Home

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

قیمت شیشه رومیزی 8 میل در تولیدات شیشه و آینه به عوامل چندی بستگی داره. یکی از محصولاتی که در تولیدی فرکو در حال فروشه و دارای بازدید زیادی هست ، شیشه رومیزی ۸ میل هست .یکی از تفاوت های بسیاری که در تولید این محصول ایجاد شده تنوع نوع سبک و جنس این شیشه هست که در اصل ، از المان‌های تاثیرگذار در تعیین بهای اونه.

ما در امروزه در کارگاه دارای چند نوع شیشه ۸ میل می باشیم که هر کدوم از کاربردها و کارایی‌های متنوعی برخوردار هستن.همچنین غیر از تنوع در قسمت‌های مختلفی مثل کیفیت محصول پیشرفت داشته .

قیمت شیشه رومیزی 8 میل
شیشه رومیزی

در امروزه شیشه ۸ میل جزء پیشرفته‌ترین و با کیفیت ترین محصولات به شمار میاد .همه‌ی شیشه های تولیدی فرکو از نوع ۴ میل تولید می‌شد.اما با گذشت زمان و دستگاه های پیشرفته تمامی شیشه ها در ابعاد های مختلف و ۴ میل تا ۲۰ میل در حال ساخت هستن .قیمت شیشه رومیزی ۸ میل در اندازه و قطر های مختلف ، متفاوته.و قیمت شیشه رومیزی شما بر اساس اندازه و اشکال هندسی همچنین میل حساب میشه .در رابطه با مسئله‌هایی که در قیمت شیشه رومیزی ۸ میل تاثیر گذار هست در ادامه بیشتر آشنا می‌شیم .

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

موارد تاثیر گذار روی قیمت شیشه رومیزی 8 میل

  • ابعاد
  • اشکال هندسی
  • رنگ شیشه
  • نوع شیشه
  • ابزار اطراف شیشه
  • سکوریت و یا لمینت شدن

آیا تا به حال شیشه خم آکواریوم دیده اید؟ اینجا کلیک کنید تا به این دنیای جذاب وارد شوید.

قیمت شیشه رومیزی 8 میل
قیمت شیشه رومیزی 8 میل

تنوع رنگی شیشه رومیزی های رنگی 8 میل

از زیبا ترین مدل های میز شیشه ای میتوان به میز های شیشه ای اداری اشاره کرد. اینجا کلیک کنید تا کامل متوجه منظورمان شوید

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

مواردی که به کاربرد قیمت شیشه رومیزی 8 میل اضافه شده

یکی از مواردی که در شیشه ۸ میل وجود داره این ضخامت و طول عمر بالای این شیشه هست .به این دلیل می‌تونه از رومیزی شما بسیار محافظت کنه .و از هر گونه ضربه به شیشه که باعث میشه که شکسته بشه جلوگیری کنه.غیر از هرچیزی همینطور از شفافیت منحصربه فردی برخوردار هست که ، توجه بسیاری از افراد رو به خود جلب کرده . البته متریال شیشه بسیار کاربردی هست و میز های شیشه ای مانند میز ناهارخوری شیشه ای ، میز شیشه ای مغازه ، میز شیشه ای پذیرایی نیز بسیار محبوب هستن.

اینجا کلیک کنید تا تصورتان در مورد میز شیشه ای تلوزیون را تغییر بدهیم

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

اگر برای میز خود به دنبال یک شیشه رومیزی مناسب هستین .حتما از نوع ۸ میل تهیه کنین چون شیشه های با درجه پایین‌تر دارای خال هستن .شیشه رو با واحد میلی‌متر اندازه گیری می کنن به دلیل این که واحد میلی‌متر استاندار ترین واحد برای اندازه گیری هست .توجه داشته باش که تمامی شیشه های فرکو در تمامی اندازه ها و اشکال هندسی برای شما در کمترین زمان تولید می شه .و به دست مشتری در عرض کمتر از 48ساعت شیشه رومیزی 8میل درب منزل برای شما ارسال میشه .شیشه ۸ میل یکی از شیشه های پرفروش تولیدی فرکو به حساب میاد که می‌تونی از آن برای میز شیشه ای جلومبلی نیز استفاده کنی.

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

قیمت شیشه باید بر حسب برخی از مسائلی که در مطالب بالا گفته شد تعیین بشه .تولیدی فرکو بعد از ساخت محصول شما با اطمینان کامل برای شما ارسال میشه .در صورت نیاز و دلخواه کارشناسان فرکو به محل نصب رجوع می کنند و آینه و شیشه شما را برای شما در محل مورد نظر نصب می کنن.برای مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید .و در مورد شیشه رومیزی 8میل سوالات خود را بیان کنید .شیشه دارای چندین ضخامت مثل 8 میل و یا 10 میل و …هست که ، پرطرفدارترین آن شیشه ۸ میل هست .زیرا هم مقدار کافی ضخامت داره .و طول عمر بسیاری برای شما داره .یکی دیگر از مسائل مقاومت بالای آن در برابر گرما و سرما هست .و این خیلی برای برخی از افراد مسئله مهم و چشم گیری هست .

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

چرا بین این همه صنایع تولید شیشه و آینه فرکو را برای خرید انتخاب کنیم ؟

  • برای کسب اطلاعات بیشتر و سوالات مکرر شما کارشناسان ما دائما آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.شما می توانید در مورد انتخاب شیشه و آینه می توانید از کارشناسان ما اطلاعات جمع‌آوری کنید .
  • محصول برای شما از تولید به مصرف ارسال می شود .بعد از تحویل محصول و چک کردن متوجه هر گونه خرابی و یا هرچیزی شدید .سریعا با شماره ما تماس بگیرید .و شیشه را برای ما ارسال کنید .و یک شیشه سالم تحویل بگیرید .البته این امر غیر ممکن است .اما محض احتیاط گفته می شود .برای هر گونه مشکل راه حلی وجود دارد .
  • کیفیت شیشه های هشت میل بسیار بالا می باشد .یعنی از لحاظ کیفیت با کشورهای خارجی و اروپایی برابری می کنیم .حالا در مورد قیمت باید گفته شود که قیمت شیشه رومیزی ۸ میل نسبت به کیفیت درجه یکی که دارد بسیار مناسب و به صرفه می باشد .حتما قیمت شیشه رومیزی۸میل تولیدی فرکو را با همکاران دیگر تولید شیشه مقایسه کنید .آن وقت متوجه فرقی که در قیمت منصفانه ما با دیگر تولیدی ها هست می شوید.
  • امکان این هست که برای اندازه گیری میز شما و یا میز های جزیره به محل کارشناسان تولیدی فرکو ارسال شوند.تمامی اندازه گیری ها با متر های لیزی انجام می گیرد .
  • شما می‌توانید به صورت مستقیم در واتساپ با ما در ارتباط باشید .هم سوالات خود را بپرسید .هم این که می توانید برای ما عکس های مدنظر خود را ارسال کنید .تا ما برای شما عین عکس فرستاده شده شیشه را تحویل بدهیم.
  • در صورت هرگونه خرابی شیشه می توانید با کارشناسان ما مشورت بگیرید .و اگر امکان تعمیر وجود داشته باشد . شیشه شما تعمیر می شود .

از مدرن ترین انواع شیشه شیشه های خم هستند که بهترین نوع آنها دو جداره است. اینجا کلیک کنید تا بیشتر مطالعه کنید

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

انواع شیشه های رومیزی ۸ میلی که در تولیدی فرکو ساخته میشه

  1. شیشه رومیزی کریستال
  2. شیشه رومیزی ۸ میل مات
  3. شیشه رومیزی ۸ میل برنز
  4. شیشه رومیزی 8 میل خم
قیمت شیشه رومیزی 8 میل

قیمت شیشه رومیزی ۸ میل رومیزی

در بسیاری از مکان ها مثل مکان های اداری‌ و یا سالن های آرایشی امکان این که میز شما آسیب ببیند وجود دارد .و شما نیازمند به یک شیشه ای می باشید.که هم از میز شما محافظت کند.هم قیمت مناسبی داشته باشد .و چیز های دیگری مثل نشکن بودن و … . از این شیشه ها می توانید در این مکان های ما آسیب زیادی میز شما می بیند استفاده کنید .از این شیشه ها تنها برای میز استفاده نمی شود .بلکه برای میز های جزیره٬ نرده های شیشه ای ٬پارتشین های شیشه ای و به صورت دکوری و… استفاده بسیاری کرد .با وجود تمام‌ این چیز ها که در هر محیطی و قسمتی استفاده می شود توانسته طرفدار بسیاری داشته باشد.همچنین در تمامی سایز ها و ابعاد قابل اجراء می باشد .

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

چرا ما باید شیشه رومیزی خریداری کنیم؟

اصلا این شیء برای ما قابل استفاده می باشد؟ شاید این ها سوالی باشد که برای تمامی شما پیش آمده باشد .برای محافظت از اجسام گران‌قیمت این روش بسیار مناسب می باشد.حالا می خواهیم در مورد کاربرد ها و نقش‌ شیشه رومیزی صحبت کنیم .شیشه رومیزی چه در گذشته چه در امروزه در طراحی های دکوراسیون داخلی و طراحی و معماری یکی از نقش های گسترده ای داشت .

قیمت شیشه رومیزی 8 میل

تولیدی فرکو با پیشرفت چشم گیری که در تولیدی فرکو.داشت توانست شیشه ای با کیفیت متفاوت و فوق‌العاده و همچنین با قیمتی مناسب تولید کند .و به صورت مستقیم به دست مصرف کننده برساند.تمامی شیشه های تولیدی فرکو با مقاومت بالا تولید می شود .و می تواند سالیان طولانی برای شما کارایی داشته باشد . و خرج های اضافی را برای شما حذف کند.این شیشه های رومیزی ۸ میل با توجه به ضخامتی که دارد بسیار سبک و قابل حمل می باشد .اگر شما به دنبال یک شیشه سبک می باشید همچنین با مقاومت بالا تولیدی فرکو حتما به شما از این شیشه های رومیزی ۸ میل سفارش می دهد .

شیشه رومیزی ۸ میل حکاکی شده


آیا شما به دنبال شیشه های برای میز های مثل میز های تالار و یا میز های محیط های اداری خود هستید؟
می توانید با کمی خلاقیت محیط خود را متفاوت از هر مکانی کنید .برای مثال می توانید سفارش دهید که اسم تالار خود را و یا لگوی شرکت خود را روی شیشه های شما حکاکی کنیم .این کار هم یک کار متفاوت و همچنین شیک می باشد .همچنین میز شما را از میز های دیگر متفاوت می کند .حکاکی شیشه های رومیزی ۸ میل با دستگاه پیشرفته ای به اسم اینگریونیگ ساخته می شود .

مراحل ساخت


مراحل ساخت به این صورت می باشد .شما طرح و یا الگویی که مدنظر دارید را برای ما می فرستید.سپس ما با دستگاهی به نام اتوکد طرح را روی شیشه شما وارد می کنیم.تولیدی فرکو هیچ محدودیتی برای لگو و یا فونت نوشته برای شما ایجاد نمی کند .و شما با هر فونتی می توانید نوشته خود را روی شیشه طراحی کنید .با کمی خلاقیت می توانید تبلیغات خود را به صورت مستقیم و یا حرفه ای انجام دهید.و از سبک های قدیمی محیط خود را دور کنید. قیمت شیشه رومیزی 8 میل را می توان از مجموعه فرکو دریافت کنید.

قیمت شیشه رومیزی 8 میل به طور دقیق چقدر هست؟

قیمت شیشه رومیزی …

شیشه رومیزی 8 میل برای هتل مناسبه؟

شیشه رومیزی 8 میل برای هتل ….

برای مشاهده پیج اینستاگرامی تولیدات فرکو لینک را لمس کنید.

آدرس دفتر: تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس با مجموعه تولیدات فرکو تلفن: 02188068352

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ، ضخامت مناسب برای شیشه رومیزی بر اساس ابعاد میز ، نوع طراحی میز و …. تعیین می‌شه. برای تعیین ضخامت مناسب از مشاوره رایگان این مجموعه استفاده کن. شماره تماس: 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو