Home
طلق رنگی پامنار 1

طلق رنگی پامنار

یکی از خصوصیات جذاب طلق‌ها، تنوع رنگی گسترده اوناست. طلق‌ها علاوه بر نوع بی‌رنگ در انواع رنگ‌های جذاب و پرطرفدار تولید و عرضه می‌شه. طلق‌ها در مدل‌های مختلفی تولید می‌شن و همه این مدل‌ها از نظر تنوع رنگی عالی هستن. به‌ویژه ورق‌های پلکسی گلاس رنگی، زیبایی مطلوبی دارن. طلق‌ رنگی پامنار می‌تونه یک گزینه عالی برای جایگزینی شیشه رنگی باشه. چرا که طلق‌های رنگی علاوه بر اینکه ظاهری مشابه با شیشه رنگی دارن، از جهات دیگر برتری‌های محسوسی به نسبت شیشه دارن. برای مثال طلق‌های رنگی بر عکس شیشه رنگی ایمن هستن و بافت شکننده‌ای ندارن. ضمن اینکه حتی تکه‌های شکسته شده طلق رنگی خطرناک نیستن.

طلق رنگی پامنار  1
طلق های رنگی زیبا در ساختمان

از مهمترین کاربردهای طلق رنگی، ساخت نمای ساختمونه. طلق‌های رنگی به دلیل اینکه نور ملایم‌تری وارد ساختمون می‌کنن برای نماسازی مناسب هستن. همچنین در بسیاری از ساختمون‌ها، به‌ویژه در ساختمون‌های اداری و تجاری از این طلق‌ها برای ساخت پنجره استفاده می‌شه. البته توجه داشته باشین که در محیط‌های تحت تابش خورشید حتما باید از طلق رنگی یو وی استفاده بشه. به جز این طلق‌های رنگی در مدل ضد خش نیز تولید می‌شه. طلق های رنگی در دو نوع طلق رنگی شفاف و طلق رنگی مات در بازار موجود هستن.

برای اطلاعات بیشتر در مورد طلق شفاف کلیک کنید .

دلیل محبوبیت طلق رنگی

طلق رنگی پامنار در عین شباهت با شیشه تفاوت‌هایی نیز با اون داره. طلق رنگی از مواد پلیمری ترموپلاستیک ساخته شده. در حالی که ماده سازنده شیشه از سیلیس هست که این امر یک سری مزیت‌هایی برای طلق رنگی پامنار، به وجود آورده که باعث شده وزن انواع طلق پلی کربنات و پلکسی گلاس نسبت به شیشه پایین‌تر باشه.

سبکی و راحتی حمل و نقل از خصوصیات بارز اونه. علاوه بر آن طلق‌ها مثل شیشه شکننده نیستن. و مقاومت بالایی در برابر آسیب و خرد شدن داره. پس احتیاط‌ها و مراقبت‌هایی که از شیشه می‌شه رو ندارن. نصب اون در محل مورد استفاده بدون نیاز به تخصص خاصی صورت می‌گیره. مزیت‌های این جنس پرکاربرد، باعث رونق تولید و افزایش تقاضا برای اون گشته.

طلق رنگی پامنار 2
طلق‌های مستحکم

اشاره‌ای به مزایایی که باعث افزایش تقاضا برای طلق‌ها گشته

صنایع تولیدی فرکو، طلق رنگی پامنار رو در انواع گسترده‌ای به صورت رنگی تولید و عرضه می‌کنه. که هر نوع اون برای رفع نیاز از یک قسمت ساختمان مناسبه. طلق شیشه ای شفاف یا رنگی، دارای جنسی مستحکم در برابر شوک دمایی و آسیب‌های طبیعی هست که باد و باران و تغییرات فصول و دما اونو دگرگون نمی‌کنه و از کیفیت اون کم نمی‌کنه.

از دلایل دیگر محبوبیت طلق رنگی پامنار، ایستایی اون در برابر اشعه‌های یو وی هست. پرتوهای مضر خورشید از طلق‌ها عبور نمی‌کنه. این در حالی هست که شیشه‌های خام این مزیت رو ندارن. تاثیر تابش مستقیم نور آفتاب، کیفیت رنگی اشیا رو تنزل می‌ده. و هزینه‌های اضافی برای تعمیر و نوسازی اونا به وجود می‌آید.

در حالی که طلق شیشه ای رنگی، از فرسوده شدن لوازم جلوی نور خورشید ممانعت می‌کنه. نمونه‌های بیشتر از طلق شفاف کریستال، طلق شیشه ای شفاف و رنگی در این وبسایت قابل مشاهده هست.

طلق رنگی پامنار 3
طلق‌ها عایقی در برابر اشعه های یو وی

آشنایی با کاربرد انواع طلق رنگی 1

طلق رنگی پامنار در قسمت‌های مختلف از بناها بکار میره که ، با توجه به ویژگی‌های هر طلق، ما اونو با نیاز محل تطبیق می‌دیم. برای مثال طلق شیشه ای شفاف یا طلق اکریلیکی بیشتر در سقف‌ها برای ایجاد آسمون مجازی کاربرد داره زیرا که ایمنی طلق‌ها برای این کار مناسب‌تر هست.

بیشتر بخوانید : طلق شفاف

از انواع طلق پلی کربنات برای سایه‌بان خودرو استفاده می‌شه که ، باعث حفظ رنگ بدنه و صندلی‌های آن در برابر اشعه‌های مضر هست. سایه‌بان ورودی منازل یا هتل‌ها از دیگر کاربرد طلق رنگی هست که ، با چیدن میز و صندلی و ساخت آلاچیق برای صرف یک صبحانه یا عصرانه دلچسب بسیار کاربردی هست. و می‌توان از سایه طلق رنگی پامنار در این مورد بهره برد.

طلق رنگی پامنار 4
سایه بان خودرو

کاربرد طلق رنگی 2

پنجره و درب‌های چوبی با طلق شیشه ای شفاف یا رنگی جلوه زیبایی به خود می‌گیرن. و سبک کلاسیک به فضا می‌بخشن. استفاده از طلق پلی کربنات مات برای بالکن‌ها صورت می‌گیره که ف ویژگی‌های ساختاری این ماده، باعث حفظ حریم خصوصی افراد در بالکن می‌شه. علاوه بر اون از نفوذ آلودگی‌های صوتی و حشرات به داخل جلوگیری می‌کنه.

انواع طلق شیشه ای رنگی برای ساخت لوازم تزئینی و دکوری در منازل، هتل‌ها و ادارات بسیار بکار می‌ره که از جمله‌ی اون جعبه‌های کادویی رنگی زیبا، قفسه‌های ویترینی در پذیرایی و … هست. ساخت پارتیشن با طلق رنگی پامنار بسیار به صرفه است. و هزینه آن از ساخت دیوارهای جداکننده خیلی پایین‌تر هست. و در زمان و هزینه‌ها بسیار صرفه‌جویی می‌شه هم جای کمتری اشغال می‌کنن و هم زیبا و لوکس به نظر می‌رسه.

علاوه بر اون از طلق دوجداره رنگی در قسمت‌های مختلف استفاده می‌شه که ، مقاومت اون در برابر ضربه و فشارهای عوامل طبیعی بیشتر هست. و از نفوذ و خروج انرژی‌ها ممانعت می‌کنه. و باعث ذخیره‌سازی انرژی‌های تجدیدناپذیر می‌شه. سایه‌بان‌ها و سرپوش استخرها از کاربردهای دیگر اونه. همچنین دوجداره بودن می‌تونه به عنوان عایق صوتی و حرارتی عمل کنه.

طلق رنگی پامنار 5
طلق مات یا دوغی

تقسیم بندی طلق‌ها بر اساس ترکیب رنگی

طلق رنگی پامنار به سه گروه طلق شیشه ای شفاف، طلق پلی کربنات مات و طلق رنگی تقسیم می‌شه. که هر کدوم دارای ویژگی و خصوصیات خاص خود رو دارن. طلق شفاف، طلق‌هایی هستن که بیشتر شبیه به شیشه‌های خام می‌باشن . درصد بالاتری از نور و روشنایی رو نسبت به سایر طلق‌ها از خود عبور می‌ده. و در محل‌هایی که روشنایی مد نظر باشه، بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرن.

این طلق‌ها به میزان ۸۸ درصد از نور خورشید رو عبور میده. و ارمغان اون محیطی پر نور برای محل هست. از این طلق بیشتر در سقف‌های کاذب استفاده می‌شه. نوع دوم اون طلق شیشه ای مات هست. در محل‌هایی که نیاز به حفظ حریم‌شخصی داریم، از طلق پلی کربنات مات استفاده می‌شه.

این طلق‌ها نور و روشنایی رو به داخل هدایت می‌کنن. اما از دیده‌‌ شدن فضای پشت اون جلوگیری می‌کنه. و در نهایت طلق رنگی پامنار هست که تنوع رنگی این طلق‌ها بسیار بالاست و می‌تونه مورد پسند باشه. زیرا که رنگ‌های اون، قابل هماهنگی با رنگ دکوراسیون‌های داخلی و خارجی هست. برای مثال می‌توان از طلق رنگی سفید یا مشکی برای سبک‌های اسپرت استفاده کرد.

یا طلق قرمز یا طلایی طلق‌ها رو با رنگ پنجره‌ها یا درب‌ها ست کرد. یا سایه‌بان سبز رنگ رو برای حیاط‌هایی که درخت و گل و بوته دارن، انتخاب کرد .

طلق رنگی پامنار 6
طلق دودی، مات و شفاف
طلق رنگی پامنار 7
ترکیب رنگی طلق‌ها

پلکسی گلاس…بیشتر بخوانید.

طلق تک جداره و دوجداره

طلق رنگی پامنار از نظر تک جداره و چند جداره بودن نیز به انواعی قابل تقسیم هست ‌. گاهی از طلق رنگی تک جداره در محیط‌های مختلف استفاده می‌کنیم. و گاهی برای تقویت کارایی اون، از طلق دوجداره (پلی کربنات) بهره می‌گیریم که این طلق‌ها دارای دو لایه طلق شیشه ای رنگی یا شفاف هستن.

که ایمنی بالاتری در برابر نفوذ سر و صدای خیابان، گرما و سرما و ضربه و فشار عوامل طبیعی دارن. طلق‌های دوجداره به نام طلق زنبوری نیز شهرت دارن. و دلیل اون شکل ظاهری تشکیل دهنده این طلق‌هاست. که بین دو لایه آن حالت کندویی شکلی قرار داره. که فضای تهی مابین آن دو طلق، باعث افزایش کارایی‌های اون میشه..

این طلق‌ها برای محل‌هایی که به عایق‌بندی بیشتری نیاز دارن، مورد استفاده قرار می‌گیره.

طلق رنگی پامنار 8
طلق شیشه ای تک جداره
طلق رنگی پامنار 9
طلق شفاف کریستالی تک جداره
طلق رنگی پامنار 10
طلق دوجداره رنگی

بررسی عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلق رنگی

برای تعیین قیمت طلق ابتدا باید به نوع طلق توجه داشته باشین. طلق‌های پلی کربنات، کریستال و پلکسی گلاس هر 3 در مدل رنگی عرضه می‌شه. کیفیت 3 نوع طلق رنگی تفاوت‌هایی داره و هر کدوم نقاط قوت ( و ضعف) مخصوصی دارن. طلق‌های رنگی پلی کربنات بهای گرون‌تری نسبت به دو نوع دیگر داره. علت گرون‌تر بودن این طلق‌ها به خصوصیات جذاب آن‌ها باز میگرده. طلق‌های پلی کربنات علاوه بر اینکه محکم‌تر هستن، انعطاف‌پذیری بهتری دارن و در برابر کشش نیز مقاوم هستن. به‌خصوص در برابر ضربه این طلق‌ها کاملا مستحکم هستن. مواد اولیه ساخت این طلق‌ها ( پلی کربنات ) نسبت به دیگر مدل‌ها گرون‌تر هست. طلق‌های اکریلیکی ( پلکسی گلاس رنگی) دومین نوع گران طلق هستن. نقطه قوت این طلق‌ها بیشتر مربوط به خصوصیات بصری هست.

طلق رنگی پامنار 11
ساخت دیوار با طلق‌های شفاف رنگی

پلکسی گلاس رنگی شباهت زیادی به شیشه رنگی داره( این دو عملا به سختی تشخیص داده می‌شه) . ورق‌های کریستال رنگی نسبت به دیگر مدل‌ها ارزان‌تر هستن. با این حال اونا نیز نقاط قوتی دارن. به مانند عایق حرارتی بسیار قوی. قیمت طلق تنها به نوع ساخت مرتبط نیست. عوامل دیگر نیز در تعیین قیمت طلق بسیار تاثیرگذار. به عنوان نمونه تعداد لایه‌های بیشتر باعث افزایش قیمت ورق می‌شه. با این حال همیشه هم اینگونه نیست چرا که بسیاری از ورق‌ها با وجود لایه‌های کمتر، محکم‌تر هستن.

پل ارتباطی

صنایع تولیدی فرکو، انواع طلق رنگی پامنار را به صورت گسترده تولید و عرضه می‌کنه. که کیفیت محصولات تولید شده در آن به همراه زیبایی، جذابیت و استحکام طلق‌ها باعث شده که این طلق‌ها جزو پرطرفدارترین‌های بازار باشن. همه‌ این کالاها دارای ضمانت‌نامه و گارانتی کیفیت هستن. برای ثبت سفارش می‌تونی به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنی. کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن. برای ثبت سفارش به صورت تلفنی می‌تونی از اطلاعات تماس قسمت پایین صفحه استفاده کنی.
شماره تلفن جهت ارتباط با مجموعه فرکو :

شماره تلفن مجموعه ی فرکو
شماره تلفن مجموعه ی فرکو


ارتباط واتساپی با کلیک بر تصویر زیر :

واتساپ
ارتباط واتساپی
طلق رنگی پامنار 12
طلق دوجداره شفاف
طلق رنگی پامنار 14
کاربرد طلق‌ها به عنوان سرپوش
طلق رنگی پامنار 15
طلق‌های مات و مشجر
طلق رنگی پامنار 16
طلق دوجداره دودی
طلق رنگی پامنار در چه محل هایی کاربر داره ؟

طلق رنگی پامنار در ایجاد سایه‌بان برای خودرو، استخرها، همچنین سقف پوش بالکن‌ها و ….

2 پاسخ

    1. برای دریافت اطلاعات در مورد قیمت طلق ها با شماره تلفن 02188068352 تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو