Home
طلق یو وی تهران

طلق یو وی تهران

طلق یو وی تهران ، یه عایق قوی برای محافظت پوسته. طلق های معمولی اگر چه دارای ویژگی های عالی هستن اما در برابر نور خورشید مقاومت خوبی از خود نشون نمیدن. نور خورشید که همواره به عنوان عنصری حیات بخش در زندگی بشر مطرح هست معضلاتی نیز ایجاد میکنه. برای حل این مشکلات طلق هایی ساخته میشه که در برابر نور خورشید مقاوم هستن. عاملی از نور خورشید که سبب مشکل هست اشعه یو وی یا فرابنفش نامیده میشه. این طلق ها از ورود اشعه یو وی به فضای داخلی جلوگیری میکنن. همچنین خود این طلق ها در برابر اشعه یو وی اثر پذیر نیستن.

اشعه یو وی چیست

نور خورشید دربرگیرنده طول موج های مختلفی هست. گستره ای از نور خورشید که دارای طول موج بین 10 تا 400 نانومتر هستن اشعه فرابنفش یا یو وی خوانده میشه. طول موج اشعه یو وی بلندتر از اشعه ایکس و کوتاه تر از نور مرئی هست. 8 تا 10 درصد از نوری که از خورشید به سمت زمین تابیده میشه همین اشعه یو وی هست. اشعه یو وی دارای خواص مهمه و همزمان مشکل ساز نیز هست. برای مثالی از کاربرد اشعه یو وی می‌توان به ضدعفونی کردن آب و مواد غذایی به وسیله اشعه یو وی اشاره کرد. اما اشعه یو وی به خصوص اگر در مدت طولانی به بدن انسان تابیده بشه مضر هست. برا همین طلق یو وی تهران برای چاره‌ی کار تعبیه شده تا از مضرات این اشعه کم کنه.

طلق یو وی تهران

همچنین اشعه یو وی سبب زردی طلق نیز میشه. طلق های معمولی در صورتی که به صورت مستقیم تحت نور خورشید باشن از مدتی حالت بور و زردی میگرن. عمر طلق های معمولی نیز در اثر تابش خورشید کاهش پیدا میکنه. بدین ترتیب در قسمت هایی که تحت تابش نور مستقیم خورشید هستن بهتر هست از طلق های ضد اشعه یو وی استفاده کنیم.

انواع طلق یو وی

  • طلق پلکسی گلاس یو وی
  • طلق پلی کربنات یو وی

طلق پلی کربنات یو وی

طلق یو وی تهران ، از جمله مقاوم ترین طلق های موجود در بازار هست. طلق های پلی کربنات مقاوم ترین ماده شفاف موجود محسوب میشه. خصوصیات فیزیکی طلق های پلی کربنات به شکل شگفت انگیزی عالی هست. این طلق ها 200 برابر از شیشه معمولی قدرتمندتر هستن! ویژگی طلق های پلی کربنات تنها محدود به جنبه های فیزیکی نیست و این طلق ها از منظر ویژگی های نوری و اپتیکی نیز عالی هستن. 88 درصد از نوری که به سمت طلق های پلی کربنات گسیل میشه از طلق عبور کرده و وارد فضا میشه!

طلق یو وی تهران

البته توجه کنین که طلق های پلی کربنات یو وی دارای فیلتر هایی هستن که از ورود اشعه یو وی جلوگیری میکنه. علاوه بر موارد ذکر شده طلق های پلی کربنات یو وی دوام بالایی دارن و عمر مفید زیادی دارن. ایمنی این طلق ها نیز در سطح خوبی قرار داره. قیمت طلق های پلی کربنات یو وی با توجه به کیفیت بسیار بالا از دیگر نمونه ها بیشتر هست. سالانه در حدود 1.5 میلیون تن طلق پلی کربنات استفاده میشه.

کاربرد طلق پلی کربنات یو وی

طلق یو وی تهران ، از جمله طلق هایی هست که بازار بسیار خوبی داره. از طلق های پلی کربنات در صنایع مختلف مثل خودروسازی و ساختمان سازی و … استفاده میشه. طلق پلی کربنات یو وی کاربرد های فراوانی در قسمت های مختلف داره. به طور کلی هر کجا بخوایم از متریالی مقاوم استفاده کنیم و این قسمت تحت نور خورشید باشد طلق پلی کربنات یو وی گزینه ای مطلوب هست. از جمله این قسمت های میتوان به ساخت پنجره های نوگیر ، سقف های و سایه بان های طلقی ، دیوار های طلقی ، پوشش طلقی بالکن و … اشاره کرد.

طلق پلکسی گلاس یو وی

طلق های پلکسی گلاس یا شیشه اکریلیک نیز نوع دیگری از طلق هست که استفاده از اون بسیار رایج هست. طلق های پلکسی گلاس از رزین متیل متا اکریلیک ساخته میشه. طلق های پلکسی گلاس به دلیل دارا بودن خواص بسیار جذاب اپتیکی مشهور هستن. طلق های پلکسی گلاس شفافیتی حتی بیشتر از شیشه معمولی دارن! میزان عبور نور در طلق های پلکسی گلاس 92 درصد هست ( که البته فیلتر های ضد یو وی کار شده در طلق پلکسی گلاس یو وی از ورود این اشعه به فضا جلوگیری میکنه) . علاوه بر شفافیت بالا و وضح بسیار عالی این طلق ها درخشش بالایی دارن و بازتاب بسیار زیبایی نیز از خود می‌تابونه.

طلق یو وی تهران

طلق یو وی تهران ، از جمله طلق های پلکسی گلاس خواص فیزیکی خوبی نیز دارن. این طلق ها اگرچه در مقایسه با طلق های پلی کربنات بسیار ضعیف تر هستن اما همچنان در برابر شیشه ، متریالی مقاوم هستن. این طلق ها 20 برابر از شیشه قوی ترن.طلق های پلکسی گلاس از نظر دوام خوب هستن و عمر مفیدی خوبی دارن. این طلق ها از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه هستن.

کاربرد طلق پلکسی گلاس یو وی

طلق پلکسی گلاس یو وی نیز مانند طلق های پلی کربنات یو وی در قسمت هایی که تحت تابش نور خورشید قرار دارن استفاده میشه. این طلق ها در قسمت های مختلف ساختمان مثل پنجره ، سقف ، سایه بان ، محافظ ، پوشش بالکن و … کاربرد دارن.

قیمت طلق یو وی تهران

قیمت طلق یو وی تهران با توجه به جنبه های مختلف متغیر هست. عواملی مثل نوع ، کیفیت ، ضخامت بر قیمت طلق یو وی اثر گذارند. قیمت طلق پلی کربنات یو وی با توجه به اینکه برای ساخت آن از متریال گران‌قیمت استفاده میشه بالاتر اهست. طلق پلکسی گلاس یو وی قیمت پایینتری داره. مواردی مثل شفافی ، ماتی و یا رنگ طلق نیز بر قیمت اون موثرن. برای اطلاع از قیمت انواع طلق یو وی با شماره‌هایی که در قسمت پایین صفحه درج شده تماس حاصل کنین.

طلق یو وی تهران

چرا فرکو

فرکو از جمله برندهای ایرانی هست که برای تولید انواع طلق و پلکسی از متریال باکیفیت بهره میگره. جالبه بدونین بسیاری از محصولات تولید شده توسط فرکو صرفا توسط همین برند در ایران تولید میشه. بسیاری از محصولات مربوط نیز برای اولین توسط فرکو در ایران تولید شدن. فرکو برای تولید طلق از استانداردهای روز جهانی بهره میگیره. ضمنا فرکو طلق هایی با تنوع زیاد از نظر نوع و رنگ تولید میکنه.

طلق یو وی تهران

سفارش

برای سفارش طلق یو وی تولید شده توسط فرکو میتونی به شیوه حضوری و غیر حضوری اقدام کنین. برای سفارش غیر حضوری از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه درح شده برای ثبت سفارش استفاده کنین. همچنین می‌تونین با تماس با کارشناسان فرکو برای خرید محصول کمک بگیرین. برای سفارش به صورت حضوری نیز به محل شرکت فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده هست مراجعه کنین و ضمن مشاهده محصولات تولید شده در صورت پسند اقدام به ثبت سفارش کنین. ضمنا کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هست.

طلق یو وی تهران

پل ارتباطی با فرکو

میتونی برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنی .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

و با شماره مقابل برای ارتباط با کارشناسان شرکت فرکو در واتساپ استفاده کنی : 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو رو از طریق این لینک دنبال کن و جدیدترین طرح ها رو تماشا کن.

آدرس سفارش حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

طلق یو وی تهران با تنوع سبک و رنگبندی مناسب ساختمونای مسکونی و اداری.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو