Home
تولید طلق یو وی 2

تولید طلق یو وی

تولید طلق یو وی و تقاضا برای آن روز‌به‌روز در حال فزونیه. طلق‌ها از مواد پرکاربردی هستن که مزایای منحصربه‌فرد اون باعث می‌شه تا جایگزین مناسبی برای شیشه باشن. طلق یو وی به دو گروه پلی کربنات و طلق اکلیلی یا پلکسی گلاس تقسیم شده‌ که هر کدوم برای قسمتی از بنا ساخته شده.

طلق‌ها به طور کلی در هر جایی که شیشه بکار می‌ره، کاربرد دارن. زیرا از نظر خصوصیات ظاهری به اون شباهت داره. اما در اصل با اون خیلی متفاوته. هم مواد تشکیل‌دهنده اون و هم ویژگی‌های طلق و شیشه فرق داره. شیشه خام در واقع ۹۰ درصد نور و گرمای خورشید رو از خود عبور می‌ده. و باعث بروز مشکلاتی میشه.

اما طلق یو وی همچون محافظی قوی در برابر اشعه‌های مضر خورشید هست. و آسیب‌های تابش مستقیم آفتاب رو مهار می‌کنه. این طلق به صورت‌های مختلفی قابل تولید هست که طلق شیشه ای شفاف، طلق شیشه ای رنگی، طلق پلی کربنات مات، طلق پلی کربنات پامنار و … از آن جمله‌ هستن.

تولید طلق یو وی 1
طلق‌های یو وی

آشنایی با طلق یو وی

امروزه طلق‌ها جایگاه ویژه‌ای در هماهنگی با سازه‌های ساختمانی پیدا کردن که ، طلق یو وی از برجسته‌ترین طلق‌هاس. این طلق به صورت طلق شفاف کریستال و طلق رنگی در قسمت‌های مختلف ساختمان بکار میره. شیشه‌ها موادی شکننده و آسیب‌پذیر هستن که موقع شکستن قطعاتی تیز و برنده دارن که می‌تونن بسیار خطرناک باشن.

اما طلق یو وی جنسی نشکن داره. و زمان شکستن نیز خطرات شیشه رو نداره. و قطعات اون به اطراف پخش نمی‌شه. ویژگی مهم و متمایزکننده طلق‌ها، کنترل اشعه یو وی و فرابنفش خورشید هست. اصابت مستقیم این اشعه‌ها با پوست، اشیا و البسه می‌تونه تاثیر منفی و زیانباری بر هر سه به‌جای بذاره.

تولید طلق یو وی راهکاری برای مهار اونه. این طلق‌ها در ابعاد بزرگ و کوچک با ضخامت‌های مختلف توسط مجموعه‌ فرکو تولید می‌شه. این طلق‌ها در ضخامت‌های ۴_۱۰ میل وجود دارن که ، هر یک برای قسمتی از ساختمان کاربرد دارن. در استفاده از متراژهای بزرگ‌تر، بهتر هست از طلق‌های ضخیم‌تر استفاده بشه. تا به ایستایی و مقاومت اون افزوده بشه.

این طلق در برابر طوفان‌های شدید و بارش برف، باران و تگرگ آسیبی نمی‌بینه. و ظاهر اون دستخوش تغییر نمی‌شه. عمر طولانی این سازه‌ها در ساختمان، اونو به محصولی مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده که پس از طی سالیان، کیفیت رنگی اون مثل روز اول هست . و از کارایی‌های اون چیزی کم نمی‌شه.

تولید طلق یو وی 2
طلق‌های دو لایه یو وی

انواع مختلف طلق یو وی

تولید طلق یو وی در انواع مختلفی توسط مجموعه فرکو تولید و عرضه می‌شه که ، در این مبحث تلاش داریم به توضیح و بررسی مختصر هر کدوم بپردازیم. طلق یو وی پلی کربنات یکی از انواع اونه که به صورت تک جداره یا دوجداره تولید می‌شه. مقاومت این نوع طلق از طلق‌های دیگر بیشتر هست. و کاربرد بیشتری نسبت به سایر طلق‌ها داره.

برای برش آن باید از کاترهای مخصوص این کار استفاده بشه. در غیر این صورت برش راحتی نخواهیم داشت و ممکنه به اون آسیب برسونیم. نوع دوم اون طلق شیشه ای شفاف هست که در وضوح و شفافیت همانند شیشه اس. و تصاویر در آن سوی طلق به‌راحتی قابل رویت هست. از این طلق بیشتر در سقف‌ها استفاده می‌شه.

تولید طلق یو وی 3
طلق شیشه ای شفاف

طلق شیشه ای بالکن …کلیک کنید .

انواع مختلف طلق یو وی 2

آسمان‌های مجازی زیبا و جذاب با این طلق‌ها در سقف‌ها تعبیه می‌شه. که به لوکس و لاکچری بودن منازل سبب می‌شه. طلق شیشه ای رنگی از انواع پرکاربرد طلق‌هاست. که همه روزه شاهد نصب اون در قسمت‌های مختلف از ساختمون‌ها هستیم. تنوع رنگی این طلق همراه کارایی‌های اون، به ارزش آن افزوده . که با توجه به ترکیب رنگی نما به انتخاب رنگ مناسب اون اقدام می‌کنیم. طلق پلی کربنات مات از نوع دیگر طلق‌های یو وی هست که برای بالکن‌ها ، پنجره و درب‌ها بکار میره.

این طلق در جاهایی مثل جایی که نیاز به حفظ دید داریم، استفاده میشه. برای پارتیشن‌ها این طلق به صورت دوجداره در محل نصب می‌شه. نوع پیشرفته‌تری از طلق‌ها به نام طلق هوشمند تولید می‌شه. طلق یو وی هوشمند قابلیت تغییر رنگ داره. و برای تنوع و زیبایی در محل بسیار مؤثر هست. هم با توجه به نیاز محل می‌توان حالت‌های مات یا شفاف اونو با فشردن دکمه‌ای انتخاب کرد.

تولید طلق یو وی 4
یکی از انواع زیبای طلق رنگی

کاربرد انواع طلق یو وی

تولید طلق یو وی به منظور استفاده از اون در قسمت‌های مختلف با کاربردهای متفاوت صورت می‌گیره. مجموعه فرکو طلق‌ها را به منظور استفاده از خاصیت عایقی و ضد اشعه‌های مضر، در تنوع گسترده تولید و ارائه کرده که هر سبک و رنگ اون برای قسمتی از بنا کاربردی هست. که هر شخص متناسب با نیاز فضا به نورپردازی، به انتخاب رنگی خاص از اون اقدام می‌کنه. برخی از کاربردهای طلق‌ها به قرار زیر هست :


۱ . طلق شیشه ای شفاف یا طلق اکریلیک بیشتر به منظور استفاده در سقف‌های کاذب و سقف طلقی استخرها و سالن‌های ورزشی بکار میره.
۲ . انواع طلق پلکسی گلاس و طلق رنگی برای ساخت لوازم آزمایشگاهی
۳ . طلق پلی کربنات پامنار و طلق پلی کربنات مات و روشن برای ساخت پارتیشن و جداکننده در فضاهای اداری و مسکونی که علاوه بر زیبایی کار بسیار مقرون‌بصرفه‌ای هست. و فضای کمتری رو اشغال می‌کنه.


۴ . استفاده از طلق‌های چند جداره در محیط‌های عمومی مثل ایستگاه‌های مترو و اتوبوس
۵ . استفاده از طلق پلکسی گلاس و طلق اکلیلی برای ساخت لوازم تزئینی و قفسه‌های دکوری در هتل‌ها و منازل
۶ . ساخت سایه‌بان به منظورهای مختلف در قسمت‌های داخلی و خارجی ساختمون‌ها
۷ . و …

تولید طلق یو وی 5
سقف پوش استخر

طلق شیشه ای شفاف سقف

تولید طلق یو وی برای سقف به صورت طلق شیشه ای شفاف یا طلق شفاف کریستال صورت می‌گیره. انواع سقف طلقی برای استخرها، سالن‌های ورزشی، فضای بازی از انواع طلق‌ها ساخته می‌شه. این طلق‌ها از ورود اشعه‌های مضر به فضای داخلی جلوگیری می‌کنه. عبور درصد زیادی از نور و گرما علاوه بر ضررهای مخرب اون بر پوست، باعث گرمای کلافه کننده محیط می‌شه.

استفاده از طلق یو وی با رنگ‌های مات و روشن عبور نور، گرما و اشعه‌های ناخواسته رو کنترل می‌کنه. و باعث خنک‌تر شدن دما می‌شه. علاوه بر اون از پوست انسان در برابر اشعه ایکس، اشعه فرابنفش خورشید و اشعه یو وی محافظت می‌کنه. و اجازه نمی‌ده تا پوست دچار خشکی و سوختگی ناشی از آفتاب سوختگی بشه.

اکثر لوازم پلاستیکی در برابر این اشعه‌ها مقاومتی ندارن. و ممکنه کیفیت رنگ خود رو از دست بدن. یا جنس اون نازک یا پوسیده می‌شه و عمر اون کوتاه می‌گرده. اما طلق یو وی این اشعه‌ها رو جذب و مانع بروز مشکلات ناشی از اون می‌شه. علاوه بر اون جنس طلق‌ها نسبت به شیشه در متراژ مشخص بسیار سبک‌تر هست. نصب و حمل اون آسون‌تر هست. در عین حال هنگام بروز حادثه ایمن و بی خطر هستن. و مثل شیشه هنگام شکستن به اطراف پخش نمی‌شه.

طلق‌های بکار رفته برای گلخانه‌ها ممکنه به صورت تمام طلق، یا سقف طلقی مورد استفاده قرار بگیره. که از رنگ‌های متنوع اون برای این کار می‌توان بهره برد. طلق شیشه ای رنگی در رنگ‌های بنفش، سفید، مشکی، قهوه‌ای، طوسی، زرد، قرمز و … قابل تولید هست.

تولید طلق یو وی 6
سقف طلق شیشه ای

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و قیمت طلق رنگی و پلکسی گلاس کلیک کن .

سفارش طلق شیشه ای

مجموعه فرکو تولید طلق یو وی مرغوب با قیمت مناسب در ایران رو پوشش می‌ده. که سفارش اون به صورت آنلاین از طریق پیام‌رسان‌های واتساپ و اینستاگرام موجود روی صفحه صورت می‌گیره. یا به صورت حضوری می‌تونی به دفتر صنایع تولیدی فرکو مراجعه کنی.

شماره تماس برای مشاوره و سفارش :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
آدرس اینستاگرامی :

تولید طلق یو وی به چه صورت‌هایی هست ؟

طلق یو وی به صورت طلق شیشه ای شفاف، طلق شیشه ای رنگی، طلق پلی کربنات مات و ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو