Home
کارخانه طلق یو وی 9

کارخانه طلق یو وی

کارخانه طلق یو وی فرکو ، انواع طلق ها رو طبق استاندارد های کیفیت جهانی ، تولید و عرضه می‌کنه. طلق ها در تنوع سبکی گسترده ای وجود دارن ، که طلق یو وی از محبوب ترین اوناس . خورشید عامل مهم و حیات بخشی هست . اما تابش مستقیم اون اثرات نامطلوبی بر پوست انسان ، کیفیت اشیا و البسه داره .

طلق یو وی اشعه های مضر رو از خود عبور نمیده . سایر طلق های معمولی این مزیت رو ندارن . طلق شیشه ای شفاف ، طلق رنگی و طلق پلی کربنات مات رو می توان به طور یو وی تهیه کرد. و از کاربرد اون در فضاهای مختلف بهره برد . در ادامه ی مطلب به توضیح بیشتر در مورد انواع اون ، خواهیم پرداخت . تا با شناخت آگاهانه انتخاب درست تری داشته باشیم .

کارخانه طلق یو وی 1
طلق های یو وی

ویژگی طلق های تولید شده در کارخانه طلق یو وی

طلق هایی که در کارخانه طلق یو وی تولید میشه ، علاوه بر خصوصیات عمومی که همه ی طلق ها دارن ، دارای ویژگی های منحصر به فردی نیز هستن . اما باید در ابتدا بدونیم که طلق چیست ؟! و خصوصیات کلی طلق رو آشنا شیم . و سپس فرق طلق یو وی با سایر طلق ها رو بدونیم .

طلق ها در واقع جنسی از پلاستیک پلیمری دارن که بسیار مستحکم و مقاومه . طلق شیشه ای شفاف ، رنگی یا مات از خانواده ی کانی های نرم ، محسوب میشه . که جنسی انعطاف‌پذیر دارن ، که به راحتی می توان اونو به صورت طلق شیشه ای خم درآورد .

طلق ها به صورت کلی ، برای قسمت های خارجی و داخلی ساختمان ها ، بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستن . چرا که فشار و ضربه های باد و تگرگ به اون آسیبی نمی‌رسونه . و سال های زیادی می‌توان از یک طلق رنگی یا شفاف در محل استفاده کرد . تنوع رنگی که این جنس داره ، باعث توجه زیاد به این جنس شده که همچون شیشه های رنگی ، در بنا مورد استفاده قرار می گیرن .

اما در واقع برتری‌هایی به اون دارن . طلق رنگی وزنی سبک‌تر از شیشه رنگی داره ‌. نشکنه و به راحتی قابل جابجایی هست . و خرید و سفارش طلق ها بهای پایین تری داره . قیمت طلق رنگی یا قیمت طلق شفاف از شیشه بسیار کم‌تر هست . علاوه بر اون موقعی که ، طلق ها به صورت طلق یو وی تولید میشه ، دارای ویژگی های منحصر به فردتری هستن.

کارخانه طلق یو وی 2
طلق شفاف یو وی چند جداره

برتری طلق یو وی

پیشرفت صنعت طلق سازی ، باعث ساخت طلق هایی با کیفیت تر با قابلیت های بیشتری شده . سطح طلق یو وی با لایه ای پوشونده شده که از نفوذ اشعه های مضر خورشید محافظت می‌کنه ‌. نور مستقیم آفتاب باعث رنگ باختگی لباس ها و اشیا میشه . علاوه بر اون کیفیت جنس اونو کاهش میده. و نیز پوست انسان ، در مقابل اشعه های فرابنفش خورشید ، جوانی ، لطافت و زیبایی خود را از دست می دهد . که نتیجه ی اون داشتن پوستی خشک ، قرمز و لک دار هست .

اما طلق یو وی رافع این مشکلات هست . و در ابعاد بزرگ و کوچک توسط کارخانه طلق یو وی تولید و عرضه میشه . می‌توان طلق رنگی رو به صورت آنلاین و حضوری ، ثبت سفارش نمود .

کارخانه طلق یو وی 3
طلق های مستحکم و زیبا در سقف بنا

طلق هوشمند … کلیک کنید .

انواع طلق یو وی

کارخانه طلق یو وی ، طلق ها رو در انواع گوناگونی تولید و ارائه میده که هر کدوم اون برای هماهنگی با ، قسمتی از سازه های ساختمانی مناسبه . طلق شیشه ای یکی از انواع طلق یو وی هست که ، به نام های طلق شفاف کریستال ، طلق اکریلیک یا طلق شیشه ای نیز شناخته میشه . این طلق ها مثل شیشه شفاف هستن . و تصاویر در پشت اون واضح و روشن دیده میشه .

بیشترین استفاده ای که ازین طلق ها میشه در ساخت سقف کاذب و درب و پنجره هاست . شفافیت این طلق طرح آسمان مجازی رو به زیبایی نمایش میده . و ورود نور و روشنایی از درب و پنجره های طلقی به راحتی صورت می‌گیره .

کارخانه طلق یو وی 4
طلق شیشه ای شفاف

انواع طلق یو وی 2

نوع دوم از طلق یو وی ، طلق شیشه ای رنگی هست . که به اون طلق پلی کربنات نیز گفته میشه . طلق رنگی در رنگ های متنوع توسط مجموعه ی فرکو ، تولید و ارائه میشه ‌. طلق پلی کربنات رنگی مقاومت بیشتری نسبت به طلق شفاف داره. و کاربرد اون نیز گسترده‌تر هست . رنگ بندی زیبای این طلق ، بر زیبایی محل مورد استفاده اضافه میکنه . طلق رنگی در رنگ های بنفش ، صورتی ، قرمز ، آبی ، قهوه ای و … توسط کارخانه طلق یو وی فرکو تولید و ارائه میشه . که هر رنگ اون درصد عبور نوری متفاوتی داره . و سلایق شخصی هر فرد باعث انتخاب رنگی خاص از اون میشه . نوع سوم از طلق یو وی ، طلق پلی کربنات مات هست .

این طلق با خصوصیات ساختاری متفاوتی که داره ، باعث حفظ دید از محیط بیرون میشه . و برای محل های شخصی و خصوصی کاربرد داره . می‌توان ازین طلق برای طلق شیشه ای بالکن استفاده کرد . یا در و پنجره های بنا با طلق مات خصوصی سازی میشه . نوع دیگر از طلق یو وی ، طلق پلی کربنات دوجداره هست .

این طلق ها به صورت دو لایه ی بهم وصل شده ساخته شده که ، بین دو طلق بهم متصل شده ، فضایی خالی شبیه کندوی زنبور ، عسل تعبیه شده که ، تقویت کننده ی خاصیت عایق بودن طلق رنگی ، یا شفاف هست ‌. و از نفوذ و هدر رفتن انرژی‌های ساختمان ممانعت می‌کنه.

کارخانه طلق یو وی 5
طلق شفاف کریستال در سقف

انواع طلق چه کاربردی در بنا داره

کارخانه طلق یو وی فرکو ، انواع طلق ها رو به منظور استفاده در مکان های متفاوتی ، طراحی و آماده کرده که کارایی هر نوع اون در قسمتی خاص ، مورد توجه قرار می‌گیره . در زیر به برخی کاربرد های اساسی اون اشاره ای کوتاه می‌کنیم .

۱ . طلق شفاف یا طلق اکریلیک بکار رفته در سقف های طلقی و سقف کاذب
۲ . طلق شیشه ای رنگی یا پلی کربنات رنگی ، برای ساخت طلق بالکن و طلق بکار رفته در ، در و پنجره
۳ . طلق پلی کربنات مات ، برای مکان هایی که نیاز به حفظ دید داریم
۴ . طلق اکریلیک برای ساخت لوازم تزئینی و دکوری
۵ . انواع طلق ها برای ساخت قفسه و بوفه در پذیرایی ها و مراکز تجاری

۶ . ساخت پارتیشن با طلق رنگی
۷ . ساخت سقف پوش و سایه بان برای استخر ها و سالن های ورزشی
۸ . سایه بان برای خودرو های شخصی و عمومی ، برای محافظت از برخورد اشعه های مضر ، با بدنه ی خودرو
۹ . ساخت و تهیه ی جعبه های کادویی و تزئینی با طلق رنگی
۱۰ . و ….

کارخانه طلق یو وی 6
کاربرد طلق ها در فضای عمومی

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت طلق شفاف و پلکسی گلاس کلیک کن .

مشاوره و ثبت سفارش

کارخانه طلق یو وی فرکو ، گزینه ای مناسب ، برای تهیه ی طلق یو وی ارزان و با کیفیت هست . مواد اولیه ی بکار رفته برای تهیه ی این طلق ها ، از آلیاژی خالص و مرغوب هست که باعث افزایش استحکام و زیبایی رنگ های اون شده .


شماره تماس برای مشاوره ی رایگان :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳

کارخانه طلق یو وی 7
طلق سایه بان
کارخانه طلق یو وی 8
سایه بان خودرو از طلق شفاف
کارخانه طلق یو وی 9
سقف پوش طلقی
طلق ها در کارخانه ی طلق یو وی در چه رنگ هایی تولید می‌شه ؟

طلق رنگی در رنگ های بنفش ، صورتی ، قرمز ، آبی ، قهوه ای و …

2 پاسخ

    1. سلام برای اطلاع دقیق از قیمت طلق یو وی با شماره ی 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو