Home
طلق اکریلیک صادراتی

طلق اکریلیک صادراتی

امروزه طلق‌ها از نظر کیفیت ساخت پیشرفت زیادی کرده‌اند و به خوبی در کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. طلق‌ها به‌خصوص یک جایگزین عالی برای شیشه‌ها محسوب می‌شوند. طلق اکریلیک که در بازار به نام پلکسی گلاس نیز شناخته می‌شود. یکی از پرکاربردترین و باکیفیت‌ترین طلق‌های موجود است. این طلق‌ها به خصوص از نظر شفافیت و مقاومت بهینه شده‌اند. در این مطلب قصد داریم به محصول طلق اکریلیک صادراتی فرکو بپردازیم.

بیشتر بخوانید : مزیت های استفاده از طلق شیشه ای برای بالکن

طلق اکریلیک صادراتی
طلق اکریلیک صادراتی

طلق اکریلیک چیست

طلق اکریلیکی یک نوع پلیمر ترموپلاستیک است. ترموپلاستیک نوعی از پلیمر است که می‌توانیم بر روی آن تغییر اعمال کنیم. به این معنی که این طلق‌ها در برابر تغییر دما دچار تغییر شکل می‌شوند. وقتی که به این پلیمرها گرما می‌دهیم، حالت نرم پیدا می‌کنند. و وقتی این پلیمرها سرد می‌شوند حالت منسجم و سخت پیدا می‌کنند. به این ترتیب این طلق‌ها از نظر شکل‌دهی عالی هستند. و می‌توان با اعمال تغییرات خصوصیات آن‌ها را بهینه کرد. طلق‌های اکریلیک از نظر ساختار شیمیایی شباهت‌هایی با شیشه دارند. چنانچه به این طلق‌ها، شیشه اکریلیک نیز گفته می‌شود. هر چند که این دو متریال از یک جنس نیستند. شیشه‌ها از ماسه‌های سیلیکاتی ساخته می‌شوند. در حالی که طلق‌های اکریلیک همانطور که از نام آن‌ها پیداست از اسید اکریلیک ساخته می‌شوند.

بیشتر بخوانید : مزیت‌های به کار بردن طلق شیشه ای پنجره

ساخت طلق‌های اکریلیک

همانطور که پیشتر گفتیم نحوه ساخت طلق اکریلیک صادراتی به ساخت شیشه شباهت دارد. ماده پایه برای ساخت طلق اکریلیک، اسید اکریلیک است. برای ساخت طلق اکریلیک ماده پایه را تا دمای انتقال شیشه هدایت می‌کنند. دمای انتقال شیشه دمایی است که ماده در آن از حالت سخت، خارج و نرم می‌شود. بعد از مرحله نرم شدن و با انجام تغییرات دلخواه برای افزایش کیفیت طلق با انتقال سرمای ناگهانی ماده حالت سخت پیدا می‌کند. بعد از این مرحله طلق شیشه ای به اندازه دلخواه بریده شده و برای عرضه به بازار منتقل می‌شوند.

خصوصیات طلق‌های اکریلیک

طلق اکریلیکی صادراتی مشخصات بسیار عالی دارد. این متریال از بهترین جایگزین‌ها برای شیشه است. یکی از مهمترین انتظارات از یک شیشه شفافیت بالای آن است. جالب است بدانید طلق‌های اکریلیک حتی از شیشه‌ها شفاف‌تر هستند. میزان نوری که می‌تواند از طلق اکریلیک عبور کند 92 درصد است. این میزان حتی به مقدار ناچیزی از شیشه بالاتر است. طلق‌های اکریلیک علاوه بر میزان عبور نور بالا، از نظر واقعی نشان دادن ویو نیز عالی هستند. این طلق‌ها بازتاب بسیار نرمی گسیل می‌کنند.

بیشتر بخوانید : طلق پلی کربنات پامنار

طلق اکریلیک صادراتی
طلق گلخانه

از طرفی علاوه بر اینکه خصوصیات نوری طلق‌های اکریلیک بسیار عالی است. این طلق‌ها از منظر خصوصیات مکانیکی و سختی نیز عالی هستند. در مقایسه با شیشه معمولی این طلق‌ها 20 برابر قوی تر هستند. همه این‌ها در شرایطی است که این طلق‌ها از نظر وزنی بسیار سبک‌تر از شیشه هستد. و چگالی آن‌ها نصف چگالی شیشه است. این طلق‌ها از نظر ایمنی عالی هستند. همچنین این طلق‌ها قابل بازیافت هستند. قیمت طلق‌های اکریلیک نیز در سطح مناسبی قرار دارد. برای نمونه این طلق‌ها قیمت پایین‌تری در مقایسه با طلق رقیب یعنی طلق پلی کربنات دارند. طلق‌های اکریلیک در برابر اشعه یو وی نیز مقاوم هستند.

موارد کاربرد

همه خصوصیات عالی که در قسمت قبلی معرفی کردیم سبب شده است که این طلق‌ها کاربردهای بسیار متنوعی داشته باشند. از جمله کاربردهای این طلق‌ها می‌توان به کاربردهای ساختمانی، ساخت آکواریوم‌ها، ساخت نمایشگرها، ساخت ضد گلوله و … اشاره کرد. در مورد کاربردهای ساختمانی طلق اکریلیک صادراتی در قسمت‌های بعدی بیشتر توضیح می‌دهیم. با توجه به اینکه طلق‌های اکریلیک شفافیت بالایی دارند و از نظر مقاومت نیز خوب هستند. به همین دلیل برای ساخت آکواریوم بسیار مناسب می‌باشند. از این طلق‌ها حتی برای ساخت آکواریوم‌های دریایی استفاده می‌شود. با توجه به مقاومت خوب و وزن سبک، گاهی از یک لایه اکریلیکی در ساخت ضدگلوله استفاده می‌شود. برای ساخت نمایشگرها نیز با توجه خصوصیات نوری عالی طلق‌های اکریلیک از این طلق‌ها استفاده می‌شود. کاربرد طلق‌های اکریلیک بسیار گسترده است. و این موارد تنها چند نمونه از کاربردهای این طلق‌هاست.

طلق اکریلیک صادراتی
طلق سایه‌بان

کاربرد طلق ها در ساختمان

طلق اکریلیک صادراتی در قسمت‌های مختلف ساختمان استفاده می‌شود. طلق‌های اکریلیک یک متریال عالی برای ساخت پنجره محسوب می‌شوند. این طلق‌ها برای پوشیده کردن بالکن و حمام و استخر نیز مناسب هستند. این طلق‌ها برای ساخت انواع پارتشین‌ها و یا محافظ راه پله و بالکن نیز گزینه ایده‌آلی هستند. علاوه بر این برای ساخت دیوارها و یا سقف‌های طلقی نیز مناسب می‌باشند.

انواع طلق اکریلیک

  • طلق اکریلیک شفاف
  • طلق اکریلیک طرح دار
  • طلق اکریلیک مات
  • طلق اکریلیک رنگی

طلق اکریلیک شفاف

طلق اکریلیک شفاف به طلق‌های اکریلیکی گفته می‌شود. که بالاترین میزان عبور نور را دارند. این طلق‌ها برای ساخت فضاهای پرنور بهترین گزینه هستند. با استفاده از این طلق‌ها می‌توانیم به خوبی از نور طبیعی خورشید بهره ببریم. برای نمونه این طلق‌ها می‌توانند یک پنجره نورگیر مطلوب برای منزل باشند. این طلق‌ها در ساختمان‌های مسکونی و تجاری و اداری و صنعتی و… به کار می‌روند. البته دقت کنید برای محیط‌هایی که تحت نور مستقیم خورشید هستند، بهتر است از طلق‌های ضد اشعه یو وی استفاده کنیم.

طلق اکریلیک رنگی

طلق‌های اکریلیک در رنگ بندی متنوعی در بازار موجود هستند. شما می‌توانید بر حسب سلیقه و نیاز خود رنگ مورد نظر خود را سفارش دهید. طلق رنگی زیبایی فراوانی دارد. و ترکیب مختلف رنگ‌ها کمک زیادی به زیباسازی فضا می‌کند.

طلق اکریلیک صادراتی
طلق رنگی

طلق اکریلیک مات

در صورتی که مایل باشیم علاوه بر استفاده از نور، حریم خصوصی بهتری داشته باشیم طلق اکریلیک مات، راه حل ما خواهد بود. طلق‌های اکریلیک مات همچنین برای جلوگیری از ورود نور شدید مناسب هستد. نوری که از طلق‌های اکریلیک مات وارد فضا می‌شود، شدت کمتری در مقایسه با نوری که از طلق شفاف عبور می‌کند دارد. طلق‌های اکریلیک شفاف گزینه مناسبی برای سرپوشیده کردن بالکن، پوشش حمام، ساخت سقف‌های طلقی، نماها و دیوارهای طلقی، ساخت پارتیشین و … هستند.

طلق اکریلیک طرح دار

استفاده از طرح‌های مختلف و جذاب سبب زیبایی بیشتر طلق اکریلیک صادراتی خواهد شد. همچنین می‌توانیم از طرح‌های مربوط به فضای مورد نظر استفاده کنیم. که در این صورت به جذابیت فضای مورد نظر اضافه خواهد شد.

قیمت

قیمت طلق اکریلیک صادراتی به عوامل مختلفی بستگی دارد. در قسمت‌های گذشته انواع طلق اکریلیک را معرفی کردیم. قیمت هر کدام از این موارد متفاوت است. همچنین کیفیت، ضخامت، رنگ و عوامل دیگر نیز در قیمت طلق موثر هستند. از جمله عوامل دیگری که بر قیمت طلق موثر هستند، می‌توان به توانایی جلوگیری از نفوذ اشعه یو وی اشاره کرد. یا طلق های دوجداره اکریلیک نیز یکی از انواع آن است که قیمت آن متفاوت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنید .

سفارش طلق اکریلیک صادراتی

فرکو یکی از تولیدی‌های ایرانی است که در زمینه تولید طلق و پلکسی اهمیت خاصی به کیفیت بالای طلق قائل است. طلق‌های تولید شده در فرکو از نظر کیفیت در سطح مطلوبی قرار دارند. و کاملا منطبق با استانداردهای نوین جهانی هستند. برای ثبت سفارش می‌توانید به شیوه حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. همچنین می‌توانید با کارشناسان فرکو تماس حاصل کنید. و ضمن دریافت مشاوره سفارش خود را ثبت کنید. و همچنین می‌توانید با حضور در محل فرکو به صورت حضوری با محصولات فرکو آشنا شوید. و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. اطلاعات تماس فرکو در قسمت انتهایی صفحه درج شده است. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز است.

پل ارتباطی با فرکو

شما می‌توانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

شما می‌توانید با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنید : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید.

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو