آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

بازار طلق فروشان

بازار طلق فروشان

بهترین بازار طلق فروشان در تهران قرار دارد . که بسیاری از شرکتهای کوچک و بزرگ ، طلق خام مورد نظر خود را از آنجا تهیه می کنند . و به شکلها و طرح های گوناگون در می آورند . و در این بازارهای کوچک و بزرگ می توانید طلق مورد نیاز خود را سفارش دهید . مجموعه فرکو با چندین دهه تجربه و آگاهی یکی از بهترین بازارهای طلق به شمار می آید . طلق از جنس پلی کربنات و پلی کربنات یک ترموپلاستیک شفاف است . که برای اولین بار در دهه 1950 تولید تجاری شد . به دلیل استحکام ضربه عالی ، وضوح نوری و محدوده وسیع دمای کار ، برای ساخت و لعاب ترجیح داده می شود . برای آشنایی بیشتر با طلق و موارد استفاده از آن می توانید با متخصصان ما در این أمر تماس بگیرید : 02188068352 .

در بازار طلق فروشان ، تطبیق پذیری پلی کربنات آن را برای ایجاد محصولات کاربردی و همچنین از نظر زیبایی عالی می کند . می توان آن را به راحتی در صدها رنگ قالب بندی و رنگ آمیزی کرد . این محصولات از محفظه آینه ماشین گرفته تا روکش تلفن همراه تا ظروف قابل استفاده در مایکروویو و … مورد استفاده قرار می گیرد . و همچنین می تواند کاملاً شفاف یا مات باشد . و برای استفاده در لعاب کاری و نورگیر سقف نیز ایده آل است .

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می توانید با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

بازار طلق فروشان
بازار طلق فروشان

اینجا کلیک کنید تا در مورد طلق شیشه ای بیشتر بدانید …

فواید طلق

در بازار طلق فروشان ، شفافیت ، انعطاف پذیری عالی ، پایداری حرارتی و ثبات ابعادی بسیار خوب ، طلق پلی کربنات (PC) را به یکی از پرکاربردترین ترموپلاستیک های مهندسی تبدیل کرده است . دیسک های فشرده ، سپرهای ضد شورش ، شیشه های ضد خرابکاری ، بطری های تغذیه کودک ، قطعات الکتریکی ، کلاه ایمنی و لنزهای چراغ جلو همه کاربردهای رایج طلق هستند . طلق پلی کربنات یکی از سریعترین رشد پلاستیک های مهندسی است . زیرا در برنامه ها و کاربردهای جدید نیز تعریف شده است . که در زیر به فواید بیشتری اشاره می کنیم :

  • استحکام بالا آن را در برابر ضربه و شکست مقاوم می کند
  • مقاومت در برابر حرارت بالا ، و برای کاربردهایی که نیاز به حفظ حرارت دارند ایده آل است
  • ثبات ابعادی خوب که به آن اجازه می دهد شکل خود را در طیف وسیعی از شرایط حفظ کند
  • خواص عایق الکتریکی خوب
  • خطرات بیولوژیکی بی اثر و به راحتی قابل بازیافت است
  • قابلیت پردازش عالی
  • شفافیت و وضوح نوری
  • مقاوم در برابر شعله و عملکرد عالی آتش

ما خود را به بالاترین استانداردهای رفتار اخلاقی در بازار طلق فروشان متعهد می کنیم . ما کارآمد هستیم

بازار طلق فروشان
بازار طلق فروشان

اینجا کلیک کنید تا در مورد طلق دوجداره بیشتر بدانید …

مزیت اصلی طلق بازار طلق فروشان

مزیت اصلی طلق پلی کربنات در بازار طلق فروشان ، نسبت به سایر انواع پلاستیک استحکام بی نظیر در ترکیب با وزن سبک است . طلق پلی کربنات یک پلاستیک مقاوم است . که برای کاربردهای مختلف از پنجره های ضد گلوله گرفته تا دیسک های فشرده (CD) استفاده می شود .  طلق پلی کربنات تقریباً نشکن است . پنجره های ضد گلوله و محوطه هایی که در داخل بانک ها مشاهده می شود . اغلب از طلق پلی کربنات ساخته شده است .

در بازار طلق فروشان ، انتشار گازهای گلخانه ای به محیط زیست از تولید طلق پلی کربنات بسیار کم است . محصولات با طول عمر بالا ، که انتظار می رود دوام بیاورند . و سالها مورد استفاده قرار گیرند ، معمولی برای پلی کربنات هستند . بسیاری از برنامه ها حتی به صرفه جویی در منابع کمک می کنند ، مانند ظروف پلی کربنات سبک که مصرف سوخت را در حین حمل و نقل کاهش می دهد ، قطعات سبک و آیرودینامیکی خودرو که مصرف سوخت را کاهش می دهد ، و ورق های چند جداره که عایق حرارتی هستند و به صرفه جویی در انرژی کمک می کنند . در پایان عمر محصول پلی کربنات ، می توان آن را بازیابی ، بازیافت یا با خیال راحت دور انداخت .

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید

بازار طلق فروشان
بازار طلق فروشان

اینجا کلیک کنید تا در مورد پلکسی گلاس بیشتر بدانید …

عمر طلق بازار طلق فروشان

در بازار طلق فروشان ، طلق پلی کربنات گلخانه ای مقاوم در برابر اثرات تخریب کننده اشعه ماوراء بنفش خورشید است . که عمر مفید طولانی مدت را به صفحات طلق پلی کربنات می دهد . در واقع ، عمر بسیاری از طلق پلی کربنات گلخانه ای 5 تا 10 سال و برخی برای مدت طولانی تر به طول 15 سال است . صفحات پلی کربنات در برابر درجه حرارت شدید گرم یا سرد ، نور خورشید ، برف ، باران و ضربه نیز مقاوم هستند . این امر باعث می شود طلق ها برای سالهای زیادی بدون محو شدن یا تغییر رنگ دوام بیاورند . و در عین حال در طول سالها عاری از هرگونه ضربه و عوارض باقی بمانند .

در بازار طلق فروشان ، نصب سقف پلی کربنات مانع از ورود اشعه ماوراء بنفش می شود . و می تواند به شما آرامش بدهد . و همچنان به شما این امکان را می دهد که از آفتاب تابستان لذت ببرید . همان طور که گفته شد . طلق پلی کربنات یک پلیمر ترموپلاستیک است . که به نور خورشید اجازه عبور می دهد . اما اشعه ماوراء بنفش را مسدود می کند . همچنین عملاً نشکن است . به مرور زمان وضوح رنگ پلی کربنات کاهش پیدا می کند . اما اگر طلق پلی کربنات دارای یو وی باشد . در طولانی مدت زرد نمی شود . و رنگ آن کاهش نمی یابد .

اینجا کلیک کنید تا در مورد طلق شیشه ای شفاف بیشتر بدانید …

بازار پلی کربنات
بازار طلق فروشان

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

در بازار طلق فروشان ، ما با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های صنعت در حال ساخت مدرن ترین طلق برای شما عزیزان در سراسر ایران هستیم . برای مشاوره با کارشناسان مجموعه فرکو تماس بگیرید . تا بهترین گزینه برای طلق با بهترین جنس را در محیط خود داشته باشید . ورق های پلی کربنات دارای یک لایه محافظ روی سطح خود هستند . تا از خط و خش و آسیب هنگام نصب محافظت کند . ورقه هایی که دارای این لایه محافظ نیستند ، هرگز نباید در معرض نور مستقیم خورشید قرار گیرند . زیرا گرمای خورشید لایه بدون محافظ را روی ورق می پزد و حذف آن بدون ایجاد صدمات شدید عملاً غیرممکن می شود . برای راهنمایی بیشتر با ما در تماس باشید :

  1. جهت سفارش حضوری در بازار طلق فروشان فرکو به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352

ویژگی های طلق پلی کربنات بازار طلق فروشان

ورق و طلق پلی کربنات در بازار طلق فروشان ، برای وزن افراد در نظر گرفته نشده است . و نمی توان به طور مستقیم روی آنها راه رفت .  از نردبان پله ای استفاده کنید یا تخته ای را بین دو یا چند طلق قرار دهید . تا مسیری برای پیاده‌روی ایجاد شود .

مزایای طلق بازار طلق فروشان فرکو چیست ؟

در بازار طلق فروشان ، پلاستیک های پلی کربنات واقعاً ارزش بالایی برای استفاده همه دارند . پلاستیک پلی کربنات قالب پذیر ، بادوام ، سبک وزن ، مقاوم در برابر شعله ، مقاوم در برابر خرد شدن و کم مصرف است . یکی از بهترین ویژگی های آن مقاومت بالا در برابر ضربه است که بیش از 200 برابر است .

طلق های بازار طلق فروشان ، قابل سوراخ شدن است ؟

مته های چوبی استاندارد برای حفاری سوراخ در ورق پلی کربنات مناسب هستند . این امر باعث می شود که حفاری با خروج مته از مواد ، پنل را منفجر نکند . تحت هیچ شرایطی از پانچ مرکزی بر روی صفحه پلی کربنات استفاده نکنید . به احتمال زیاد باعث آسیب می شود .

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو