Home
طلق هوشمند

فروش آنلاین طلق شفاف

طلق های شفاف نوعی از طلق می‌باشن که از شفافیت و استحکام بالایی برخوردارن. ظاهر این طلق ها همانند شیشه اس. طلق های شفاف تنوع وسیعی از نظر کیفیت ساخت و ظاهر دارن. مجموعه فرکو از جمله تولیدکنندگان ایرانیه که در زمینه تولید انواع طلق فعالیت می‌کنه.

مجموعه فرکو طلق ها رو به صورت آنلاین نیز به عرضه می‌کنه. شما می‌تونین از سراسر کشور محصول مورد نظرتون رو سفارش بدین. چراکه فروش آنلاین طلق شفاف از صنایع فرکو امکان‌پذیره.

شماره تلفن مجموعه: 02188068352

قیمت طلق آنلاین

طلق شفاف…بیشتر بخونین

فروش آنلاین طلق شفاف، چرا طلق شفاف

یکی از دلایلی که باعث می‌شه طلق های شفاف بازخورد مثبتی داشته‌باشن نورگیری قدرتمند طلق هاست. طلق ها تا ۹۲٪ نور رو از خود عبور می‌دن. طلق‌های شفاف ویژگی‌های جذاب دیگری نیز دارن و متریالی مقاوم هستن. حتی برخی از انواع طلق نشکن هستن. به دلیل داشتن وزن سبک ، جابه جایی طلق بسیار آسونه.

محصولات طلق شفاف

کاربرد های طلق شفاف

طلق ها در بخش‌های مختلفی کاربرد دارن و می‌توان گفت در هر بخشی می‌توان اثری از طلق رو مشاهده کرد. از طلق های شفاف در گلخانه ها ، پنجره ها ، درب ها و… استفاده می‌کنن. درواقع طلق رو می‌توان در هر کاربردی که شیشه مورد استفاده قرار می‌گیره، به‌کار برد. چراکه از نظر ظاهر بسیار شبیه به شیشه اس. همچنین دارای مزایای فوق‌العاده‌ای در مقایسه با شیشه اس که موجب شده تا در اکثر موارد جایگزین شیشه بشه.

انواع طلق ها

  • طلق شفاف
  • طلق مات
  • طلق هوشمند
  • طلق پلی کربنات
  • طلق دوجداره
  • طلق یو وی
  • طلق رنگی

طلق شفاف

طلق ها پلیمرهای ترموپلاستیکی هستن. پلیمر ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی یافت می‌شن. طلق ها از نظر دریافت نور در دو نوع شفاف و مات تولید می‌شن. طلق های مات و شفاف تفاوت های زیادی دارن از طلق های شفاف در مکان‌هایی که قصد نورگیری بهتر دارن استفاده می‌کنن. طلق های مات به منظور بهبود حریم‌خصوصی به‌کار گرفته می‌شن.

فروش طلق متالیک

انواع طلق های مات

طلق های مات نوعی طلق غیر شفاف هستن که اجازه عبور نور به داخل محیط را نمیدن. در مکان‌هایی که قصد دارن تا نور شدید خورشید وارد نشه از این نوع طلق استفاده می‌کنن. طلق های مات گزینه ای عالی برای ساخت سایه‌بان و دیوار هستن. در محیط‌هایی که قصد دارن حریم‌خصوصی‌تری بهتری فراهم سازند از این نوع طلق استفاده می‌کنن.

طلق خاص با متریال جذاب

در این بخش قصد معرفی طلق هوشمند رو داریم. طلقی که به عنوان خاص‌ترین نوع طلق به حساب میاد. طلق هوشمند ظاهر بسیار جذابی داره. طلق هوشمند دارای دو جلوه مات و شفاف است.برای تغییر حالت طلق‌های هوشمند از ریموت کنترل مخصوص استفاده می‌کنن. ضمنا تغییر حالت در کسری از ثانیه انجام می‌شه.

طلق هوشمند…بیشتر بخوانید

طلق های هوشمند اولین بار در کشور آلمان تولید شده‌اس و با بازخورد بسیار مثبتی همراه بوده اس. به‌طوری که کمپانی بزرگ مرسدس بنز از طلق های هوشمند برای پنجره‌های خودرو‌های تولیدی خود استفاده کرده اس. امروزه کشور ایران در ساخت طلق هوشمند خودکفا شده اس و در مجموعه تولیدی فرکو انواع طلق های مختلفی همچون طلق هوشمند تولید می‌شه. برای خرید و سفارش طلق مورد نظرتون می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین.

کیفیت طلق شفاف

انواع طلق های پلی کربناتی

طلق های پلی کربناتی نوعی طلق هستن که بیشترین استحکام رو در میان انواع طلق دارا هستن. این نوع طلق ها در برابر انواع ضربات مقاوم هستن.طلق های پلی کربناتی در انواع شفاف، مات و رنگی عرضه می‌شن. همچنین این طلق ها در انواع تک لایه و چند جداره تولید می‌شن.

طلق های پلی کربنات معمولی در برابر اشعه یو وی ضعیف هستن. برای ضد یو وی کردن پلی کربنات از یک لایه مخصوص با ضخامت بسیار کم استفاده می‌کنن. با اضافه کردن این لایه طلق ، در برابر اشعه های مضر نوری به خوبی ایستادگی می‌کنه. علاوه بره لایه یو وی ، این طلق ها در نوع ضدخش نیز تولید می‌شن.

طلق دوجداره

طلق های دوجداره دارای دولایه می‌باشن که باعث می‌شه تا نسبت به طلق های تک لایه مقاوم‌تر بشه طلق های دوجداره دارای عایق بسیار خوبی ان و اجازه عبور آلودگی صوتی به داخل محیط را نمیدن. ویژگی‌های این نوع طلق ها باعث شده اس تا از طلق های دوجداره به عنوان پنجره استفاده کنن و با بازخورد بسیار خوب و بالایی مقابل شده اس.

طلق رنگی فروش آنلاین

طیف رنگی طلق ها

رنگبندی جذاب طلق ها باعث شده‌اس تا طلق های رنگی مورد توجه قرار بگیرن. طلق ها از طیف رنگی گسترده‌ای برخوردار هستن و شما می‌تونین طلق مورد نظرتون رو در رنگ دلخواه انتخاب کنین. رنگبندی طلق‌ها یکی از برتری‌های طلق نسبت به شیشه اس.

طلق رنگی…بیشتر بخوانید

طلق شفاف قیمت

قیمت طلق شفاف به بخش‌های مختلفی بستگی داره. یکی از مهمترین عوامل در تعیین قیمت طلق، ابعاد آن است. هرچه ابعاد طلق بزرگتر بشه طبیعتا قیمت طلق هم بالاتر می‌ره. بخش‌های دیگری مانند نوع طلق (طلق هوشمند ، طلق یو وی و…) بر قیمت طلق اثر گذارن. برای اطلاعات از قیمت طلق شفاف می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین.

فروش آنلاین طلق شفاف و فروش حضوری

مجموعه فرکو طلق های شفاف رو در مدل‌های مختلف تولید می‌کنه و این امکان رو به مشتریان می‌ده تا طلق مورد نظرشون رو به راحتی سفارش بدن. طلق های شفاف در مدل‌های یو وی، دوجداره، پلی کربنات و… تولید می‌شه و شما می‌تونین محصول مورد نظرتون رو به صورت آنلاین سفارش بدین.

آنلاین شاپ طلق رنگی

فروش آنلاین طلق شفاف در سراسر کشور ایران

یکی از ویژگی‌های مجموعه فرکو، عرضه محصولات به سراسر کشوره. یعنی شما می‌تونین از تمامی نقاط ایران محصول مورد نظرتون رو سفارش بدین و در طول هفته تحویل بگیرین. مجموعه فرکو خدمات پس از فروش داره و اگر محصول ایرادی داشته باشه می‌تونین به‌راحتی مرجوع کنین.

پل ارتباطی مجموعه فرکو

شماره تماس: 02188068352

همچنین برای بازدید از سایر محصولاتمون می‌تونین صفحه مجازی فرکو رو دنبال کنین. مجموعه فرکو در بخش‌های شیشه، آیئنه و طلق فعالیت می‌کنه و با بهترین کیفیت محصولاتش رو عرضه می‌کنه.

فروش طلق شفاف رنگی

فروش آنلاین طلق شفاف،تفاوت طلق و شیشه

طلق و شیشه دو رقیب جدی در بازار امروزی برای یکدیگر می‌باشن. که تفاوت ها و شباهت‌هایی باهم دارن. طلق ها وزن بسیار سبک‌تری نسبت به شیشه دارن که باعث می‌شه تا محصول رو بتونین براحتی جابه جا کنین. در بخش مقاومت نیز طلق ها شکننده ظاهر نمی‌شن و در برابر ضربات مقاوم‌تر هستن. شیشه شفافیت بالاتری نسبت به طلق داره. در بخش انعطاف‌پذیری نیز طلق‌ها انعطاف‌پذیری بیشتری دارن که باعث شده‌اس تا در مکان‌های مختلف از طلق بتونن استفاده کنن.

فروش آنلاین طلق شفاف، شستشو طلق ها

طلق ها امروزه در دو محیط مختلف داخلی خانه و خارج از خانه مورد استفاده قرار می‌گیرن. طلق‌هایی که در محیط داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرن به‌راحتی کثیف نمی‌شن. و اگر کثیف بشن با دستمال نمدار می‌تونین به‌راحتی تمیز کنین. ولی طلق هایی که در محیط خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرن به دلیل وجود اتفاق‌های طبیعی همچون بارش باران احتمال کثیف شدن طلق بیشتر می‌شه. که می‌تونین با آب پر فشار تمیز کنین.

حمل و نقل و نصب آسان طلق

طلق ها به دلیل داشتن وزن سبک و نصب بسیار راحتی دارن. و اگر شما از مجموعه فرکو سفارشتون رو ثبت کنین می‌تونین از نصاب‌های با سابقه و مجرب ما استفاده کنین تا خریدی راحت و نصب آسان در پیش روی خود داشته باشین

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

فروش آنلاین طلق شفاف

تولید و فروش آنلاین طلق شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو