Home
تولید طلق رنگی 10

تولید طلق رنگی

تولید طلق رنگی و تقاضا برای اون روز به روز در حال فزونی‌اس. طلق‌ها موادی هستن که به شیشه شباهت دارن. اما مواد اولیه ساخت اون بسیار متغیر هست. به طلق رنگی، ترموپلاستیک کاربردی نیز گفته می‌شه. این طلق از پلیمر بدست میاد. در حالی که شیشه‌ها از سلیس مذاب حاصل می‌شن. که نوعی شن مخصوص این کار هست.

در عین حال شیشه خام جنسی شکننده داره. و با فشار و ضربه‌ای، به شیشه خرده تبدیل می‌شه. که می‌تونه بسیار آسیب‌رسون نیز باشه. در حالی که انواع طلق پلی کربنات یا پلکسی گلاس در برابر ضربه مستحکم‌تر هستن. و به‌راحتی نمی‌شکنن. تولید طلق رنگی به منظورهای مختلفی صورت می‌گیره. که در قسمت‌های ورودی ساختمون، نما و داخل اون بسیار کاربردی اس.

صنایع تولیدی فرکو تنوع در طلق‌ها رو سرمنشا فعالیت خود قرار داده اس.

تولید طلق رنگی 1
طلق‌های رنگی

ترکیبات تشکیل دهنده ی آن

در تولید طلق رنگی از پلیمر استفاده می‌کنن که از هیدرات منیزیم سیلیکات به عمل میاد. در واقع انواع طلق پلی کربنات نوعی کانی نرم به حساب میاد ، که برای تولید اون باید فرمول‌های شیمیایی خاصی به‌کار گرفته بشه. تولید طلق رنگی، به صورت ارتجاعی نیست، ولی انعطاف بالایی دارن. حتی طلق‌هایی به حالت خم نیز ساخته می‌شن که کاربردهای مخصوص به خود رو دارن.

طلق پلی کربنات و طلق پلکسی گلاس در واقع از دگرگون شدن امفیبول، سرپانتین و پیروکسین بدست میاد. که آب و دی اکسید کربن نیز به اون اضافه میشه. در سال‌های اخیر به گستره استفاده از طلق‌ها افزوده شده اس. چرا که طلق شیشه ای رنگی و شفاف از خطرات شیشه مصون هت. برای همین جایگزین خوبی برای شیشه، در انواع پروژه‌ها گشته اس. به این دلیل که معایب شیشه رو برطرف کرده اس. و علاوه بر اون مزایای قابل توجه اون باعث استفاده در کاربردهای مهمی شده اس.

ماده ترموپلاستیک شفاف که نور رو با درصد استانداردی از خود عبور می‌ده. در برابر تابش نور خورشید، مقاومت بالایی از خود نشون می‌ده.

تولید طلق رنگی 2
پلی کربنات رنگی

دلیل افزایش تقاضا برای تولید طلق رنگی

امروزه تولید طلق رنگی به صورت گسترده‌ای مورد توجه صنعتگران قرار گرفته اس. چرا که در مقایسه با شیشه وجود مزایای طلق‌ها رو نمی‌توان نادیده گرفت. انواع طلق شیشه ای شفاف و رنگی که طلق پلی کربنات یا پلکسی گلاس نامیده می‌شن. این طلق‌ها در برابر اشعه‌های خورشید کیفیت خود رو حفظ می‌کنن. و درجه حرارت در اون نقش و اثر تخریبی نداره.

همینطور در برابر شوک دمایی ایستایی بالایی دارن. و سرما و گرما اونو دگرگون نمی‌کنه. به صورتی که حتی شعله‌های آتش اونو درگیر نمی‌کنه. بنابراین ایمنی بسیار بالایی داره. با ضربه و فشار فرو رفته و پوست پوست نمی‌شه. علاوه بر این جنس شفاف اون، نور رو از خود عبور می‌ده. و تاثیر بسزایی در تقویت نورپردازی محیط داره.

تولید طلق رنگی توسط مجموعه فرکو با دقت و ظرافت زیادی همراه هت. تا طلق شیشه ای با کیفیت بالای رنگ و جنس وارد عرصه فروش کنه. انواع طلق شیشه ای رنگی در آدرس اینستاگرامی فرکو قابل مشاهده اس.

تولید طلق رنگی 3
طرح‌های زیبای پلی کربنات
تولید طلق رنگی 4
طلق‌های قرمز رنگ مستحکم
تولید طلق رنگی 5
طلق شیشه ای شفاف

بیشتر بخوانید : طلق هوشمند

طلق‌ها در کدوم قسمت‌های ساختمون قابل استفاده هستن

همانطور که در مطالب بالا اشاره شد تولید طلق رنگی برای ساختار ساختمون‌ها بسیار کاربردی اس. و به مصارف گوناگون از اون استفاده می‌شه که بسته به خصوصیات هر سبک اون، انتخاب متفاوتی برای محیط‌های مختلف داریم. تولید طلق رنگی با اهداف تزئینی، دکوری و بهره‌مندی از نورپردازی، ایجاد سایه نوری برای خودرو و آلاچیق‌ها و … صورت می‌گیره.

در زیر به چند نمونه از کاربردهای شایع اون اشاره می‌کنیم.
۱. استفاده از طلق شیشه ای شفاف یا طلق شفاف کریستال برای درب و پنجره‌های چوبی یا طرح چوب
۲ . استفاده از انواع طلق پلی کربنات برای ساخت لوازم آزمایشگاهی
۳. ساخت جدا کننده یا پارتیشن برای تعیین مرز دو محیط


۴ . کاربرد انواع طلق شیشه ای رنگی در فضاهای عمومی مثل ایستگاه‌های مترو و اتوبوس. چرا که جنس طلق رنگی، گرد و غبار محیط رو پوشش می‌ده. و غباری که روی اون ایجاد می‌شه خیلی بهچشم نمیاد. علاوه بر اون تمیز‌کردن طلق‌ها به راحتی انجام می‌شه. و از روی اون خیلی راحت قابل تمیز کردن هست.
۵ . ساخت قفسه‌های دکوری منازل و بوتیک‌ها
۶ . ساخت سایه‌بان برای ماشین شخصی
۷ . ساخت آسمان مجازی و سقف کاذب در ساختمان‌ها
۸ . ساخت در کابینت‌ها و کمد دیواری‌ها
۹ . ساخت باکس‌های فانتزی و تزئینی
۱۰ . تولید نورگیر در سقف سالن‌های ورزشی
۱۱ . ساخت سقف پوش استخر
۱۲ . و …

تولید طلق رنگی 6
ساخت روشنایی برای ساختمان

انواعی که برای طلق رنگی متصور هست

تولید طلق رنگی دارای انواع گوناگونی اس که ، هر کدوم از هر سبک اون، ویژگی‌های برجسته‌تری نسبت به نوع دیگر اون داره. هر شخص با توجه به نیاز محل خود به سفارش اون اقدام می‌کنه. چرا که طلق‌ها به‌قدری تنوع دارن که به‌راحتی می‌توان طلقی مناسب با فضا انتخاب کرد.

از جمله انواعی که در تولید طلق رنگی می توان برشمرد، طلق شیشه ای شفاف، طلق شیشه ای رنگی، طلق شفاف کریستال، طلق پلی کربنات مات رنگی، طلق دوغی، طلق پلی کربنات خم، طلق ضد خش و ضربه، طلق های تک جداره، طلق دوجداره، طلق شیشه ای دارای طرح، طلق برای رومیزی که نقش محافظ میز رو ایفا می‌کنه، طلق هوشمند و …


برای مثال قابلیت عایق صدا و حرارتی در طلق دوجداره قوی‌تر از طلق‌های تک جداره هست. یا در طلق پلی کربنات مات، تصاویر پشت اون دید ندارن. حال آنکه طلق شیشه ای شفاف همچین مزیتی رو نداره. برای همین ههست که گفته می‌شه انواع طلق پلی کربنات، کاربردهای متفاوتی دارن. زیرا هر طلق با توجه به خصوصیات منحصر به فرد اون در بنا بکار گرفته می‌شه.

طلق دوجداره (پلی کربنات) برای پنجره و بالکن‌ها بسیار کاربردی اس. چرا که این نوع طلق‌ها اجازه نمی‌ده هوای سرد یا گرم داخل هدر بره. یا از نفوذ هوای بیرون به داخل جلوگیری می‌کنه. به همین دلیل به طلق دوجداره، به‌عنوان طلق دوستدار طبیعت نیز شناخته می‌شه. زیرا که با پایین آوردن مصرف انرژی‌های تجدیدناپذیر، کمک شایانی به محیط‌زیست نیز می‌کنه.

اگر انرژی‌های داخل ساختمان هدر نره، ما مصرف کمتری از برق یا گاز رو داریم. و گرم کردن یا خنک کردن منازل مسکونی و اداری با راحتی بیشتری صورت می‌گیره. و در مصرف منابع انرژی هم صرفه‌جویی می‌شه.

تولید طلق رنگی 7
استفاده از طلق برای سقف کاذب
تولید طلق رنگی 8
طلق‌های رنگی بکار رفته در قاب‌های چوبی

ثبت سفارش

تولید طلق رنگی توسط مجموعه فرکو، با قیمتی مناسب در عین حال کیفیتی بالا عرضه و ارائه می‌شه. استفاده از دستگاه‌های پیشرفته و بروز در تولید اون و مدیریت با تجربه و کارآزموده، باعث شده اس تا تولید طلق رنگی به صورتی مطلوب و مرغوب صورت بگیره.

کیفیت رنگی بالای اون، جنس طلق شیشه ای شفاف و تنوع در سبک اون، باعث محبوبیت طلق‌های تولید شده در این مجموعه هست. جهت تماس تلفنی بر تصویر زیر کلیک کنین. و هر سؤال و راهنمایی هم که نیاز داشته باشین، همکاران فرکو در خدمت شما عزیزان هستن.

شماره تماس مجموعه ی فرکو
شماره تماس
تولید طلق رنگی در چه طیف‌های رنگی صورت می‌گیره ؟

تولید طلق رنگی ، به صورت طلق شیشه ای شفاف ، طلق شیشه ای آبی ، سفید ، قرمز ، صورتی ، بنفش ، مشکی ، زرد ، نارنجی و … انجام می‌گیره .

تولید طلق رنگی 9
رنگ‌بندی طلق‌ها در زیبایی نمای ساختمان
تولید طلق رنگی 10
کاربردهای طلق پلکسی گلاس
تولید طلق رنگی 11
پلی کربنات سبز
تولید طلق رنگی 12
طلق دوجداره رنگی
تولید طلق رنگی 13
طلق‌های مات و شفاف

آدرس کارگاه : هم تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

  1. طلق رنگی قرمز رنگ برای سایه بان خودرو می خواستم . چطور ثبت سفارش انجام دهم ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو