Home
بازار طلق تهران پامنار

بازار طلق تهران پامنار

بازار طلق تهران پامنار هست . پامنار نام محله ای قدیمی در تهران هست که خود بخشی از محله اودلاجان به شمار میاد . به دلیل مناره مسجدی که در اون قرار داره به این نام معروف شده. خیابان پامنار امروزه منبع عمده فروش طلق نیز به شمار میره . در مجموعه فرکو هم بسیاری از طلق های خام خود رو از این خیابان تهیه می‌کنه و به شکل ، اندازه و طرح دلخواه که مورد نیاز مشتریان هست ، در میارن . طلق یا همان پلی کربنات ، نوعی پلاستیک هست که امروزه به جای شیشه مورد استفاده قرار می گیره . چون خطرات شیشه روا نداره و سبک نیز هست .

همان طور که گفته شد بازار طلق تهران پامنار به عنوان منبع طلق در پایتخت معروف شده. برخی از کاربردهای رایج طلق ، دیسک فشرده ، کلاه ایمنی ، شیشه ضد گلوله ، لنزهای چراغ جلو اتومبیل ، بطری های تغذیه کودک ، سقف و شیشه و غیره هست . پلی کربنات برای اولین بار در سال 1953 تهیه شد . و از اون زمان تا به حال به شکل ها و طرح های گوناگون در اومده و مورد استفاده های بیشماری قرار گرفته است . پلی کربنات می تواند مقدار زیادی از نیرو را تحمل کند . و تقریباً نشکن است . حتی انواع پلی کربنات مقاوم در برابر گلوله وجود دارد . که در مواردی مانند سپر پلیس استفاده میشه . این ورق ها نیز بسیار سبک هستن . و حمل و نصب اونا رو در هر مکانی آسون می‌کنه .

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزان می‌تونی با شماره های۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳تماس حاصل کن

بازار طلق تهران پامنار
بازار طلق تهران پامنار

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنید.

دوام پلی کربنات بازار طلق تهران در پامنار

شاید از خودت بپرسی که چه چیزی پلی کربنات رو بسیار قوی می‌کنه ؟ در بازار طلق تهران که پامنار است ، منبع استحکام پلی کربنات ساختار شیمیایی فوق‌العاده قوی اونه. مولکولهای اون دارای پیوندهای فوق‌العاده قوی در تعداد زیاد هستن . که سطح مقاومت منحصر به فردی رو به اون میده . اما عیب اصلی طلق پلی کربنات اینه که در برابر خط و خش مقاوم نیست . به عنوان مثال ، اگر شاخه ای روی سایبان یا سقف حیاط ساخته شده از پلی کربنات بیفته ، ممکنه خراشیده بشه . این مشکل رو می‌توان با پرداخت پلی کربنات حل کرد .

در بازار طلق تهران که پامنار هست اگر چه تمامی پلی کربنات ها دوام داره ، اما باید در یک طرف یا در هر دو طرف اون از محافظ UV نیز استفاده کرد . تا از زرد شدن یا خراب شدن اون جلوگیری بشه. با مراقبت مناسب ، طلق پلی کربنات می‌تونه حدود 10 سال دوام بیاره . که این خیلی بیشتر از طول عمر یک شیشه اس . محدوده وسیع قیمت نشون دهنده این واقعیت هست که این درجه های عمومی پلی کربنات در تعدادی از بخشهای مختلف صنعت استفاده میشه . خریداران یا مصرف کنندگان کوچک باید توجه داشته باشن که اگر می‌خوان گزینه‌های تخصصی یا رنگی رو خریداری کنن . ابتدا باید با متخصصان این أمر مشورت کنن .

بازار طلق تهران پامنار
بازار طلق تهران پامنار

مقاومت پلی کربنات بازار طلق تهران در پامنار

در بازار طلق تهران در پامنار ، مواد پلی کربنات با دوام تر از شیشه هستن . این بدان معناست که اونا می‌تونن قبل از شکستن پنجره های پلی کربنات فشار بیشتری رو تحمل کنن . … همچنین به راحتی می‌تونین این پنجره ها رو جا به جا کرده و در دست بگیرین. مواد پلی کربنات در مقایسه با شیشه های معمولی گلخانه ای بسیار سبک‌تر هست . ثابت شده که ورق های پلی کربنات نسبت به سایر مواد پلاستیکی که تقریباً در هر زمینه مقایسه ای مورد استفاده قرار می گیرن برتری دارن . مقاومت پلی کربنات در برابر ضربه و در برابر آب و هوای طوفانی بسیار بالاست. ، و در مقایسه با مقاومت متوسط ​​در مورد پلاستیک ، ارائه میده . یعنی مقاومتش بالاتر از پلاستیک هست .

اگر پیج اینستاگرام فرکو رو در مورد کاربردهای متعدد ورق های پلی کربنات مشاهده کردین ، پس قبلاً تنوع این مواد محبوب را از روکش و نورگیر تا سقف و طراحی داخلی درک کردین . اما مزایای پلی کربنات بسیار فراتر از جذابیت و زیبایی اونه . معماران ممکنه اونو با توجه به ظاهر خود انتخاب کنن . اما مدیران پروژه و مهندساناونو برای تعدادی از مزایای دیگر انتخاب می کنن . خلاصه شما می‌تونین با توجه به نیاز خود از نمایندگی بازار طلق تهران در پامنار به صورت حضوری خرید کنین . یا به صورت اینترنتی سفارش خود رو ثبت کنین . متخصصان ما همواره آماده راهنمایی و پاسخ گویی به سؤالات شما هستن .

بازار طلق تهران پامنار
بازار طلق تهران پامنار

ویژگی های پلی کربنات در بازار طلق تهران در پامنار

پلی کربنات بازار طلق تهران در پامنار ، دارای ویژگی های انتقال نور هست . که قابل مقایسه با شیشه نیز هست . و این مزیت را نسبت به شیشه داره . زیرا از نظر بصری یکسان عمل می کند اما به طور قابل توجهی سبک‌تر و با دوام تر است . طلق پلی کربنات معمولاً در ورق های جامد یا چند جداره و… به فروش می رسه . که در اندازه ها و ضخامت های استاندارد موجوده . صفحات پلی کربنات رو می توان مستقیماً به یک قاب یا ساختار پشتیبانی برای نصب متصل کرد . و سخت‌افزار همراه برای نصب و اتصال سریع ، ساده طراحی شده . کار نصب رو حتماً به یک متخصص بسپارین . تا از سقوط و خطرات احتمالی اون جلوگیری بشه.

برش مواد پلی کربنات با ابزارهای معمولی آسان است . و می توان با رعایت دستورالعمل سازنده در دمای اتاق شکل داده یا خم بشه . پلی کربنات بازار طلق تهران در پامنار ، به دلیل ساختار داخلی خود قادر به ارائه درجه بالاتری از عایق حرارتی هست . همچنین پلی کربنات شامل 2 جداره ، 3 دیوار ، ساختار X ، لانه زنبوری و 4 دیواره نیز هست . و هر نوع دارای ویژگی های عایق بندی و مقادیر مخصوص به خود نیز هست . تا نیازها و کاربردهای مختلف رو برآورده کنه .

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

پلی کربنات بازار طلق تهران در پامنار ، می تواند مقدار زیادی گرما رو تحمل کنه . بنابراین برای صفحات گلخانه و مهد کودک ها نیز ایده آل هست . پلاستیک پلی کربنات به دلیل شفافیت بالا می‌تونه به طور مؤثر زندگی گیاهی رو حفظ کنه. و در عین حال دوام بیشتری به خود گلخانه میده . یکی دیگر از مزایای قابل توجه پلی کربنات حفظ گرمای زیاد اونه . یک عنصر ضروری برای گلخانه هایی هست که درجه حرارت اونا در طول سال کنترل میشه .

  1. جهت سفارش حضوری در بازار طلق تهران در پامنار به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه:02188068352

از دیگر محصولات مجموعه فرکو می توان به موارد زیر اشاره کرد :

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو