Home
طلق رنگی تهران 1

طلق رنگی تهران

انواع طلق ( ورق های پلاستیکی) در طیف وسیعی از رنگ‌ها تولید می‌شه. از جمله انواع طلق رنگی تهران می‌توان به طلق پلی کربنات رنگی و نیز ورق اکریلیکی رنگی اشاره کرد. طلق‌های کریستال نیز از دیگر انواع طلق هستن که در رنگ‌های متنوع تولید می‌شه. با وجود اینکه همه مدل‌های ذکر شده جنس پلاستیکی دارن اما خصوصیات فیزیکی و حتی ظاهری آن‌ها برابر نیست. طلق‌های رنگی پلی کربنات دوام بیشتری نسبت به دیگر انواع طلق رنگی دارن. طلق پلی کربنات رنگی همچنین می‌تونه سنگین‌ترین ضربات رو به خوبی مهار و دفع کنه. طلق‌های اکریلیک رنگی نیز با زیبایی فراوان و تاب عالی در برابر نیروی فشاری شناخته می‌شه. طلق‌های کریستال رنگی نیز برای عایق‌سازی بهتر از دو مدل دیگر هستن.

انواع طلق رنگی
تنوع رنگی طلق‌ها

همه انواع طلق رنگی ذکر شده وزن سبکی دارن. چگالی طلق‌های رنگی حتی از نصف شیشه نیز کمتر هست. طلق رنگی مزیت‌های بسیاری در مقایسه با شیشه رنگی داره. زیبایی طلق‌های رنگی کمتر از شیشه نیست. در عوض سطح استحکام و ایمنی طلق‌های رنگی بیشتر از شیشه رنگی هست. با توجه به این موارد طلق‌های رنگی یک انتخاب ایده‌آل برای جانشینی شیشه هستن. با توجه به تمام مشخصات عالی، روز به روز بر موارد استفاده از طلق رنگی افزوده می‌شه. در ادامه مطلب به بررسی طلق شیشه ای رنگی و خصوصیات اون خواهیم پرداخت.

طلق رنگی تهران 1
طلق‌های رنگی

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق پلکسی گلاس کلیک کن .

معرفی طلق رنگی

طلق رنگی تهران با نام‌های طلق یو وی و طلق شیشه ای نیز نامیده می‌شه. طلق رنگی در واقع از پلاستیک پلیمری بدست میاد که ، هیدرات منیزم سیلیکات از مواد اولیه اونه که ، ساختار طلق رو تحت‌الشعاع قرار می‌ده. می‌توان انواع طلق پلی کربنات رو در زیر مجموعه کانی‌ها به حساب آورد که تهیه اون با ترکیب فرمول‌های شیمیایی کامل می‌شه.

نداشتن قابلیت ارتجاعی طلق‌ها، نباید این ذهنیت رو القا کنه که طلق‌ها انعطاف‌پذیری ندارن. در واقع منعطف بودن طلق رنگی به کاربردهای آن در بناها افزوده است. ایمن بودن طلق رنگی تهران یکی از دلایل اصلی محبوبیت اونه که ، در نمای زیبای آسمون مجازی نقش سازنده‌ای دارن که طلق اکریلیکی برای این امر مناسب‌تر هست.

اما طلق پلی کربنات حدود ۱۴ برابر از اون مستحکم‌تر هست. و در قسمت‌های بیرونی ساختمان‌ها کاربردی‌تر هست. چرا که مقاومت بالای اون در برابر تغییرات جوی، اونو به متریالی پرطرفدار بین مردم تبدیل کرده.

طلق رنگی تهران 2
طلق پلی کربنات

دلیل انتخاب طلق‌ها به عنوان ماده‌ای پرکاربرد

طلق رنگی تهران به دلیل شباهت بی‌نظیر اون به شیشه، در ساختمان‌ها به متریالی پرطرفدار تبدیل شده که ، می‌توان اونو به گونه‌های مختلف مورد استفاده قرار داد .

طلق رنگی تهران از ماده پلیمری مستحکم هست که ، سازگاری بالایی با انواع سازه‌های ساختمونی داره. و ترکیب رنگی اون بر زیبایی این محصول افزوده که ، هارمونی رنگی طلق‌ها، اونو با انواع دکوراسیون‌های داخلی و خارجی هماهنگ می‌کنه. و به زیبایی بیشتر اون اضافه میکنه. درواقع رنگ‌ها روح تازه‌ای به فضای خود می‌بخشن.

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد، طلق رنگی تهران با نام طلق یو وی نیز مشهور هست که دلیل این نامگذاری خصوصیت انعکاس کننده اون در برابر اشعه‌های یو وی هست. این اشعه‌ها با اینکه طول موج زیادی ندارن، اما بسیار آسیب‌رسان هستن. و تاثیرات منفی اون بر روی پوست، باعث از بین رفتن زیبایی و جوانی پوست می‌شه که ماحصل آن صرف هزینه‌های گزاف برای متخصصان پوست و درمان عارضه‌های اشعه‌های یو وی هست.

استفاده از انواع طلق پلی کربنات یا طلق یو وی باعث کاهش این آسیب‌ها می‌شه. چرا که ویژگی بارز اون مهار این اشعه‌هاست.

طلق رنگی تهران 3
طلق یو وی رنگی

دیگر مزایای طلق ها

علاوه بر موارد اشاره شده طلق رنگی تهران یا طلق شیشه ای رنگی گزینه خوبی برای درب و پنجره‌ها هست که ، نوع رنگی آن زیبایی خاصی به بنا می‌بخشه. می‌توان از ترکیب چند رنگ برای این منظور نیز استفاده کرد که زیبایی آن دوچندان می‌شه. برای مثال رنگ قرمز آبی و سبز رو یکجا در یک پنجره گرد آورد. که مخصوصا برای بناهای مذهبی، جلوه خاصی به نمایش میذاره.

طلق رنگی مقاومت بالایی در برابر سرد و گرم شدن ناگهانی دما داره. و به راحتی ساختار اون تحت‌الشعاع تغییرات دمایی قرار نمی‌گیره. عمر طولانی طلق شیشه ای شفاف و رنگی، باعث مقرون به صرفه شدن استفاده از این طلق می‌شه. این در حالی هست که بکار بردن طلق رنگی تهران، قیمت پایین‌تری هم از شیشه داره. سبکی و راحتی در جابجایی از مزایای دیگر اونه. که اونو بر شیشه ارجحیت می‌ده. درواقع طلق تمام معایب شیشه رو پوشش می‌ده. و علاوه بر اون خود دارای مزایای قابل قبولی هست که باعث جایگزین شدن شیشه شده .

طلق رنگی تهران 4
طلق شیشه ای شفاف
طلق رنگی تهران 5
طلق شیشه ای رنگی

طلق رنگی در چه محل‌هایی قابل نصب می‌باشد

طلق رنگی تهران در ساختمان‌های اداری، مسکونی، همچنین در الکترونیک، خودروسازی، پزشکی و … کاربرد داره. از کاربردهای شایع طلق رنگی تهران، استفاده از اون در ساخت سایه‌بان‌های پارکینگهاست که ، از نفوذ اشعه‌های مضر خورشید جلوگیری می‌کنه. تا رنگ خودروها دستخوش تغییر نشه و کیفیت خود رو نبازه.

همچنین لوازم خانگی از جمله میز و صندلی در آلاچیق رو از رنگ پریدگی محافظت می‌کنه. و از سایه اون در روزهای گرم می‌توان استفاده کرد. و پوست خود رو از اشعه‌های یو وی دور نگه داشت. و همچنین استخرهای سرپوشیده که با طلق‌های رنگی زیبا پوشیده می‌شه. برای این امر می توان از طلق شیشه ای شفاف یا پلکسی گلاس استفاده کرد.

انواع طلق پلی کربنات رنگی رو می‌توان برای ساخت ویترین یا قفسه‌های فانتزی زیبا استفاده کرد. که ترکیب رنگی زیبای اون فضایی شیک و متفاوت برای محیط ایجاد می‌کنه. طلق شیشه ای رنگی، متریالی پرطرفدار برای محل بازی کودکان هست که می‌توان از اون برای پارتیشن دو محیط نیز بهره برد. از طلق دوجداره (پلی کربنات) نیز در بالکن‌ها، در و پنجره‌ها می‌توان استفاده کرد.

طلق رنگی تهران 6
سرپوش طلقی استخر
طلق رنگی تهران 7
پنجره طلقی

طلق پلی کربنات در چه انواعی تولید می‌شود

طلق رنگی تهران در انواع گسترده‌ای قابل تولید هست که هر شخص با توجه به نیاز محل خود به انتخاب اون اقدام می‌کنه. در زیر به تقسیم‌بندی خلاصه‌ای از طلق رنگی تهران می‌پردازیم.


۱ . طلق شیشه ای شفاف و بی رنگ
۲ . طلق شفاف رنگی
۳ . طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق پلی کربنات دوجداره
۵ . طلق پلی کربنات مات رنگ
۶ . طلق هوشمند
۷ . طلق زنبوری
۸ . طلق پامنار
۹ . و ….

طلق رنگی تهران 8
طلق زنبوری
طلق رنگی تهران 9
طلق شفاف رنگی

پل ارتباطی برای مشاوره و سفارش طلق رنگی تهران

اگر خواهان طلق رنگی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب هستین، صنایع تولیدی فرکو پیشنهادی مناسب برای این کار هست. همه محصولات تولید شده در این مجموعه، دارای گارانتی کیفیت هستن. ثبت سفارش برای طلق رنگی تهران به صورت آنلاین و حضوری صورت می‌گیره.
شماره تماس برای مشاوره و سفارش : 02188068352

هر سوالی هم داشته باشین می‌تونین با این شماره در تماس باشین. متخصصان فرکو آماده هستن تا بتونن بهترین پیشنهادها و خدمات رو برای شما داشته باشن.

شماره تلفن مجموعه ی فرکو
شماره تلفن مجموعه ی فرکو



جهت ارتباط واتساپی کلیک کن :

واتساپ
ارتباط واتساپی
طلق رنگی تهران در چه انواعی تولید میشه ؟


۱ . طلق شیشه ای شفاف و بی رنگ
۲ . طلق شفاف رنگی
۳ . طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق پلی کربنات دوجداره
۵ . طلق پلی کربنات مات رنگ
۶ . طلق هوشمند
۷ . طلق زنبوری
۸ . طلق پامنار
۹ . و ….

طلق رنگی تهران 10
تنوع رنگی طلق‌ها
طلق رنگی تهران 11
طلق مات یا مشجر

2 پاسخ

    1. سلام بله انواع طلق ها در سایز های مختلف پس از ثبت سفارش به کل شهر های ایران ارسال می گردد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو