Home
خرید طلق دوجداره

خرید طلق دوجداره

سفارش طلق دوجداره ، طلق های دوجداره دسته‌ای از طلق های پلی کربنات هستند که مطابق با نامشان با استفاده از دو لایه پلی کربنات ساخته می‌شوند. طلق های دوجداره در بازار به طلق زنبوری نیز مشهور هستند. طلق های دو جداره مقاوم هستند و وزن بسیار سبکی دارند. همچنین این طلق ها در برابر تغییرات دمایی نیز بسیار عالی عمل می‌کنند. در سال‌های گذشته شاهد پیشرفت های فراوان در زمینه تولید طلق بوده ایم و همانطور که مشخص می‌باشد شاهد پیشرفت های چشمگیری در این زمینه بوده‌ایم. طلق هایی که در این سال ها ساخته شده‌اند کیفیت به مراتب بهتری دارند. در این مطلب قصد داریم به معرفی طلق دوجداره بپردازیم. اگر قصد خرید و یا آشنایی با طلق های دوجداره را دارید پیشنهاد می‌کنیم ادامه مطلب را مطالعه بفرمایید.

خرید طلق دوجداره

طلق های دوجداره

خرید طلق دوجداره _ پیشرفت در ساخت طلق ها به حدی بوده است که امروزه طلق ها در هر مکانی به خوبی به کار گرفته می‌شوند. طلق هایی که در سال های اخیر ساخته شده‌اند از جنبه های مختلف میتوانند نیاز های گوناگون را بر طرف سازند. طلق های دوجداره بدون شک یکی از پرکاربردترین و عالی ترین انواع طلق ها می‌باشند. اگر شما خواهان خرید یک طلق با مقاومت عالی ، دوام مناسب و زیبا هستید بی‌شک طلق دوجداره یک گزینه بسیارمطلوب محسوب می‌شود. در این مطلب سعی می‌کنیم به جنبه های مختلف طلق های دوجداره و کاربردهای آن بپردازیم تا شما آشنایی بهتری با این طلق ها پیدا کنید.

خصوصیات طلق دوجداره

مقاومت این طلق ها در برابر ضربه و آسیب های مکانیکی بسیار بالا می‌باشد. جالب است بدانید که مقاومت این طلق ها می‌تواند تا 200 برابر از شیشه های معمولی بالاتر باشد! بدین ترتیب با انتخاب این طلق ها به جای شیشه ، می‌توانیم ایمنی بالایی را از جانب آسیب احتمالی ایجاد نماییم. یکی دیگر از مزیت های مهم طلق دوجداره شفافیت نسبتا خوب این طلق ها است. میزان شفافیت در طلق های پلی کربنات شفاف 82% است که این به معنی توانایی ایجاد فضاهای نورانی و عبور نور زیادی از خود می‌باشد. از دیگر خصوصیات طلق های دو جداره می‌توان به دوام خوب این طلق در استفاده های طولانی مدت اشاره کرد. وزن این طلق ها بسیار سبک است و حمل و نقل آن بسیار راحت. دانسیته این طلق ها در برابر شیشه 50% کمتر است! با وجود این چگالی پایین و دیگر ویژگی‌هایی که دارند از جهات گوناگون به شیشه برتری دارند.

سفارش طلق دوجداره _ این طلق ها همچنین ایمنی بسیار بالایی دارند. بدین ترتیب نگرانی کمتری در مورد خطرات فروریختن این طلق ها وجود خواهد داشت. چون اولا این طلق ها در برابر سخت ترین ضربه ها نیز مقاوم هستند و دوما بعد از شکستن به هیچ عنوان حالت خطرناکی ندارند خصوصا وقتی آن ها را با شیشه مقایسه میکنیم. ضمنا بعضی از این طلق ها دارای خصوصیت مقابله با اشعه UV هستند. به این ترتیب این طلق ها در مقابل با نور خورشید نیز ایمن هستند. همانطور که دیدیم این طلق ها خصوصیات بسیار جذابی دارند که میتواند نظر بسیاری از افراد را با سلایق مختلف به خود جلب کند.

طلق های دوجداره چه کاربردی دارند

خرید طلق دوجداره _ طلق های دوجداره با توجه به خصوصیات جذابشان در قسمت های مختلفی به کار گرفته می‌شوند. در صنایع مختلف از جمله صنعت ساختمان سازی و خودرو سازی و … . طلق های دو جداره به خوبی به عنوان پنجره ، دیوار ، سقف و … به کار گرفته می‌شوند. از طلق های دوجداره چه در فضای مسکونی و چه در فضاهای تجاری و اداری و صنعتی و عمومی و … استفاده می‌شود. برای مثال این طلق ها در ساحتمان های شهری و روستایی ، سوله ها و کارخانه ها ، گلخانه ها ، مغازه ها و پاساژ ها و … به کار گرفته می‌شوند.

خرید طلق دوجداره
خرید طلق دوجداره تهران

انواع طلق دوجداره

  • طلق دوجداره رنگی
  • طلق دوجداره مات

نوع شفاف

سفارش طلق دوجداره _ با توجه به مطلوب بودن عبور نور در طلق های دوجداره شفاف هر گاه نیازمند داشتن یک فضای نورانی بودیم این طلق ها راه گشا هستند. طلق های دوجداره شفاف گزینه مناسبی برای ساخت پنجره هستند. با استفاده از این طلق ها میتوانیم به خوبی از نور خورشید استفاده نماییم. ضمن اینکه باید به مقاومت در برابر اشعه فرابنفش اشاره گردد. اشعه UV به سلامتی انسان آسیب میرساند و با انتخاب طلق دوجداره شفاف ضد UV این مشکل نیز به راحتی برطرف می‌شود. این طلق ها نیز در فضاهای مسکونی و اداری و تجاری و… کاربرد دارند. که با نام طلق یو وی شناخته شده اند.

نوع رنگی

نیاز به گفتن نیست که استفاده از رنگ های جذاب تا چه میزانی می‌تواند در زیبایی بنا و ساختمان تاثیر داشته باشد. تطابق دادن رنگ ها برای خلق فضای زیبا از مهمترین اهداف معماری است. می‌توانید با انتخاب طلق های دوجداره رنگی زیبا فضای مورد نظر خود را خلق کنید. ضمنا صنایع فرکو اهمیت فراوانی برای تولید طلق های دوجداره با رنگ های خاص و زیبا قائل است. طلق های دوجداره رنگی نیز می‌توانند در قسمت های مختلف و در کاربردهای متنوع استفاده شوند.

خرید طلق دوجداره
خرید طلق دوجداره تهران

طلق دوجداره مات

بسیاری از فضاها باید از دید پنهان باشند یا نیاز است که دید حداقلی وجود داشته باشد. از طرفی با استفاده از طلق مات میتوانیم ضمن استفاده از نور تا حدودی حریم خصوصی را بهتر حفظ کنیم. از جمله فضاهایی که به دید کمتر نیاز دارند می‌توان به پنجره های حیاط خلوت و پارتیشن ها و حمام و … اشاره کرد. ضمن اینکه میزان عبور نور این طلق ها در مقایسه با طلق دوجداره شفاف پایین تر است. پس اگر به نور کمتر نیاز داشتیم این گزینه مطلوب خواهد بود. ویا در فضاهایی که نیاز به حریم شخصی وجود دارد، طلق های مات بهترین گزینه می‌باشند.

قیمت طلق های دوجداره

سفارش طلق دوجداره ، قیمت طلق های دو جداره با توجه به نوع ، کیفیت ، ضخمت و رنگ و … متغیر است. در حالت کلی می‌توان طلق های دوجداره را محصولی با قیمت مناسب دانست. به این معنی که هزینه ای که شما برای خرید این طلق ها می‌پردازید در برابر کیفیتی که دریافت می‌کنید واقعا مناسب می‌باشد. البته باید توجه داشته باشید خرید از یک برند معتبر مانند فرکو علاوه بر قیمت مناسب دارا بودن کیفیت بالا و مطلوب نیز تضمین خواهد شد.

خرید طلق دوجداره
خرید طلق دوجداره در تهران

سفارش انواع طلق دوجداره و پلکسی گلاس

خرید طلق دوجداره _ شما می‌توانید برای سفارش طلق های دوجداره با کارشناسان فرکو تماس بگیرید. انتخاب فرکو مزایای فراوانی برای شما به همراه خواهد داشت. اولا که فرکو اهمیت بسیار زیادی به تولید جنس با کیفیت قائل است. دوما فرکو انواع طلق دوجداره را تولید میکند که انتخاب های مناسبی پیش روی شما قرار میگرید و شما میتوانید بر حسب نیاز انتخاب کنید. شما میتوانید سفارش طلق دوجداره را به صورت غیر حضوری انجام دهید و هم میتوانید با حضور در محل شرکت فرکو از نزدیک با محصولات تولید شده در کارگاه فرکو آشنا شوید.

راه های ارتباطی با فرکو

شما متیوانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنید .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

شما میتوانید با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنید : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را دنبال کنید و جدیدترین طرح هارا تماشا کنید .

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

خرید طلق دوجداره
خرید طلق دوجداره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو