Home
آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی

هر مشتری قبل از اینکه پول لباس رو تقبل و شما رو خوشحال کنه ، لباس رو می‌پوشه و تو آینه قدی به خودش نگاه می‌کنه! یعنی نگاه کردن به آینه قدی مزونی همینقدر موثره و در تصمیم مشتری کاملا اثر داره! اگه آینه قدی بی‌کیفیت و معمولی باشه ، قطعا نمی‌تونه چندان اثر مثبتی داشته باشه و چه بسا لباس رو بدتر نشون می‌ده! به جز این ، آینه تو دکوراسیون مزون هم شدیدا موثره. رقابت بین مزون‌ها هم این روزها اصلا کم نیست! به همین دلایل هم هست که در سال‌های گذشته اکثر مزون‌های حرفه‌ای از مدل‌های خاص آینه استفاده می‌کنین. خصوصا چند تا مدل آینه برای هر مزونی می‌تونن عالی باشن.

جالبه بدونین که حتی در سال‌های گذشته مدل‌های مخصوص آینه مزون هم تولید شده با آپشن‌های خاص! در ادامه این مقاله جدیدترین مدل‌های آینه مزون رو معرفی می‌کنیم و به نکاتی اشاره می‌کنیم که قبل از خرید بهتره بدونین. همراه ما باشین.

آینه بک لایت
آینه قدی مزونی
آینه قدی چوبی

انواع آینه قدی مزونی

آینه قدی مزونی
آینه قابدار

بک لایت

آینه بک لایت به مدلی از آینه گفته می‌شه که نورپردازی مخفی داره! یعنی در این مدل به قسمت کناری آینه چراغ نواری شکل نصب می‌شه که فقط نورش مشخصه نه خود چراغ. شکل چراغ البته فقط نواری نیست! چراغ نسبت به سفارش حتی می‌تونه به صورت لوگو باشه! یعنی لوگوی مزون یه هر طرحی به شکل نوری حکاکی می‌شه.

آینه چراغ دار

آینه چراغ دار هم مثل آینه بک لایت یه آینه نور دار هست که می‌تونه برای مزون یه گزینه جذاب باشه. اما یه فرقی داره با آینه نور دار! در مدل آینه چراغ دار از چراغ‌های حبابی استفاده می‌شه. البته نوع چراغ همچنان led هست اما شکل چراغ به صورت حبابی هست.

آینه چراغدار مزونی

لمسی 

تو قسمت قبلی دو تا آینه نور دار رو معرفی کردیم! برای تنظیم نور این آینه‌ها آپشن‌های مختلف نصب می‌شه که یکی از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین اون‌ها سنسور تاچ هست! در این مدل یه دکمه تاچ روی آینه نصب می‌شه که با لمس اون چراغ آینه روشن می‌شه یا رنگش عوض می‌شه اگه چند تا رنگ داشته باشه!

آینه قاب فلزی

 ریموتی 

آپشن بعدی که برای آینه مزونی می‌تونه مناسب باشه ریموت کنترل هست. با ریموت کنترل آینه شما می‌تونین از راه دور نور آینه رو روشن و خاموش کنین. این خصوصا برای مزون‌ها و کلا محیط‌های کاری گزینه مناسبی هست.

حسگر حرکتی 

اما اگه دوست دارین آینه نور دار مزونی شما مدرن‌ترین باشه ، سفارش بدین حسگر تشخیص حرکت روش نصب بشه!با نصب این حسگر فقط کافیه که جلوی آینه دست خودتون رو تکون بدین! با تکون دست شما نور آینه روشن می‌شه و با اشاره بعدی شما خاموش. اگه آینه شما چند نوع نور داشته باشه با اشاره دست شما رنگ نورپردازی هم عوض می‌شه.

دو طرفه 

همونطور که از اسم این مدل آینه مشخص هر دو سمت حالت آینه‌ای داره! یعنی شما می‌تونین این مدل رو تو قسمت مرکزی مزون خودتون بذارین که مشتریان از هر دو سمتش استفاده کنن.

سه بعدی 

منظور از آینه سه بعدی مدل‌هایی هستن که وقتی داخلشون رو نگاه می‌کنی عمق دارن! مثل سینمای سه بعدی که خصوصا چند سال قبل خیلی روی بورس بود. آینه سه بعدی می‌تونه یه گزینه خاص باشه برای مزون.

آینه اکسسوری
آینه

آینه قدی مزونی چه ویژگی دارد

آینه‌ قدی مدرن مزونی به جز ویژگی‌هایی که گفته شد می‌تونه آپشن‌های دیگه‌ای هم داشته باشه. به عنوان مثال شما می‌تونین سفارش بدین که لوگوی مزون روی آینه به صورت نورانی حکاکی بشه! یا می‌تونین سفارش بدین که روی آینه مزونی شما اسپیکر بلوتوثی نصب بشه که آینه برای شما موزیک هم پخش کنه!

آینه هالیوودی

نکته : آینه قدی مزونی رو می‌تونین تو شکل‌های مختلف سفارش بدین و اینطور نیست که فقط مدل مستطیلی آینه مزونی تولید بشه. شکل‌های دو سر گرد ، گنبدی هم خیلی محبوب هستن. همچنین مدل‌هایی که شکل‌های خاص دارن.

آینه قدی فضا را روشن می‌کنند

زمانی که یک آینه را روبروی پنجره میگذارید.نور خورشید انعکاس میشود و محل اجرای آینه قدی روشن میگردد.این موضوع در فضاهایی که ابعاد کوچک یا بزرگی دارند قابل توجه میباشد.

فضا را بزرگتر نشان می دهند

اتاقی که روشن و پر نور باشد. اصولا بزرگتر از اتاق تاریک دیده میشود.با استفاده از آینه قدی به راحتی میتوانید این دید را به افرادی که در محل اجرا حاضر میشوند نشان دهید.اکثر اوقات با این کار شما میتوانید توهم فضای بزرگ شده را داشته باشید. زیرا زمانی که آینه روبروی پنجره قرار گیرد نور را منعکس کرده و فضا را بزرگ نشان دهد.هنگامی که از آینه قدی با ارتفاع بلندی استفاده کنید سقف خانه‌ی شما را بلند و خانه را عریض نشان میدهد.

آینه قاب استیل

ابعاد استاندارد آینه قدی

ابعاد استاندارد آینه‌ها دو اندازه‌ی مشخص شده و معین دارد.
الف)80 در 180
ب)75 در 175
این ابعاد با نصب یا بدون نصب روی دیوار و همچنین با دارا بودن قاب یا بدون قاب محاسبه شده است.
یکی از مهمترین و بیشترین کارهایی که افراد در طول روز انجام میدهند دیدن خود در آینه است. زیرا اگر بخواهند در خارج از خانه یا مجلس و غیره…حضور پیدا کند باید چندین بار لباس را بپوشند و چک کنند تا نتیجه نهایی را بگیرند پس وجود آینه با ابعاد و اندازه مناسب یکی از حیاتی ترین لوازم میباشد‌.در مزون یا در خانه میتوانید به راحتی این آینه‌ها را خریداری و نصب کنید جهت اطلاعات بیشتر با مشاورین فرکو در ارتباط باشید.

آینه قدی مزون هالیوودی

امروزه از آینه‌های هالیوودی استفاده بسیاری شده و استقبال چشمگیری در بین محصولات فرکو دارد.
این آینه‌ها به آینه‌های گریم نیز معروف هستند و به غیر از مزون در سالن‌های آرایشی استفاده‌ی بسیاری دارد.
این محصول مزایای زیادی داشته و خرید آن به راحتی شما هنگام پرو لباس و حتی گریم کردن کمکی بسیار میکند.
شما با خرید این آینه میتوانید محیط کاری یا منزل خود را به راحتی و با هزینه‌ای مقرون به صرفه زیباتر کنید.

آینه بک لایت آرایشگاه

شما عزیزان می‌توانید رنگ و ابعاد و سایز شیشه و آینه مورد نظرتان را به صورت حضوری و غیر حضوری سفارش بدهید. و در کمترین زمان آن را در هرجای دنیا که باشید تحویل بگیرید.

آینه حسگر لمسی
آینه قدی مزونی
آینه بک لایت

قاب آینه

قاب آینه‌ها براساس سلیقه‌ی هر فرد تولید و اجرا میگردد.مجموعه‌ی فرکو دارای قابهای چوبی فلزی شیشه‌ای و…. بوده و در رنگ‌های متنوعی نظیر مشکی سفید نقره ای و…. میتواند ظرف ۷۲ ساعت تولید و برای شما ارسال کند. حتی زمانی که افراد نیاز به نصب آینه در محل اجرا داشته باشند این کار به راحتی انجام میپذیرد.

چرا صنایع تولید شیشه و آینه فرکو؟

همه‌ی ما دنبال یک آینه زیبا و آینه‌کاری مدرن با ساخت با کیفیت هستیم. در مجموعه‌ی فرکو شما میتوانید مدل‌های بروز و کلاسیک آینه‌های خانه و مزون و همچنین آینه کاری دیوار را با هزینه‌ای مقرون به صرفه داشته باشید. در آینه قدی مزون سادگی منحصر به فرد به همراه زیبایی خاصی حاکم است که شما میتوانید به صورت حضوری یا غیر حضوری خریداری کنید.
فرکو با فکری نو توانسته لقب بهترین تولید کننده شیشه و آینه را به خود اختصاص دهد. و محصولاتی با کیفیت و بی نظیر با هزینه‌های عالی و متوسط استقبال افراد را به خود جذب کند.
برای سفارش و اطلاع از قیمت‌ها با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.0218806835

ما در مجموعه فرکو تلاش می‌کنیم تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهیم. تا رضایت کامل مشتریان جلب شود.

برای مشاهده جدیدترین آینه‌ها پیج اینستاگرامی فرکو را دنبال کنید.

قیمت آینه ها به چه صورت میباشد؟

قیمت آینه ها باهم تفاوت دارد و همه ی آن ها طبق جنس نوع و ابعاد محاسبه میگردد.

2 پاسخ

    1. آینه های قدی نیاز به نصب تخصصی ندارند و خودتون هم میتونید این کار رو انجام بدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو