Home
خرید آینه گریم

آینه قدی منزل

چند تا منزل رو می‌تونی پیدا کنی که آینه قدی نداشته باشه؟! به صورت اصولی باید در هر خونه‌ای آینه قدی باشه. از پذیرایی گرفته تا اتاق خواب ، راهرو ، ورودی و … به آینه قدی نیاز دارن. بدون آینه قدی ، حتی از اینکه چطوری به نظر می‌رسیم و لباسمون چه وضعیتی داره هم آگاه نیستیم! چه بسا اگه لباسمون رو وارسی نکنیم ، نامرتب بشه و بیرون همه با تعجب نگاه کنن به ما ( بدون آینه قدی زیاد این اتفاق می‌افته!) اما این تنها چیزی نیست که اهمیت آینه قدی رو نشون می‌ده! نقش آینه قدی تو دکوراسیون به شدت قابل توجهه و در صورتی که نباشن کلی ویژگی از دست می‌ره! اصلا نباید بی بهره بشیم از خصوصیات دکوری آینه!

آینه باعث می‌شه محیط پرنورتر و بزرگ‌تر دیده بشه! حتی باعث می‌شه وسایل دیگه بهتر دیده بشن. خصوصا اگه تصویر یه وسیله تزیینی تو آینه بیفته ، حسابی بهتر دیده می‌شه! پس حتی هزینه‌ای که برای دکوراسیون شده رو هم بهتر نشون می‌ده. در ادامه این مقاله بهترین مدل‌های آینه قدی رو برای منزل معرفی می‌کنیم و هر چیزی که لازمه بدونین!

کدوم مدل آینه قدی برای منزل بهتره؟

کلی مدل آینه قدی هست که می‌تونن تفاوت زیادی با هم داشته باشن. مثلا آینه‌های قدی از نظر نوع قاب ، آپشن‌ها ، شکل و حتی شفافیت می‌تونن متفاوت باشن. البته که مواردی مثل شکل هندسی یا آپشن‌هایی که به آینه اضافه می‌شن سلیقه‌ای هست اما قاب آینه نباید هر چیزی باشه یا شفایتش نباید کم باشه در هر حالت.

آینه قدی در قسمت های مختلف منزل

از آینه قدی در بخش‌های مختلف خونه استفاده می‌شه. از سالن پذیرایی گرفته تا اتاق خواب ، راهرو و … البته تو هر بخشی یه سری اصول هم هست که بهتره رعایت بشه.

آینه قدی دیواری چراغ دار

سالن پذیرایی: برای پذیرایی خونه ، آینه قدی می‌تونه یه عنصر دکوری ضروری باشه. خصوصا که سالن پذیرایی مهم‌ترین بخش خونه از دکوراسیون هست و پر هست از وسایل زینتی! استفاده از آینه قدی باعث می‌شه که وسایل تزیینی بهتر دیده بشن. خصوصا اگه وسایل دکوری تو آینه دیده بشن. از طرفی همونطور که اشاره کردیم آینه‌های قدی باعث می‌شن پذیرایی بزرگ‌تر و پرنورتر دیده بشه و این موارد شدیدا مهم هستن.

اتاق خواب: آینه قدی تو اتاق خواب شدیدا به کار میاد! چون اینطوری راحت می‌تونیم وضعیت تیپ و لباسمون رو چک کنیم! از طرفی قطعا پرنور شدن و بزرگ‌تر دیده بشن برای اتاق خواب هم مهم هستن.

قاب های آینه

آینه قدی وقتی باکیفیته که قابش هم باکیفیت باشه. از طرفی تنوع مدل‌های قاب زیاده. مشخصه که همه مدل‌های قاب ارزش خرید یکسانی ندارن. به جز بحث ظاهر حتی از نظر دوام هم مدل‌های مختلف آینه می‌تونن خیلی متفاوت باشن. طبیعتا مدل‌هایی که ضعیف باشن به درد نمی‌خورن! اما بین موارد مختلف قاب‌های استیل ، های‌گلاس ، فلزی و چوبی مناسب‌ترین گزینه‌ها هستن.

استیل: مدل استیل به عنوان یه مدل لوکس شناخته می‌شه. طبیعتا ظاهر متفاوت و خاصی هم داره. دوامش هم عالیه. پس طبیعیه که گرون باشه.

فلز آبکاری شده: این مدل مشابهت فراوانی به استیل داره ، حتی دوامش هم عالیه اما از نظر قیمتی به مراتب مناسب‌تره نسبت به استیل! پس مشخصه که ارزش خرید بالایی داره.

های‌گلاسی: اگه دوست دارین کمتر هزینه کنین اما آینه باکیفیت بخرین ، برین سراغ مدلی که قاب های‌گلاسی داره!

انواع آینه قدی عبارتند از

آینه میکاپ

آیا وجود آینه قدی منزل باعث صرفه جویی در هزینه برقه

بله زمانی که آینه باعث بازتاب نور و روشنایی بیشتر فضا می‌شه دیگر‌نیازی به استفاده چراغ های زیاد برای روشنایی فضا نیست.به همین دلیل این عمل‌باعث کمتر استفاده کردن برق برای روشناییه که باعث کمتر شدن هزینه های برق میشه.

ابعاد استاندارد آینه قدی

اندازه‌ی استاندارد آینه قدی دارای دو سایزهست.

  • ۱ ۸۰در ۱۸۰
  • ۲ ۷۵ در ۱۷۵
آینه میکاپ

این ابعاد بدون در نظر گرفتن قاب و همچنین با قاب و نصب شده روی دیوار و یا بدون نصب روی دیوار هست. در ادامه دلیل ضروری بودن وجود آینه قدی در منزل رو توضیح می‌دیم. از مهمترین کارهای هر روز افراد اینه که چندین بار باید لباس رو در تن خود پرو و چک کنن. چرا که بنا به موقعیت مجلسی که قراره در اون حضور داشته باشن ناچار به انتخاب مناسب‌ترین لباس و ظاهر خود هستن. وجود آینه قدی منزل بهترین و‌مناسب‌ترین گزینه‌اس. آینه قدی رو در منزل می‌تونین در اتاق خواب و اتاق نشیمن قرار بدین تا با انعکاس نور و چند برابر شدن روشنایی محیط ، فضایی دلباز و زیبا داشته باشین..

در صورتی که آینه قدی رو در اتاق خواب قرار می‌دین توصیه می‌کنیم اونو کنار کمد لباس‌های خود بذارین.تا هنگام پروی لباس به راحتی بتونین ظاهر خود رو در اون چک،مرتب و آراسته کنین.

چرا وجود آینه قدی منزل باعث بزرگ‌نمایی فضا میشه

زیرا در هر جا و در هر مکانی که آینه‌ایی رو قرار بدین شاهد منعکس‌شدن فضای روبه روی آینه می‌شین و همیشه انعکاس فضا بر روی اینه حس بزرگنمایی رو به وجود میاره. به همین دلیل وجود آینه در یک مکان باعث به وجود اومدن حس بزرگنمایی در ما و تمامی افراد می‌شه.

آینه بک لایت قدی
آینه قدی چراغ دار آرایشی

چه اینه قدی هایی رو میشه در خانه استفاده کرد

  • آینه قدی منزل چوبی
  • آینه قدی هالیوودی
  • آینه قدی ریموتی
  • آینه قدی منزل لامپی
  • آینه قدی منزل ثابت
  • آینه قدی متحرک

آینه قدی چوبی

امروزه آینه در نوع و اندازه های گوناگونی ساخته می‌شن. صنایع تولیدی فرکو هم همگام با این تحول ، قابلیت ساخت انواع زیادی از آینه ها رو در اندازه ها و شکل های مختلف داره. شما می‌تونین برای سفارش ساخت آینه مورد نظرتون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائین.02188068352
وجود آینه قدی چوبی در زمان گذشته از اهمیت زیادی برخوردار نبود ولی به مرور زمان و با آشنا شدن افراد با مزیت آینه های قدی وجود این مدل آینه به امری ضروری تبدیل شده اس.

آینه قدی دیواری رنگی

یک آینه قدی در هر نوع سایز زیبایی رو در یک ‌فضا به وجود میاره.‌ابعاد و سایز این آینه قدی هرچه بزرگ‌تر‌ باشه زیبایی بیشتری رو به ارمغان میاره.
زیبایی آینه نه تنها فقط به اندازه و ابعاد ان بستگی داره بلکه انتخاب قاب برای دور آینه نیز چشم نوازی اونو چند برابر میکنه و باعث میشه محیط زیباتر و مدرن تر بشه.

انواع قاب آینه قدی منزل

چوبی
فلزی
روسی

از جنس خود آینه

آینه هالیوودی

آینه های قدی هالیوودی یکی از پرطرفدار ترین و زیباترین محصولات فرکو هست. آینه های هالیوودی معروف به آینه های گریم مزایای بسیاری رو برای آرایش و گریم شما عزیزان به وجود آورده اس.

آینه ایستاده

استفاده از این آینه در تمامی محیط های‌مورد نظرتون دارای مزیت های زیادی هست.خرید این محصول باعث راحتی و کیفیت در هنگام ارایش نیز هست. هنگامی که نور یکسان از دو طرف آینه ‌بر روی صورت شما می‌تابه باعث می‌شه که تمامی سایه‌های موجود در صورت شما از بین بره.و شما می‌تونین به راحتی تمامی ایرادات پوستی خود رو ببینین و اونو اصلاح کنین و یا حتی کمک میکنه تا تقارن و یکسانی در هنگام میکآپ کردن در صورت شما ایجاد بشه.

همه ما همیشه برای تغییر دکوراسیون به دنبال مدرن ترین و زیباترین محصولات هستیم.طبق آمار گیری فرکو یکی از بروزترین و جدیدترین کارها و محصول ها آینه های هالیوودی اس که در تغییر دکوراسیون بسیار به شما کمک میکنه. شما با خرید یک محصول آینه هالیوودی می‌تونین فضای خود رو به فضای مدرن و زیبا تبدیل کنین.

آینه چراغ دار با قاب چرخ دار

انواع آینه هالیودی

آینه هالیوودی دارای انواع مختلفی اس مانند متحرکت و ثابت.

ما زمانی که از آینه هالیوودی ثابت استفاده می‌کنیم نمی‌تونیم به راحتی این آینه رو جابه جا کنیم.و وقتی اینه رو جابجا کنیم جای پیچ‌ها روی دیوار می‌مونه. ولی در آینه متحرک ما می‌تونیم این آینه رو به راحتی‌جابه جا و تغییر دکوراسیون بدیم.

آینه قدی

آینه های متحرک رو می‌تونیم به صورت پایه دار و چرخ دار تولید کرد.اینه هایی که در سایزهای بزرگ تولید میشن برای راحت‌تر جابجاکردن اونا چرخ تعبیع می‌کنیم.

آینه های هالیوودی دارای دور قاب های سفید مشکی و تمام شیشه هستن. که لامپ های ال ای دی پرنور و بهترین کیفیت برای دور آینه استفاده می‌کنن.یکی‌دیگر از مزایای استفاده از این آینه در بزرگ‌نمایی فضا و روشنتر کردن محیط بدون استفاده بیش از حد از لامپ هست.

آینه میکاپ

آینه قدی منزل ریموتی

آینه های قدی منزل ریموتی نه تنها زیبایی ،مدرنی و بروزی رو به همراه داره بلکه یکی از مزیت‌های مهم این آینه که طرفداران بسیاری رو به خود جلب کرده راحتی کار هست. شمل می‌تونین در هر جای مکان و محیط خانه خود که باشین آینه خود رو همراه با ریموت از راه دور روشن و یا خاموش کنین.
و یا حتی می تونین نور اونو کم و یا زیاد کنین.که این عمل جذابیت بسیار بالایی رو به ارمغان میاره.

یکی از اینه‌هایی که در منزلمون به کار برده میشه اینه ضد بخار هست.
شرکت فرکو اینه ضد بخار رو طراحی و تولید میکنه.شما می‌تونین بهترین کیفیت رو از ما بخواید.تمامی محصولات تولیدشده در کارگاه فرکو از بهترین و با کیفیت ترین وسایل و جنس های موجود در بازار هست.

آینه قدی چراغ دار آرایشی

توجه

صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به دلیل برخورداری از دستگاه های مختلف برای ساخت انواع مختلف شیشه و آینه در هر گونه سایز و هرگونه طرح دلخواه شما عزیزان اماده خدمت رسانی اس.و در این زمینه از دستگاه های جدید موجود در ایران و افراد با تجربه در این زمینه کمک میگیره.

مدت زمان سفارش آینه قدی منزل

آینه قدی


صنایع تولید شیشه و آینه فرکو به مدت ۴۸ ساعت می تونه هرگونه شیشه و آینه در هرسایز و در هر تنوع رنگی که به سلیقه شما عزیزان هست رو در تمامی نقاط ایران برای شما مشتریان عزیز ارسال کنه.

چگونگی آینه قدی منزل سفارش بدیم

شما عزیزان می‌تونین در تنوع بسیار زیاد رنگ و ابعاد و سایز شیشه و آینه مورد نظرتون رو به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش بدین. و در کمترین زمان اونو در هرجای دنیا که باشین تحویل بگیرین و داشته باشین.

آینه قدی

چرا فرکو

همه ما همیشه به دنبال بهترین و بالاترین کیفیت و با کمترین هزینه هستیم .اگر می‌خواید محصولات آینه قدی منزل با کیفیت بالا داشته باشین. به صنایع تولید شیشه و آینه فرکو مراجعه کنین. ما یک مجموعه هستیم . که گزینه های آینه قدی بادوام رو متناسب با نیازهای خونه یا محل کار شما ارائه می‌دیم. بهترین و باکیفیت ترین کار از ما و رضایت از شما عزیزان برای سفارش هر مدل اینه شما می‌تونین با شماره 0218806835 تماس بگیرین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو