Home
شیشه رنگی لاکوبل چیست

شیشه رنگی لاکوبل چیست

شیشه رنگی لاکوبل چیست

شیشه های لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل چیست شیشه‌های رنگی لاکوبل دارای ۲ سطح هستند، یک سطح در زیر و سطح دیگر روی آن قرار ‌می‌گیرد. سطح زیرین شیشه با هر رنگی که رنگ آمیزی شود، سطح رویی نیز آن رنگ را نشان خواهد داد. به شیشه ای که در سطح زیرین قرار دارد و پوشش رنگی روی آن واقع شده است، شیشه لاکوبل گفته ‌می‌شود. یکی از مهم ‌ترین قابلیت‌های شیشه رنگی لاکوبل این است که امکان حرارت دادن آن نیز وجود دارد.

شیشه بین کابینتی جدید


شیشه های رنگی یک رو نما یا لاکوبل برخلاف شیشه های رنگی دو رو نما و ساده در انواع مختلف رنگی تولید می شود .به صورتي که ابتدا شیشه رنگی لاکوبل در ابعاد مورد نظر مشتري برش داده مي شود سپس توسط دستگاه رنگ خواهد شد.شیشه یک رو نما شده و طرف دیگر آن قابل مشاهده نخواهد بود ، تولیدو برش شیشه رنگی در صنعت شیشه با دستگاه هاي پیشرفته ی آلمانی صورت می گیرد.

شیشه رنگی لاکوبل چیست

برای آشنایی بیشتر با شیشه لاکوبل اینجا کلیک کنید

مزایای شیشه رنگی لاکوبل

شیشه های رنگی لاکوبل از مواد مقاومی ساخته شده است.
این شیشه ها ایمن بوده ودرهنگام شکستن خرد نمی‌شود.

از دیگر مزایای شیشه لاکوبل، مدرن و شیک بودن آن است. این شیشه های رنگی را می توانید در بسیاری از محیط ها مانند هتل ها، رستوران ها، فروشگاه ها، کلینک های پزشکی و دندان پزشکی، سرویس های بهداشتی، دکوراسیون داخلی منازل و شرکت ها و اداره ها مشاهده کنید.

شیشه جدید لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل چیست

همچنین شیشه لاکوبل می تواند نور و روشنایی مکان موردنظر شما را افزایش دهد. به دلیل آن که این شیشه رنگی ها نیمه شفاف و شفاف هستند و می توانند نور را بازتاب دهند، محیط شما را بزرگ تر و زیباتر دیده خواهد شد.

شیشه رنگی لاکوبل چیست

مزیت دیگر شیشه لاکوبل، مقاومت بالای آن در برابر انواع آب و هواها است.
می توان شیشه لاکوبل را در آب و هوای شرجی یا مرطوب نزدیک دریابرای طراحی ویلاها و ساختمان های دیگر، یک انتخاب مناسب به شمار آورد. شیشه رنگی لاکوبل می تواند در برابر حرارت بالا از خود مقاومت نشان دهد. همچنین در صورتی که می خواهید .در مکانی که خورشید به آن مستقیمامی تابداز این شیشه رنگی ها استفاده کنید، به هیچ مشکلی نخواهید خورد.

نصب شیشه لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل چیست

شیشه لاکوبل را می توانید به آسانی نصب کنید و تخصص خاصی نیاز نیست. با چسب آکواریوم می توانید شیشه رنگی ها را نصب کنید. همچنین بعضی از طرح های سبک را می توانید با چسب سیلیکونی به دیوارها بچسبانید. این شیشه ها در کارخانه پس از برش توسط دستگاه هایی مخصوص صاف می شوند.

شیشه جدید لاکوبل

کاربرد شیشه رنگی لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل چیست. دارای‌ کاربردهای بسیار زیادی هستند.وبرای طراحی دکوراسیون داخلی بسیار زیباست و درمکان های مختلفی قابلیت اجرا دارند که عبارتند از:
•به عنوان دیوارپوش برای مراکز اداری و تجاری،فودکورت ها،فست فودها
•بهترین جایگزین کاشی و سرامیک برای حمام و سرویس بهداشتی ‌همینطور کابین دوش ها
•به عنوان پارتیشن های اداری
•شومینه با شیشه ضد حرارت و تعریق

شیشه رنگی لاکوبل چیست


شیشه های لاکوبل به دلیل اینکه از مزایای بالایی برخوردار هستند مورد حمایت و استقبال افراد زیادی قرار گرفته است که این مزایا شامل موارد زیراست:
•در مقابل اشعهUV مقاوم است که این مورد باعث اجرای این شیشه ها در فضای باز میگردد
•ضدخش بودن این شیشه‌ها‌‌ که باعث جلای کار شده است.

مقاومت بالا در برابر رطوبت وهوای شرجی که استفاده آن در مناطق مرطوب وشرجی بسیار بالاست
•مقاومت بالای آنهادر مقابل موادشیمیایی که استفاده این شیشه ها را در آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها را بدون مشکل میسازد.

شیشه بین کابینتی جدید

مقاومت شیشه های لاکوبل

شيشه هاي لاكوبل به خاطر تبديل شدن به شيشه سكوريت يا نشكن شدن قابل اجرا در محل هاي پرتدد هست .و فقط در مقابل ضربات بسيار محكم قابل شكست هستند و در صورت شكست به دانه هاي بسيار ريز تبديل شده و هيچ گونه خطري ندارند


از لاكوبل ها ميتوانيد در لابي،سالن هاي كنفرانس،فست فودها و دفاتر اداري و تجاري استفاده كنيد
مقاومت اين نوع شيشه ها بعداز سكوريت شدن تقريبا ٧برابر نمونه مشابه خام آن است به دليل اينكه در دماي٧٥٠درجه داخل كوره سكوريت ضد حرارت وضد ضربه ميشوند

شیشه رنگی لاکوبل چیست

شيشه هاي لاكوبل را طي يك فرايند در كوره هاي سكوريت ودر دما٤٠٠تا٧٠٠درجه سانتي گراد قرارداده و ذوب ميكنند و پس از آن خنك ميشود.و به شيشه سكوريت تبديل مي شود.طي اين فرايند اين محصول كاملا مقاوم شده و در برابر ضربه و حرارت هيچ اتفاقي برايش نمي افتد.
قابليت لمينت شدن اين شيشه هاي زيبا و خاص امكان استفاده آن را در محيط هاي اداري و تجاري لاكچري فراهم كرده است.
به همين دليل شيشه ها بعد از برش كاري،لمينت و سكوريت قيمتشان بالاتر مي رود زيرا كاربردهاي بيشتري را شامل مي شود.

قیمت خرید شیشه لاکوبل رنگی

قیمت شیشه لاکوبل رنگی با توجه به نوع یراق آلات وهمچنین میزان یراق مورد استفاده دراجرای کار مشخص می شود.

چون نوع یراق آلات شیشه های لاکوبل از نظر جنس و قیمت تفاوت چشمگیری را دارند.

بنابراین برای اطلاع از قیمت شیشه های سکوریت باید نوع یراق آلات مشخص شود.به عبارت دیگر خود شیشه که قیمت مشخصی داشته اما نوع یراق به کار رفته قیمت را مشخص خواهد کرد.

شیشه رنگی لاکوبل چیست

ابعادواجرا باشیشه های لاکوبل

شیشه های لاکوبل در اندازه های متفاوتی تولید و عرضه می‌شود.
این شیشه ها بیشتر موارد در دکوراسیون و طراحی داخلی استفاده می‌شوند.به علت اینکه نور را از خود عبور نمیدهند می‌تواند جایگزین مناسبی برای پوستر و کاغذ های دیواری باشد.
قابلیت ضد خش بودن هم جزو ویژگی های بارز این شیشه هاست.شیشه های لاکوبل دارای تنوع رنگ بسیار بالایی هست و در۲۵رنگ استاندارد تولید می‌شود.
این شیشه هاامروزه به دلیل پوشش ضد باکتریایی دربسیاری از بیمارستان‌ها،آزمایشگاه‌ها،داروخانه‌ها و همینطور محیط‌های‌دیگر مورد استقبال زیادی قرار گرفته است.
شیشه‌ های رنگی جدید یا شیشه رنگی مات به شیشه‌ هایی‌‌گفته می‌شود که اسیدشور شده و به دلیل مات کنندگان رنگ می‌شوند.

دیوار پوش شیشه ای رنگی
بین کابینتی زیبا

به کار بردن این شیشه ها در بین کابینت آشپزخانه یکی از روش‌های نوین برای طراحی دکوراسیون داخلی است.شیشه رنگی لاکوبل چیست .به همین دلیل به شیشه های بین کابینتی معروف شده است.برای آشپزخانه های مدرن بهترین پیشنهاد است چون فضای آشپزخانه‌ را دلنشین و زیبا میسازد.
همچنین شیشه‌های لاکوبل به بزرگ تر جلوه دادن آشپزخانه نیز کمک می‌کند.

شیشه رنگی لاکوبل چیست

شیشه های لاکوبل جایگزین زیبا و خاصی به جای کاشی و سرامیک های دیواره ی سرویس بهداشتی هستند . این شیشه ها ضد رطوبت بوده و به راحتی تمیز می‌شوند . تنها با یک دستمال ساده به شفافیت اولیه خود بر می‌گردند.
انواع و اقسام شیشه های لاکوبل را می‌توانید در رنگ های مختلف به شرکت فرکو سفارش داده و از خرید خود لذت ببرید.
شما می‌توانید برای سرویس های بهداشتی و همینطور کابین دوش حمام هایتان برای محیط های مورد نظر خود از این نمونه محصول استفاده کنید.

شیشه جدید لاکوبل

بای سفارش شیشه رنگی لاکوبل ما در تماس باشید و نمونه محصول خود را ثبت کنید. تا صنایع فرکو محصول سفارش داده شده را در بهترین کیفیت تولید و طی ۴۸ ساعت محصولاتتان را در تمامی‌نقاط ایران که باشید ارسال کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو