Home

خرید آینه قدی پایه دار

سفارش آینه قدی پایه دار جدیدا خیلی بیشتر شده! آینه‌های دیواری یه معضل خیلی بزرگ دارن. فکرش رو کنین که بخواین یه آینه دیواری رو جابجا کنین. می‌تونه یه دردسر بزرگ باشه و اکثر مردم دوست ندارن! و یا واقعا وقت این کار رو ندارن دم به دقیقه دست به آچار بشن! در حالی که با مدل‌های پایه دار چنین مشکلاتی رو ندارین و می‌تونین راحت جابجاش کنین. پس این مدل خصوصا برای محیط‌هایی که نیاز به تغییر آینه در اونا زیاده عالیه. از طرفی یه مزیت بزرگ دیگه هم تو آینه‌های پایه دار دیده می‌شه. اینکه می‌تونین زاویه آینه رو هر طوری که دوست دارین تنظیم کنین.

آینه‌های نوری تاچ تحولی در تولید آینه به‌شمار میان که جای تمام آینه‌های چند دهه پیش رو گرفته. و طبیعی هم هست که با وجود آینه‌های فوق شفاف کسی سراغ آینه‌های کم کیفیت نره.نورپردازی آینه‌های مدرن به دو طریق ایجاد میشه. یا توسط لامپ‌های که در ظاهر آینه کار گذاشته شده و یا از طریق نورپردازی مخفی نور و روشنایی آینه تامین میشه.

که در هر دو صورت آینه حالت تاچ داره. که سنسورهای حرارتی یا لمسی آینه باعث تنظیمات نور و موسیقی آینه میشه. و کار کاربر رو راحت و دلچسب می‌کنه.

پس بی دلیل نیست که مردم این روزها مدل پایه دار رو دوست دارن.البته! وقتی می‌گیم آینه پایه دار در مورد مدل‌های مختلف حرف می‌زنیم. پس به مدل‌های قدیمی فکر نکنین! مدل‌های جدید آینه قدی پایه دار اصلا قابل مقایسه نیستن.

آینه قدی

کاربرد آینه سرتاسری پایه دار

آینه‌های قدی پایه دار به جز اینکه برای خونه جذاب هستن به عنوان آینه آرایشگاه هم می‌تونن گزینه مناسبی باشن.

آینه قدی مدرن
آینه قدی

ویژگی کاربردی پایه ها

یکی از مزیت‌هایی که آینه‌های پایه دار داره ، این هست که شما دید و ویو رو در زاویه‌های مختلفی دارین و نه فقط یک زاویه. مزیت دیگه هم مشخصا جابجایی راحت هست.

آینه قدی با پایه مناسب چه فضاهایی هست

آینه قدی پایه دار رو تقریبا می‌شه هر جایی گذاشت. در واقع تو هر محیطی که نیاز به آینه جذاب دارین که جابجایی راحتی داشته باشه. مثل :

  • خونه
  • مزون‌ها
  • بوتیک‌ها
  • فضاهای اداری
  • سالن های تئاتر
  • کفش فروشی‌ها
  • لباس فروشی ها
  • سالن‌های عروسی
  • اتاق پذیرایی منزل

انواع سبک آینه قدی پایه دار و کاربرد اون در سبک‌های مختلف دکوراسیون امروزی

  • آینه قدی در سبک روستیک
  • آینه قدی پایه ای در سبک مدرن
  • آینه قدی مناسب در سبک بوهمین
  • آینه قدی پایه دار برای سبک کلاسیک
  • آینه قدی پایه دار در سبک مینیمالیست
  • آینه قدی با پایه در سبک سنتی و قدیمی

قیمت انواع مختلف برای سفارش آینه پایه دار

قیمت انواع آینه ها بسته به نوع قاب ، آپشن‌ها ، ابعاد ، شکل هندسی خیلی متنوعه . اما اصلا کدوم مدل آینه پایه دار ارزش بیشتری داره؟ در ادامه این مقاله مدرن‌ترین آینه‌های پایه دار رو معرفی می‌کنیم. همچنین می‌تونین با تماس 02188068352 با سوالات خودتون رو بپرسین.

آینه قدی پایه دار دکوراسیون
آینه قدی

انواع آینه پایه دار

سفارش آینه قدی پایه دار بک لایت

آینه بک لایت رو می‌تونیم مدرن‌ترین نوع آینه پایه دار بدونیم. در این مدل خاص آینه از نورپردازی استفاده می‌شه! نوری که در آینه بک لایت تعبیه می‌شه حالت نواری داره و البته به صورت مخفی هست! یعنی شکل خود چراغ مشخص نیست و فقط نور جذابی که می‌تابونه دیده می‌شه. البته چراغ نسبت به سفارش می‌تونه هر شکلی داشته باشه. حتی می‌تونه به شکل لوگو یا … باشه. مدل آینه بک لایت هم در مدل قاب دار تولید می‌شه و هم در مدل بدون قاب که طرح مینیمال داره.

آینه چراغ دار پایه دار

آینه چراغ دار یا آینه هالیوودی یکی از محبوب‌ترین انواع آینه پایه دار محسوب می‌شه. چه فرقی داره؟ از اسمش هم مشخصه که این آینه برای آرایش عالیه! در مدل آینه هالیوودی در قسمت کناری چراغ‌های حبابی نصب می‌شه تا آینه حسابی برای گریم و آرایش عالی بشه! ظاهر آینه هم خاص می‌شه.

آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار

آینه لمسی پایه دار

این آینه جز بروزترین آینه ها محسوب می‌شه. در این نوع منحصر به فرد آینه با لمس کردن قسمت تعیین شده بر روی سطح آینه روشن میشه و با لمس کردن دوباره همان قسمت از آینه لامپ ها خاموش میشن. نحوه ی عملکرد این آینه های مدرن تمام تاچ هست و سیستم کارکرد اونا درست مشابه تاچ موبایل‌های هوشمند به صورت تمام حرارتی هست .

آینه قدی

آینه کودک پایه دار

جالبه بدونین که در سال‌های گذشته مدل‌های آینه مخصوص کودکان هم تولید شده! اصلا این مدل‌ها چه تفاوتی دارن؟ در مدل‌های اینه کودک از طرح‌های کارتونی مثل باب اسفنجی ، بتمن و سوپر من به صورت نوری استفاده می‌شه! یعنی اشکال کارتونی به صورت نور دار روی آینه حکاکی می‌شه که روشن شدنشون جذابه! مدل‌های آینه کودک هم برای اتاق خواب بچه‌ها مناسب هستن و هم به عنوان آینه آرایشگاهی در سالن‌هایی که اصلاح موی بچه‌ها رو هم انجام می‌دن.

آینه پایه دار مینیمال
آینه قدی

اگه شما صاحب یک بوتیک زیبا و مدرن هستین

اگه شما صاحب بوتیک و مغازه لباس فروشی یا مزون هستین ، پیشنهاد می‌کنیم از مدل‌های آینه نور دار استفاده کنین! چرا که آینه‌های نور دار می‌تونن لباس رو خیلی بهتر نشون بدن و قطعا تو فروش شما هم می‌تونن اثر قابل توجهی بذارن. همچنین چه بهتر که آینه نور داری که می‌خرین لوگو و برند بوتیک رو به صورت نوری داشته باشه! این آپشن از نظر برند مفازه عالیه.

آینه قدی چراغ دار
آینه قدی چراغ دار

آینه قدی پایه دار مناسب برای دکوراسیون هایی با سبک روستیک

سبک روستیک همان طور که از نام اون پیداست دارای نماد هایی از زندگی روستایی و حال و هوای خانه ها و مکان های روستایی هست . واضجه که متریال هایی که در این مدل استفاده می‌شه. بیشتر از سنگ و چوب که حالت بومی و طبیعی زندگی روستایی رو دارن ، هست . برای داشتن یک آینه پایه دار در یک فضای روستیک بهتره . شما هم از آینه‌هایی که جنس پایه و یا قاب آنها از سنگ یا چوب است استفاده کنین. اگر چوب شما چوب طبیعی باشه مطمئناً به این سبک نزدیک‌تره. و قطعاً زیبایی خیلی بیشتری به فضای شما می‌ده . می‌شه گفت که این سبک به سبک سنتی هم خیلی نزدیکه . در نتیجه اگر سبک دکوراسیون شما سبک سنتی باشه انتخاب این آینه های پایه دار انتخاب بجا و مناسبیه.

آینه قدی روستیک
آینه قدی

سفارش آینه قدی سر تا سری پایه دار مدرن

در سبک آینه های مدرن در واقع سعی می‌کنیم که امروزی ترین متریال ها و مدلها رو برای آینه قدی خود انتخاب کنیم . در این سبک سعی میشه از رنگ های خنثی استفاده بشه . رنگ‌هایی مثل مسی ، برنزی ، دودی ، رنگی ، مشکی ، یا سفید ، رنگ های مناسبی برای این سبک هستن. اینا رنگ‌هایی هستن که با بقیه دکوراسیون شما حتما ست میشن . در انواع آینه های مدرن می‌تونیم از آینه های با شکل های مختلف استفاده کنیم . آینه گرد هم مورد توجه بسیاری از معماران مدرن دوست هست. مدل های آنرمال و فرم دار هم بسیار پرطرفدار در این سبک هست.

به نمونه هایی از اونا که در عکس های پایین اومده ، توجه کنین و دقت کنین که در اطراف آینه های فرم دار بهتره از المان هایی که بسیار ساده هستن استفاده کنین. در سبک مدرن استفاده از فلز هم جایگاه خودش رو داره و بسیار پرکاربرد هست . اما به این نکته توجه داشته باشین که هر فضای مدرنی قطعاً به خرید آینه قدی پایه دار احتیاج داره . حتی گاهی طراحان دکوراسیون داخلی به این موضوع تاکید کردن. و برای فضاهای مدرن خصوصاً فضای اداری و بوتیک ها و فروشگاهها داشتن چند آینه قدی را الزامی می‌دونن.

انواع آینه قدی مناسب فضای کاری

همان طور که معماران خالق این سبک می‌گن سبک صنعتی به گونه ای اس. که متریال های استفاده شده . در المان های ساخته شده در این سبک تقریبا کم و بیش روی آن مشخصه. یعنی اگر برای ساخت یک ساختمان از سبک صنعتی استفاده می‌کنیم. تیراهن ها یا آجرهای پشت گچ دیوار در قسمت‌هایی از آن ساختمون مشخص میشن. که گویی ساختمان نیمه کاره اس. این سبک از طراحی داخلی رو بیشتر در کافه ها و آرایشگاه های مردانه مکان های دنج از این قبیل می‌بینیم. اما از آنجایی که این سبک یکی از سبک های مدرن است این روزها در داخل خونه‌ها هم از اون استفاده شده.

و اتفاقاً بسیار منحصر به فرد و جذابه. اگر شما برای خانه جدیدتون به دنبال یک آینه در سبک صنعتی هستین. به شما پیشنهاد می‌کنیم در کنار آینه از متریال فلز با پیچ و مهره هایی که در ظاهر آن مشخص هستن استفاده کنین. برای تهیه این آینه پایه دار می‌تونین به محصولات تولیدی شرکت فرکو اعتماد کنین. زیرا این شرکت یکی از تولید کنندگان پر تجربه هست که ، آینه ها رو با کیفیت بسیار بالا تولید کرده و به دست مشتری می‌رسونه .

آینه قدی قاب دار
آینه قدی

دیگر تولیدات در صنایع فرکو

علاوه بر انواع آینه کنسول از جمله موارد تولیدی دیگر می توان به طلق ها اشاره نمود :

چرا بهتره برای خرید محصولات به “شرکت فرکو” سفارش بدیم؟

قصد داری که آینه پایه دار سفارش بدی و دنبال تولیدی آینه هستی که پول برای واسطه خرج نکنی و تازه گارانتی هم داشته باشه؟ پس پیشنهاد می‌کنم همین الان با فرکو تماس بگیری! فرکو یه تولیدکننده آینه هست که انواع آینه از مدل‌های ساده تا آینه‌های مدرن و هوشمند رو تولید می‌کنه! از طرفی فرکو تولید آینه پایه دار رو تخصصی کرده و برای محیط‌های مختلف مثل خونه ، آرایشگاه ، مزون و … مدل تخصصی هم تولید می‌کنه. محصولات فرکو با ضمانت کیفیت به فروش می‌رسن و اگه شما آینه رو دوست نداشتین ، می‌تونین محصول رو پس بدین و پولتون رو بگیرین!

همچنین اگه آسیبی به آینه موقع حمل و نقل وارد بشه ، آینه شما جایگزین می‌شه. برای سفارش مجصولات فرکو می‌تونین به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین.

آینه قدی

راه های ارتباطی با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو

شما عزیزان می‌تونین برای تهیه و سفارش هر نوع و شکل از آینه قدی پایه دار با ابعاد مورد دلخواه و موردنیاز خود از طریق مراجعه حضوری از ٨ صبح تا ٢ و از 4 عصر تا ٨ شب به آدرس زیر مراجعه کنین.

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

تماس تلفنی با شماره 02188068352

ارتباط از طریق واتساپ با شماره 09101767773

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو