Home
انواع پنجره

انواع پنجره آلومینیومی

انواع پنجره آلومینیومی نقش بسیار مهمی در چیدمان ظاهر خونه داره. شما پرده‌های مختلفی رو انتخاب می‌کنین که با رنگ و تم اتاق شما مطابقت داشته باشه. کافیست پنجره‌ی مورد نظر رو پیدا کنین، تا ما محصولی که طبق سلیقه‌ی شماست رو در کمترین زمان ممکن آماده‌کنیم. شما می‌تونین از مشاوره رایگان فرکو نیز بهره‌مندبشین و یک محصول با کیفیت و با قیمت بسیار مناسب رو سفارش‌داده و سال‌های سال از اون بهره‌ببرین. با گرفتن مشاوره‌ی رایگان از متخصصین ما برای یک پنجره‌ی زیبا و مقرون به صرفه که بسیار باکیفیت هست اقدام کنین.

باید زمان و تلاش زیادی صرف کرد. با این حال ، آخرین نکته‌ای که وجود داره که باید قبل از تصمیم نهایی به اون توجه کنین. اینه که با انتخاب انواع پنجره آلومینیومی نوع خونه شما تغییر خواهد کرد. این مقاله به شما کمک میکنه تا ایده مختصری در مورد انواع مختلف پنجره‌های آلومینیومی موجود در بازار داشته باشین. به شما کمک میکنه تا انتخاب مناسبی برای خونه خود داشته باشین.

برای ثبت سفارش میتونین با شماره 09391247191 تماس بگیرین 

انواع پنجره

انواع رایج این نوع محصول موجود است

هنگام انتخاب نوع انواع پنجره آلومینیومی که می‌خواین تو خونه خود داشته باشین، عوامل متعددی رو باید در نظر داشته باشین. فضای اشغال شده ، نگهداری مورد نیاز ، سهولت استفاده از موارد نکات اساسی هستن که برای شروع باید به اونها فکر کنین. در اینجا برخی از گزینه‌هایی که می‌تونین برای خونه خود انتخاب کنین، برای شما خواهیم گفت. با ما همراه باشین.

پنجره اتاق خواب

پنجره های آلو مینیومی تاشو (انواع پنجره آلومینیومی)

انواع پنجره آلومینیومی بسیار آسون تمیز میشن. و نیاز به تعمیر و نگهداری بسیار کمی دارن. اونها اجازه دسترسی عالی به فضای بیرونی رو میدن. با استفاده از این نوع پنجره‌ها می‌تونین در دراز مدت عملکرد بسیار راحتی داشته باشین. پنجره‌های تاشو آلومینیومی بازمیشن، تا در یک طرف چیده بشن. و فضایی دست نخورده در بین قاب‌ها رو ایجاد کنن.

انواع پنجره

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره طرح چوب

پنجره‌های آلومینیومی چرخشی

انواع پنجره آلومینیومی حرکت افقی و عمودی رو امکان‌پذیر می‌کنن، بنابراین به شما این امکان رو میده، تا هوا رو به اندازه خود در اتاق بذارین. زیرا این پنجره‌ها به سمت داخل باز میشن. این نوع پنجره‌ها برای خونه‌هایی که دارای بالکن کوچک یا فضای محدود در خارج از خونه هستن، ایده‌آل هست. همچنین تمیز کردن اونها بسیار آسونه. پنجره‌های آلومینیومی چرخشی رو میشه کاشی‌کاری کرد، که با زاویه‌ای از بالا باز بشه یا مانند یه درب کاملاً راحت باز بشه.

مدل پنجره مدرن0

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره ریلی

پنجره‌های آلومینیومی کشویی

همونطور که از اسمش پیداست، میشه انواع پنجره آلومینیومی رو با کشیدن اونها از یه طرف به طرف دیگه اداره‌کرد. پنجره‌های کشویی آلومینیومی یکی از رایج‌ترین نوع پنجره‌های آلومینیومی هست، که با اون روبرو خواهید شد. عملکرد اونها بسیار آسون هست. شما می‌تونین اونها رو برای بهبود کارایی انرژی و عایق‌کاری لعاب بدین، تا هزینه‌های خود رو کم کنین. همچنین قطعات بسیار کمی برای کار نیاز دارن، بنابراین تعمیر و نگهداری در این نوع پنجره‌ها اصلاً مشکلی نداره.

انواع پنجره
درب آلومینیومی سفید

اندازه پنجره آلومینیومی کشویی

بسته به اندازه انواع پنجره آلومینیومی کشویی شیشه‌ای که نصب می‌کنین، اندازه پنجره کشویی متفاوته. این پنجره‌ها میتونن، در اندازه‌های کوچکتر برای اتاق خواب یا حتی اندازه‌های بزرگ برای قسمت‌های اتاق نشیمن وجود داشته باشن. اندازه متوسط ​​برای نصب پنجره شیشه‌ای کشویی پنجره شیشه‌ای کشویی 48 اینچ در 48 اینچ خواهد بود.  اندازه استاندارد عرض افقی پنجره‌های کشویی می تواند از 36 اینچ ، 48 اینچ ، 60 اینچ ، 72 اینچ و اندازه 84 اینچ متغیر باشه. ارتفاع پنجره کشویی شما میتونه از 24 اینچ ، 36 اینچ ، 48 اینچ و ارتفاع 60 اینچ متغیر باشه.

پنجره‌های آلومینیومی ساده

با انتخاب انواع پنجره آلومینیومی ، نیازی نیست نگران ورود نسیمی به خونه خود باشین. پنجره‌های آلومینیومی روکش‌دار در طرفین متصل‌شده و به سمت بیرون خم میشن. بنابراین ، می‌تونین اونها رو با زاویه‌ای وزش نسیم ملایم به خونه خود باز کنین. اونها امنیت بیشتری رو ارائه میده، زیرا قفل‌های بدنه در قاب تعبیه‌شده و به شکل قلاب هستن.

این امر باید به شما در مورد انواع پنجره‌های آلومینیومی موجود در بازار ایده‌ای عادلانه بده. اگه مدتی رو صرف بازدید از نمایشگاه کنین و سعی کنین از انواع مختلف پنجره‌ها برای تجربه در اونها استفاده کنین. انتخاب صحیح برای شما بسیار آسون خواهد بود. این یک سرمایه گذاری برای یک بار خواهد بود و به احتمال زیاد دیگه پنجره‌های خود رو تغییر نمیدین. به همین دلیل باید مطمئن باشین که می‌تونین پنجره‌های مورد نظر خود رو با حداکثر سهولت کار کنین. همه این پنجره‌ها رو میشه با توجه به رنگ مورد نیاز منزل شما رنگ آمیزی کرد. توصیه میشه در مورد سازنده پنجره‌های آلومینیومی که پنجره‌ها رو به شما می‌فروشه. تحقیقات مناسبی انجام بدین، زیرا اتصالات نقش مهمی در طول عمر و نگهداری پنجره‌ها دارن.

نحوه انتخاب بهترین انواع پنجره آلومینیومی

توصیه ما اینه که انواع پنجره آلومینیومی انتخابی خود رو در یک نمایشگاه مشاهده کنین. این بهترین راه برای درک آرایش ، ظاهر و نحوه عملکرد اونهاست.

اگرچه انواع مختلفی از باز کردن پنجره‌ها وجود داره. اما درک پنجره‌ها تا حدودی راحت‌تر از درهاست. ساختار اکثر پنجره‌های آلومینیومی مشابه نحوه باز و قفل شدن اونهاست. درهای جلو ، جانبی یا عقب به‌دلیل وجود انواع لولایی ، کشویی ، تاشو یا آسانسور و سرسره از نظر طراحی و عملکرد بسیار متفاوت هستن. هنگامی که نحوه عملکرد اونها رو درک کردین، می‌تونین برای یافتن سبک و طراحی دلخواه خود تمرکز کنین.

تمام پنجره‌های آلومینیومی پس از برش پروفیل و آماده‌سازی فلز برای قفل و دسته ، تا حد زیادی دست‌ساز هستن. ساختاری مشابه در گوشه‌ها ، هرگونه ضرب و شتم و همچنین نحوه بازشدن، بسته‌شدن و قفل‌شدن اونها رو خواهید یافت.

بیشتر بخونین: پنجره آلومینیومی

ویژگی‌های مشترک اکثر انواع پنجره آلومینیومی

برای درک انواع پنجره آلومینیومی ، قبل از هر چیز ارزش توضیح سه ویژگی مشترک اکثر پنجره‌های آلومینیومی رو داره. مهم اینه که با هر مارکی که انتخاب می‌کنین، جنبه‌های خاصی از پنجره‌های جدید شما یکسان هست. این امر به شما این امکان رو میده تا محصول مناسب رو بر اساس نام تجاری ، ظاهر و یا طراحی خاص یا نیاز عملکردی انتخاب کنین. این ویژگی‌های مشترک هم برای پنجره‌های جایگزین و هم برای پنجره‌های تازه ساخت کاربرد داره.

مدل پنجره مدرن0
پنجره آلومینیومی متحرک

بیشتر بخونین: پنجره آلومینیومی مدرن

توضیح شیشه در پنجره‌های آلومینیومی

مشابه عایق حرارتی ، برآوردن بازده انرژی مورد نیاز مقررات ساختمان نیز در مورد شیشه شما صدق میکنه. شیشه تک این شرایط رو نداره. بنابراین ، هیچکس رو نمی‌بینین که پنجره‌های بیرونی تک شیشه بفروشه. بهترین انواع پنجره آلومینیومی، از جمله پنجره‌های متوسط ​​و تجاری ، به‌صورت استاندارد دارای واحدهای دوجداره هستن. اکثر پنجره‌ها با ضخامت 28 میلی‌متر طراحی شدن، اگرچه 24 میلی‌متر نیز قابل قبول هست.

مجدداً به‌صورت استاندارد ، انتظار میره حداقل مشخصات شیشه‌ای یک پوشش‌نرم با ضخامت‌کم ، میله‌های جداکننده لبه گرم و پر شدن گاز آرگون رو دریافت کنین. پوشش‌کم به حفظ گرمای داخلی کمک میکنه، میله‌های فاصله‌ای لبه‌های شیشه شما هستن. گاز آرگون به جای هوا شیشه‌ای با عملکرد بالا در پنجره‌های شما ایجاد میکنه.

بیشتر بخونین: کارخانه پنجره دوجداره

نحوه رنگ آمیزی

در آخرین مرحله سطح رنگ آمیزی، پنجره‌های آلومینیومی جدید شما آماده‌ هست. این سطح پیشرفته با روکش پودری نه تنها رنگ رو ارائه و از سطح فلزی برهنه محافظت میکنه.پنجره‌های جدید شما توسط اپلیکاتورهای رنگی تخصصی در محیط‎‌‌های کاملاً کنترل‌شده رنگ آمیزی میشن. باز هم ، اکثر محصولاتی که می‌بینین دارای سطح با کیفیت مشابه هستن.

پنجره آلومینیومی طرح چوب

درک عایق حرارتی در پنجره‌ها به چه معناست

به زبان ساده ، پروفیل‌های آلومینیوم با یک جزء غیر‌فلزی (شکست حرارتی) بین نمای داخلی و خارجی پروفیل پنجره جدا میشن. وظیفه اون جلوگیری از انتقال سرماست.

این عایق حرارتی همراه با شیشه دو جداره یا سه جداره به شما پنجره‌هایی با درجه انرژی خوب پنجره ​​میده، اما همچنین پنجره‌هایی که باید مقررات فعلی ساختمون رو برای بهره‌وری انرژی رعایت کننهمه پنجره‌ها با این مقررات ساختمان و همچنین ایمنی ، تهویه و وسایل فرار مانند آتش‌سوزی مطابقت دارن. بسیار بعید هست که امروز پنجره آلومینیومی بدون وقفه حرارتی پیدا کنین.

انواع پنجره آلومینیومی
درب آلومینیومی دو تیکه

بیشتر بخونین: پنجره دوجداره ثابت

استانداردها و مشخصات پنجره آلومینیومی

برای اجزای مهم انواع پنجره آلومینیومی مانند پروفیل‌ها و رنگ آمیزی ، برخی از شرکت‌ها قطعات اونرو در داخل تولید می‌کنن. سایر شرکت‌های سیستم به اکسترودرهای مستقل و همچنین پودرهای مخصوص پودر برون سپاری می‌کنن. تولیدکنندگان متخصص لاستیک و مهر و موم تولید می‌کنن. 

برای ثبت سفارش و مشاوره لطفا با کارشناسان فروش و مشاوران ما تماس (09391247191) بگیرین. بعد از ثبت سفارش، 48 ساعت بعد بسته خود رو دریافت میکنین.

برای دیدن نمونه کارها و اطلاع دقیق از قیمت لطفا پیج اینستاگرام کمپانی فرکو را دنبال کنین. هر هفته مسابقات هیجان انگیزی داخل پیج برگزار میشه که به قید قرعه جوایز میلیونی تقدیم حضورتون میشه.

آدرس انواع پنجره آلومینیومی: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو