Home
9 خرید طلق pvc

خرید طلق pvc

سفارش طلق pvc به منظور استفاده در قسمت های مختلف از ساختمان صورت می گیرد . این طلق ها ، در انواع و رنگ های متفاوت تولید و عرضه می شوند . این طلق با نام طلق شیشه ای ، طلق پلی کربنات و طلق پلکسی گلاس نیز شناخته می شود . که در واقع طلق های پلکسی گلاس یا طلق شیشه ای شفاف تر هستند .

و بیشتر به شیشه شباهت دارند ، و در سقف کاذب یا آسمان مجازی ساختمان ها کاربرد دارند . اما طلق پلی کربنات کاربرد وسیع تری دارد ، و قابل هماهنگی با سازه های مختلف بنا می باشد . مقاومت و استحکام بالای انواع طلق پلی کربنات ، باعث افزایش تقاضا برای تولید و خرید طلق pvc شده است . که ماده ای است که در برابر شوک دمایی و تغییرات جوی ، شکل ظاهری خود را از دست نمی دهد .

و همچنان زیبایی و ایستایی خود را ، حفظ می کند . حتی در آتش سوزی ها طعمه ی حریق نمی شود . و غیر قابل اشتعال است . تنوع گوناگونی در سبک آن ، نوعی مزیت برای طلق شیشه ای شفاف و رنگی است . که در ادامه ی مطالب ، به بررسی مختصر هر کدام خواهیم پرداخت . نمونه های بیشتر ازین کار ، در این سایت قابل مشاهده است . که پس از کسب اطلاعات دقیق در مورد این طلق ها ، می توانیم انتخاب درست تری داشته باشیم .

سفارش طلق pvc
طلق شیشه ای شفاف

چرا طلق pvc

انواع طلق pvc ، صفحه هایی خشک و نیمه خشک هستند . که قابلیت های منحصر به فرد آن ، این جنس را جایگزین خوبی برای شیشه کرده است . هر چه مواد اولیه ی بکار رفته در آن ، از مواد اصلی تری باشد ، کیفیت و مرغوبیت بیشتری را ، در جنس و رنگ آن شاهد خواهیم بود .

افزایش سفارش و سفارش طلق pvc ، به دلیل سبک بودن این طلق ها است . که در ابعاد مشخص وزن خیلی کمتری از شیشه دارند . علاوه بر آن به دلیل نشکن بودن ، جابجایی آن مشکلات کمتری دارد . و به راحتی و بی هیچ دردسری در محل نصب می شود . نمونه های طلق شفاف کریستال ، بیشتر شبیه شیشه خام است .

در حالی که از طلق رنگی تک جداره و دوجداره ، می توان بجای شیشه رنگی بهره برد . خرید طلق pvc ، از صنایع تولیدی فرکو ، انتخابی مطمئن جهت سفارشی مطلوب است . چرا که همه ی محصولات این کمپانی ، در عین داشتن گارانتی کیفیت ، با مناسب ترین قیمت ارائه می شود .

ورق پلی کربنات مقاوم در برابر تغییرات جوی
طلق پلی کربنات تزیینی

انواع طلق پلی کربنات را به چه منظور هایی می توان بکار گرفت

سفارش طلق pvc ، به منظور های مختلفی صورت می گیرد . یعنی هر طلق شیشه ای رنگی ، با توجه به ضخامت و خصوصیات رنگی ، برای یک کاری طراحی شده است . یکی از کاربرد های جالب و جذاب ، در خرید طلق pvc ، استفاده از آن در ساخت قفسه ها و طبقات دکوری زیبا ، در نمای داخلی ساختمان است . که می توان با اضافه کردن نورپردازی ، جلوه ای متفاوت به محل بدهید .

یا در های کابینت با انواع طلق پلی کربنات رنگی ، ساخته می شود ، که رنگ آن را می توانید هماهنگ با رنگ میز غذا خوری ، یا پرده ها انتخاب کنید . حتی می توانید از ترکیب تکنولوژی با طلق ساده بهره بگیرید . به عنوان مثال ، از طلق هوشمند در ساخت درب های کابینت استفاده کنید . که با فشردن دکمه ای رنگ های مات و روشن آن را روی کار تجربه می کنید.

از کاربرد های دیگر طلق پلی کربنات، در ساخت سایه بان برای خودرو است . سایه بانی از طلق دوجداره (پلی کربنات) میتواند بسیار مستحکم ، باشد . که عمر طولانی آن ، باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری آن باشد .

خرید طلق pvc ، به صورت متراژ های کوچ و بزرگ به منظور سرپوش استخر ها بسیار رایج است . که می توان به صورت طلق پلی کربنات مات ، یا حتی با رنگ های روشن به سفارش آن اقدام کرد . طلق شیشه ای بالکن ، طلق های درب و پنجره ، از استفاده های دیگر طلق pvc است .

سفارش طلق pvc
کابرد انواع طلق در ساخت گلخانه
5 خرید طلق pvc
استفاده از طلق رنگی در سقف

انواع طلق pvc

پس از آشنایی با انواع کاربرد های طلق pvc ، به معرفی انواع طلق ها می پردازیم . تا خرید طلق pvc با اطمینان و شناخت بیشتری ، صورت بگیرد .


۱ . طلق پلی کربنات مات
۲ . طلق شیشه ای شفاف
۳ . طلق پلی کربنات تک جداره
۴ . طلق پلی کربنات دوجداره
۵ . انواع طلق رنگی ، در رنگ های ، سفید ، مشکی ، صورتی ، قرمز ، آبی ، سبز ، بنفش ، نارنجی و …
۶ . طلق ضد خش و ضد گلوگه
۷ . طلق شیشه ای بالکن
۸ . طلق شیشه ای پنجره
۹ .طلق شفاف کریستال برای سقف کاذب
۱۰ . و …

سفارش طلق pvc با توجه به نیاز هر محل صورت می گیرد . و طیف رنگی مات یا روشن از آن انتخاب می شود . یا برای سفارش طلق تک جداره یا دوجداره ، کارایی آن طلق مورد توجه قرار می گیرد . انواع سبک های زیبای این کار در آدرس اینستاگرامی فرکو قابل مشاهده است .

طلق های شفاف
سفارش طلق pvc
طلق رنگی شفاف
طلق رنگی در فضاهای عمومی

جهت اطلاعات بیشتر در مورد طلق شیشه ای پنجره کلیک کنید .

طلق پلی کربنات مات

خرید طلق pvc ، به صورت مات رنگ ، برای فضاهایی که نمی‌خواهیم پرده نصب کنیم ، اما در عین حال حریم شخصی حفظ شود ، بکار می رود . به عنوان مثال ، طلق شیشه ای بالکن ، اگر به صورت مات تعبیه شود ، از دیده شدن فضای داخلی آن جلوگیری می کند . و با فراغ خاطر می توان در بالکن صندلی چید ، و از یک عصرانه و چای در کنار خانواده لذت برد .

یا می توان پارتیشن هایی با طلق رنگی مات در محل نصب کرد . که جدا کننده ی فضا در محیط ادارات باشد . که هم بسیار مقرون به‌صرفه است . و هم جای کمتری میگیرد . و نصب و استفاده از آن به راحتی صورت می گیرد ‌. که این امر باعث افزایش محبوبیت آن شده است .

علاوه بر آن ، با خرید طلق pvc می توان از رنگ های زیبای آن بهره مند شد . که تنوع و جذابیت محیط را تضمین می کند . از طلق شیشه ای رنگی مات ، به عنوان جدا کننده ی فضای حمام و دستشویی نیز ، می توان استفاده کرد .

صنایع تولیدی فرکو ، انواع طلق پلی کربنات مات را ، برای مصارف گوناگون ارائه و عرضه می کند . که با استفاده از آن ، بدون نیاز به پرده ، می توان از نور و روشنایی طبیعی بهره مند شد . بدون آنکه به حریم خصوصی افراد آسیبی وارد شود .

9 خرید طلق pvc
طلق پلی کربنات مات

طلق دوجداره (پلی کربنات)

سفارش طلق pvc دوجداره ، برای پنجره و بالکن بسیار کاربردی است . زیرا وجود دو لایه در ساختار آن ، باعث مقاومت بیشتر آن می شود . و از نفوذ هوای سرد در زمستان جلوگیری می کند . و باعث می شود که گرمای داخل خانه به بیرون درز نکند . همین امر باعث می شود تا ، از وسایل گرمایشی کمتری استفاده کنیم .

طلق شیشه ای پنجره دوجداره در تابستان هم ، دقیقا به صورت برعکس عمل می کند . یعنی از ورود گرما به داخل ساختمان ممانعت می کند . و خنکای به وجود آمده توسط کولر را در خانه حبس می کند . که این مسئله زمان های روشن بودن کولر را پایین می آورد .

پس با طلق دوجداره (پلی کربنات) ، در مصرف سوخت های تجدید ناپذیر ، صرفه جویی می شود . پس با خرید طلق pvc دوجداره ، در واقع کاری طبیعت دوستانه انجام داده ایم . که از اصراف شدن انرژی های طبیعی جلوگیری کرده ایم .

  • آدرس : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  • شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352
  • شماره واتساپ مجموعه فرکو:09101767773
10 خرید طلق pvc
طلق دوجداره در ساخت سایه بان
11 خرید طلق pvc
تنوع رنگی طلق ها
12 خرید طلق pvc
طلق های دو جداره عایق در برابر نفوذ گرما و سرما
13 خرید طلق pvc
طلق های پلی کربنات
خرید طلق pvc چه مزایایی دارد ؟

خرید طلق pvc باعث حفظ حریم خصوصی افراد می شود و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو