Home
آینه تاچ گرد

آینه بک لایت خرید

اگه قصد سفارش یه آینه مدرن و با کلاس کاری متفاوت رو داشته باشین آینه بک لایت بهترین گزینه هست! آینه بک لایت به مدلی از آینه گفته میشه که دورش یه نورپردازی داره به صورت مخفی! همین نورپردازی ظاهر آینه رو حسابی مدرن تر می‌کنه. ترکیب آینه با نورپردازی مخفی واقعا خفنه! بعد از خرید آینه بک لایت می‌تونین تاثیر گذاری که تو دکوراسیون داره رو به خوبی حس کنین! اصلا با آینه‌های قدیمی قابل مقایسه نیست که حتی شفاف هم نیستن! البته وقتی میگیم آینه بک لایت باید دقت کنین که خود آینه بک لایت تنوع زیادی داره و یه مدل نیست.

آینه تاچ گرد

آینه‌های بک لایت در قسمت‌های مختلف منزل مثل پذیرایی ، سرویس بهداشتی و اتاق خواب ، آرایشگاه‌ها ، مزون‌ها ، باشگاه‌های بدنسازی و … مورد استفاده قرار می‌گیره. به همین دلیل مدل‌های تخصصی آینه بک لایت هم برای فضاهای مختلف به تولید رسیده. البته که در چند سال گذشته آپشن‌های جذابی هم به آینه نور دار اضافه شده که نسبت به سفارش در آینه نصب می‌شه. در ادامه این مقاله آینه بک لایت و بهترین مدل‌های اون رو بررسی می‌کنیم.

آینه قدی نوری

کدوم قاب برای آینه بک لایت مناسبه؟

یکی از موارد مهم که قبل از خرید آینه باید به اون دقت کنین نوع قاب هست. اگه قاب بد باشه آینه هم بی کیفیته! آینه‌های بک لایت هم در مدل قاب دار و هم در مدل بدون قاب موجود هستن. مدل بدون قاب ظاهر مینیمالی داره و میتونه جذاب باشه. آینه‌های قاب دار هم که خوراک ست کردن هستن. البته به نوع قاب هم بستگی داره. استیل ، فلز آبکاری شده ، چوب و های‌گلاس نسبت به بودجه بهترین انتخاب‌ها هستن.

استیل : مدل قاب استیل برای اون‌هایی که آینه لاکچری و مدرن میخوان بهترین گزینه هست.

فلز : قاب فلزی خصوصا اگه از نوع آبکاری شده باشه میتونه عالی باشه! ظاهر مدرن شبیه به استیل اما قیمت خیلی مناسب.

های‌گلاس : های‌گلاس هم با وجود قیمت مناسب ، کیفیت خیلی بالایی داره.

آینه نوری ایستاده

آینه بک لایت فوق شفاف

در سال‌های گذشته مدل‌های فوق شفاف آینه هم به تولید رسیده که شفافیت خیلی بیشتری از آینه‌های معمولی دارن.

چگونه نور آینه را روشن کنیم

برای روشن کردن چراغ اطراف آینه نسبت به سفارش آپشن‌هایی مانند سنسور تاچ ، حسگر تشخیص حرکت و ریموت کنترل به آینه تعبیه می‌شن.

دلایل استفاده از آینه بک لایت 

 چراغ اگر روی آینه شما باشد ، چون مستقیم به چشم شما می‌خورد ممکن است چشم شما را اذیت کند. شما می توانید برای حل این مشکل از آینه استفاده کنید که لامپ به صورت مخفی و در پشت آن تعبیه شده و نور ملایم و خوبی دارد.خریداری کنید این نوع آینه بک لایت بسیار مناسب و کافی می باشد و شما را زیباتر نشان می دهد و نیاز شما را برطرف می کند.

آینه بک لایت
آینه بک لایت سفارش
آینه بک لایت
آینه بک لایت سفارش

از این آینه در کجا می‌توانیم استفاده کنیم 

ساخت آینه بک لایت برای مزون ها

 در مزون‌ها می‌توان از این آینه استفاده کرد  زیرا کسی که میخواد لباس رو پرو کنه برای دید بهتر باید نور کافی داشته باشه. این نوع آینه نور مناسب و کافی رو داره و مزون شما رو شیک و زیبا میکنه.

ساخت آینه بک لایت برای سالن های زیبایی 

 یکی از مهم‌ترین وسیله برای سالن‌های زیبایی داشتن نور کافی و آینه هست . این نوع آینه نیاز شما رو برطرف می‌کنه و برای سالن شما بسیار کاربردی هست. نور ملایم و یکدست این آینه بک لایت روی صورت کسی که میکاپ می کنه سایه نمی‌اندازه. کار میکاپ آرتیست رو آسون می‌کنه و به آن سرعت می بخشه.

ساخت آینه بک لایت برای سرویس بهداشتی و حمام 

 یکی از موارد استفاده این آینه در سرویس بهداشتی و حمومه. برای حموم‌ها و سرویس‌ها هم برای بهتر شدن ظاهر خود و  آراستگی خود نیاز آینه همراه با نور کافی رو نیز داریم. بهترین انتخاب ساخت یک آینه بک لایت هست. انتخاب این آینه فضا رو بسیار شیک می کنه.اگر شما کسی هستین که حتی دکور سرویس حموم براتون مهمه بهترین انتخاب این نوع آینه هست.

 اتاق ها یا هر جای خونه 

 از این آینه مدرن و شیک و زیبا  می توان در بالای میز آرایش خود استفاده کرد و بسیار فضای اتاق شما رو نورانی کرده و  جلوه خاصی به اتاق شما می ده. از نور آینه می توان به عنوان چراغ خواب و یا مطالعه نیز استفاده کرد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کن.

آینه بک لایت
آینه بک لایت سفارش

آینه بک لایت در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو

طراحی دکوراسیون داخلی از المان های مختلفی تشکیل شده و به طور کلی برای اجرای یک طراحی مدرن باید از ابزارهای مختلفی استفاده کرد ، آینه های دکوراتیو یکی از مهم‌ترین بخش‌های طراحی فضای داخلی ساختمان محسوب میشه از همین رو در این مقاله یکی دیگر از آینه های تزئینی و مدرن که با نام آینه بک لایت شناخته شده هست رو بررسی خواهیم کرد .

آینه نوری گرد
آینه بک لایت سفارش

صنایع شیشه و آینه فرکو به عنوان اولین نمایندگی رسمی آینه های دکوراتیو در ایران فعالیت خود رو از سال ۱۳۸۲ آغاز کرد و به یاری خدا تاکنون بیش از ۱۰۰۰ طرح مختلف آینه های دکوراتیو از جمله آینه بک لایت رو تولید کرده هست.

آینه بک لایت برای اولین بار در کشور آلمان تولید شد و خیلی زود مورد توجه طراحان دکوراسیون داخلی سایر کشورها قرار گرفت ، این نوع آینه ها از اجرای مختلفی تشکیل شده که می‌توان به آینه ، ورق های PVC ، نورپردازی مخفی با استفاده از LED های رنگی و بردهای الکتریکی اشاره کرد .

انواع آینه بک لایت و دیگر آینه های قابل ساخت در صنایع فرکو

آینه سندبلاست

ما در کارگاه خود دستگاه‌های مختلفی برای تولید شیشه و آینه داریم از جمله این دستگاه که آینه رو سندبلاست میکنن. عمل سند بلاست این طور هست که دستگاه جیوه و رنگ پشت آینه را طبق طرحی که ما به دستگاه میدیم می‌تراشه و آن قسمت آینه رو زبر میکنه.از ان قسمتی که آینه سنبلاست شده نور می‌تونه عبور کنه.وقتی پشت آینه رو لامپ ال ای دی نصب می‌کنین ، بعد از روشن شدن علاوه بر اینکه نور از اطراف آینه می‌تابه از قسمتی که اونو تراشیدیم نور به سمت جلو می تابه.این آینه بسیار کاربردی هست و نور بیشتری به اتاق ق می تابونه و اتاق رو نورانی تر و دلبازتر میکنه. از این نوع آینه در سالن های زیبایی تئاتر و سینما ، مزون ها و جاهایی که نور یکی از نیازهای کارشان هست استفاده میشه.

آینه بک لایت قدی

آینه بک لایت قدی یکی از محبوب ترین اینه های دکوراتیو به شمار میاد. این نوع اینه انواع مختلفی دارن و در زمینه اینه های دکوراتیو مخاطبین بسیار زیادی داره.

ابعاد آینه بک لایت قدی به اندازه ی یک انسان بالغ هست که تمام قد یک فرد رو در برمی‌گیره.

اینه بک لایت قدی یکی از شیک ترین ، مدرن ترین و محبوب ترین اینه های دکوراتیو هست .

اینه های بک لایت ابتدا در المان تولید شد و مورد توجه خیلی از مردم و طراحان  قرار گرفت.

این نوع اینه ها از اجزای مختلفی تشکیل شدن از جمله :

1. اینه

2. ورق های pvc

3. نورپردازی مخفی ( (LED

4. برد های الکتریکی

مورد استفاده در همه جا

امروزه آینه بک لایت قدی در اکثر اپارتمان‌ها و ساختمان‌های مسکونی مورد استفاده قرار میگیرن که تاثیر بسیار زیادی بر روی دکوراسیون داخلی ساختمان میذاره.

این محصول در سالن های آرایشی، تالار ها ، سرویس بهداشتی و حموم و غیره بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرن به خصوص در سالن‌های ارایشی و مزون ها که به سالن جلوه‌ی دیگری میده و می توان از شفافیت آن استفاده کرد .

آینه به کار رفته در آینه‌های بک لایت قدی از آینه های بسیار با کیفیت و درجه یک هست که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هست.

مواد اولیه به کار رفته در این محصول باعث شفافیت و کیفیت بالای این محصول شده که در برابر ضربه مقاومه

آینه به کار رفته در این محصول کاملا  شفاف و بدون موج هست و به دلیل استفاده از آینه با کیفیت و درجه یک، امکان واکنش اندود آینه با محیط های مرطوب وجود ندارد و در نتیجه آینه دچار آسیب و خوردگی جیوه نخواهد شد.

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

آینه قدی لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو