Home
نمایندگی شیشه بین کابینتی

نمایندگی شیشه بین کابینتی

برای خرید مستقیم ازنمایندگی شیشه بین کابینتی‌فرکو و مشاوره رایگان با شماره 02188068352تماس بگیر.تمامی محصولات خریداری شده از کارگاه فرکو گارانتی یکساله بی‌قید و شرط داره.با خیال راحت یک خرید با کیفیت درجه یک داشته باش.افتخار ما رضایت شماست.

شیشه بین کابینتی چیست؟

در گذشته برای پرکردن فاصله‌ی بین کابینت‌ها از سرامیک و کاشی استفاده می‌شد.شرکت فرکو این افتخار را دارد که به عنوان نمایندگی شیشه بین کابینتی,طرح و رنگ و مدل مد نظر شمارا با نازل ترین قیمت در اختیار شما قرار بدهد. امروزه کاشی و سرامیک جای خود را به شیشه داده‌اند.اغلب شیشه‌ها از جنس لاکوبل هستند.که با اندازه گیری دقیق آن را نصب میکنند. از لحاظ رنگ و طرح دارای تنوع بسیار زیاد است.

شیشه لاکوبل بین کابینتی

شیشه بین کابینتی از جنس شیشه لاکوبل می‌باشد.شما می‌توانید شیشه لاکوبل خود را به صورت لمینت و سکوریت سفارش دهید.شیشه سکوریت و لمینت مزایای زیادی دارند.شیشه لاکوبل شما زمانی که لمینت می‌شود وقتی که ضربه به شیشه شما وارد شود و بشکند شیشه فرو نمی‌ریزد و به صفحه لمینت که شیشه روی آن چسبیده است میچسبد. سکوریت شدن این قابلیت را به شیشه لاکوبل شما میدهد که وقتی شیشه شما شکست به قطعات کوچک تبدیل شود و این خاصیت باعث می‌شود تا خطر جدی افراد را در صورت برخورد با شیشه تهدید نکند.

برای اطلاعات بیشر و دیدن نمونه کارهای شیشه رنگی بطفا اینجا کلیک کنید.

تراش روی شیشه و آینه

شیشه چیست؟

شیشه یک ماده ساختمانی, همه جا حاضر است. یک ماده جامد سخت است. شکننده و شفاف است. که به روش‌های مختلف در صنایع مختلف ، از معماری و ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد.
شیشه با ذوب شدن یک سیلیکات و یک قلیایی ساخته می‌شود. ماده حاصل یک ساختار غیر بلوری است. رایج ترین نوع شیشه شیشه سیلیکات است که عمدتا از سیلیس یا دی اکسید سیلیسیم (SiO2) تشکیل شده است. دی اکسید سیلیسیم ترکیب شیمیایی شن و ماسه است. به همین دلیل بسیاری از مردم می‌گویند شیشه از شن ساخته می‌شود.

نمایندگی شیشه بین کابینتی

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنید.


برای ساختن انواع مختلف شیشه می‌توان مواد دیگری را نیز اضافه کرد. اکسید بور که به مخلوط اضافه می‌شود. شیشه سخت‌تری ایجاد می‌کند.که در دمای بالا مورد استفاده است و در آشپزخانه‌ها و آزمایشگاه‌ها استفاده می‌شود. آهن خواص نوری شیشه را تغییر می‌دهد و می‌توان آن را در کاربردهای شیشه ای تزئینی یافت. شیشه را می‌توان با افزودن نمک‌های فلزی رنگ‌آمیزی کرد. و همچنین می‌توان پس از ساخت رنگ آمیزی کرد.
شیشه هم نور را منعکس و هم می‌شکند. برش و صیقل شیشه به روش‌های خاص باعث افزایش این کیفیت‌ها می‌شود.

شیشه بن کابینتی
شیشه رنگی لاکوبل

قابلیت‌های ویژه‌ی استفاده از شیشه بین کابینتی

  • بزرگتر نشان دادن آشپزخانه
  • نصب سریع و راحت
  • تنوع در طرح و مدل
  • نظافت آسان
  • مقاومت بسیار بالا در برابر حرارت
  • ضد باکتری
  • نشکن و ضدضربه بودن.

و بسیاری از مزایای دیگر که در این متن تنها به گوشه ای از آن ها اشاره شده است.

شیشه بین کابینتی جدید

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

انواع رنگ شیشه بین کابینتی

شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

شیشه بین کابینتی طوسی

با گذشت زمان استفاده از شیشه‌های لاکوبل رنگی برای پوشش محیط بین کابینت‌ها روز به روز بیشتر شد .به طوری که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شاهد ساخت انواع بسیار گوناگونی از شیشه‌های رنگی هستید. یکی از بروزترین و مدرن ترین طرح‌هایی که در این صنایع تولید شده و جزو پرطرفدارترین محصولات می‌باشد شیشه بین کابینتی طوسی است.به طوری که طراحان دکوراسیون داخلی در پروژه‌های بسیار مدرن و به روز خود از این محصول استفاده می‌کنند.

شیشه بین کابینتی

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو یکی از بزرگترین نمایندگی‌های تولید شیشه بین کابینتی طوسی می‌باشد. که از تجربه بسیار بالایی در این صنعت برخوردار است. صنایع فرکو تابه امروز انواع بسیاری از این محصول تولید کرده است. به طوری که شما عزیزان می‌توانید شیشه بین کابینتی طوسی خود را در انواع گوناگونی از طرح و ابعاد سفارش دهید.

یکی از پر فروش ترین طرح‌ها شیشه بین کابینتی طرح سنگ در رنگ‌های مختلف سفید مشکی و طوسی می‌باشد.

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی مشکی

هماهنطور که گفته شد شیشه بین کابینتی مشکی یکی از پرطرفدار‌ترین شیشه‌های رنگی که در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو که تولید شده است .اگر دقت کرده باشید اکثر کابینت‌هایی که توسط افراد سفارش و مورد استفاده قرار داده می‌شود سفید است. اما با مرور زمان و به دلیل ایجاد تضاد در محیط‌های مورد نظر خیلی از افراد در دنیای امروزی و اکثرا طراحان دکوراسیون داخلی از شیشه بین کابینتی مشکی استفاده می‌کنند. البته ناگفته نماند که کابینت‌هایی که تولید می‌شوند. با رنگ های روشن به آسانی با رنگ مشکی ست و هماهنگ می‌شوند.

زیبلترین طرح‌های شیشه بین کابینتی مشکی طرح سنگ آن می‌باشد که همکاران ما با رنگ کردن حرفه‌ای و اصولی این شیشه را به وجود می‌اورند.

شیشه لاکوبل

ویژگی محصول شیشه بین کابینتی

یکی از بزرگترین ویژگی‌‌هایی که این محصول از آن برخوردار است. این است که آلودگی و هرگونه لکه بر روی این شیشه رنگی‌ها بسیار کمتر نشان داده می‌شود. پس می‌توان نتیجه گرفت ، زمانی که شما این محصول را در محیط خود استفاده می‌کنید محیط مورد نظر شما در در طول زمان بیشتری تمیز و بدون لک می‌ماند.وکمتر وقت خود را صرف تمیزی می‌کنید.

شیشه بین کابینتی

به طور کلی اگر هم دقت کرده باشید محیط پشت گاز به دلیل استفاده از روغن و پخت و پز چرپ و همیشه در معرض آلودگی می‌باشد.اما با استفاده از این محصول به راحتی می‌توانید جلوی این اتفاق را بگیرید.هم لکه‌ها را کمتر نشان می‌دهند و هم به دلیل داشتن سطحی صیقلی به راحتی پاک می‌شوند. این شیشه رنگی‌ها طی یکسری فرایند ساخته می‌شوند و از فیلتر‌های مجزا عبور می‌نمایند و بعد از آن به مصرف ما می‌رسند.

شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنید.

ضخامت شیشه رنگی بین کابینتی چقدر باشه

معمولا شیشه رنگی‌ها از یک لایه رنگ و یک لایه نازک پوشش امنیتی تشکیل می‌شوند. که اگر شیشه در موقعیت شکست قرار بگیرد سر جای خودش ثابت بماند. و باعث ایجاد خطر نمیشود و ریزش ندارد.این شیشه‌ها تشکیل شده از یک لایه رنگ و یک لایه پوشش امنیتی (لمینیت) شیشه لاکوبل می‌باشند که کاربردهای مختلفی دارند.

شیشه بین کابینتی

این شیشه‌ها قابلیت سکوریت دارند. شیشه سکوریت برای پشت گاز به کار برده می‌شود تا حرارت گاز باعث شکسته شدن شیشه و خطر آفرین نباشد.‌دور تا دور این شیشه ها دیاموند شده است. و تیزی و برندگی شیشه گرفته می‌شود. و آماده اجرا می‌باشند.

با سکوریت کردن شیشه مقاومت آن در برابر حرارت و ضربه بیشتر می‌شود و مواقع شکستن به قطعات کوچک تبدیل می‌شود که خطر جانی ندارد.

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه بین کابینتی سفید

طبق اطلاعات به دست آمده یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ‌هایی که در دنیای امروزی بوده است شیشه بین کابینتی سفید است.اگر دقت کرده باشید بیشتر افراد چه در زمان گذشته و یا حتی در حال حاظر از این رنگ در اشپزخانه‌های خود استفاده می‌کنند.

شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

این رنگ به راحتی می‌تواند با رنگ‌های دیگر آشپزخانه ست شود. حتی اگر آشپزخانه شما از نور بسیار کمی برخوردار است. بهترین گزینه برای شما شیشه بین کابینتی در رنگ سفید می‌باشد. در اصل دلیل مناسب بودن این گزینه به خاطر انعکاس نوری است. که توسط این محصول انجام می‌شود. نوری که بر رنگ‌های روشن تابیده می‌شود از انعکاس بیشتری برخوردار است یعنی محیط مورد نظر شما را بسیار روشن تراز قبل میسازد. حتی زمانی که شما از این محصول برای محیط مورد نظر خود استفاده می‌کنید اتاق شما بزرگتر و نورانی تر به چشم می‌آید.

پس به این نتیجه می‌توان رسید که استفاده کردن از این محصول می‌تواند برای محیط‌های مختلف استفاده‌های زیادی داشته باشد.

شیشه های جدید لاکوبل

استفاده از شیشه بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی یکی از مهم ترین و ضروری ترین محصولاتی است. که باید در‌تمامی آشپزخانه ها و خیلی از محیط‌های دیگر مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو در تمامی ابعاد و تمامی‌ رنگ‌های مورد نظر شما عزیزان تولید می‌شود. و شما به راحتی می‌توانید رنگ این محصول را با ترکیب رنگی محیط خود ست کنید.و یک محیطی زیبا و لاکچری را برای خود بسازید

شیشه رنگی لاکوبل

شیشه‌های بین کابینتی را میتوان ضدضربه تولید کرد .میتوان با سفارش شما آن‌ها را لمینت و سکوریت کرد تا هنگام ضربه دیرتربشکنند و موقع شکستن تکه‌های بزرگ آن بررسی زمین فرو می‌ریزد و خسارت مالی و حامی به بار نیاورد.زمانی که شیشه خود را لمینت و سکوریت می‌کنید موقع شکستن روی صفحه زیرین خود میچسبند و دیگر خطری برای افراد ندارند.

شیشه بین کابینتی

شیشه لاکوبل

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو شیشه لاکوبل را در انواع بسیار گوناگونی از رنگ،ضخامت و ابعاد تولید و به سراسر ایران ارسال می‌نمایند.امکان ست کردن شیشه‌های خود را با وسایل منازل و یا تمامی محیط‌های مورد نظر شما عزیزان نیز به وجود اورده است.شیشه لاکوبل از مقاومت بسیار بالایی نیز نسبت به شیشه‌های ساده برخوردار می‌باشد.یعنی شما با خرید این محصول نه تنها محیط خود را زیبا و مدرن می‌سازید بلکه یک محصول مقاوم را برای محیط خود انتخاب کرده‌اید.شرکت فرکو نمایندگی شیشه بین کابینتی نیز هست که با خرید از ما میتوانید با قیمت کمتر و کیفیت بالاتر سفارش خود را ثبت کنید.

شیشه بین کابینتی جدید


شیشه‌های لاکوبل به طور کلی در ۲۵ نوع رنگ تولید می‌شوند.و شما می‌توانید تمامی رنگ‌های مورد نظر خود را به عنوان شیشه در تمامی محیط‌های مورد نظر خود داشته باشید.شما عزیزان با استفاده از شیشه لاکوبل می‌توانید. محیط اتاق را بسیار روشن تر از حد معمول کنید. زیرا یکی از مزیت و ویژگی‌هایی که هنگام استفاده از شیشه لاکوبل وجود دارد بازتاب نور تابیده شده است. به همین دلیل با استفاده از این محصول می‌توانید محیط خود را بسیار بهتر است قبل بسازید.به طوری که یک نمای بسیار چشم گیر و دلبازی را به وجود اورده اید که هر بیننده‌ای را به خود مجذوب می‌کند.

شیشه بین کابینتی چاپی

کاربرد شیشه لاکوبل

هنگامی که این محصول در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مخصوص بین کابینت و یا هرمحیط دیگری تولید می‌شود کاربرد‌های فراوانی نیز دارد.یکی از بزرگترین و اصلی ترین کاربرد این شیشه برای بین کابینت این است که هیچگونه ضربه و یا حتی هیچگونه حرارتی نمی‌تواند. این محصول را از بین ببرد و باعث ایجاد خطر برای شما عزیزان شود.حتی هنگامی که ضربه‌ای باعث شکست این محصول شود.

شیشه رنگی لاکوبل

ذرات شکسته شده از یکدیگر جدا نمی‌شوند.و این عملکرد به دلیل وجود لایه‌های امنیتی که در بین شیشه‌ها قرار داده می‌شوند است. و این عملکرد باعث ایجاد امنیت برای تمامی افراد در آن محیط می‌شود. همانطور که گفته شد. شما عزیزان می‌توانید. این محصول را در انواع بسیار گوناگونی از رنگ ،ابعاد و طرح‌های گوناگونی نیز برای خود در‌تمامی محیط‌های مورد نظر خود نیز داشته باشید.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو نیز تمامی این محصولات را برای شما عزیزان در تمامی نقاط ایران نیز ارسال خواهد کرد‌.

شیشه جدید لاکوبل

مزایای شیشه بین کابینتی

شیشه بین کابینتی در دنیای امروزی از مزایا و ویژگی‌های بسیاری نیز‌برخوردار می‌باشد.یکی از مهم ترین و ضروری ترین مزیت‌هایی که این محصول پرطرفدار از آن برخوردار میباشد. که با سفارش این محصول و استفاده از آن در محیط خود باعث ایجاد یک فضایی مدرن و زیبا می‌شوید.

شیشه بین کابینتی

یکی دیگر از مزایای شیشه بین کابینتی مقاومت آن در برابر حرارت و شعله گاز می‌باشد که با استفاده ازاین شیشه محیط شما خاص و چشمگیر و مدرن میشود.در کنار ایجاد زیبایی مقاومت و ضخامت محصول بسیار مهم و ضروری می‌باشد.این محصول تولید شده در صنایع فرکو از کیفیت،ضخامت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. که هیچگونه ضربه و یا حتی هیچگونه حرارتی نمی‌تواند این محصول را از بین ببرد.

شیشه بین کابینتی

اینکه یکی از مزیت های این محصول ضخامت مقاومت و ایجاد امنیت می‌باشد می‌تواند یکی از مهمترین و ضروری ترین مسائل را برای شما عزیزان حل کند. زیرا فضای بین کابینت یکی از محیط‌هایی می‌باشد که در طول روز استفاده و امکان برخورد اشیا با آن بسیار است و مقاوم بودن آن یکی از اصلی ترین و ضروری ترین مسائلی می‌باشد که برای خیلی از افراد حرف اول را میزند.صنایع تولید شیشه و آینه فرکو این محصول را با استفاده از چندین لایه و چسب مخصوص یک محصول بسیار مقاوم را برای شما عزیزان تولید می‌کند.

شیشه جدید لاکوبل

مزایای شیشه لاکوبل

شیشه‌های لاکوبل از مواد بسیار مقاوم و بادوام در صنایع فرکو ساخته شده‌اند.پس شما عزیزان می‌توانید. با خرید و استفاده این محصول شیشه‌های دیوارهایتان،درب‌های کشویی و یا حتی مبلمان خود را در ظاهر اصلی خود نگهداری کنید. همانطور که گفته شد. این محصول بسیار با دوام و ایمن است.یعنی پس از شکستن. خرد و ایجاد خطر نمی‌کند. در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو تمامی‌رنگ‌های این محصول با محیط زیست بسیار سازگار بوده است. ناگفته نماند که این محصول حتی کیفیت هوای داخلی را بسیار حفظ می‌کند‌. و تا حدی عایق حرارتی می‌باشد.

شیشه جدید لاکوبل

شیشه رنگی بین کابینتی

در دنیای امروزی یکی از بزرگترین و ضروری ترین مصارف در رابطه با شیشه‌های لاکوبل در فضای بین کابینتی می‌باشد.به طور کلی می‌توان گفت. که پس از اندازه گیری بسیار دقیق فضای بین کابینت با متر و تراز لیزری و جاسازی کردن. کلید،پریز،حوله خشک کن ها،علمک گاز برش شیشه صورت می‌گیرد. پس از انجام مرحله‌های برشکاری. نوبت به نصب این محصول می‌شود که با کمک چسب مخصوص. در محل اصلی خود می‌چسبد.

شیشه لاکوبل

قابل ذکر است که شیشه رنگی بین کابینتی صنایع تولید شیشه و اینه فرکو مخصوصا شیشه‌هایی که مخصوص پشت گاز در منازل می‌باشد‌.تمپرد ۷۰۰ درجه‌ای می‌باشند.یعنی به طور کلی می‌توان گفت. که این محصول تولید شده در برابر حرارت شعله گاز و ضربه کاملا مقاوم و بسیار ایمن می‌باشد.

شیشه‌های رنگی بین کابینتی در انواع بسیار گوناگونی تولید می‌شود. طرح‌های مختلف و رنگ‌های متفاوت و زیبا.

بهترین و معتبرترین نمایندگی شیشه بین کابینتی در ایران

در حال حاضر با به وجود آمدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارند از این مشکل و به وجود آمده نهایت سواستفاده را ببرند، شما خیلی راحت می‌توانید. سایت‌های نا معتبر و صف کلاهبردارن را از تمامی صنایع‌ها جدا کنید.

اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری. برای تولید سفارشات شما ندارند پس سعی بر این دارند. که تجمعی را ایجاد نکنند. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان را به شما می‌دهد. شما بتوانید از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایید.

شیشه لاکوبل

یکی دیگر از راه‌های شناخت شرکت و یا کارگاه‌های کلاهبردار نداشتن اساس نامه،روزنامه رسمی،کد‌های اقتصادی،و برگه ارزش افزوده است.اما صنایع تولید شیشه و آینه فرکو با برخورداری از اساس نامه،روزنامه رسمی،کد‌های اقتصادی و برگه ارزش افزوده است.

شما عزیزان می‌توانید با اظهار نامه مالیاتی کلاهبردار بودن آن سایت را متوجه بشوید.

شیشه رنگی


چگونه با صنایع تولید شیشه و آینه فرکو ارتباط برقرار کنیم.


راه‌هایی که برای ارتباط برقرار کردن. با تولیدی‌ فرکو وجود دارد .اولین مورد به صورت حضوری در تولیدی به آدرس زیر می‌باشد .
آدرس دفتر : تهران .ونک .ده ونک.خیابان شهید بهایی .کوچه کولیوند .خیابان شهید مجید پور.نبش بن بست آرمین .پلاک ۱۰۶
دومین راه ارتباطی تلفن می باشد
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت :farkoo.ir
تماس مستقیم:۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام:http://Instagram.com/farkoo.ir

نمایندگی شیشه بین کابینتی
نمایندگی شیشه بین کابینتی
شیشه بین کابینتی
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل
شیشه لاکوبل

16 پاسخ

    1. سلام عبد الرضای عزیر ممنون از انتخابتان برای اطلاعات در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خدمت شما برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. سلام خیر ما در حال حاضر فقط در تهران نمایندگی داریم . ولی به کل ایران ارسال داریم .

    1. سلام خدمت شما بله فعلا فقط در تهران نمایندگی داریم . ولی تمامی محصولات ما به تمامی شهر های ایران ارسال می شود . برای اطلاعات بیشتر در مورد محصولات ما و اطلاع از قیمت محصولات با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تلفن تماس : 02188068352

    1. با سلام خیر در حال حاضر فقط در تهران نمایندگی داریم .برای اینکه متخصصین ما بهتر کمکتون کنن ما یه مشاوره رایگان در نظر گرفتیم براتون که برای بهره مندی ازش میتونید با شماره ی رو به رو تماس بگیرید. tel:+982188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو