Home
سفارش طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند ، طلق هوشمند نوعی طلق است که شفافیت و ماتی آن در لحظه تغییر میکند! طلق های هوشمند به واقع متریالی هستند که برای استفاده های مدرن و روز طراحی شده اند. نیاز به پوشش شفاف و مات در ساعت ها و شرایط مختلف تغییر میکند و این متریال میتواند این مشکل را حل کند. زمانی نیاز است که از نور خورشید بهره ببریم و یا بیرون ساختمان را تماشا کنیم. زمان دیگری نیاز به حریم خصوصی بهتر حس میشود. جالب است بدانید تغییر حالت با استفاده از کنترل ریموت مخصوص و در کسری از ثانیه انجام میشود. طلق های هوشمند علاوه بر اینکه جلوه بسیار زیبا و مدرنی دارند کاربرد و مزیت های خوبی نیز به همراه دارند. از جمله اینکه طلق های هوشمند مصرف انرژی را بهینه تر میکنند. در این مطلب قصد داریم به معرفی محصول طلق هوشمند مجموعه فرکو بپردازیم.

کاربرد طلق های هوشمند

سفارش طلق هوشمند ، مهمترین کاربرد طلق هوشمند ساخت دیوار های طلقی است. در ادامه بیشتر به این نوع دیوار ها خواهیم پرداخت. به جز این طلق های هوشمند پارتیشن های بسیار خوبی نیز هستند. برای نمونه استفاده از طلق هوشمند در اتاق دوش حمام و پوشیده کردن سرویس های بهداشتی گزینه مطلوبی است. این طلق ها در ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، درمانی ، ورزشی و … نیز کاربرد دارند. یکی از موارد کاربرد طلق های هوشمند ساخت نمایشگر برای تماشای محتوای دیجیتال مانند فیلم و عکس است. طلق های هوشمند به خصوص در خانه های هوشمند استفاده میشوند. از دیگر موارد کاربرد طلق های هوشمند میتوان به ساخت پوشش اتاق کنفرانس ، پنجره های نورگیر ، پنجره های امنیتی و … اشاره کرد.

پلکسی گلاس چیست؟

موارد کاربرد حالت مات

اولین و مهمترین مزیت استفاده از حالت مات حریم خصوصی است. طلق های شفاف تصویر کاملا واضحی از داخل ساختمان نشان میدهند. این برای بسیاری از قسمت ها کاملا نامناسب است. در حالی که طلق مات داخل ساختمان را به شکل سایه محو نشان میدهد. دومین دلیل استفاده از حالت مات طلق هوشمند تعدیل شدت نور است. برخی از ساعت ها به خصوص به هنگام ظهر ممکن است نور ورودی شدت زیادی داشته باشد که در این صورت حالت مات یا کم کردن شفافیت گزینه بهتری است. طلق های هوشمند مات بهترین گزینه برای ساخت دیوار طلقی هستند. به خصوص میتوان در ساعت هایی که نیاز به نور خورشید وجود ندارد با انتخاب حالت مات حداکثر حریم خصوصی را ایجاد کرد.

سفارش طلق هوشمند

موارد کاربرد حالت شفاف

سفارش طلق هوشمند ، حالت شفاف برای استفاده از نور خورشید بهترین گزینه است. میزان شفافیت طلق های هوشمند در این حالت تقریبا در حد شیشه شفاف است. همچنین طلق های هوشمند شفاف بهترین گزینه برای استفاده از مناظر و دید به بیرون ساختمان هستند. به هنگام روز میتوان با فعال کردن حالت شفاف نیاز به منابع انرژی را کاهش داد.

چگونگی کارکرد طلق هوشمند

نحوه عمکلرد طلق هوشمند به فناوری استفاده از کریستال مایع بازمیگردد. کریستال مایع نوعی ماده است که گاهی مانند مایعات و گاهی شبیه به جامدات رفتار میکند. نکته مهم اینجاست که کریستال مایع به سرعت نسبت به تغییرات محیطی مانند تغییر جریان و یا تغییر دما واکنش نشان میدهد. در هر صورت برای ساخت طلق های هوشمند از دو لایه طلق استفاده میکنند که مابین آن ها کریستال مایع قرار دارد. البته خود کریستال مایع درون لایه ای از رسانا ساندویچ شده است.

سفارش طلق هوشمند

مولکول های کریستال مایع در حالت عادی جهتگیری کاتوره ای و نامنظم دارند. در این حالت مولکول های کریستال مایع همدیگر را پوشش میدهند. بدین ترتیب منافذ زیادی برای عبور نور وجود ندارد و ضریب شکست طلق و لایه کریستال مایع تفاوت قابل ملاحظه ای دارد. در این شرایط طلق ، ظاهری مات و کدر دارد. با اتصال رسانا به برق مولکول های کریستال مایع آرایش منظمی میگیرند. در این حالت منافذ عبور نور به مراتب بیشتر میشود. ضریب شکست طلق و لایه کریستال مایع نیز نزدیکتر میشود و طلق شفاف میشود. نکته قابل توجه دیگر اینکه شدت جریان با شفافیت و ماتی طلق رابطه مستقیمی دارد. هر چقدر جریان بیشتری به رسانا وارد شود شفافیت طلق ببیشتر میشود و هر چقدر شدت جریان کمتر باشد ماتی طلق افزایش پیدا میکند.

مزیت های استفاده از طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند ، داینامیک بودن شفافیت و ماتی این طلق ها اولین مزیت آن ها است. این نوع متریال یعنی طلق و شیشه هوشمند تنها گزینه های این چنینی هستند. ظاهر طلق های هوشمند بسیار زیبا است. میتوان این نوع طلق را زیباترین نوع طلق دانست و طلق هوشمند جلوه کاملا مدرنی دارد. مورد بعدی صرفه جویی مصرف انرژی است. استفاده از طلق هوشمند نیاز به منابع انرژی گرمایشی و نورانی را کاهش میدهد. با استفاده از طلق هوشمند میتوان همزمان از نور خورشید ، دید به بیرون ساختمان ، حفظ حریم خصوصی و نور ملایم بهره برد! طلق های هوشمند از نظر عایق حرارتی نیز گزینه مناسبی هستند و مانع انتقال دما از خارج به داخل ساختمان (یا برعکس) میشوند. طلق های هوشمند در برابر هوازدگی و اشعه یو وی مقاوم هستند.

طلق اکریلیکی چیست؟

سفارش طلق هوشمند

مشخصات طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند ، طلق های هوشمند از دمای 10 درجه سانتی گراد زیر صفر تا دمای 60 درجه سانتی گراد بالای صفر به خوبی کار میکند. میزان شفافیت طلق های هوشمند در حالت شفاف و بالاترین ولتاژ در حدود 90% است که میزان بسیار مناسبی است. در حالت مات شفافیت کمتر از 77% است. میزان وضوح و دقت تصویر در حالت شفاف در حدود 90 % است ولی در حالت مات میتواند تا 5% نیز پایین بیاید. جالب است بداید که تنها در مدت 10 میلی ثانیه طلق شفاف میشود و زمان مات شدن این طلق ها نیز فقط 200 میلی ثایه است! عمر مفید طلق های هوشمند نیز مناسب است و این طلق ها بالای 10 سال سالم باقی میمانند.

سفارش طلق هوشمند

مقایسه طلق هوشمند و شیشه هوشمند

طلق هوشمند جایگزین عالی برای شیشه هوشمند محسوب میشود. اولین مورد از برتری های طلق هوشمند نسبت به شیشه هوشمند ایمنی بالاتر آن است. بر خلاف شیشه که شکننده است ، طلق شکنندگی کمتری دارد و قطعات آن به تیزی و برندگی قطعات شیشه نیست. دومین مورد استحکام و مقاومت بیشتر طلق ها است. بر خلاف شیشه ، طلق به آسانی نمیشکند و در برابر عوامل مختلف فیزیکی به خوبی مقاومت میکند. سومین برتری طلق هوشمند نسبت به شیشه هوشمند قیمت مناسب تر آن است. به طور کلی طلق نسبت به شیشه ارزانتر است با وجود اینکه برتری هایی نیز نسبت به شیشه دارد.

دیوار های طلق هوشمند

بهترین نوع طلق برای ساخت دیوار ، طلق هوشمند است. در سال های اخیر موارد استفاده از دیوار های طلقی افزایش قابل ملاحظه ای داشته است. در بسیاری از ساختمان های مختلف مثل ساختمان ها و ویلاهای مسکونی ، موزه ها ، استادیوم های ورزشی ، سالن های ورزشی و … از این طلق ها برای نماسازی استفاده میکنند. دیوار های طلقی هم به عنوان دیوار خارجی و هم به عنوان پارتیشن قابل استفاده هستند. طلق های هوشمند هم به صورت ساده و هم به صورت رنگی عرضه میشوند.

سفارش طلق هوشمند

قیمت طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند ، قیمت طلق هوشمند با توجه به عوامل مختلفی تعیین میشود. مواردی چون کیفیت ، مواد سازنده طلق ، ضخامت و … بر قیمت طلق هوشمند اثر گذار هستند. البته با توجه به مزیت های فراوانی که این متریال به همراه میاورد در نهایت میتوان آن را یک گزینه مقرون به صرفه معرفی کرد.

سفارش طلق هوشمند

طلق هوشمند تولید داخل

قابل ذکر است که طلق های هوشمند در داخل کشور نیز تولید میشوند. طلق های هوشمند تولید داخل به نسبت طلق های هوشمند وارداتی قیمت مناسب تری دارند. این مورد به خصوص با توجه به افزایش قیمت دلار بیشتر از گذشته حس میشود. اما به جز این مورد طلق های هوشمند وارداتی با چندین واسطه به کشور صادر میشوند که این مورد نیز در افزایش قیمت آن ها اثر گذار است. سومین دلیل گرانی این طلق ها به نسبت کیفیتشان حمل و نقل طولانی مدت آن ها است. مجموعه فرکو از جمله برند های ایرانی است که توانسته طلق هوشمند با کیفیت و بنا به استاندارد های روز جهانی تولید کند.

طلق رنگی

سفارش طلق هوشمند فرکو

برای سفارش طلق هوشمند مجموعه فرکو میتوانید به شیوه های حضوری و غیر حضوری اقدام کنید. برای سفارش حضوری میتوانید به محل کارگاه فرکو که آدرس آن در قسمت پایین صفحه درج شده است مراجعه کنید. ساعات بازدید و خرید حضوری همه روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از ساعت 16 الی 20 میباشد. در صورتی که مایل باشید میتوانید سفارش خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنید. برای این منظور میتوانید از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده است استفاده کنید. کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستند.

طلق هوشمند لمینت شده چیست؟

طلق هوشمند لمینت شده نوعی طلق هوشمند است که برای استفاده در قسمت های مرطوب مثل حمام ساخته شده است.سفارش طلق هوشمند

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

شما میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید.

آدرس سفارش حضوری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

سفارش طلق هوشمند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو