Home
تولید طلق ضد خش

تولید طلق ضد خش

تولید طلق ضد خش به دلیل مصرف روزافزون ازین محصول روزبروز در حال افزایشه. طلق ضد خش ، ماده ترموپلاستیک بسیار محکم و مقاوم هست . پلی کربنات ضد خش نیز بسیار سبک وزن هست . و توانایی تحمل درجه حرارت شدید ، گرم یا سرد رو داره . با توجه به این ویژگی ها ، یک ماده بام مؤثر رو برای بسیاری از کاربردها ایجاد می‌کنه . در حالی که سقف پلی کربنات ضد خش ممکنه بهترین گزینه برای کل خونه نباشه. برای سایر سازه‌ها مانند عرشه ، گاراژ ، پاسیو ، سوله و باغچه های باغ ایده آل هست . 

تولید طلق پلی کربنات زیبا و دلپسند ضد خش یکی از محبوب ترین مواد در صنعت شیشه امنیتی اس . از آنجایی که می‌تونه در برابر ضربه پرتابه ها و حتی برخی از بالستیک ها مقاومت کنه . معمولاً برای ساخت پنجره ها ، درها ، ورودی ها و سیستم های پیشخوان محافظ در تاسیساتی مانند بانک ها ، فروشگاه های راحتی و ساختمان‌های دولتی استفاده می‌شه. هنگامی که تصمیم به خرید طلق یا ورق بام پلی کربنات ضد خش رو دارین . باید محصول مناسب رو با توجه به نیاز واقعی خود انتخاب کنین. تا از تلفات غیر ضروری به دلیل انتخاب اشتباه جلوگیری کنین. اگر می‌خواید اطلاعات بیشتری کسب کنین ، لطفا برای اطلاعات بیشتر با شرکت فرکو تماس بگیرین .

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

تولید طلق ضد خش
تولید طلق ضد خش

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونین با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

مزایای طلق ضد خش

پلی کربنات ضد خش می‌تونه در برابر شدت زیاد مقاومت کنه . و تقریباً نشکن هست . حتی انواع پلی کربنات مقاوم در برابر گلوله وجود داره، که در مواردی مانند سپر پلیس استفاده می‌شه . این ورق ها نیز بسیار سبک وزن هستن . و حمل و نصب اونا رو در هر مکانی آسون می‌کنه. با قابلیت انسداد اشعه ماورا بنفش ، تولید طلق پلی کربنات زیبا و دلپسند ضد خش رو به افزایش اس. چون ماده ای مناسب برای ساخت سایبان یا سقف آفتاب نیز هست . این خواص پلی کربنات همچنین اونو به ماده ایده آل برای ساخت گلخانه تبدیل می‌کنه. 

پانل های پلی کربنات ضد خش در برابر درجه حرارت شدید یا گرم یا سرد ، نور خورشید ، برف ، باران و ضربه مقاوم هستن . این کار باعث می‌شه که پانل‌ها سال‌ها بدون اینکه محو بشن. و تغییر رنگ بدن ، دوام بیارن ، در عین حال در طی سال‌ها از آسیب های مختلف آسیب نبینن .در بخش تولید طلق زیبا و دلپسند ضد خش از پلی کربنات ضد خش به طور مکرر برای پوشش استخرها ، یا برای بام سازی در انبارهای صنعتی استفاده می‌شه. با 250 برابر مقاومت در برابر ضربه شیشه شناور و 30 برابر از اکریلیک ، صفحات پلی کربنات ضد خش تقریباً نشکن هستن. که محصولی عالی برای استفاده‌های گسترده در فضای باز هست . هر شخصی این محصول زیبا و دلپسند رو بنا به نیازهای مختلف خود انتخاب و خریداری می‌کنن .

 تولید ورق ضد خراش
تولید ورق ضد خراش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق زنبوری و طلق ضد خش و طلق نشکن کلیک کنین

انتخاب بهترین شرکت تولید کننده طلق ضد خش

تمام مشتریان در بخش تولید طلق زیبا و دلپسند ضد خش با توجه به تجهیزات و فناوری پیشرفته اطمینان حاصل می‌کنن که محصولات فرکو از نظر هزینه و قیمت بسیار رقابتی هستن . نظارت عالیه بر کیفیت و بر کل فرآیند تولید از مواد اولیه ، تولید ، بسته بندی ، انبارداری تا بارگیری کانتینر وجود داره. با خیال راحت خرید کنین . ما تا آخر کار شما رو همراهی می‌کنیم . تحویل به موقع ، سیستم مدیریت تدارکات کامل و شرکت حمل و نقل کالا متعلق به خود شرکت اطمینان می‌دن که نرخ با کیفیت ما به 100٪ برسه . تحویل به موقع باعث رضایت مشتری و مشتری مداری می‌شه . 

تحویل به موقع کالاهای اونا نه تنها موجب رضایت میشه، بلکه خدمات پیک محترمانه روند تحویل دلپذیری رو نیز ایجاد می‌کنه. برخی کالاها ضمانت نامه دارن ، به همین دلیل ممکنه لازم باشه در بازه‌های زمانی دقیق تحویل بشن . و ضمانت نامه هم باید توسط مشتری امضا بشه . هر جا که فکر کردین نیاز به راهنمایی و مشاوره دارین با ما در تماس باشین . ما بهترین محصول رو با توجه به نیازهای شما معرفی می‌کنیم . و به اندازه و طرح دلخواه شما در میآریم . ما به عنوان بهترین تولید کننده طلق زیبا و دلپسند ضد خش در شرکت فرکو ، از طرح های پیشنهادی و جدید مشتریان نیز استقبال می‌کنیم . با بهترین و بروزترین دستگاه‌ها ، اندازه‌های دلخواه شما رو برش می‌دیم .

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد پلکسی گلاس و قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی کلیک کنین

تولید طلق ضد خش
تولید طلق ضد خش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای نشکن و طلق شفاف پی وی سی و کارخانه طلق دوجداره کلیک کنین .

کاربردهای طلق ضد خش

تولید طلق پلی کربنات زیبا و دلپسند ضد خش می‌تونه در صنایع مختلفی از وسایل نقلیه هوایی و زرهی گرفته ، تا شیشه های ساختمانی و امنیتی استفاده بشه . اساساً ، هر برنامه‌ای که ممکنه از ماده‌ای بهره ببره که بتونه در برابر ضربه شدید مقاومت کنه . به احتمال زیاد به نوعی از پلی کربنات استفاده می‌کنه . در اینجا خلاصه ای خاص از چند مورد از متداول ترین مواد اشاره شده اس ، که در صنعت حمل و نقل کاملاً رایج هست . این ماده قادر به مقاومت در برابر ضایعات ناشی از پرواز هست . و اونو برای استفاده در شیشه جلو اتومبیل و شیشه اتومبیل در وسایل نقلیه تفریحی تا گاری های ایده آل می‌کنه . 

تولید طلق پلی کربنات زیبا و دلپسند ضد خش حتی می‌تونه، در محیط‌های صنعتی مانند مراکز تولید و کارخانه‌ها نیز مفید باشه . ماشین آلات مورد استفاده در بسیاری از این تأسیسات سنگین ، تیز و سریع به حرکت در میان . این بدان معناست که در صورت عدم محافظت می‌تونه به ساختارهای اطراف آسیب برسونه ، و یا به کارگران آسیب برسونه . محافظ‌های ماشین برای محافظت از افرادی که این ماشین آلات و سایر وسایل اطراف اونو محافظت می‌کنن ، طراحی شدن . پلی کربنات یا لکسان ضد خش قادر به مقاومت در برابر این خطرات احتمالی بدون ترک خوردگی و خرد شدن هست . علاوه بر این ، مواد به اندازه کافی شفاف هست تا اپراتورهای ماشین آلات بتونن کنترل‌ها و سایر عناصر اساسی ماشین آلات رو هنگام انجام وظایف خود در محل ، به وضوح مشاهده کنن. 

در مورد تولید طلق زنبوری و قیمت طلق زنبوری و فروش طلق مات بیشتر بخونین

 تولید طلق ضد خش
تولید طلق ضد خش

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق دوجداره پامنار و طلق رنگی قیمت بیشتر بدونین

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری به تولید کنندگان طلق زیبا و دلپسند ضد خش ، به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  3. واتساپ:09101767773

یک پاسخ

  1. سلام مطالبتون در انتخاب به من خیلی کمک کرد . و در تماس تلفنی راهنمایی های خوبی در یافت کردم از شما ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو