Home
شیشه قوس دار

کارخانه شیشه قوس دار

استفاده از شیشه در زندگی های امروزی ناگزیره. از شیشه از شیشه های قوس دار یا همون شیشه های خم در کاربری های بسیار زیادی استفاده می‌شه.مخصوصا در نمای ساختمونای لوکس و لاکچری این سبک شیشه خیلی ترند شده. به همین دلیل برای افراد مختلف پیدا کردن یک کارخانه شیشه قوس دار مطمئن و با کیفیتی مانند فرکو بسیار مهمه.که هم کیفیت شیشه‌هاش خوب باشه و هم طرح‌های مدرن و بروز داشته باشه.

خرید بهترین شیشه قوس دار

برای اینکه بهترین خرید را با کمترین هزینه ممکن داشته باشید باید مسائل مختلفی را در نظر بگیرید. مانند ضخامت مورد نیاز شیشه بر اساس ابعاد ، جنس شیشه مورد نیاز و… متخصصین در شرکت فرکو تصمیم گرفته اند برای اینکه شما بهترین خرید را داشته باشین به شما به صورت کاملاً رایگان مشاوره در هر مورد از محصولات شیشه‌ای داشته باشن. شما می تونین تمام سوالات خودتون رو از مشاوران متخصص فرکو بپرسین. برای دریافت مشاوره کافیست با متخصصین فرکو تماس بگیرین. (روی کلمه ی تماس کلیک کنین)

انواع جنس های شیشه خم

  • شیشه فلوت
  • شیشه کلیر
  • شیشه سوپرکلیر
  • شیشه کریستال

شیشه فلوت

شیشه

شیشه ها را از پایین‌ترین درصد شفافیت تا بالاترین درصد شفافیت تقسیم بندی کرده ایم. شیشه های فلوت که اولیه ترین نوع شیشه هستند در صدر این جدول قرار میگیرند چرا که دارای پایین ترین میزان شفافیت به نسبت دیگر جنسهای شیشه هستند. پوشش ها با وجود اینکه اولین شیشه های تولید شده هستند اما قابلیت سکوریت و یا لمینت شدن را دارند

شیشه کلیر کارخانه تولید شیشه قوس دار

شیشه های کلیر در جایگاه دوم قرار می گیرند و از شیشه های فلوت شفافیت بالاتری دارند. شیشه های کلیر دارای قیمت مناسب و شفافیت مناسبی برای مصارف گوناگون می باشند. شیشه های کلیر قابلیت سکوریت و لمینت شدن را دارا می باشند.

شیشه سوپرکلیر

کارخانه شیشه قوس دار

محبوب ترین و پر استفاده ترین جنس شیشه ، شیشه سوپرکلیر است. این محبوبیت و کاربری بالا نیز بی دلیل نیست. این جنس شیشه از کیفیت و شفافیت بسیار بالایی برخوردار است که می تواند با شیشه های کریستال رقابت کند اما همزمان قیمت بسیار پایین تری شیشه های کریستال دارند.

شیشه کریستال

بالاترین میزان شفافیت به شیشه های کریستال تعلق دارد. این شیشه ها ظاهر فوق‌العاده جذاب دارند که هر کاربری از آنها استفاده شود جلوه محصول را چند برابر می کند. متأسفانه شیشه‌های کریستال در کشور ایران تولید نمی شود و وارداتی هستند به همین دلیل قیمت آنها بسیار بالاست. پیشنهاد می شود که به عنوان جایگزین شیشه های کریستال از شیشه های سوپر کلیر استفاده کنید که شفافیت نزدیکی به شیشه های کریستال دارد.

شیشه رنگی در کارخانه شیشه قوس دار

شیشه های قوس دار

امروزه روانشناس ها معتقدند که رنگ ها در روحیات و ناخودآگاه افراد بسیار زیادی می گذارد. حتماً برای شما هم پیش آمده است که وارد یک محیطی شوید و احساس خستگی به شما دست بدهد. یا وارد محیطی شوید و ناگهان انرژی بگیرید اینها از تاثیرات رنگ های استفاده شده در آن محیط است. برای مثال در اتاق خواب پیشنهاد می شود که از رنگ های ملیح و آرامش بخش مانند گربه ای استفاده شود محیطی آرام برای خواب باشد. یا در رستوران ها استفاده از رنگ های سرد مانند آبی پیشنهاد نمی شود چرا که میل به غذا خوردن را از بین میبرد. به همین دلیل افرادی که خواهان سفارش شیشه خم از کارخانه شیشه قوس دار هستند بهتر است در انتخاب رنگ نیز دقت نمایند.

انواع شیشه رنگی در کارخانه شیشه قوس دار

  • شیشه لاکوبل
  • شیشه متلوکس
  • شیشه متلاک
  • شیشه رفلکس
  • شیشه ترنسپرنت

شیشه لاکوبل کارخانه شیشه قوس دار

شیشه قوس دار رنگی

لاکوبل در واقع نام برندی است که اولین بار شیشه های پشت رنگ شده را تولید و وارد بازار کرده است. نام اصلی این شیشه ها شیشه های پشت رنگ شده یا back painted glass هستش. طرز تهیه شیشه ها به این صورت است که پشت شیشه با جنس انتخاب شده مانند کلیر توسط دستگاه مخصوص رنگ مخصوص آغشته می شود. گستره رنگ شیشه های لاکوبل بسیار گسترده است. بیش از سفارش این را در نظر داشته باشید که شیشه های پشت رنگ شده جزو شیشه هایی هستند که نور را از خود عبور نمی دهند.

شما می توانید شیشه های لاکوبل را از کارخانه شیشه قوس دار فرکو با هر رنگی که دوست داشته باشید با بالاترین کیفیت و کمترین قیمت سفارش بدهید.

شیشه متلاک خم

شیشه قوس دار

نام دیگر این شیشه ها شیشه های متالیک است. شاید در نگاه اول شیشه های متالیک را نتوان از شیشه های لاکوبل تشخیص داد. از نظر ظاهری این دو شیشه شباهت زیادی به یکدیگر دارند همچنین هر دوی این شیشه ها نور را از خود عبور نمی دهند. اما این دو شیشه تفاوت‌هایی هم با یکدیگر دارند.

برای مثال شیشه‌های متالیک هنگامی که در معرض نور مستقیم خورشید قرار می گیرند حالت بلور مانند ساختارشان مقداری برق میزند و شیشه مقداری شکل اکلیلی به خود میگیرد. اما در شیشه های لاکوبل چنین چیزی وجود ندارد. از طرفی همانطور که گفتیم شیشه‌های لاکوبل به پشت رنگ شده هستند اما شیشه های متالیک رنگ را در ساختار خود دارند. در کارخانه شیشه قوس دار می توانید شیشه های متالیک را به صورت خم با رنگ مورد علاقه خود سفارش بدهید

شیشه ترنسپرنت قوس دار

شیشه قوس دار زرد

شیشه های جذاب و محبوب ترنسپرنت را حتماً تا به حال دیده اید. در پنجره ها و درب های مساجد و معماری های ایرانی اسلامی این شیشه ها جلوه نمایی می کند. شیشه‌های ترنسپرنت نور را به صورت رنگی از خود عبور می دهند. امروزه از این شیشه‌ها تر کاربری‌های دیگری نیز استفاده می کنند. برای مثال در سبک دکوراسیون مدرن و مینیمال و حتی سنتی ایرانی میز های شیشه ای ترنسپرنت و شیشه های رومیزی ترنسپرنت استفاده می شود. شیشه‌های ترنسپرنت را نیز در رنگ های مختلفی می توانید از کارخانه شیشه قوس دار فرکو تهیه کنید.

شیشه متلوکس

شیشه های متلوکس از انواع شیشه های پشت رنگ شده هستند و مانند شیشه های لاکوبل نور را از خود عبور نمی دهند. اما توجه داشته باشیم که این شیشه های رنگی مات هستند. احتمالاً نام این کالا شما را یاد کلمه لوکس و لاکچری بیاندازد. این شیشه ها ظاهری لوکس و لاکچری دارند و برای افرادی که به دنبال کالاهای خاص برای منزل و محیط کار خود هستند بسیار مناسب است

شیشه رفلکس

شیشه قوس دار

شیشه های رفلکس شیشه هایی هستند که حالت رفلکشن زیادی دارند. به همین دلیل به این شیشه ها شیشه های آینه ای نیز می گویند. اما نباید شیشه های رفلکس را با آینه اشتباه بگیریم. چرا که آینه به هیچ عنوان نور را از خود عبور نمی دهد. در حالی که شیشه های رفلکس نور را از خود عبور میدهند. شیشه های رفلکس نور را فیلتر می کنند و سپس از خود عبور می دهند. و جلوی لایه های آسیب زننده را می گیرد.

راه های ارتباطی با شرکت فرکو

خرید حضوری به‌آدرس زیر:
حضور در آدرس : آدرس کارخانه: تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو