آدرس دفتر : تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجید پور ، نبش بن بست آرمین پلاک ۱۰۶        تلفن تماس : 02188068352

ساعات پاسخ گویی:

9 الی 14 ، 15 الی 20

ساعات پاسخگویی: 9 الی 21

مطالب پر بازدید

آینه لمسی

خرید آینه لمسی

سفارش آینه لمسی با توجه به گستردگی مدل‌ها و آپشن‌هایی که در این آینه‌ها به کار می‌ره نیازمند توجه بیشتری هست. آینه لمسی از مدرن‌ترین و جدیدترین انواع آینه اس با این وجود قیمت آینه لمسی در قیاس با سایر آینه‌های هوشمند مناسب‌تره. در آینه‌های لمسی از چراغ LED استفاده می‌شه که زیبایی مطلوبی به جلوه آینه می‌بخشه. این چراغ‌ها معمولا به کنار آینه متصل می‌شن یا به جای قاب در قسمت کناری ، چراغ نصب می‌شه. اما به جز چراغ از آپشن‌های دیگه‌ای نیز در آینه‌های لمسی استفاده می‌شه که در ادامه مطلب به معرفی اونا می‌پردازیم.

در زمان‌های گذشته حتی تصور وجود یک آینه هوشمند برای افراد بسیار سخت بود.اما در حال حاضر ساخت صنایع فرکو توانسته بهترین و باکیفیت ترین آینه های هوشمند رو تولید و در تمامی نقاط ایران ارسال کنه.در آینه لمسی قسمتی از اون خراش داده میشه و در قسمت خراش داده شده حسگری قرار داده میشه که شما با لمس این قسمت می‌تونین آینه خود رو روشن و یا خاموش کنین. حتی می‌تونین با لمس این قسمت نور آینه خود رو زیاد و یا کم کنین.

آینه لمسی

آینه های لمسی جزو یکی از پرطرفداری ترین محصولات ساخته شده توسط صنایع فرکو هستن.وجود این آینه برای اراسته کردن خودتون به شما کمک می‌کنه. همه افراد در تمام مدت به دنبال ایده‌های بروز و مدرن برای ساخت بهترین و بروز ترین محصولات هستن. می‌تونیم به جرئت بگیم که یکی از جدید ترین و بروز ترین محصولات ساخته شده در حال حاضر آینه های لمسی هستن. سفارش آینه لمسی به دلیل داشتن مزیت‌های خاصی که داره. در تمامی نقاط دنیا باعث جذب طرفدارانی شده اس.

مهم‌ترین آپشن‌های این آینه!

آینه لمسی به دلیل داشتن آپشن‌های زیادی که داره جزء‌ پرفروش ترین محصولات ساخته شده در صنایع تولید شیشه و اینه فرکو تبدیل شده اس.یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین مزیت‌های آینه لمسی ایجاد روشنایی مناسب و استاندارد برای تمامی محیط‌هایی که در اونجا قرار داره، هست.این آینه نه تنها باعث ایجاد روشنایی مناسب میشه بلکه دیگر آپشن های این اینه ایجاد حس بزرگنمایی و کمک در کاهش مصرف هزینه برق هست.

اینه لمسی به دلیل وجود لامپ و چراغ های مناسب و استاندارد در اطراف خود باعث شده اس روشنایی به طور یکسان و یکنواخت بر محیط و یا حتی تمامی افراد که در روبه روی این آینه ایستاده اند بتابه. تابش این نور بر روی صورت افراد باعث می شه تمامی سایه‌های به وجود اومده بر روی صورت از بین بره و شما بتونین ایرادات پوستی و یا حتی میکاپ خود رو به راحتی ببینین و اونو اصلاح کنین.
یکی دیگه از مزیت‌های مهم آینه لمسی ایجاد حس بزرگنمایی در محیط بوده اس.هنگامی که شما این آینه لمسی رو در یک محیطی قر ار میدین، تصویرمحیط روبه رو، روی آینه میوفته.افتادن تصویر بر روی آینه می‌تونه حس بزرگنمایی رو به وجود بیاره.

دیگر ویژگی‌های آینه لمسی!


دیگر از ویژگی و مزیت‌های مهم این آینه،کمک در کاهش مصرف برق بوده اس که این ویژگی یکی از مهم ترین و کاربردی ترین آپشن‌های آینه لمسی‌اس.هنگامی که شما از آینه لمسی برای مکان های کاری و یا منازل،اتاق های خود استفاده می‌کنین. روشنایی که از لامپ های این آینه تولید و درمحیط پخش میشه.به طوری که دیگه احتیاجی به استفاده لامپ برای روشنایی محیط نیست.این روش باعث میشه که شما نیازی به مصرف برق بیش از اندازه برای نگهداری روشنایی محیط خود نداشته باشین و به همین دلیل هزینه برق شما عزیزان کاهش پیدا کنه.

یکی از صنایع مهم و پرکاربرد در دنیای امروزی فروش و سفارش آینه لمسی هست. که این آینه در انواع مختلف رنگ و جنس‌های مختلفی در حال حاضر به فروش میرسه. و در کالبدهای مختلف به کار میره. برای مثال در سالن‌ها در منازل مورد استفاده قرار می‌گیرن.به همین دلیل صنایع فرکو برای کیفیت کاری محصولات خود اینه رو از نوع ضخیم در سازه‌های مدرن تولید و در تمامی نقاط ایران رسال می‌کنه. شما عزیزان می‌تونین انواع مختلف این آینه رو با بهترین کیفیت از مجموعه‌ی فرکو تهیه کنین.
آینه لمسی در انواع مختلف سایزها ، زیبایی رو در یک‌ مکان به وجود میاره. همانطور که می‌دونین اگر‌ابعاد و سایز آینه لمسی در یک محیط بزرگتر‌ باشه ،زیبایی بیشتری رو در اون محل به ارمغان میاره.


آینه های تاج دارای انواع مختلفی هستن.

  • متحرکت و ثابت.


هنگامی که شما عزیزان این اینه رو تهیه می‌کنین اما نمی‌تونین اونو به راحتی جا به جا کنین این نمونه از آینه رو،اینه های لمسی ثابت میگن. اما در آینه های لمسی متحرک شما می‌تونین آینه خود رو به راحتی جا به جا کنین. و به راحتی تغییر دکورسیون در محیط خود به وجود بیارین.


همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خواید محصولات آینه لمسی با کیفیت بالا داشته باشین به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین ما یک مجموعه هستیم که گزینه‌های آینه لمسی بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه ، می‌دیم. بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان.
برای سفارش با ما در تماس باشین.

انواع آینه لمسی؟

  1. کریستال
  2. رنگی
  3. طرح دار
  4. قدی گرد
  5. سرویس بهداشتی
  6. سالن زیبایی
  7. سه بعدی آنتیک
  8. قاب چوبی
  9. حکاکی شده
  10. قدی
  11. دوطرفه
  12. باکس دار
  13. تایمر دار

کریستال

برای ساخت آینه های لمسی می‌توان از آینه های فلوت،سوپرکلیر و کریستال استفاده کرد. صنایع فرکو برای کیفیت محصولات خود همیشه برای ساخت آینه‌های لمسی از آینه کریستال استفاده می‌کنه.زیرا آینه کریستال در بین تمامی آینه‌ها از شفافیت بسیار بالایی برخورداره.این اینه در تمامی سایز و ابعاد های متفاوتی تولید میشه.پس شما عزیزان می‌تونین سفارش آینه لمسی رو در تمامی سایزها و ابعاد مورد نظر خود داشته باشین.

رنگی

از نظر علم روانشناسی رنگ‌ها تاثیر بسیاری در محیط دارن. به همین دلیل برخی از افراد برای اتاق‌هاشون و یا منازل و محیط کاری خود از آینه های لمسی رنگی استفاده می‌کنن. صنایع فرکو برای ساخت آینه های رنگی از رنگ‌های طلایی،نقره ایی،برنز،شامپاینی،دودی،آبی و بنفش استفاده می‌کنه. برای مثال محیطی که دکوراسیون زمینه سفید داره استفاده از رنگ دودی آینه مناسبه.

طرح دار

در صنایع شیشه و آینه فرکو با استفاده از دستگاه های CNC و MASTER آینه های هوشمند در اشکال متفاوتی ساخته می‌شه. برای مثال آینه های دایره شکلی که به شکل بیضی تولید میشن.که این محصول نمونه کارهای جدید این صنایع هست. حتی شما عزیزان می‌تونین هنگام خرید آینه لمسی در سطح آینه‌های خود خط و یا طرح‌های دلخواه خود رو به وجود بیارین.

سندبلاست

در بیشتر موارد در آینه های لمسی، دورآینه سندبلاست میشه. و پس از این سندبلاست شدن نور مخفی پشت آینه در قسمت های سندبلاست شده مشخص میشه. و این مدل از آینه نمای بسیار زیبا و مدرنی رو ایجاد می‌کنه.

آینه‌ی سرویس بهداشتی

زمانی که شما از اینه های لمسی در سرویس های بهداشتی خود استفاده می‌کنین.این عمل به شما در زیباسازی محیط کمک بسیاری می‌کنه.برای مثال هنگامی که شما بدون نیاز از لامپ و چراغی می‌تونین خودتون رو با نور و روشنایی استاندارد این اینه اراسته کنین این عمل نمای بسیار زیبا و لاکچری رو در سرویس و تمامی محیط های شما ایجاد می‌کنه.

سالن زیبایی

یکی دیگه از محیط‌هایی که به وجود این آینه برای پیشرفت حرفه خود احتیاج داره،سالن های ارایشی اس. زیرا که با تولید نور استاندارد و از بین رفتن تمامی سایه‌های صورت افراد و دیده شدن ایرادات پوستی اون ،.وجود این محصول به امری ضروری تبدیل شده اس.تمامی ارایشگرها با خرید آینه لمسی تونستن کاری بدون ایراد و حرفه ای رو به اتمام برسونن.

قدی

یکی از طرح‌های جدید ساخته شده توسط صنایع فرکو آینه های لمسی قدی‌اس. همانطور که در مطالب بالا گفته شد نور این آینه به صورت مخفی هست که با لمس قسمت خراش داده شده شما می‌تونین این آینه رو ر وشن و یا حتی خاموش کنین. با وجود این آینه قدی لمسی شما دیگه به چراغ و یا لامپی در محیط خود احتیاجی ندارین. صنایع فرکو برای ساخت آینه های قدی لمسی ارتفاع آینه را 180 سانتی‌متر و عرض آینه رو 50 سانتی‌متر برش میده.که به گفته کارشناسان این صنایع استانداردترین سایز برای آینه های لمسی قدی همین سایز گفته شده‌اس.

از آینه قدی لمسی در سالن‌های زیبایی و مزون های لباس فروشی استفاده زیادی میشه. برای مثال در یک لباس فروشی بهتر گزینه آینه قدی بک لایت است. که اسم شرکت و یا تولیدی هم بر روی آینه حکاکی شده باشه.

گرد

در صنایع تولید شیشه و آینه فرکو برای ساخت آینه لمسی دایره شکل از دستگاهی به نام cnc برای برش آینه استفاده میشه.پس از انجام برشکاری آینه نورپردازی برای آینه لمسی گرد صورت می‌گیره.در مرحله اخر سیستم لمسی بر روی آینه صورت می گیرد. آینه های دایره شکل به دو روش دستی و اتوماتیک استفاده می شود.زمانی که برای تولید آینه دایره شکل از روش دستی استفاده شد حتما ابعاد و قطر آن کمتر از 120 سانتی‌متر بوده اس.و زمانی که برای برش و تولید این آینه از روش اتوماتیک استفاده شد،قطر اینه بیشتر از 120 سانتی‌متره.

سه بعدی

یکی از طرح‌های بسیار جدید در سفارش آینه لمسی در صنایع فرکو ، آینه‌های سه بعدی هست. برای ساخت این آینه در ابتدا ابعاد متناسب و سفارش داده شده برش داده میشه.و پس از برشکاری، آینه های دیگر در ابعاد کوچک‌تر برش داده میشن و به صورت مورب به آینه اصلی چسبونده میشن. که این طرح همون آینه لمسی سه بعدی نام داره. این آینه یکی از مدرن ترین و بروز ترین آینه های دکوراتیو هست.

آنتیک

یکی دیگه از نام‌های آینه لمسی آنتیک همان اسید کاری شده‌اس. این آینه در سه رنگ طلایی،نقره ای و برنز ساخته می‌شه در ساخت آینه های اسیدکاری شده ،اسیدهای مخصوص آینه استفاده می شود که این عمل می تواند طرح های متفاوت و جدیدی رو بر روی آینه ایجاد کنه.

قاب چوبی

یکی دیگه از طرح‌های آینه‌های لمسی نوع قاب‌دار اون هست. که با قاب های چوبی استاندارد که در دور آینه قرار می‌گیره مزین میشه. وجود این قاب نه تنها باعث ایجاد ظاهری زیبا و مدرن برای آینه نیز می‌شه بلکه محافظی برای جلوگیری از بین رفتن آینه هم به‌حساب میاد. در صنایع فرکو یکی از بروزترین و جدیدترین قاب‌های تولید شده به صورت گرد و بیضی شکل هستن که در حال حاضر جزو یکی از پرفروش ترین محصولات صنایع فرکو تبدیل شده اس.

حکاکی شده

در صنایع فرکو برای تولید آینه های لمسی حکاکی شده از دستگاهی به نام مستر برای ایجاد طرح هایی استفاده می‌کنن. یکی دیگه از روش‌هایی که برای ایجاد حکاکی بر روی آینه در نظر گرفته شده اس ، روش کنده کاری هست. برای مثال میشه لوگو مزون و یا هر محیطی دیگه رو به صورت حکاکی بر روی آینه ایجاد کرد. که سفارش آینه لمسی حکاکی شده یک نوع تبلیغات برای اون مزون به‌حساب میاد.

آویز

یکی دیگه از طرح‌های جدید و بروز صنایع فرکو که در تغییر دکوراسیون و زیباسازی محیط نقش بسیاری داره آینه های اویزی اس.برای این مدل از آینه ، از زنجیرهای رنگی برای اویزان نگه داشتن آینه استفاده می‌کنن. از این مدل آینه بیشتر در سالن‌های ارایشی استفاده می‌کنن. که یکی دیگه از طرح‌های جدید این محصول به صورت لمسی دو طرفه‌اس. که این مدل کمک‌های زیادی برای راه انداختن مشتری‌های بیشتر در زمان کمتر و ایجاد زیبایی برای محیط شما عزیزان میشه.

دو طرفه

آینه لمسی دو طرفه یکی دیگه از ساخته های صنایع فرکو هست که در هر دو طرف آینه عمل نورپردازی شده قرار داره. به همین دلیل این مدل آینه پشت و یا حتی رو نداره. اما لمسی که برای روشن و یا خاموش کردن آینه قرار داده میشه. تنها در یک طرف آینه اس. این مدل از آینه بیشتر در سالن‌های ارایشی مورد استفاده قرار می‌گیره .

باکس دار

بیشتر ما دغدغه‌ی داشتن فضای کم برای لوازم بهداشتی و شخصی داریم.تولیدی فرکو این قابلیت رو فراهم کرده ،که با سفارش آینه لمسی کمترین هزینه و خرج‌های اضافی برای داشتن کمد، لوازم بهداشتی مثل مسواک،صابون و…رو پشت آینه قرار بدین.این باکس جزء لوازم ضروری مخصوصا برای سرویس بهداشتی به شمار میاد.

تایمر دار

یکی از طرح‌های جدید تولید شده در صنایع فرکو اینگونه‌اس که زمان و دمای محیط به صورت دیجیتالی بر روی آینه قرار داره. و در پشت آینه که کیت چسبیده میشه اسید کاری میشه.

اکلیلی

یکی دیگه از طرح‌های جذاب و پر بازدید صنایع تولید شیشه و آینه فرکو آینه های بک لایک تکلیلی هستن. در این آینه رنگ به صورت اکلیلی بر روی آینه به هرگونه که مورد پسند شما باشه ایجاد میشه.
برای سفارس این محصول زیبا و مدرن با ما در تماس باشین.

دیگر تولیدات مجموعه فرکو

قیمت طلق شفاف

طلق مات

پلکسی گلاس

طلق دوجداره

طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات مات

طلق شیشه ای شفاف

طلق شیشه ای

طلق رنگی

طلق یو وی

طلق هوشمند

بهترین گزینه برای اعتماد کیفیت محصولات کدام صنایع هست؟

در حال حاضر با به وجود اومدن موقعیت‌های شغلی اینترنتی کلاهبرداران سعی دارن از این مشکل وبه وجود اومده نهایت سواستفاده رو ببرن، شما خیلی راحت می‌تونین سایت های نامعتبر و صف کلاهبردارن رو از تمامی صنایع ها جدا کنین. اکثرا افراد کلاهبردار فضای کاری برای تولید سفارش‌های شما ندارن پس سعی بر این دارن که تجمعی رو ایجاد نکنن. اما صنایع تولید شیشه فرکو این امکان رو به شما میده شما بتونین از تمامی محصولات شیشه و آینه خود بازدید فرمایین و پس از اون خرید آینه لمسی رو با اطمینان تجربه کنین.


آدرس کارخانه : تهران ، اتوبان فتح ،باغستان ،میدان سعیدآباد ، خ باغ عمارت ،خ 15 متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه ، در سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو