Home
شیشه مسی

خرید شیشه مسی

شیشه مسی شیشه ای هست که رنگ و رخ شیشه به رنگ مس درآمده . و می‌تونه حس مس رو به محیط استفاده شده بده . البته امروزه استفاده از این نوع شیشه ها نسبت به قدیم بسیار بیشتر شده و قدیم فقط در محیط های گردشگری یا محیط های تاریخی مشاهده می‌شد.از این فلز پرکاربرد می‌توان برای ساخت انواع وسیله و اشیا از جمله شیشه مسی و آینه مسی استفاده کرد.از شیشه ها و آینه های مسی می‌تونیم در محیط‌های مختلف و انواع دکوراسیون‌ها با توجه به خواسته و نیازها استفاده کرد . در ادامه مطلب به عوامل مؤثر بر قیمت شیشه مسی و همینطور خرید شیشه مسی می‌پردازیم .

شیشه ها و آینه های مسی با انواع درصد ترکیبات با فلز مس تولید میشه .

در هنگام خرید شیشه مسی باید به عوامل مهمی همچون قیمت و کیفیت و همینطور نیاز و کارایی این شیشه ها و آینه های مسی و عوامل تاثیرگذار بر آن توجه کرد .

شیشه مسی
شیشه مسی

استفاده از فلز مس

شیشه مسی که از چند هزار سال پیش توسط ایرانیان پیدا شده . بسیار مورد علاقه و استفاده ایرانیان قرار گرفته . و از همون قابلیت و ویژگی‌های فوق‌العاده اونو می‌شناسن . و استفاده از اونو هر روز بیشتر و بیشتر می کنن. و هر روز ارزش خرید محصولات مسی مانند شیشه مسی بیشتر میشه . با گذشت زمان هر روز کیفیت محصولات مسی مانند شیشه ها و آینه های مسی و همین طور ارزش استفاده از اونا بیشتر میشه .استفاده از محصولات مسی رو می توان از اول پیدایش آن و استفاده از آن مانند استفاده در ظروف مسی تا الان مانند استفاده در بهترین شیشه ها و آینه های مسی مثال زد .شرکت فرکو به تولید انواع شیشه های مسی با قیمت و کیفیت مناسب پرداخته ، که باعث شده فروش بالایی رو در این امر داشته باشه .

عینک شیشه مسی

از انواع کاربردهای شیشه مسی استفاده از این شیشه های مسی در ساخت و تولید عینک ها استفاده میشه . دلیل استفاده از این شیشه های مسی رو می‌توان به چند دسته تقسیم کرد . یکی از دلایل استفاده از این شیشه ها در عینک ها می‌توان به زیبایی و کیفیت خوب آن اشاره کرد . دلیل بعدی استفاده از همین شیشه ها در عینک ها می توان به رنگ این شیشه های مسی اشاره کرد . که باعث جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید به چشم میشه. از این عینک‌های شیشه ای در ارتفاعات بلند و همین طور مناطق کوهستانی و برفی بیشتر استفاده میشه.

عینک مسی
عینک شیشه مسی

لیوان های مسی

حتما شما هم لیوان‌های مسی رو در خونه‌های خودتون یا دیگران دیدین. و از این لیوان‌های تمام مسی برای مصرف خانگی و نوشیدنی انواع نوشیدنی‌ها مانند آب استفده کردین. و مصرف این نوع لیوان‌های مسی به خاطر استحکام ، زیبایی‌هاش و همین طور خواص مس بوده .

اما امروزه با عوض شده طرح‌ها و اشیا در ساخت این لیوان‌ها همزمان از شیشه و مس استفاده میشه. و می‌تونه ترکیب این دو متریال جذاب جلوه و زیبایی این نوع لیوان‌ها رو دو چندان کنه . از این نوع لیوان‌ها رو می‌توان در کافی‌شاپ‌ها و وسایل خونه و همین طور برای دکور و زیبایی خانه‌ها استفاده کرد . برای خرید لیوان شیشه مسی باید به طرح کیفیت دو متریال شیشه و مس و قیمت اونا توجه کرد.

برای تولید این نوع لیوان های شیشه ای با توجه به طرح آن ابتدا شیشه های اونو تولید و طرح دار می‌کنن و لبه‌های شیشه‌ها رو تراشیده و صاف می‌کنن. بعد با توجه به طرح کلی لیوان و همین طور شیشه آماده شده . مس ها رو داغ و با دستگاه های مخصوص به آن طرح میدن . و سپس مس رو به شیشه آماده شده وصل می‌کنن. اگر هم لیوان دارای پایه ای فلزی با متریال غیر فلزی باشه پایه اماده شده متناسب به لیوان به لیوان آماده شده وصل می‌کنن. و لیوان شیشه مسی آماده میشه.

لیوان مسی
لیوان شیشه مسی

شیشه مسی روی میز

پر استفاده‌ترین شیشه های مسی همین شیشه مسی های روی میز ها هستن.استفاده از این شیشه های مسی به خاطر رنگ مسی و جذاب خود با خود شیشه ترکیب زیبا و عالی ای میسازه . این میز های شیشه ای به دلیل رنگ مسی خود می‌تونن نقض‌ها و همین طور کثیفی های روی میز شیشه ای رو بپوشونه. از مهمترین موضوعاتی که برای خرید شیشه مسی روی میزی باید توجه کرد به ابعاد میز شیشه ای و همین طور ضخامت شیشه روی میز با توجه به محیط و دکوراسیون توجه کرد.

میز شیشه ای مسی
شیشه مسی

شیشه مسی با پایه چوبی

در این میزهای شیشه مسی که با ترکیب مس و در پایه‌ی آن چوب استفاد شده ، قطعا با ترکیب درست و متناسب با دکوراسیون محیط مورد نظر می توان جلوه و زیبایی میز شیشه ای رو بیشتر کرد . این نوع میز ها رو بیشتر می توان در محیط های چوبی مثل اتاق هایی با دکور چوبی یا وسایل چوبی استفاده کرد. یا در کافی شاپ یا رستوران هایی با تم چوبی استفاه کرد.

برای تولید این نوع میز های شیشه ای ابتدا باید شیشه های مسی مورد نظر رو تهیه کرد. سپس چوب ها رو برای پایه های آن تهیه کزد. سپس اونا رو روی هم نصب می‌کنن.برای خرید این نوع میز های شیشه مسی باید به نوع و کیفیت چوب استفاده شده در پایه های میز توجه کرد. چون اگر چوب به کار برده شده در میز درست نباشه. علاوه بر خراب کردن پایه های میز می‌تونه تعادل کل میز رو به هم بزنه و کلا میز رو غیرقابل استفاده کنه.

ضخامت شیشه های مسی

ضخامت شیشه های مسی عاملی هست که ، کاملا به دکوراسیون محیط میز های شیشه ای مسی بستگی داره. بهتر هست که هر چه محیط اطراف میز شیشه ای مسی بیشتر باشه.ضخامت این شیشه های مسی هم بیشتر بشه.البته همیشه نباید طبق این قانون عمل کرد. شرکت فرکو این نوع شیشه ها رو در انواع ضخامت های 6 میل ، 8 میل ، 10 ، 12 و 20 میل تولید می‌کنه.که باید به عواملی که برای خرید و ضخامت شیشه مسی توجه کرد .یکی از همین موضوعات متناسب بودن ضخامت شیشه با ابعاد محیط هست.

عوامل مؤثر بر قیمت شیشه های مسی

  • کیفیت شیشه مسی : مهمترین عاملی که باید برای خرید شیشه مسی ها به آن وجه کرد کیفیت شیشه مسی هست.
  • قطعا هر چه کیفیت شیشه مسی بهتر و مناسب تر باشه. هزینه و قیمت شیشه مسی بیشتر و افزایش پیدا می‌کنه.بهتر هست که برای مکان‌هایی مثل کافی شاپ‌ها و مکان‌های نمایشگاهی از شیشه مسی با کیفیت خوب استفاده بشه.
  • ضد خش بودن شیشه : یکی از ویژگی های خوب شیشه مسی می‌تونه همین ضدخش بودن شیشه باشه. و باید برای خرید این شیشه مسی برای مکان‌هایی مثل تالار به این ویژگی مهم توجه کرد .
  • ضد باکتری : از ویژگی هایی که هنگام خرید شیشه مسی باید به آن توجه کرد ضد باکتری بودن شیشه مسی هست.مخصوصا برای کسانی که می‌خوان از این میز های شیشه ای برای جاهای شلوغ استفاده کنن .مانند رستوران ها و تالار ها این خصوصیت میتونه خیلی مفید باشه.
  • ابعاد شیشه : این عامل هم با قیمت شیشه مسی رابطه مستقیم داره و هر چه شیشه بیشتری استفاده بشه قیمت نهایی آن بیشتر میشه.
میز شیشه مسی
میز شیشه مسی

سفارش محصولات فرکو

شما میتوانید برای خرید شیشه مسی و اطلاع از قیمت شیشه مسی و بقیه محصولات شرکت فرکو به این شماره : 02188068352 تماس بگیر و برای مشاهده بقیه نمونه‌ها می‌توان به سایت اینستاگرم فرکو سر بزنی farkoo.ir@

همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باش. یا بر روی این لینک کلیک کن.

آدرس :تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو