Home
میز عسلی سلطنتی

قیمت میز عسلی سلطنتی

میز عسلی سلطنتی از سری ابعاد کوچک میزهایی هست که در کنار ست‌های مبلمان در منازل، محیط کار، هتل، و … مورد استفاده قرار می‌گیره. این محصولات معمولا دارای سه الی چهار سایز هستن و در اونا ظرافت کاری‌های بسیاری کار شده و به همین دلیله که اونا رو میز عسلی سلطنتی می‌نامن . معمولا قیمت میز عسلی سلطنتی از میز عسلی معمولی بیشتر هست. در کنار مبلمان‌ها برای پذیرایی و یا جنبه‌های تزیینی قرار می‌گیره. میزهای عسلی در تنوع بسیار بالا از لحاظ رنگ، مدل، و سایز قرار دارن. برای پوشش سلیقه‌های مختلف خریداری می‌شن. یکی از مدل‌های این محصولات میزهای سلطنتی هست که ‌، مناسب برای ست مبلمان سلطنتی و استیل هست.خوبی میزهای عسلی اینه که جای زیادی اشغال نمی کنن، اما در عوض استایل و زیبایی خاصی به دکوراسیون اتاق پذیرایی میده.

الانم که میدونی ظاهر چیدمان مبلمان و میزهای خونه در مدرن بودن فضا اهمیت داره.و همچنین در محل‌های کاری هم چقدر می‌تونه تو تقویت روابط موثر باشه.مخصوصا که مدل‌ها و طرح‌های فوق‌العاده زیبایی وارد بازار شده که این جلوه و جذابیت رو چندین برابر می‌کنه.

برای فضاهای کوچک توصیه میشه ازشیشه میز عسلی سلطنتی با رویه شیشه ای استفاده کنین، چرا که رویه شفاف باعث میشه فضای پذیرایی، گرفته دیده نشه. رویه‌های شیشه ای شاید به مزاق خیلی‌ها خوش نیاد، خصوصا وقتی صحبت از مبل‌های سلطنتی میشه، همگی انتظار رویه سنگ مرمر یا چوب طبیعی دارن. که می‌خوایم در این مقاله به قیمت میز عسلی سلطنتی و انواع اون و عوامل مؤثر بر قیمت میز عسلی سلطنتی بپردازیم.

میز عسلی
میز عسلی

محل قرار گیری میز عسلی و قیمت میز عسلی سلطنتی

اتاق پذیرایی تنها اتاق در خونه‌اس که مختص مهمونا تزیین و چیده میشه. هر چه چیدمان زیباتر باشه، نشون از احترام زیاد میزبان به مهمون داره. سبک مبل سلطنتی همراه میز جلو مبلی و میز عسلی سلطنتی قطعا یکی از زیباترین طرح‌های مبلمان رو شامل میشه. البته برخی تولید کنندگان مدل‌هایی بدون میز عسلی عرضه می‌کنن. یا اینکه تعداد میزها نسبت به تعداد مبل و مهمونای حاضر کمه.

جنس اصلی میزهای عسلی سلطنتی چوبه که می توان این نوع میزها رو در خونه‌های قدیمی و همین‌طور کاخ‌ها مشاهده کرد. اما طرح‌های مدرن و جدیدتر اون ترکیبی از چوب و فلزاتی مانند استیل و مس هست. رنگ این محصولات نیز بر اساس سلیقه مشتریان مختلفی اس. سفید، مشکی، قهوه ای، و … از نمونه رنگ های پر فروش این محصولات هستن. سایزهای کوچک میزهای عسلی سلطنتی معمولا دارای حک کاری های ریز و سلطنتی هستن. به رنگ‌های مختلف در دسترس مصرف کننده قرار می‌گیره. 

میز عسلی سلطنتی
میز عسلی سلطنتی

عوامل مؤثر بر قیمت میز عسلی سلطنتی

  • جنس و متریال میز : بزرگترین عامل تأثیرگذار در هزینه‌ی میز عسلی و سلطنتی مواد اولیه‌ اونه که مستقیم بر قیمت میز عسلی سلطنتی تاثیر میذاره. از اونجایی که این موضوع واضح هست. شما باید در انتخاب نوع پارچه، چوب و سایر مواد مورد استفاده در ساخت میز عسلی سلطنتی رو انتخاب کنین. که با مواد باکیفیت ساخته شده باشه. مواد مورد استفاده در ساخت این میز و صندلی‌ها مانند چوب و پارچه، مستقیماً بر قیمت اونا تأثیر می‌ذاره. که هرچه هزینه‌ این مواد بیشتر باشه مبلمان نیز گرون‌تر میشه. چوب و فلز از گرون‌ترین متریال‌هایی هستن که در ساخت میز به کار می‌ره.
  • ابعاد میز : ابعاد میز یکی از معیارهایی اس که در قیمت میز عسلی سلطنتی تأثیر مستقیم داره. هر چه سایز و ابعاد میز بزرگ‌تر و برای ساخت اون از مواد بیشتری استفاده شده باشه، قیمت اون نیز افزایش پیدا می‌کنه. ولی موارد استثنا هم وجود داره. ممکنه شما میزی با ابعادی بزرگ و با قیمت پایین‌تری نسبت به میز کوچکتر تهیه کنین.این احتمال داره که میز کوچکتر جنس بهتر و دوام و استحکام بالاتری داره.
  • طراحی میز : از اونجایی که هر میز به روش خاصی طراحی می‌شه، هر چه طراحی خاص‌تر و ابتکاری‌تر باشه هزینه‌ اون بالاتر میشه یک طرح پیچیده نسبت به یک طرح ساده گرون‌تر هست چون کارهای منبت‌کاری و طرح‌های پیچیده نیاز به صرف زمان و زحمت بیشتری اس باعث افزایش قیمت میز عسلی سلطنتی و عسلی و غیره می‌شه. علاوه ‌بر این، اگر مبلمان کاربردی‌تر باشه، هزینه‌ اون بیشتر از یک میز ساده اس.

تاثیر میز عسلی سلطنتی بر دکوراسون

امروزه نسبت به سال‌های قبل استفاده از میز عسلی سلطنتی در دکوراسیون خیلی بیشتر شده اس.طرح‌های شیک و زیبای این میزها این امکان رو میده .که دکوراسیون سالن غذاخوری منزل زیباتر جلوه کنه. در معنایی دیگه با قرار دادن یک کشوی عسلی سلطنتی در کنار مبلمان، می‌تونین جلوه‌ای شیک و کلاسیک برای منزل خود طراحی کنین. همچنین استفاده از میزهای عسلی با متریال بالا انتخاب فوق العاده‌ای هست. 


معمولا ظروف چیده شده روی میز شیشه ای گرد بسیار زیباتر در محیط جلوه می‌‌کنن. اگز از میز شیشه ای در دکوراسیون منزل خود با پایه ‌های چوبی در کنار صندلی چوبی استفاده کنین جلوه زیبایی رو به منزل خود می‌دین.
همانطور که می ‌توان شیشه رو برای میزهای پذیرایی در منزل استفاده کرد، میز عسلی سلطنتی کوچک هم به دلیل داشتن وزنی سبک انتخاب بسیار مناسبی اس که البته طرفداران زیادی هم داره. میزهای شیشه ‌ای با داشتن فریم زیبا در هر مکانی که قرار می‌گیرن توجه رو جلب می‌کنن.

خونه‌های کوچک وقتی با مبلمان سلطنتی پر میشن دیگر فضای کمی برای قرار دادن میز جلو مبلی باقی می‌مونه. این میز ها بخاطر حجیم بودن رفت و آمد اطراف مبلمان رو بی نهایت سخت و دشوار می‌کنن. این موضوع می‌تونه باعث دردسر خودتون و میهمانان‌تون بشه. برای جلوگیری از این مشکل، می‌تونین از چند ست کوچک میز عسلی سلطنتی در اطراف مبلمان استفاده کنین تا هم دکوراسیون اتاق پذیرایی بهم نخوره و هم مشکلی در رفت و آمد نداشته باشین.

میز عسلی سلطنتی
میز عسلی شیشه ای

تزیین میز و عوامل تعیین کننده‌ی قیمت میز عسلی سلطنتی

شیشه میز های عسلی به دلیل شفاف بودن و خصوصیات خود می‌تونن، همه چیزها رو در درون خود به نمایش بذارن. و به همین دلیل می‌توان در اونا از انواع بافت‌ها و چیدمان‌های مختلف متناسب با دکوراسیون انتخاب و استفاده کرد.می توان انواع پارچه‌ها و مدل‌های گوناگون اونو استفاده کرد. به غیر از بافت، رنگ های متنوع و زیبا نیز ایده هایی هستن. که به خوبی می‌تونین برای تزیین زیر میز شیشه ای استفاده کنین.شما رنگ‌های متنوع رو به روش‌های مختلفی می‌تونین برای این منظور به کار بگیرین.

همین طور می‌تونین اونا رو  با جعبه‌ها و کتاب‌ها و سبدهای حصیری تزیین کنین.البته شما می‌تونین بدون هیچ هزینه ای و فقط با کمی خلاقیت شیشه میز عسلی سلطنتی خود رو تزیین کنین.اگر هم فضای کمی دارین.استفاده از صدف‌ها و اشیا رنگی اتخاب مناسبی اس.یک آپشن دیگه برای محیط‌های کوچک انتخاب میزهای عسلی سلطنتی تک پایه اس. این میزها هم درست مانند مدل‌های شیشه ای به خاطر ظاهر زیبا و طراحی‌های خاص این نوع میز ها باعث میشن فضای پذیرایی خیلی دلگیر و گرفته دیده نشه. از لحاظ استایل و سبک طراحی هم خیالتون راحت باشه. مدل‌های تک پایه از لحاظ زیبایی و کارایی چیزی از مدل‌های چهارپایه کم ندارن.

انواع میز عسلی سلطنتی

میز عسلی شیش ای گرد
میز عسلی گرد

میز عسلی طرح دار

در این نوع میزها معمولا خود طرح میز تاثیر مستقیم بر روی قیمت میز عسلی سلطنتی ما داره. که می توان طرح اونو با توجه به خواسته و نیاز مشتری آماده کرد.

میز عسلی گرد

با توجه به تولید بسیار زیاد میزهای عسلی در طرح گرد شیشه های رومیزی نیز در این طرح تولید میشن ، برای تولید  میز گرد از گردبرهای دستی و دستگاه CNC استفاده میشه.

میز عسلی MDF

میزهای ام دی اف به علت تنوع در طرح و رنگ و همچنین به خاطر داشتن کیفیت و مرغوبیت بسیار بالا نسبت به سایر میز ها با جنس های دیگر طرفداران بیشتری دارن. البته باید به قیمت میز عسلی سلطنتی MDF هم توجه کرد که هم به بودجه‌مون بخوره. هم به محیط دکوراسون‌مون این مدل میزها که معمولا ساده هستن. برای مبلمان راحتی و دکوراسیون‌های مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرن.

میز عسلی شیشه ای
میز عسلی شیشه ای

میز عسلی حکاکی شده

در این نوع میز ها شیشه ها با دستگاه هوشمند طرح های مورد نیاز و انتخاب شده را روی شیشه حکاکی می کند. در واقه میشه گفت طرح مورد نیاز روی شیشه تراشیده می شود.

میز عسلی جلومبلی

وجود میز جلو مبلی در مقابل هر مبلمانی لازمه. این میز برای پذیرایی از مهمانان و قراردادن وسایل پذیرایی مورد استفاده قرار می‌گیره و معمولا دارای دو یا چند میز عسلی سلطنتی اس.

میز عسلی ارزان

اگر قصد خرید میز عسلی ارزون دارین باید بدونین که در کنار قیمت کیفیت کار نیز بسیار زیاد اهمیت داره و اصلا نمیارزه که برای دادن پول کم یک میز بی کیفیت پرداخت و زیاد روی قیمت میز عسلی سلطنتی حساس بود.میزهای ارزون و نامرغوب دوام زیادی نداشته و شما بعد از مدتی استفاده مجبور به خرید دوباره میشین. پس یکبار یک محصول با کیفیت و با دوام بخرین و سال‌ها از اون استفاده کنین.

میز عسلی هوشمند

این نوع شیشه ها که قیمت بالاتری نسبت به شیشه های معمولی دارن با طرح خاصی که دارن ، با استفاده از فناوری‌های نوین می‌توان با اون میزان جذب نور رو در این‌گونه از شیشه‌ها تغییر داد.با استفاده از ریموت شیشه از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد.در شیشه های عسلی هم می توان از این نوع شیشه ها استفاده کرد.

میز عسلی مات

امروزه با توجه به مصارف بسیار زیاد و کاربردهای چشم گیر شیشه صنعتگران همواره در تلاشن اونو به اشکال مختلفی در آوردن. تا همچنان قابل توجه و چشم نواز باقی بمونه و باعث زیبایی و جذابیت طرح ها بشه. برای مثال در معماری، افراد گرایش ویژه ای به استفاده از شیشه ها، خصوصا شیشه مات پیدا کردن.از مزایای شيشه هاي یا مات، لک نشدن و قابلیت استفاده و شست و شوی مداوم بدون نگرانی از تمیز نگه داشتن همیشگی اوناست، ضمن اینکه نیاز به خشک کردن بلافاصله بعد از شست و شو ندارن.در میزهای عسلی هم با استفاده از دستگاه خاص شفافیت رو از شیشه می‌گیرن و به اون طرح میدن.

میز عسلی کریستال

شیشه های کریستال میزان شفایت بیشتری به نوع شیشه های دیگر دارن . همین باعث زیبایی اون و البته تاثیر گذاری بر قیمت شیشه های مختلف و همینطور قیمت میز عسلی سلطنتی میشه.برای تولید شیشه میز عسلی سلطنتی معمولا از شیشه های کریستال ۸ میل استفاده میشه.قیمت این نوع شیشه ها هم معمولا بالاتر از شیشه های معمولی اس.

میز عسلی رنگی

شیشه رنگی نوعی از شیشه های ساختمانی اس که در مدل‌های مختلف مانند مات، یک طرف مات، نشکن، شیشه رنگی سکوریت و … تولید میشه. که می توان از این نوع شیشه ها در میز های عسلی سلطنتی هم استفاده کرد.در واقع ساخت شیشه رنگی به دنبال ساخت شیشه های معمولی بود که با گذشت زمان با اضافه شدن ترکیبات شیمیایی، طیف رنگی مختلفی ابداع شد. حتی این پیشرفت‌ها در سال‌های اخیر به جایی رسیده اس که می توان شیشه رنگی رو به شیشه معمولی و بی رنگ تبدیل کرد.با به کار بردن این شیشه ها، ‌نور طبیعی خورشید به رنگ های متنوع تبدیل گشته و فضا زیباتر میشه.

شیشه اسید کاری شده

البته که امروزه شیشه اسیدکاری شده بیشتر به عنوان شیشه در ورودی ساختمان های لوکس استفاده میشه .ولی امروزه هم می توان در میز های شیشه ای مختلفی مانند میز عسلی سلطنتی استفاده کرد. در ابتدا روش اسید کاری شیشه بدین شکل اس که ابتدا شیشه با ابعاد مورد برش داده میشه. سپس پس از برشکاری باید طرح اسیدکاری انتخاب بشه و توسط نرم افزارهای مخصوص پیاده‌سازی میشه.و در  آخر شیشه اسیدکاری ، شیشه وارد دستگاه شده و طرح ایجاد شده روی شیشه حکاکی میشه قابل ذکر هست که اسیدکاری روی شیشه توسط دستگاه زمانبر هست و فرآیند حکاکی روی شیشه به کندی صورت می‌گیره.

میز عسلی شیشه ای
میز عسلی شیشه ای طرح دار

قیمت میز عسلی سلطنتی با منصفانه‌ترین رقم

می‌تونین هر مدل و طرحی که می‌خواید و در ذهن دارین رو به فرکو سفارش بدین . برای تولید و طراحی از مجرب ترین افراد در کارگاه فرکو و از جدیدترین دستگاه های موجود در ایران استفاده می‌کنیم . برای سفارش و مشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرین. ویا با کلیک بر واتساپ (09307597929)به صورت مجازی سفارش خود و ثبت کنین.

آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو