Home
قیمت آینه دکوراتیو رنگی

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

آینه دکوراتیو رنگی چیست

یکی از آینه های باکیفیتی که درتولیدی فرکو تولید میشه آینه دکوراتیو رنگی هست . قیمت آینه دکوراتیو قدی اگه به طور مستقیم و بی‌واسطه از شرکت تولیدکننده تولید بشه ، بسیار مناسب و به صرفه هست. از این آینه برای قسمت‌های تزئینی منزل و یا محیط کار استفاده میشه.و می توان گفت که جزء وسایل کاربردی و مهم برای تزئینات منزل به حساب میان. خونه ای که در آن آینه ای وجود نداشته باشه دکوراسیون زیباو جذابی نداره. و حس بدی به آدم انتقال می‌کنه .

آینه‌هایی که امروزه وجود دارن اکثرا تاچ بوده که از خود دارای آپشن نورپردازی هستن.دیگه وقتی ریموت دستته تو تعیین میکنی که ، نورش چه شدتی داشته باشه یا نورش چه رنگی باشه.

این آینه‌ها به صورتت تخصصی برای سالن‌های آرایشی ثبت سفارش میشه . برا همین طبیعیه که هیچ کس دیگه برای خریدن آینه میکاپ به شیشه بری سرکوچه نمیره که ، ابعاد بده آینه رو برش داده و بدن دستش. بلکه تمام این آینه‌ها بسته به نوع کاربردش دارای قابلیت‌های مختلفی هستن.

آینه ی دکوراتیو رنگی در سایز ها و اشکال مختلفی تولید میشه که ، همچنین دارای جنس و سبک‌های قاب مختلفی نیز هست . این قاب ها شامل : چوبی ّ، فلزی، برنزی، پلاستیکی و استیل هستن . این آینه مناسب برای هر سبک خوونه‌ای هست و هیچ محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کنه .

آینه دکوراتیو رنگی هم خود آینه و هم قابش دارای رنگ بندی های مختلفی هست .

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

کارایی های آینه دکوراتیو چیست

  • از آینه دکوراتیو در راهرو ها و اتاق خواب استفاده می شود . آینه های در اتاق خواب و راهرو لازم است که شما بتوانید خود را مرتب کنید .
  • از آینه دکوراتیو رنگی در سالن پذیرایی در قسمت بالای مبلمان به منظور یک قاب و قسمت تزئینی استفاده می شود .

آینه دکوراتیو رنگی یکی از زیباترین و مدرن ترین نوع آینه ها برای منزل و محیط کاری است .صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آماده ارائه خدمات در به‌صرفه‌ترین قیمت برای آینه دکوراتیو رنگی هست.

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

برای خرید آینه دکوراتیو چه عواملی را باید مد نظر بگیریم

  • محیطی که برای نصب این آینه در نظر می گیرید مناسب باشد .یعنی متناسب با ابعاد دیوارتان اندازه آینه دکوراتیو را تعیین کنید .
  • شکل و رنگ همچنین قاب آینه خود را بر اساس رنگ دکوراسیون خود انتخاب کنید . و یا رنگ های مثل سفید و مشکی انتخاب کنید که با اکثرا رنگ ها مناسب باشد.
  • متریال قاب یا فریم آینه تزئینی
قیمت آینه دکوراتیو رنگی

تاثیرات وجود آینه دکوراتیو در منزل چیست

  • باعث بزرگ نمایی ،روشنایی و دلبازتر شدن فضای شما می شود.
  • برای طراحی دکوراسیون داخلی و خارجی مناسب می باشد .

انواع آینه های که در گروه آینه تزئینی تولید میشه

  • قیمت آینه دکوراتیو گرد
  • قیمت آینه دکوراتیو رنگی
  • قیمت آینه دکوراتیو پتینه
  • قیمت آینه دکوراتیو 3 تایی
  • قیمت آینه دکوراتیو 5 تایی
  • قیمت آینه دکوراتیو حسگری
  • قیمت آینه دکوراتیو کریستال
  • قیمت آینه دکوراتیو قاب دار
  • قیمت آینه دکوراتیو طرح دار
  • قیمت آینه دکوراتیو سه بعدی
  • قیمت آینه دکوراتیو ریموتی
  • قیمت آینه دکوراتیو دماسنج دار
  • قیمت آینه دکوراتیو مسی
  • قیمت آینه دکوراتیو برنزی
  • قیمت آینه دکوراتیو آویزی
  • قیمت آینه دکوراتیو پازلی
  • قیمت آینه دکوراتیو جورچین
  • قیمت آینه دکوراتیو کاری
  • قیمت آینه دکوراتیو موزیکال
  • قیمت آینه دکوراتیو شلف دار
قیمت آینه دکوراتیو رنگی

قیمت آینه دکوراتیو رنگی به چه صورت می باشد

همانطور که در متن بالا از انواع آینه دکوراتیو با خبر می شوید متوجه این خواهید شد همانطور که آینه دکوراتیو دارای مدل های مختلفی می باشد قیمت های مختلفی نیز دارد . با تماس مستقیم می توانید از قیمت تمامی مدل های آینه دکوراتیو با خبر شوید. تمامی همکاران و کارشناسان تولیدی فرکو در آمادگی ارائه بهترین خدمات به شما عزیزان می باشد .

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

تاثیر نور در آینه دکوراتیو :

یکی از ویژگی مهم آینه این است که نور را در فضای خانه انعکاس میکند و باعث افزایش روشنایی می شود. اگر به دنبال یک دکوراسیون شیک هستید و اگر می خواهید منزل خود را مدرن و در عین حال زیبا کنید  ما به شما آینه های دکوراتیو را پیشنهاد می دهیم. زیرا چیدمان این آینه ها طوری است که ،در ابعاد مختلف و به سلیقه خود مشتری چیدمان خواهند شد.  برای زیباتر شدن آینه های دکوراتیو شما می توانید اطراف و یا داخل این آینه ها را نور پردازی کنید .نورپردازی در همه جای منزل باعث می شود فضایی زیبا و شیک ایجاد شود که توجه همه را به خود جلب کند.

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

قیمت آینه دکوراتیو رنگی دایره ای به چه صورت می باشد

آینه ی دایره ای یکی از آینه های پر فروش در تولیدی فرکو می باشد که زیبای محیط شما را چندین برابر می کند . و با زیبایی خود توجه همه ی افراد را به خود ججذب می کند . آینه های در تولید فرکو تولید می شود که در سایز بندی های مختلفی کنار هم قرار می گیرد .به این آینه ها اصولا آینه های سه تایی و پنج تایی می گویند . حالا این که آینه شما قاب داشته باشد و یا نداشته باشد و یا همچنین از چه قابی برای شما استفاده شود دست شما عزیزان می باشد .و بر اساس سلیقه شما صورت می گیرد .

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

استفاده از تکه های آینه در کنار یکدیگر که به صورت پازل بسیار مدرن و جذاب می باشد.و  ایده ای بروز و جالب برای تزئین اتاق و یا هر محیطی که مد نظر دارید به شمار میرود.این سبک آینه در ابعاد و اشکال متفاوت برای شما انجام می گیرد. و نمایی زیبا در دکوراسیون خانه ایجاد میکند.شما می توانید با توجه به سلیقه ی خود طرح این آینه هارا انتخاب کنید.و به ما سفارش دهید . و آینه خود را در عرض کمتر از 48 ساعت تحویل بگیرید .

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

آینه بدون قاب دکوراتیو به چه صورت می باشد

اینه ی بدون قاب بسیار شیک می باشد و در تمامی اشکال هندسی و ابعاد برای شما برش کاری می شود . بعضی از آینه های تزئینی چند تایی و تیکه ای می باشند .و با قرار دادن این تیکه ها در کنار هم می توانید یک دکوراسیون زیبا برای محیط خود ایجاد کنید .برای ثمال آینه های تولید می شود که پروانه ای بزرگ می باشد و به ترتیب پروانه های دیگری در سایز بندی های مختلفی در حال پرواز می باشد .آینه های پلکسی در تولیدی فرکو تولید می شود که کیفیتی منحصر به فردی دارد .ولی نصب به خود آینه کیفیت پایین تری دارد . این آینه ها سبک می باشند . و در صورت شکست هیچ آسیبی برای شما به همراه نمی آورد .

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

آینه دیواری و قدی دکوراتیو به چه صورت می باشد

شما عزیزان می توانید از آینه قدی در جابه جای منزل و یا محیط کاری خود استفاده کنید اگر جای نصب این آینه را ندارید حتما رویکمد دیواری و وی دیوار به صورت ثابت نصب کنید . این پیشنهاد به صرفه و صحیح تولیدی فرکو به شما عزیزان می باشد . همچننی می توانید از آینه قدی خود به صورت چرخ دار و متحرک خریداری کنید .و هر موقع که بخواهید با کم‌ترین فشار جای آینه خود را تغییر دهید . و برای روحیه خود دکوراسیون خود را تغییر دهید.

قیمت آینه دکوراتیو رنگی

راه های زیر می تواند به شما در تشخیص سایت های کلاهبردار کمک کند.


نداشتن اساس‌نامه
روزنامه رسمی
کد های اقتصادی
برگه ارزش افزوده
اظهارنامه مالیاتی .

چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه هایی که برای ارتباط برقرار کردن با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می باشد .
آدرس دفتر :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو