خرید طلق فرکو باشه میتونی برای سفارش هم به صورت و هم به شکل غیر حضوری اقدام کنی. برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده استفاده کن و ضمن دریافت مشاوره سفارش خود رو ثبت کن. برای سفارش حضوری نیز به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده مراجعه کن و ضمن بازدید از محصولات فرکو در صورت پسند سفارش خود رو ثبت کن. ضمنا کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

طلق اکریلیک قیمت

پل ارتباطی با فرکو

می‌تونی برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

و با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کن : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو