Home

طلق مات قیمت

طلق مات قیمت مناسب ، موضوع این بحث از مقاله می باشد . شاید کم و بیش با طلق پی وی سی و مصارف آن ، تا حدودی آشنایی داشته باشید . در اینجا سعی بر معرفی بیشتر از انواع طلق ، مخصوصا طلق مات می پردازیم . و سپس طلق های قیمت مناسب تولید شده در مجموعه ی فرکو را بررسی خواهیم کرد .

طلق مات به دسته ای از طلق ها اطلاق می شود که ، می خواهیم در آن سوی طلق ها ، تصاویر مات و مشجر باشند . و از شفافیت تصاویر بکاهیم . خود این طلق ها در رنگ های مختلف و زیبایی تولید می شوند . و درجه ی مات بودن و عبور نوری متفاوتی دارند .

طلق شیشه ای شفاف یا طلق اکریلیک ، درست نقطه ی مقابل آن قرار دارد . و تصاویر در آن سوی طلق ، به همان وضوح طبیعی قابل روئیت هستند . اگر از طلق شفاف رنگی برای در یا پنجره انتخاب کنید ، کل فضا را رنگی و جذاب خواهید دید . و طلق مات با حفظ محرمیت ، زیبایی رنگی برای شما به ارمغان خواهد آورد . باید یاد آور شد که ، هر دو نوع مات و شفاف ، عبور نوری و روشنایی مطلوبی دارند . با آشنایی در مورد انواع طلق پی وی سی ، و کارایی و خصوصیات هر کدام ، انتخاب راحت تر و مناسب تری خواهیم داشت .

طلق مات قیمت 1
طلق های مات

طلق مات در چه مکان هایی قابل نصب است

طلق مات قیمت مناسب ، دارای کاربرد های وسیع و گسترده ، در قسمت های مختلف از بنا است . در اینجا فهرستی از مهم ترین آن ها را ، کرد آوری کرده ایم .


۱ . کاربرد طلق مات در ، در و پنجره ها از مهم ترین موارد استفاده ی آن است . امروزه در ارتفاعات و طبقات بالای آپارتمان ها ، بجای شیشه از طلق شیشه ای شفاف و طلق مات استفاده می گردد . چرا که درجه ی ایمنی آن بسیار بالاتر از شیشه است . و هنگام سقوط خطر کمتری دارد .


۲ . دومین کاربرد این طلق ها ، در ساخت طلق شیشه ای بالکن است . طلق مات بالکن به دلیل ویژگی های منحصر به فرد آن ، بسیار محبوبیت دارد . از جمله این که ، حفظ دید می کند . و با خیال راحت و به دور از دیده شدن ، از فضای آن استفاده کنید . علاوه بر آن از ورود خاک و غبار به داخل جلوگیری می کند ‌. دما را تعدیل می کند . و با استفاده از طلق دوجداره مات ، می توان خصوصیات عایقی آن را تقویت کرد . و از عبور صدا های آن طرف طلق و سرما و گرمای بیرون ممانعت کرد . همچنین می توان از رنگ های مختلف از این طلق ، برای طلق بالکن استفاده کرد .


۳ . سایه بان آلاچیق و سایه بان پارکینگ های عمومی و خصوصی ، از دیگر کاربرد های آن است . که به صورت طلق تک جداره و طلق دوجداره ، می توان برای این امر استفاده کرد .

طلق مات قیمت 2
کاربرد های طلق مات

برای طلق مات چه انواعی قابل تصور است

طلق مات قیمت مناسب ، در سبک های مدرن و پیشرفته ، توسط مجموعه ی فرکو تولید و عرضه می شوند . در زمان های گذشته ، طلق ها کیفیت و مرغوبیت طلق های الان را نداشتند . و با گذشت زمانی در مجاورت تابش نور خورشید ، رنگ آن کدر می شد . و به زردی متمایل می شد . در زیر به انواع طلق های سبک جدید تولید شده در ، مجموعه ی فرکو می پردازیم .


۱ . طلق پلی کربنات مات رنگی
۲ . طلق های یو وی مات
۳ . طلق هوشمند ( با قابلیت رنگی مات و روشن)
۴ . طلق ضد خش مات رنگ
۵ . طلق نشکن و مستحکم
۶ . طلق خم سایه بان مات رنگ
۷ . طلق تک جداره مات
۸ . طلق دوجداره مات
۹ . طلق طرح دار مات
۱۰ . و …

طلق مات قیمت 3
طلق رنگی مات

طلق یو وی مات رنگ

طلق مات قیمت مناسب تولید شده در مجموعه ی فرکو ، این قابلیت را دارد که ، به صورت ضد یو وی تهیه و تولید شود . طلق یو وی همانطور که از نام آن پیداست ، از عبور اشعه های یو وی خورشید ممانعت می کند . اگر دقت کرده باشید ، فرشی که نور آفتاب مستقیم بر آن می تابد ، به مرور رنگ خود را می بازد . و بی کیفیت می شود .

لوازمی پلاستیکی در مجاورت تابش نور آفتاب ، کهنه و پوسیده می شوند . پوست انسان زیبایی و جوانی خود را ، در تابش مستقیم نور خورشید از دست می دهد . قرمز می شود پوسته می دهد . و به مرور لکه هایی بر آن ظاهر می شود . تولید طاق یو وی راهکار این مسئله است . استفاده از حالت یو وی ، برای انواع طلق ها رایج است . برای مثال طلق پلکسی گلاس یو وی ، طلق پلی کربنات یو وی ، طلق مات یو وی و … از آن جمله اند . طلق پلکسی گلاس مات ، جهت درب و پنجره ها و سقف پوش های طلقی مناسب است . که حافظ لوازم و اثاثه ی خانه و پوست انسان است .

همچنین زیبایی خاصی به فضا می بخشد . امروزه ایجاد آسمان مجازی با طلق مات ، سبکی مدرن به بناها داده است . طلق یو وی مات ، بکار رفته در بالکن ، می تواند به صورت سقف باز یا تمام طلق بکار برده شود . گل های کاشته شده در گلدان های تعبیه شده در بالکن ، اگر تابش نور خورشید نیز و مستقیم باشد ، پژمرده و کم جان می شوند . استفاده از طلق یو وی ، از بروز این مشکلات جلو گیری می کند .

طلق مات قیمت 4
طلق یو وی

طلق نشکن مات رنگ

طلق مات قیمت مناسب ، تولید شده در مجموعه ی فرکو ، دارای استحکام فوق العاده جهت استفاده در ، فضاهای باز بیرون است . طلق ها دارای ویژگی های ظاهری و کاربردی مشابه ، با شیشه هستند . اما شیشه با ضربه ای می شکند . و به خورده شیشه تبدیل می شود . که قطعات آن تیز و برنده اند . اما طلق ها دارای مقاومت بالایی در برابر ، ضربه و فشار های عوامل طبیعی هستند . و با طوفان و تگرگ ، یا وارد شدن ضربه ، هیچ صدمه ای به آن وارد نمی شود . و همچنان مستحکم و شکیل در محل ایفای نقش می کنند .

شیشه در اثر شوک دمایی و سرد و گرم شدن می شکند . و ازبین می رود . اما طلق ها دارای ایمنی بالایی در برابر ، تغییرات دمایی دارند . و سرد و گرم شدن ناگهانی تغییری در کیفیت و زیبایی آن ایجاد نمی کند . مخصوصا که این طلق ها اکثرا به حالت ضد خش تولید می شوند . طلق نشکن و طلق ضد خش تولید شده در مجموعه ی فرکو ، دارای بالاترین مرغوبیت جنسی است . و رنگ های زیبای آن خیره کننده اند . که قابل هماهنگی رنگی با هر محیط و فضای مورد استفاده می باشند . و با گذشت سالیان سال استفاده ازین طلق ها ، خش و شیاری در سطح آن ایجاد نمی شود . و همچنان زیبایی ظاهری خود را حفظ می کنند .

طلق مات قیمت 5
طلق نشکن

ثبت سفارش

شماره تلفن : 02188068352

جهت ارتباط با آدرس اینستاگرامی فرکو کلیک کنید .

سایر محصولات تولید شده در مجموعه ی فرکو

به غیر از طلق مات قیمت مناسب محصولات زیر در این مجموعه تولید می شود .

نمایندگی شیشه بین کابینتی … کلیک کنید

دیوار پوش شیشه ای رنگی … کلیک کنید

شیشه بین کابینتی طوسی … کلیک کنید

بورس شیشه رنگی … کلیک کنید

شیشه رنگی رومیزی … کلیک کنید

شیشه رنگی سنتی … کلیک کنید

شیشه رنگی قدیمی … کلیک کنید

قیمت شیشه لاکوبل … کلیک کنید

شیشه رنگی طرح دار … کلیک کنید

دیوارپوش شیشه ای … کلیک کنید

شیشه لاکوبل رنگی … کلیک کنید

شیشه بین کابینتی … کلیک کنید

شیشه رنگی پنجره … کلیک کنید

شیشه رنگی مدرن … کلیک کنید

شیشه بین کابینتی … کلیک کنید

قیمت شیشه رنگی … کلیک کنید

شیشه لاکوبل … کلیک کنید

طلق مات چه انواعی دارد؟

طلق مات قیمت مناسب دارای انواع زیر است .
۱ . طلق پلی کربنات مات رنگی
۲ . طلق های یو وی مات
۳ . طلق هوشمند ( با قابلیت رنگی مات و روشن)
۴ . طلق ضد خش مات رنگ
۵ . طلق نشکن و مستحکم
۶ . طلق خم سایه بان مات رنگ
۷ . طلق تک جداره مات
۸ . طلق دوجداره مات
۹ . طلق طرح دار مات
۱۰ . و …

طلق مات قیمت 6
سایه بان طلقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو