Home
طلق مات زنبوری

طلق شفاف قیمت

طلق شفاف ارزان

طلق‌های شفاف امروزه از بازخورد بالایی برخوردارن. که موجب شده نظر خیلی از افراد رو به خود جلب کنن. این نوع طلق‌ها در گذشته به صورت وارداتی وارد کشورمون می‌شد. ولی امروزه کشور ایران در تولید انواع طلق ها خودکفا شده اس. طلق شفاف قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر محصولات رقیبش داره و می‌تونین با قیمت مناسب از مجموعه فرکو محصول مورد نظرتون رو خرید کنین.

طلق شفاف…بیشتر بخونین

تولیدی طلق پلی کربنات

طلق شفاف در یک نگاه

طلق های شفاف نوعی طلق می‌باشن، که از شفافیت بالایی برخوردار هستن و نور را تا 92% از خود عبور می‌دن. طلق های شفاف بسیار وزن سبکی دارن و شما می‌تونین به‌راحتی طلقتون رو جابه جا کنین. این نوع طلق ها در برابر ضربات مختلف به‌خوبی ایستادگی می‌کنن و نشکن هستن. طلق های شفاف با نام طلق شیشه ای نیز شناخته می‌شن. و رقیب اصلی شیشه به حساب میان. و به‌مرور با توجه به ویژگی‌های مثبت‌تری که داره جایگزین شیشه می‌شه.امروزه نیز در بسیاری از کاربردها طلق رو به جای شیشه به کار می‌برن. دلیل این جایگزینی اینه که طلق از نظر ظاهر کاملا شبیه به شیشه اس. همچنین شکننده نبودن و داشتن وزن سبک‌تر از اصلی‌ترین علل جایگزینی طلق هستن.

طلق شفاف قیمت

طلق های شفاف در قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شن. طلق ها امروزه به دلیل داشتن مدل‌های مختلف نمی‌توان قیمت دقیق رو به شما بیان کرد و برای اطلاع از قیمت می‌تونین با مجموعه فرکو در ارتباط باشین. ابعاد طلق‌ها بیشترین تاثیر رو بر روی قیمت طلق می‌ذارن. و بخش‌های دیگری بر روی قیمت طلق ها تاثیرگذاره.

  • ابعاد طلق ها
  • نوع طلق ها
  • ضخامت طلق ها
  • نوع ساخت طلق ها

بیشترین تاثیر بر قیمت رو دارن و هرچه ابعاد طلق بزرگتر بشه، طبیعتا قیمت طلق ها هم بالاتر می‌ره. برای اطلاع دقیق از طلق مورد نظرتون می‌تونین ابعاد طلق‌تون رو به مشاوران فروش ما اطلاع بدین.

شماره تلفن: 02188068352

طلق مات زنبوری

انواع طلق ها

طلق شفاف

طلق ها امروزه در دو مدل ترموپلاستیک‌ها و پلیمرها تولید می‌شن. و پلیمرها نیز به صورت طبیعی در طبیعت و مصنوعی در پتروشیمی‌ها یافت می‌شه. بعد از اتمام ساخت طلق ها، طلقی که به دست اومده یا شفاف یا مات می‌شه. طلق شفاف همانند شیشه از شفافیت بالایی برخورداره و در مکان‌های مختلفی مانند پنجره ها، باجه های عابر بانک ها، درب های بانک ها و… استفاده می‌کنن. طلق شفاف قیمت های مختلفی نیز می‌تونه داشته باشه.

طلق شیشه ای

طلق های مات

طلق های مات برعکس طلق های شفاف هستن. و این نوع طلق‌ها نوعی طلق غیر شفاف می‌باشن که در مکان‌هایی که قصد دارن حریم‌خصوصی ایجاد کنن از این نوع طلق ها استفاده می‌کنن. طلق های مات هم بسیار جنس و متریال با کیفیتی داره. و در برابر ضربات مختلف مقاومه. این نوع طلق ها کاربرد هایی زیادی دارن و در پارکینگ ها، سقف های کاذب، رختکن های استادیوم ها و… از این نوع طلق ها استفاده می‌کنن. البته لازم به ذکره که طلق شفاف قیمت متفاوت‌تری با نوع مات نیز خواهد داشت و اغلب هزینه‌ی اون کمی بیشتره.

طلق های رنگی

طلق ها از طیف رنگی بالایی برخوردار هستن و یک متریال جذاب رو با رنگ‌های مختلف در خود می‌توان انتخاب نمود. امروزه طلق ها به دو صورت مات و شفاف تولید می‌شن و شما می‌تونین طلق موردنظر خودتون رو با رنگ مورد نظرتون به مجموعه فرکو سفارش بدین. طلق ها از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستن و همین باعث شده‌اس تا افرادی که از رنگ‌های شاد استقبال می‌کنن و دوست دارن از این نوع طلق‌ها خریداری کنن.

طلق هوشمند

طلق های پلی کربنات

طلق شفاف قیمت، می‌خواهیم یکی از محکم‌ترین و مقاوم‌ترین طلق‌هایی که تا به امروز تولید شده‌اس رو براتون مورد بررسی قرار بدیم، طلق های پلی کربنات! طلقی که به صورت طبیعی یافت می‌شه و از پلی کربنات تولید شده اس. و به دلیل استفاده کردن از پلی کربنات از ضخامت بالایی برخوردار هستن. طلق های پلی کربنات به صورت مات و شفاف در رنگ های مختلفی تولید می‌شن و شما می‌تونین طلق مورد نظرتون رو سفارش بدین. طلق های پلی کربناتی در دو مدل ساده و یو وی به بازار عرضه می‌شن و تفاوت هایی نیز باهم دارن.

طلق های پلی کربناتی یو وی دارای لایه ی یو وی می‌باشد و در برابر اشعه های مضر مقاومت می‌کنن. و همچنین دارای خاصیت ضدخشی اس که باعث می‌شه طلقتون سالیان سال به خوبی براتون کاربرد داشته باشه. در طلق پلی کربنات نیز طلق شفاف قیمت متفاوت‌تری با نوع مات خود خواهد داشت.

طلق هوشمند

طلق های هوشمند یکی از به‌روزترین و خاص‌ترین طلق ها به حساب میان. و یک محصول بسیار جذاب و لاکچریه. طلق های هوشمند دارای متریال جذابی می‌باشن که از طلق های شفاف و مات تولید شده اس و دارای دو جلوه می‌باشه. این نوع طلق ها با ریموت کنترل می‌شه و شما می‌تونین از دو جلوه طلق استفاده کنین. یعنی از طلق مات به شفاف و از طلق شفاف به مات جلوه طلق ها رو تغییر بدین.

طلق هوشمند…بیشتر بخوانید

طلق دوجداره

طلق های هوشمند اولین بار در کشور آلمان تولید شده‌اس که با بازخورد خوب و بالایی همراه بوده اس. به طوری که شرکت‌های بزرگی همانند کمپانی بنز از این نوع طلق ها برای ماشین های خودش استفاده کرده است. در گذشته ایران قادر به ساخت طلق های هوشمند نبوده و این نوع طلق ها رو به صورت وارداتی در کشور می‌فروختن. اما امروزه کشور ایران در ساخت طلقهای هوشمند خود کفا شده‌اس و شما می‌تونین از مجموعه فرکو با بهترین کیفیت و قیمت طلق مورد نظرتون رو خریداری کنین.

طلق یو وی

امروزه طلق ها در دو محیط متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرن. محیط‌های داخلی خانه، محیط‌های خارجی خانه و طلق هایی که در محیط های خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرن با نور آفتاب ارتباط مستقیم دارن. نور خورشید برای هر انسانی نیازه تا ویتامین های مورد نیاز بدنش رو تامین کنه ولی بیش از حد باشد آسیب‌هایی نیز به بدن انسان ها وارد می‌کنه. نور آفتاب دارای اشعه های مضری به نام فرابنفشه که به بدن انسان آسیب فراوانی وارد می‌کنه. و بیشترین آسیب رو برای چشمای ما داره. طلق‌هایی که لایه‌ی یو وی دارن به خوبی در برابر اشعه‌های مضر مقاومت می‌کنن. و بهترین انتخاب برای شما هستن.

طلق رنگی یو وی

طلق های دوجداره

میخواهیم براتون طلق دوجداره رو معرفی کنیم. طلقی که دارای لایه uvpc می‌باشد و ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره. طلق های دوجداره به دلیل داشتن لایه اضافی مقاومت بالایی نسبت به طلق های معمولی دارن. و محیط مورد نظر رو عایق‌بندی کامل می‌کنه. این نوع طلق ها اجازه‌ی عبور آلودگی های صوتی رو به داخل محیط نمی‌ده و همچنین از ورود گرد و خاک به داخل محیط جلوگیری می‌کنه. طلق شفاف قیمت آن در نوع دوجداره طبیعتا کمی متفاوت‌تر از تک‌جداره است.

طلق های زنبوری

طلق های زنبوری نوعی طلق می‌باشن که دارای چند لایه هستن و به صورت دوجداره نیز تولید می‌شن. این نوع طلق ها یکی از کاربردی‌ترین طلق ها به حساب میان. و با نام‌های طلق دوجداه و چند جداره نیز شناخته می‌شه. طلق های زنبوری کاربردهای زیادی داره و در سقف‌های بالکن ها و خیلی از مکان‌های دیگر از طلق های زنبوری استفاده می‌کنن.

طلق مات پلی کربنات

طلق ها در مقایسه با شیشه

رقیب اصلی طلق ها در بازار امروزی شیشه اس که شباهت و تفاوت‌هایی باهم دارن. طلق ها بسیار مقاومت بالاتری نسبت به شیشه دارن. و در برابر ضربات مقاوم‌تر ظاهر شده‌ان. در بخش جابه‌جایی طلق ها به دلیل وزن سبک‌تری که دارن راحت‌تر جابه‌جا می‌شن و شما می‌تونین به‌راحتی جابه‌جا کنین. در بخش شفافیت می‌توان گفت شیشه شفافیت بهتری نسبت به طلق داره. علاوه بر تفاوت ها شباهت هایی نیز باهم دارن. که نوع ساخت‌شون مثل یکدیگره و هردو شفافیت بالایی دارن.

تفاوت طلق و شیشه…بیشتر بخوانید

طلق پلکسی گلاس

روش ساخت طلق ها

برای ساخت طلق ها ابتدا باید مواد اولیه رو تهیه کنیم و به کارخانه انتقال بدیم. سپس طراحان مجموعه باید طرح مورد نظر رو طراحی کنن و مواد اولیه را در دستگاه‌های تخصصی قرار بدن و قالب‌گیری کنن. بعد از قالب‌گیری باید طلق ها رو حرارت بدیم تا داغ داغ بشه و بعد از شکل‌گیری باید دما رو کاهش بدیم تا شکل مورد نظر بدست بیاد.

طلق شفاف قیمت ارزان

مجموعه فرکو طلق‌های شفاف خودش رو با بهترین قیمت و ارزون‌ترین قیمت به مشتریان می‌فروشه. و شما به صورت مستقیم از تولیدی خریداری می‌کنین و واسطه‌ای در کار نیست. برای سفارش طلق مورد نظرتون می‌تونین به دو روش حضوری و غیر حضوری سفارشتون رو ثبت کنین و برای بازدید از محصولات می‌تونین به دفتر فروشمون سر بزنین. همچنین با صفحه ایسنتاگرام‌مون در ارتباط باشین. از این رو می‌تونین انواع طلق شفاف قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا رو از صنایع فرکو تهیه کنین.

طلق پلی استایرن

پل ارتباطی مجموعه فرکو

شماره تلفن: 02188068352

آدرس برای خرید حضوری:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای شرکت در مسابقه‌های مجازی با جایزه می‌تونین با آدرس اینستاگرامی در ارتباط باشین. برای ورود بر روی لینک زیر کلیک کنین.

طلق شفاف رنگ
ادرس اینستاگرامی فرکو

طلق شفاف قیمت، مزیت خرید از مجموعه فرکو

  • بی واسطه خریدن محصول
  • خرید محصول مورد نظرتان با بهترین کیفیت
  • دارای تضمین قیمت
  • خدمات پس از فروش
  • سفارش محصول مورد نظرتان به طراحان برای طراحی اختصاصی
  • امکان انتخاب انواع رنگ های متنوع
  • دارای نصاب های مجرب
  • ارسال به سراسر کشور

طلق شفاف با قیمت ارزون در مجموعه فرکو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو