Home
ورق پلی کربنات مات

ورق پلی کربنات مات

مجموعه فرکو در زمینه ورق پلی کربنات مات و سایر محصولات خود نزدیک به چهل سال است که با بازار داخلی آشنا است . و در حال حاضر صدها مارک برای این مواد از ده ها مارک تجاری دارد . اما در مورد کیفیت ، تولیدکنندگان و مردم می گویند که هم اجناس خوب و هم اجناس با کیفیت کمتری وجود دارد . بسیاری از انواع طلق بی کیفیت هستند . با این که فقط نیم سال در معرض باران قرار گرفته اند ، محو و رنگ پریده هستند . و مانند تا خوردن کاغذ به راحتی می شکنند ! همه مشتریان ما طلق های مات با کیفیتی می خواهند . که تا چندین دهه برای آنها کار کند . و باعث شود که در هزینه های آنها صرفه جویی شود .

مارک های مختلف ورق پلی کربنات مات از تایوان ، اندونزی ، مالزی ، چین ، اروپا ، آمریکا … وارد برخی از شرکت ها می شوند . اما در واقع ، اکثر آنها در چین ساخته شده اند . محصولات با کیفیت خوب هستند . اما اغلب محصولات بی کیفیت چینی به دلیل سود فوری که کالاهای بی کیفیت دارند ، وارد شرکتهای داخلی می شوند . و گاهی نیز برخی شرکت ها مارک تجاری را به زبان خارجی سفارش داده و از استاندارد مطابق میل خود پیروی می کنند . از آنجا که کیفیت با هیچ استانداردی بررسی نمی شود ، ترکیب محصولات خوب و بد به سختی قابل تشخیص است . و قیمت آن بسیار گیج کننده است ! متخصصان ما در مجموعه فرکو صادقانه تمام استانداردهای لازم را برای شما توضیح می دهند . تا به یک محصول با کیفیت برسید . چون ما به روابط تجاری طولانی مدت اعتقاد داریم . نه به سود فوری و زود گذر .

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می توانید با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل فرمایید

ورق پلی کربنات مات
ورق پلی کربنات مات

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق اکریلیک … کلیک کنید

انتخاب بهترین ورق پلی کربنات مات

پلاستیک انواع زیادی دارد . و چرا باید ورق پلی کربنات مات را برای ساخت سقف انتخاب کرد . این دارای ویژگی های فنی مانند قدرت ، تحمل بالا ، انتقال نور نزدیک به شیشه اما سبک و سخت برای شکستن است . در فروشگاه طلق مات فرکو به دلیل این مزایا ، رزین پلی کربنات مات 2-3 برابر بیشتر از سایر انواع پلاستیک است . برخی شرکتها محصولات با کیفیت پایین از پلاستیک های نا مرغوب دیگر یا ضایعات پلی کربنات استفاده می کنند تا با کیفیت پایین سود بیشتری داشته باشند . بنابراین چگونه مصرف کنندگان می توانند ورق های پلی کربنات مناسب را انتخاب کنند ؟ بهترین راه این است که واحدهایی را خریداری کنید که منشأ آنها مشخص است . و با گارانتی ارائه می شوند . و شرکت مسئول محصولی است که می فروشد . اینگونه است که مصرف کنندگان از هزینه های خود محافظت می کنند . عاقلانه انتخاب کنید .

ورق پلی کربنات مات برای پروژه های عمومی ، صنعتی و مسکونی مناسب است . از صفحات تزئینی پلی کربنات ، می توان آن را به سمت گنبد خم کرد … برای ایجاد علائم ، جعبه های نور ، تابلوهای تبلیغاتی که همچنین می توانند از این صفحات پلی کربنات استفاده کنند. قبل از تقاضای بازار ، شرکت پلاستیکی پیشرو ما در ایران یک خط تولید مدرن برای فروشگاه طلق مات برای تولید ورق های پلی کربنات مطابق با استانداردهای بین المللی سرمایه گذاری کرده است . و در حال حاضر ، مجموعه فرکو بهترین شرکتی است که از سال 1370 تا کنون محصولات خود را در ایران تولید می کند . و این شرکت در حال توسعه بازارها به سایر نقاط است . به برچسب محصول نیز دقت کنید . برچسب باید حاوی اطلاعات لازم در مورد محصول باشد . 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق مات … اینجا کلیک کنید

ورق پلی کربنات مات
ورق پلی کربنات مات

حفاظت از اموال از طریق ورق پلی کربنات مات

ورق های پلی کربنات مات دارای خواص مکانیکی ، نوری و حرارتی عالی نیز هستند . به همین دلیل از آنها در طیف گسترده ای از محصولات ایمنی و امنیتی نیز استفاده می شود : ماشین آلات و تجهیزات ایمنی ساختمان ، حفاظت از اموال و موانع عمومی ، شیشه های ضد گلوله و موارد دیگر . ورق مات نیمه شفاف سبک ، ضد آب و مقاوم در برابر ضربه است . در حالی که اجازه می دهد نور از طریق آن فیلتر شود . یک میز کار خصوصی ایجاد می کند .

حفظ اموال شما همیشه نگران کننده است . منظور از طلق های ضد سرقت محافظت از خرابی نیست ، بلکه هدف به تاخیر انداختن سارقان تا حدی است که به سادگی تسلیم می شوند . دوام ، وزن سبک ، شفافیت و مقاومت در برابر سایش ، برخی از مزایای اصلی استفاده از طلق های محافظ پلی کربنات ، پنجره های ایمنی و میله های پنجره هستند . ورق های پلی کربنات مات عملاً نشکن هستند ! بررسی کنید که محصول پلی کربنات که انتخاب می کنید در برابر سایش نیز مقاوم باشد . تمام محصولات ما طبق استانداردهای لازم و بین المللی پردازش و تولید می شوند .

ورق پلی کربنات مات و شرکتهای وابسته به آن (شامل زیرمجموعه های کل و بخشی از آن) ، به حریم خصوصی مشتریان و کارکنان خود احترام می گذارد . با تهیه ورق مات با کیفیت و مناسب می توانید به راحتی حریم خصوصی ایجاد کنید . و با خیال آسوده به کارهای روزمره خود بپردازید .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق رنگی … کلیک کنید

ورق پلی کربنات مات
ورق پلی کربنات مات

ویژگی های ورق پلی کربنات مات

مقاومت ورق پلی کربنات مات در برابر ضربه 250 برابر بیشتر از شیشه است . و عملاً ماندگار است . وزن آن نیز نصف شیشه است . و همین مسأله نصب آن را بسیار ساده تر می کند . این سفتی را در دمای بالا حفظ می کند ، در درجه های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مقاوم در برابر آتش موجود است . و کاملاً قابل بازیافت است . همچنین باید نقاط قوت و مزایای پلی کربنات را در نظر بگیرید . تا بتوانید تصمیم بگیرید که آیا تمام الزامات پروژه بعدی شما را برآورده می کند یا نه . و آن را با مواد جایگزین مقایسه کنید . بسته به نوع مورد استفاده ، ممکن است بخواهید ورق پلی کربنات را انتخاب کنید . برای آشنایی و سفارش طلق های با کیفیت با متخصصان ما در مجموعه فرکو در تماس باشید : 02188068352

همان طور که گفته شد استحکام ورق پلی کربنات مات ، وزن کم ، محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش و قابلیت برش دادن به هر شکل ، آن را برای سقف نیز مناسب می کند . و به گرم نگه داشتن فضاها در زمستان و خنک تر نگه داشتن در تابستان کمک می کند . یک تصور غلط نیز رایج است که پلی کربنات همیشه واضح است ، اما این درست نیست . روکش صفحه پلی کربنات مات را نیز می توان بصورت غیر واضح و در بیشتر رنگ ها نیز رنگ آمیزی کرد و بکار برد . اگر هنوز مطمئن نیستید که آیا پلی کربنات انتخاب مناسبی برای نیاز شما است . برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات ما می توانید از پیج اینستاگرام ما دیدن فرمائید . و متناوباً ، با ما بگیرید : 02188068352 .

moshavere
moshavere

پل ارتباطی با مجموعه فرکو :

برای نصب ورق سقف پلی کربنات مات ابتدا باید تصمیم بگیرید که از کدام نوع ورق پلی کربنات استفاده کنید . بهترین راه برای به خاطر سپردن آن این است که هرچه ورق مات مورد نظر شما لایه های بیشتری داشته باشد عایق بیشتری نیز ایجاد می کند . بنابراین هرچه ضخامت ورقه بیشتر باشد عایق بیشتری نیز ایجاد می کند . برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در تماس باشید . آنها خوشحال می شوند که شما را راهنمایی کنند :

  1. جهت سفارش ورق پلی کربنات مات بصورت حضوری به آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایید .  ( توجه داشته باشید که برای مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح تا 2 بعد از ظهر و از ساعت 4 بعد از ظهر تا 8 شب می توانید مراجعه کنید .
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه : 02188068352

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو