Home
شیشه نشکن رومیزی

شیشه نشکن رومیزی

شیشه نشکن رومیزی همون شیشه سکوریت و یا میرال هست .

با توجه به اینکه شیشه های نشکن یا سکوریت از مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستن ، در اغلب پروژه ها از این نوع شیشه ها استفاده میشه. اما توجه داشته باشین که لبه‌های شیشه نشکن رومیزی بسیار حساس هستن و با اصابت کوچکترین ضربه ای شیشه شکسته خواهد شد .به همین دلیل بهتر هست که برای تولید شیشه های رومیزی از شیشه خام بکار برده بشه.

شیشه نشکن رومیزی همانطور که در سطر اول مقاله شرح داده شد دارای مقاومت زیادی هست اما اگر چنانچه اجسام فلزی و شکستنی مانند قاشق به بشقاب اصابت کنه شیشه شکسته خواهد شد در صورتی که شیشه خام فقط لب پر میشه .امروزه شیشه رومیزی های رنگی مانند شیشه رومیزی برنز بسیار محبوبه.

برای خواندن مطلب قیمت شیشه رومیزی اینجا کلیک کنید

شیشه نشکن رومیزی
شیشه نشکن رومیزی

مزایای استفاده از شیشه نشکن

در مقایسه با شیشه خام با ضخامت‌های یکسان، شیشه سکوریت در مقابل شکستگی مقاومت بیشتری داره، به صورتی که می‌توان گفت مقاومت مکانیکی آن بیش از ۵ برابر می‌شه. به همین دلیل هست که برای میز هایی چون میز شیشه ای ناهار خوری نیز از آن استفاده میشه.

در صورت شکست شیشه، شیشه سکوریت به قطعات کوچک با لبه‌های صیقلی تبدیل می‌شه که قدرت برش بسیار کمتری نسبت به شیشه های معمولی دارن. این امر خطر صدمه رو کاهش می‌ده.

فکرش رو هم نمیکنی درب های آلومینیومی چه انواعی داره و چقدر مدرن هست! اینجا کلیک کن

موارد استفاده

شیشه سکوریت در جاییکه استحکام، مقاومت در مقابل حرارت و ایمنی مورد نظر باشه قابل استفاده هست. عموماً شیشه سکوریت در صنعت خودرو سازی برای مقابله از خورد شدن شیشه به قطعات بزرگ از شیشه سکوریت در سمت‌ها و عقب خودرو استفاده می‌شه.

در قسمت جلوی خودرو از شیشه لمینیت استفاده می‌شه چرا که در هنگام ضربه نمی‌شکنه. استفاده از شیشه های سکوریت برای شیشه میز ناهار خوری ، شیشه رومیزی دودی ،شیشه خم آکواریوم ، میز شیشه ای ، میز شیشه ای اداری ، میز شیشه ای تلویزیون ، میز شیشه ای ناهار خوری و … استفاده میشه.

 دیگر موارد می‌توان به استفاده از شیشه سکوریت در ادارات اشاره کرد. اصولاً در ادارات به دلیل اینکه در سیستم‌های مدرن ترجیح داده می‌شه که فضاها به یکدیگر دید داشته باشن.استفاده از شیشه رایج شده. اما نکته اینجاست که شیشه معمولی دارای خطرات بسیار زیادی هست و در صورتی که آسیبی ببینه، خطر جانی زیادی داره. اما شیشه سکوریت این خطر رو تا حد زیادی رفع کرده و در صورت شکستن، به قطعات بسیار ریزی تبدیل می‌شه که خطر جانی ندارن.

پنجره ها با طرح های مختلف و قیمت مناسب! پنجره هایی که فکرش رو هم نمیکنی آلومینیوم باشن. برای مطالعه بیشتر اینجا کلیک کن

انواع شیشه خم

شیشه خم دوجداره

شیشه خم سکوریت

شیشه خم لمینت

شیشه نشکن رومیزی مدرن و کلاسیک
شیشه نشکن رومیزی مدرن و کلاسیک

هنگامی که پارامترهایی نظیر مقاومت مکانیکی و ایمنی اهمیت قابل ملاحظه پیدا می‌کنه، شیشه مقاوم‌سازی شده (سکوریت) مورد استفاده قرار می‌گیره. معمول ترین مورد استفاده این شیشه بدین خاطر که پس از شکست، به صورت قطعات ریز در میاد. در صنعت اتومبیل برای شیشه‌های جانبی و عقب مورد استفاده قرار می‌گیره (برای شیشه جلو در عوض از شیشه لمینیت که هنگام شکست جدا نمی‌شود استفاده می‌شه)

در لوازم خانگی با استفاده از ماشین آلاتی همچون سی ان سی‌ها و برش‌های تمام اتومات – دستگاهای واترجت – دستگاهای تراش با قابلیت تنظیم هر نوع برداشت – دستگاهای چاپ تمام اتوماتیک – کوره‌هایی از نوع کانوکشن – و غیره می‌تواند انواع شیشه‌های هودطرح دار با هر نوع برش اعم از پنل و بدنه– سینک‌های شیشه‌ای با طرح‌های کار شده بر روی شیشه – اجاق گاز رومیزی و فر دوکار و یخچال شیشه‌های تزیینی رو تولید نمود.

شاید براتون جالب باشه در مورد شیشه میز ناهار خوری 8 نفره مطالعه کنی برای اینکار اینجا کلیک کن

شیشه نشکن رومیزی
شیشه نشکن رومیزی

ثبت سفارش

انواع شیشه نشکن با کیفیت فوق‌العاده و قیمت بسیار مناسب در صنایع شیشه و آینه فرکو تولید میشه. تمامی مراحل ساخت در کارگاه تولیدی فرکو صورت می‌گیره.

از همین رو کیفیت و قیمت تمامی محصولات به صورت تضمینی ارایه میشه. همچنین زمان آماده‌سازی محصولات سفارشی نیز سعی میشه در کمترین زمان ممکن انجام بگیره.

پیشرفته‌ترین و به روزترین دستگاه ها در این مجموعه موجود هستن. در کنار این ها از متخصصین در این حوزه نیز در این مجموعه بهره گرفته میشه.

برای سفارش انواع محصولات از جمله آینه گرد می‌تونی با شماره 02188068352 تماس حاصل کنی. راه های ارتباطی دیگر واتساپ و ایمیل هست که ، در صورت تمایل از این طریق نیز امکان ارتباط با ما وجود داره.برای خرید این نوع محصولات می‌تونی به شماره روبه رو تماس بگیری و هر نوع محصولی رو که مدنظرته ثبت سفارش کنی 09101767773 این نوع محصولات ارسال به تمامی کشور رو داره . برای دیدن انواع شیشه‌ها – آینه ها – درب ها – پنجره ها می‌تونی به سایت اینستاگرام فرکو سر بزنی :  پیج اینستاگرام

برای دیدن انواع پنجره دوجداره و در صورت تمایل سفارش اینجا کلیک کنید

انواع شیشه نشکن

شیشه نشکن رومیزی_رنگی

شیشه نشکن رومیزی
شیشه نشکن رومیزی

به طبع رنگ ها تاثیر بسیار زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی دارن و در واقع ترکیب صحیح رنگ ها موجب اجرای طراحی دکوراسیون حرفه ای و مدرن خواهد شد از همین رو باید از شیشه رومیزی رنگی مطابق با رنگ میز استفاده کرد به طور مثال برای تولید شیشه میز ناهارخوری گردویی باید از شیشه برنز بکار برد .برای خرید این نوع محصولات می‌تونی به شماره روبه رو تماس بگیری و هر نوع محصولی رو میخوای تهیه کنی 09101767773 این نوع محصولات ارسال به تمامی کشور رو داره . برای دیدن انواع شیشه‌ها – آینه ها – درب ها – پنجره ها می‌تونی از سایت اینستاگرام فرکو بروزترین‌ها رو ببینی :  پیج اینستاگرام

شیشه نشکن رومیزی _کریستال

از نظر میزان شفافیت شیشه های رومیزی به سه دسته ی فلوت ، سوپر کلیر و کریستال تقسیم میشه که ، در این بین شیشه کریستال یا اکسترا کلیر از شفافیت بسیار بالایی برخوردار هست . بهترین انتخاب جهت تولید شیشه نشکن رومیزی محسوب میشه. استفاده از شیشه کریستال برای میز های شیشه ای پذیرایی جلوه‌ای فوق‌العاده خواهد داشت.

شیشه نشکن رومیزی _طرح دار

در صنایع شیشه و آینه فرکو با بهره‌گیری از دستگاه سندبلاست و چاپ طرح های مختلفی روی شیشه به صورت رنگی و مات ایجاد میشه .به طور مثال می توان لوگوی ورساچه رو روی شیشه حکاکی کرد .

شیشه نشکن رومیزی مدرن و کلاسیک
شیشه نشکن رومیزی مدرن و کلاسیک

شیشه نشکن رومیزی_هوشمند

در این طرح از شیشه های رومیزی با استفاده از ریموت شیشه ها از حالت مات به شفاف و برعکس تبدیل میشه ، شیشه هوشمند از طریق الکتریسیته عمل کرده و با قطع جریان برق از کار خواهد افتاد . این نوع شیشه ها بسیار مدرن و کلاسیک هستن . می‌تونی این نوع محصولات رو با پایین ترین قیمت سفارش بدی که در عین حال که با صرفه باشه براتون کیفیت اون هم مطلوب و کاربردی باشه.چطور میشه اینکارو کرد ؟

اگه هر جنسی رو به‌طور مستقیم از شرکت تولیدکننده تهیه کنی طبیعیه که به دلیل نبودن واسطه در فروش با قیمت مناسبی به دستت برسه.

شیشه نشکن رومیزی_ناهار خوری

متداول ترین نوع شیشه رومیزی که امروزه در اغلب خونه‌ها وجود داره. معمولا از ابعاد بزرگی برخوردار هست . برای تولید شیشه میز ناهارخوری که دارای صفحه چوبیست از شیشه های ۸ میل و ۱۰ میل استفاده میشه. اما برای تولید شیشه رومیزی که از تعدادی پایه چوبی یا سنگی تشکیل شده .باید از شیشه های ۱۲ میل ، ۱۶ میل و ۲۰ میل استفاده کرد. میز های گرد از انواع میز ها ناهارخوری هستن که در سبک های دکوراسیون مینیمال و مدرن از اونا بسیار استفاده میشه.

شیشه نشکن رومیزی – شیشه میز جلو مبلی 

یکی دیگر از میزهایی که به وفور در خانه ها وجود داره . و به نوعی هر خونه‌ای که دارای سرویس مبلمان هست میز جلو مبلی نیز داره. برای تولید شیشه میز جلو مبلی از شیشه های ۸ میل استفاده شده .البته لازم به ذکر هست در هر ساختمونی بهتر هست که ضخامت شیشه های رومیزی یکسان در نظر گرفته شده باشه.

شیشه نشکن رومیزی – شیشه میز اداری

میزهای اداری به سه دسته ی میز مدیریت ، میز رایانه و میز کنفرانس تقسیم میشه که در این بین شیشه میز کنفرانس از ابعاد بزرگی برخورداره. به طبع باید از شیشه های با ضخامت بیش از ۱۰ میل برای تولید اینگونه از شیشه های رومیزی بکار برد به طور مثال برای تولید شیشه میز کنفرانس ۱۲۰ * ۲۴۰ سانتی‌متر از شیشه های ۲۰ میل استفاده میشه .

قیمت شیشه

قیمت این محصول به عوامل زیادی بستگی داره .مانند ضخامت آن و طرح دار بودن و اندازه ، ابعاد، رنگی و کریستال بودن و یا نبودن آن بستگی داره.

پیشنهادها

شیشه نشکن رومیزی هوشمند بهترین نوع شیشه هست کا با استفاده از ریموت کار میکنه و روشن و خواموش میشه که این نوع شیشه بسیار هوشمند و زیبا هست که می‌تونی با پایین ترین قیمت‌های ممکن این نوع محصول رو سفار ش بدی . این نوع محصول بسیار زیبا و کار آمد هست. و محصول دوم شیشه نشکن رومیزی ناهار خوری هست این نو ع شیشه ها برای ناهار خوردن و شام خوردن بسیار مناسبه که می‌تونی تمام انواع اونو در بروزترین سبک‌های روز دنیا ببینی و ثبت سفارش کنی .

نقش پنجره آلومینیومی چوب در دکوراتیو

این نوع پنجره ها در دکوراتیو بسیار نقش مهمی دارن که خونه شما رو زیباتر میکنه .

1 : شیشه نشکن رومیزی هوشمند این نوع پنجره در دکور خانه بسیار تاثیر داره . و همچنین خونه رو بسیار زیبا میکنه و بهترین پنجره برای دکوراتیو خونه هست .

2 : شیشه نشکن رومیزی ناهار خوری این نوع پنجره هم همین گونه هست که بسیار در دکوراتیو خونه تاثیر داره و اگر شما از هر نوع رنگی دوست دارین می‌تونین ثبت سفاترش کنین .

 همچنین شیشه خم پنجره و ساختمونی هم خیلی ترند و پرطرفداره.

شیشه نشکن رومیزی
شیشه نشکن رومیزی

سفارش‌ها و قیمت

صنایع فرکو برای شما بهترین جنس آینه رو با بالا ترین کیفیت موجود در ایران و حتی جهان در نظر داره. قیمت‌هاش به دلیل عرضه‌ی مستقیم و بدون واسطه خیلی مناسب‌تر از بازاره.

قیمت مناسب و سلیقه ی خودت رو ، یکجا داشته باش ! اصلا نگران پیک نباش بسیار تمیز و با مراقبت ویژه به تمامی نقاط کشور ارسال میشه.می‌تونی برای دیدن نمونه های بیشتر و دقیق تر محصولات فرکو که نمایندگی شیشه رومیزی و نمایندگی شیشه خم هست، پیج اینستاگرامش رو دنبال کنی .همچنین با تماس با شماره هایی که در پایین درج شده با مشاورین فرکو برای خریدی درست‌تر در ارتباط باش.برای اطلاع از قیمت ها و سفارش با این شماره تماس بگیر: 02188068352 و برای سفارش حضوری می‌تونی در تهران به آدرس زیر مراجعه کنی:

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. سلام وقت بخیر
      دوست عزیز ، از طریق تماس با شماره تلفن :02188068352 می‌تونی سفارشت رو ثبت کنی. درضمن پاسخگویی به‌سوالات و مشاوره رایگان هم از طریق همین شماره انجام می‌شه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو