Home
بورس طلق هوشمند

بورس طلق هوشمند

در رابطه با بورس طلق هوشمند ، باید ابتدا به تعریف مفهوم طلق هوشمند بپردازیم.طلق هوشمند به طلق هایی گفته میشه که به صورت انتخابی و بر حسب نیاز در هر لحظه به آسونی می‌توان اونو شفاف یا مات کرد. این طلق ها بسیار کاربردی هستن و بسیاری از معضلات استفاده از طلق ها رو حل کردن. طلق ها به دلیل ویژگی‌های بسیار عالی در سال‌های اخیر مورد توجه بودن. خصوصیات طلق نیز پیشرفت بسیار زیادی کرده و این متریال به خوبی بسیاری از کاربردها رو با بهترین امکانات پوشش میده. طلق ها در انواع مختلفی ساخته میشه و طلق های هوشمند یکی از انواع طلق هست که اثر تکنولوژی در اون دیده میشه. در این مطلب قصد داریم به معرفی طلق هوشمند فرکو بپردازیم.

طلق هوشمند

در معرفی بورس طلق هوشمند ، که طلق مات شونده نیز نامیده میشه دسته ای از طلق هاست که میزان جذب نور و شفافیت اون داینامیک و قابل تغییر هست. به این معنی که هر زمان می‌تونیم با قطع و وصل جریان برق متصل به طلق ، حالت طلق رو تغییر بدیم. این مورد سبب شده که این طلق ها تبدیل به متریالی خاص بشه که از جنبه‌های مختلف مهمه. این طلق ها علاوه بر کاربردهای مختلف از جهات دیگر مثل حفظ انرژی و زیبایی نیز عالی هستن. حالت یخی این طلق ها به هنگام فعال بودن گزینه مات زیبایی خیره کننده‌ای داره.

بورس طلق هوشمند

اساس کار طلق هوشمند

برای ساخت طلق هوشمند از ویژگی های فیزیکی کریستال مایع بهره می‌گیرن. کریستال مایع همانطور که از نام اون پیداست حالتی از ماده اس که خواص اون مابین جامدات و مایعات هست.ویژگی‌های کریستال مایع سبب شده که این ماده در فناوری‌های مختلف از جمله ساخت تلویزیون‌ها و نمایشگرهای LCD و LED به کار گرفته بشه. رفتار کریستال مایع در برابر جریان برق علت به وجود اومدن این خصوصیات در این طلق هاست. هنگامی که طلق به برق متصل نباشه مولکول‌های کریستال مایع جهتگیری تصادفی و کاتوره ای داره. در این حالت هر کدوم از این موکلول‌ها جهتگیری خاص خود رو دارن. به همین ترتیب در این حالت ضریب شکست لایه های طلقی و کریستال مایع متفاوت هست. طلق در حالتی که به برق متصل نباشه حالت مات داره.

بورس طلق هوشمند

با متصل کردن مولکول‌های کریستال مایع به برق شرایط تغییر می‌کنه. برای این منظور از دولایه هادی در دو طرف کریستال مایع استفاده می‌کنن. با ورود جریان برق به این هادی مولکول‌های کریستال مایع سمتگیری منظمی به خود می‌گیرن. بدین ترتیب این مولکول ها نور رو در جهات یکسان پراکنده می‌کنن. ضریب شکست لایه های طلقی و کریستال مایع نیز برابر میشه. بنابراین با اتصال برق طلق حالت شفاف پیدا می‌کنه. البته میزان شفافیت طلق به جریان برق عبور اتصالی نیز مرتبط هست. با افزایش جریان شفافیت بالا میره.

چرا طلق های هوشمند کاربردی هستن

بورس طلق هوشمند ، به دلیل کاربردی بودنش خیلی پرطرفداره. استفاده از طلق های هوشمند مزیبت‌های فراوانی به همراه میاره. این طلق تنها نوع طلق هست که در اون شفافیت و مات بودن به آسونی تنظیم میشه. تغییر حالت بین حالت مات و شفاف به وسیله ریموت کنترل های مخصوص در سریعترین زمان ممکن انجام میشه. از طرفی این طلق ها از نظر زیبایی شناختی نیز جایگاه خوبی دارن. طلق هوشمند ظاهری لوکس و مدرن رو برای شما میسازه. این طلق ها از نظر حفظ انرژی منزل نیز گزینه‌ای مناسب هستن. طلق های هوشمند عایق‌های حرارتی خوبی هستن و از هدر رفتن انرژی داخل ساختمان جلوگیری می‌کنه. این طلق ها همچنین به دلیل شفافیت و ماتی قابل تنظیم سبب صرفه جویی انرژی نورانی میشه. طلق های هوشمند عایق صوتی نسبتا خوبی نیز هستن.

کاربرد طلق های هوشمند

طلق های هوشمند در کلیه فعالیت‌هایی که هم نیاز به ایجاد حالت مات و هم نیاز به ایجاد حالت شفاف به شکل توامان حس میشه به کار گرفته میشن. برای نمونه این طلق ها بهترین نوع طلق برای ساخت دیوارهای طلقی هستن. نماهای طلقی که با طلق هوشمند ساخته میشن بسیار کاربردی و زیبا هستن. طلق هوشمند به عنوان پنجره و درب و پارتیشن نیز گزینه ای مطلوب هست. در این صورت هنگامی که علاقه‌مند به استفاده از مناظر و نورخورشید باشیم طلق رو در حالت شفاف قرار می‌دیم. هنگام نیاز به حریم خصوصی بهتر و ملایم شدن نور خورشید نیز می‌تونیم درصد مات بودن رو بنا به دلخواه افزایش بدیم. این طلق ها برای پوشش حموم و اتاق دوش نیز گزینه ای مناسب هستن. البته باید توجه داشته باشین طلق های هوشمندی که در فضای مطوب کار میشن حتما از نوع لمینت شده باشن.

بورس طلق هوشمند

طلق های هوشمند برای ساخت صفحه نمایش ویدیو پروژکتور گزینه ای عالی اس. این طلق ها جلوه ای زیبا به اتاق کنفرانس میدن. در کل طلق هوشمند به خوبی در فضاها و کاربری های مختلف به کار گرفته میشه.

طلق هوشمند و اشعه یو وی

در مورد بورس طلق هوشمندباید گفته بشه که یکی از مهمترین ویژگی های طلق های هوشمند توان این محصول در دفع اشعه یو وی هست. اشعه یو وی قسمتی از نور خورشید هست که طول موج بین 10 تا 400 نانومتری داره. این اشعه سبب ایجاد آسیب‌های مختلف به سلامتی و حتی خود طلق هست. طلق هایی که قابلیت مقابله با اشعه یو وی نداشته باشن دچار زردی و شکنندگی میشن. اما طلق هوشمند توانایی مقابله با اشعه یو وی رو داره. این طلق ها می‌تونن 98 تا 99 درصد اشعه یو وی که به سمت‌شون گسیل میشه رو بازتاب بدن.

طلق هوشمند لمینت شده

بورس طلق هوشمند لمینت شده هم خیلی طرفدار داره. طلق های هوشمند لمینت شده دسته ای از طلق ها هستن که لایه هایی از جنس طلق های PVB و EVA دارن. این طلق ها ویژگی های فیزیکی مطلوب تری به نسبت طلق های هوشمند معمولی دارن. برای نمونه این طلق ها در فضاهایی که در معرض رطوبت هستن گزینه ای بسیار بهتری هست. طلق های هوشمند لمنیت شده تاب بیشتری در برابر عوامل فیزیکی مثل ضربه دارن.

بورس طلق هوشمند

سفارش

فرکو از جمله گروه های تولیدی ایران است که در سال های اخیر اقدام به تولید انواع طلق و پلکسی از جمله طلق های هوشمند کرده اس.بورس طلق هوشمند فرکو توان رقابت با طلق های هوشمند وارداتی رو دارن ضمن اینکه با حذف واسطه و هزینه های مختلف مانند گمرک قیمت مناسبتری نیز دارن.برای سفارش طلق های هوشمند فرکو می‌تونین به صورت حضوری و غیر حضوری نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. برای سفارش حضوری می‌تونین به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس مراجعه کنین و ضمن مشاهده محصولات درصورت پسند نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری و دریافت مشاوره نیز می‌تونین با اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس تماس بگیرین. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت الی 4 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هست.

پلکسی گلاس…بیشتر بخونین.

پل ارتباطی با فرکو

شما می‌تونین برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو