Home
آینه بک لایت

فروش آینه بک لایت

فروش آینه بک لایت بخاطر اهمیت آینه‌های لوکس در دنیای امروزی بسیار بالاست. از این رو با توجه به تقاضای بالای اونا پیشرفت ها و قابلیت‌های منحصر به فردی در اونا ایجاد شده . تنوع نیز در این زمینه بسیار بالاست. به صورتی که به راحتی می‌توان با توجه به فضای موجود و نیازی که از آینه مورد انتظار هست، آینه مورد نظر خود رو به راحتی انتخاب کرد. اما در این میان از کاربردی ترین آینه‌ها می توان آینه بک لایت رو نام برد. که به سبب ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که این نوع آینه داره، در مزون و آرایشگاه‌ها که آینه مهم‌ترین ابزار کار اوناس خیلی محبوب شده.

قیمت آینه بک لایت
قیمت آینه بک لایت

تاثیر آینه بک لایت در دنیای امروزی

ساختار کلی آینه بک لایت به این گونه است که با قرار دادن چراغ های LED که نازک می باشند در قسمت پشت آینه می تواند نوردهی داشته باشد. این نوردهی می تواند در زیبایی و جلوه بیشتر آینه کمک کننده باشد. و فضا را بزرگتر و روشنتر از آنچه که آینه های معمول نشان می دهند، در معرض دید بگذارند و ظاهر مدرن تری نیز دارند.

این نورپردازی توسط آینه بک لایت موجب شده تا به عنوان آینه عملکرد بهتری داشته باشد. و این عملکرد بهتر فروش آینه بک لایت را بهبود بخشیده است.

قیمت آینه بک لایت
قیمت آینه بک لایت

قابلیت های منحصر به فرد آینه بک لایت

آینه بک لایت قابلیت‌های قابل توجه و منحصر به فردی می‌تواند داشته باشد. برای مثال :

  • 1. نور آینه بک لایت حتماً لازم نیست که سفید باشد ، بلکه می‌تواند در رنگ های مختلف متناسب با سلیقه و دکوراسیون فضای خود انتخاب گردد.این امکان نیز می تواند فراهم باشد که بتوان با استفاده از ریموت و یا به صورت لمسی رنگ نور راتغییر داد. حتی امکان افزایش و کاهش شدت نور نیز وجود دارد.
  • 2. ضد بخار بودن یکی از قابلیت های دیگری برای آینه بک لایت است که بسیار کاربردی نیز می باشد. با داشتن این قابلیت در صورتی که آینه بک لایت در محیط مرطوبی واقع شود، بخاری روی آینه تشکیل نمی شود و صفحه آینه شفاف باقی خواهد ماند.
  • 3. پخش موسیقی و ویدیو می تواند از طریق آینه بک لایت صورت بگیرد. که یک امکان جذابی است که توسط آینه بک لایت فراهم شده است و نسل جدیدی از آینه ها را معرفی نموده است.
  • 4. امکان حک لوگو یا حتی اسم شخص، برند و یا هر نوشته مورد تمایل و علاقه خود بر روی آینه بک لایت وجود دارد. تا یک آینه بسیار اختصاصی ایجاد گردد. که تنها مختص آن فضا و فرد باشد.
  • 5. همچنین این آینه می تواند زمان و دمای محیط را نمایش بدهد.

تمامی این موارد به صورت انتخابی می باشند و به انتخاب و بر حسب نیاز می توانند روی آینه نصب گردند. این موارد موجب شده تا فروش آینه بک لایت پیشرفت خوبی داشته باشد. و بتواند در زمان کمی بسیار مورد توجه همگان قرار بگیرد و در اغلب فضاها نیز به کار برده شود.

قیمت آینه بک لایت

موارد استفاده آینه بک لایت

آینه سرویس های بهداشتی

سرویس بهداشتی از فضاهایی است که وجود آینه در آن از الزامات می باشد. در میان انواع مختلفی از آینه سرویس بهداشتی آینه بک لایت در جایگاه ویژه ای قرار دارد. این آینه ها از نمونه های مشابه خود بسیار متمایز بوده و دارای قابلیت های ویژه و متفاوت از دیگر آینه ها می باشد. و در این گونه فضاها اغلب آینه بک لایت مورد استفاده قرار می گیرد. و نوری که ایجاد می کنند برای اموری مثل اصلاح و میکاپ کفایت خواهد کرد.

قیمت آینه بک لایت
آینه بک لایت سرویس بهداشتی

آینه اتاق خواب

استفاده از آینه بک لایت در اتاق خواب هم می تواند انتخاب مناسبی باشد. و با نور درخشانی که دارد، زیبایی اتاق خواب را چند برابر می نماید. این آینه ها برای اتاق خواب بسیار مورد پسند و انتخابی ایده آل می باشد. چرا که به جهت مشخصات و نورپردازی که دارد، در بزرگنمایی و روشن‌تر جلوه دادن فضای اتاق مؤثر می باشد.

آینه آرایشگاه

آینه آرایشگاه نیز از ضروریات برای فضای سالن های زیبایی است. و با توجه به کاربرد مهم ان توجه به کیفیت و زیبایی آن از اهمیت خاصی برخوردار می باشد. از این رو فروش آینه بک لایت برای اینچنین فضاها بسیار بالاست. چرا که علاوه بر داشتن کاربردی فراتر از آینه، زیبایی آن نیز بسیار خیره کننده خواهد بود. می تواند تحول زیبایی را در فضای آرایشگاه چه مردانه و چه زنانه ایجاد نماید.

آینه بیمارستان ها

آینه در فضاهای بیمارستانی و کلینیک ها نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. زیبایی آینه های مورد استفاده در این فضاها نقش مهمی دارد. چرا که با ایجاد فضای زیبا و آرامشبخش می توان بر روحیه و احساسات افراد تاثیرگذار بود. به همین دلیل برای انتخاب آینه می توان آینه بک لایت را برگزید. چرا که با وجود نوردهی که دارد می تواند فضای آرام تری را ایجاد نماید. و نور ایجاد شده توسط آن نیز بسیار طبیعی است و مضرات چراغ های معمول را ندارد.

قیمت آینه بک لایت

کاربردهای استفاده ازلامپ های LED در آینه های بک لایت

لامپ‌هایLED که در آینه‌های بک لایت استفاده می‌شود. می‌تواند علاوه بر زیبایی ، دلبازی بیشتری نیز به فضای اطراف خود بدهد. و دارای مشخصاتی است که در زیر اشاره می گردد:

  • 1. طول عمر بسیار بالای آن‌ها که چندین برابر لامپ‌های معمولی است. همین مشخصه باعث شده تا با گذشت زمان کمی نیاز به تعویض لامپ ها وجود نداشته باشد.
  • 2. مصرف انرژی کمتری نسبت به لامپ های معمولی دارد. از این رو می تواند در پرداخت هزینه مصرفی برق صرفه جویی گردد.
قیمت آینه بک لایت
  • 3. لامپ‌های LED در حین روشن شدن و روشن ماندن هیچ گرمایی از خود تولید نمی کنند. در مقابل لامپ‌های معمولی مقدار زیادی از انرژی خود را به گرما تبدیل می‌کنند.
  • 4. روشنایی که ایجاد می‌کنند در برابر لامپ های معمولی بسیار طبیعی است . و دیگر نورپردازی و ایجاد سایه های خشن که لامپ های ساده دارند را به نمایش نمی گذارد.
  • 5. اندازه‌های مختلف و شکل های مختلفی در طراحی دارند که باعث می‌شود تا هرطور که مورد سلیقه است، تولید شود.
قیمت آینه بک لایت
قیمت آینه بک لایت

انواع مختلف آینه بک لایت چیست

1.این آینه می تواند در اشکال و ابعاد گوناگون در صنایع شیشه وآینه فرکو به دلخواه و سلیقه تولید شود. این شکل ها می تواند شامل : شکل هندسی و گرد، مربع، مستطیل، لوزی و یا هر شکل هندسی غیرمعمولی باشد. که تمام اشکال و ابعاد به راحتی قابلیت ساخت و تولید را دارند.

2. آینه بک لایت به صورت های مختلفی نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. از جمله دیواری، رومیزی و…. همچنین تمامی این حالات نیز می تواند همراه قاب و یا بدون آن باشد که هر کدام از زیبایی مخصوص به خود بهره‌مند هستند.

قیمت آینه بک لایت

3. برای ساخت آینه بک لایت نیز می توان از آینه هایی مثل آینه رنگی نیز استفاده نمود. در این صورت می توان با اضافه کردن رنگ ها به فضای خود، به آن روح تازه ای بخشید.

در واقع با وجود تنوع بالا در آینه ها، هر نوعی از آینه از جمله آینه بک لایت می تواند خود نیز انواع گوناگونی داشته باشد.

قیمت آینه بک لایت
آینه بک لایت

تیم فرکو موارد ذيل رو در سفارش‌های آنلاين به کاربر ارائه مي‌كنه

قیمت آینه بک لایت

چگونه سفارش دهیم

صنایع شیشه و آینه فرکو انوع مختلفی از آینه ها از جمله آینه بک لایت را تولید می نماید. برای دیدن محصولات فرکو اطلاع از دیگر کالا ها می توانید پیج اینستاگرام مجموعه فرکو را دنبال کنید. و برای اطلاعات بیشتر در رابطه با فروش آینه بک لایت و ثبت سفارش نیز می توانید با شماره 02188068352 تماس بگیرین. تمامی سفارش‌ها سعی می گرددو در کوتاه ترین زمان ممکن عرضه گردد. همچنین ارسال به سراسر کشور نیز انجام می پذیرد.

در صورت تمایل به بازدید حضوری از مجموعه می توانید به آدرس دفتر : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید.

قیمت آینه بک لایت
آینه گرد بک لایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو