Home
درب آلومینیوم شیشه خور

درب آلومینیومی شیشه خور

درب آلومینیومی شیشه خور نوعی درب از جنس آلومینیوم هست که در قسمتی از اون شیشه کار می‌شه . قسمت شیشه ای می‌تونه تنها در قسمت های از درب مثل گوشه های کناری و یا بالای درب کار گذاشته بشه . و یا یک فریم آلومینیومی در اطراف در تدارک دیده بشه و تمامی قسمت میانی شیشه ای باشه . میزان ضخامت شیشه می‌تونه در ابعاد مختلف تولید بشه . همچنین شیشه ای که برای این قسمت انتخاب می‌شه نیز می‌تونه از انواع شیشه های رفلکس ، مات ، فلوت ساده ، انواع شیشه های رنگی ، شیشه سکوریت ، شیشه لمینت و انواع شیشه های طرح دار باشه . برای دیدن نمونه کارهای درب آلومینیومی شیشه خور اینجا کلیک کنین .

مشاوره

امروزه در شرکت فرکو درب های آلومینیومی شیشه خور در هر ابعادی تولید می‌شن و محدودیتی در طرح و ابعاد وجود نداره . با خیال راحت می‌تونین بسته به هر نوع سلیقه و ابعادی درب های آلومینیومی خود رو سفارش بدین. برای دیدن نمونه های درب آلومینیومی شیشه خور اینجا کلیک کنین .

اینستاگرام

آلومینیوم برای درب

درب آلومینیوم شیشه خور

استفاده از آلومینیوم برای تولید درب و پنجره یک انتخاب بسیار مناسب هست . ویژگی های فلز آلومینیوم موجب می‌شه که درب هایی که از این جنس هستن کارایی بسیار بالایی داشته باشن . همچنین طول عمر در و پنجره های آلومینیومی معمولا بسیار بالاتر از نمونه‌های دیگر هست . در ادامه به بررسی دقیق‌تر این ویژگی‌های متمایز کننده اشاره می‌کنیم.

مزایای درب آلومینیومی

طول عمر طولانی

درب آلومینیوم شیشه خور

درب های چوبی در دراز مدت ممکنه تحت تاثیر عوامل مختلف دچار خرابی ، تغییر شکل ، تبله کردن و یا پوسیدگی بشن. از طرفی درب های آهنی نیز دچار زنگ زدگی ، رنگ پریدگی ، تغییر شکل و … می‌شن . این درب ها به دلیلی مشکلاتی که در طول استفاده براشون پیش میاد ، باید تعویض و یا ترمیم بشن. اما درب های آلومینیومی به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی ، تغییر شکل و نم و رطوبت می‌تونن در مدت زمان طولانی بدون هرگونه خرابی کار کنن.

نگهداری راحت

درب آلومینیوم شیشه خور

با توجه به تمامی موارد گفته شده در سرتیتر قبلی نگهداری درب های آلومینیومی بسیار راحته . این درب ها نیازمند رسیدگی منظم نیستن . زیرا مشکلی اونا رو تهدید نمی‌کنه . همچنین تمیز کردن این درب ها بسیار راحت هست . به شکلی که تنها با یک دستمال مرطوب شبیه روز اولشون می‌شن . همچنین به این دلیل که آلومینیوم در برابر نم و رطوبت مقاوم هستن می توان به راحتی این درب ها رو شست .

حفظ انرژی

درب آلومینیوم شیشه خور

درب های آلومینیومی رساناهای حرارتی خوبی نیستن . این درب ها حرارت و سرما رو از روش همرفت انتقال نمی‌دن . از طرفی نوعی از درب و پنجره های ترمال بریک هستن که دارای عایق های حرارتی هستن . این عایق ها از عبور انرژی‌های فضای داخلی به بیرون از اون جلوگیری می‌کنن. همچنین درب آلومینیومی شیشه خور دو جداره نیز عایق حرارتی و صوتی خوبی هست . در واقع هوای محبوس شده در میان دو جداره شیشه موجب می‌شه که این هوا به شکل یک عایق حرارتی عمل کرده و از اتلاف حرارت جلوگیری کنه .

مقاومت در عین سبکی

درب آلومینیوم شیشه خور

مقاومت متریال آلومینیوم بسیار بالاست . از آلومینیوم برای تولید تمامی درب های با ابعاد بسیار بزرگ می توان استفاده کرد . همچنین به دلیل سبک بودن اون این درب ها با اینکه در ابعاد بزرگ ساخته می‌شن وزن زیادی رو متحمل سازه و یا ساختمان نمی‌کنن . به همین دلیل جزو در و پنجره های سبک وزن برای سازه محسوب می‌شن . ضمن اینکه حمل و نقل اونا بسیار راحت هست .

درب آلومینیومی

از درب آلومینیومی شیشه خور ریلی معمولا برای درب های محوطه در دهنه های بزرگ استفاده می‌شه.

حال که با مزایای استفاده از درب های آلومینیومی آشنا شدیم ، به بررسی درب آلومینیومی شیشه‌خور که یکی از پرطرفدارترین نمونه‌های درب آلومینیومی هست می‌پردازیم .

درب آلومینیومی شیشه خور

درب آلومینیوم شیشه خور

درب آلومینیومی شیشه خور یکی از پرطرفدار ترین نمونه‌های در به‌شمار میاد. این درب ها از فلز آلومینیوم به عنوان متریال اصلی و فریم ، یراق آلات و شیشه به عنوان دومین عنصر مهم در ساخت این درب ها ، ساخته می‌شن . نمونه های زیبا و مختلفی از طراحی این درب ها وجود دارن . این درب ها می‌تونن در انواع درب ورودی ، درب اتاق خواب ، درب سرویس بهداشتی ، درب محوطه و … تولید بشن . برای هر یک از این نمونه ها نیز انواع متفاوتی از طراحی‌ها وجود داره که می‌تونه پاسخگوی سلیقه‌های مختلف باشه .

درب آلومینیومی شیشه خور ورودی

درب آلومینیوم شیشه خور

درب ورودی ساختمان و یا خونه‌ها استفاده می‌شه . معمولا قسمت شیشه ای این درب ها نقش تزییناتی و طراحی رو بر عهده داره . متریال آلومینیوم این قدرت رو به طراح می‌ده که در انواع طرح ها ساخته بشه . لذا دست طراح برای طراحی باز هست . معمولا برای قسمت شیشه ای این درب ها از شیشه های ضد سرقت و نشکن مانند شیشه سکوریت و یا شیشه لمینت استفاده می‌شه . همچنین این امکان نیز وجود داره که متناسب با طرح انتخابی از انواع شیشه های طرح دار ، رنگی و یا مات برای زیباتر کردن درب ها استفاده بشه .

درب آلومینیوم شیشه خور

درب آلمینیومی دستشویی در برابر رطوبت بسیار مقاوم هست . این امر باعث می‌شه که یکی از بهترین مواد برای ساخت درب دستشویی باشه . زیرا در اثر ریختن زیاد آب و رطوبت داخل دستشویی آسیب نمی‌بینه . درها و پنجره های آلومینیومی عملاً بدون تعمیر و نگهداری ، مقاوم ، با دوام و بسیار مقاوم در برابر خوردگی هستن. بر خلاف چوب ، اونا برای محافظت در برابر آب و هوا به رنگ آمیزی یا لکه گیری احتیاج ندارن . و زنگ نمی‌زنن و خورد نمی‌شن . اونا همچنین هرگز پوسیده یا پوسته پوسته نمی‌شن.آلومینیوم فوق‌العاده قوی و با دوام هست .

درب آلومینیومی شیشه خور اتاق خواب

درب آلومینیوم شیشه خور

درب های شیشه خور اتاق خواب یکی از لوکس ترین و خاص ترین درب های موجود در بازار هستن . این درب ها قابلیت تولید شدن در انواع رنگ ها و یا طرح چوب رو دارن . این ویژگی موجب می‌شه که فضای داخلی خونه شما متناسب با سلیقه شما دکور بشه . معمولا برای قسمت شیشه ای درب اتاق خواب از شیشه های مات و یا مشجر استفاده می‌شه . نمونه‌های طرح دار این شیشه ها نیز موجود هستن که زیبایی این درب ها رو دو چندان می‌کنن .

درب آلومینیومی شیشه خور سرویس بهداشتی

درب آلومینیوم شیشه خور

به جرئت درب آلومینیومی رو می توان بهترین انتخاب برای درب های سرویس بهداشتی اعلام کرد . درب آلومینیومی در برابر رطوبت و نم بسیار مقاوم هستن . این عامل مهمترین ویژگی برای انتخاب درب سرویس بهداشتی قلمداد می‌شه . نمونه‌های پوبی و آهنی هر دو دچار تبله کردن و زنگ زدگی در مقابل نم و رطوبت می‌شن . این زیان‌ها به شکلی اس که در بسیاری از موارد در قسمت پایینی درب های چوبی برای جلوگیری از تبله کردن چوب ، از ورق های آلومینیومی استفاده میشه .

درب آلومینیومی

درب آلومینیومی شیشه خور سرویس بهداشتی یکی از پر طرفدارترن نمونه های درب سرویس بهداشتی هست . این درب ها می‌تونن به صورت تمام شیشه و یا قسمتی شیشه خور طراحی و تولید بشن . همچنین این درب ها در انواع نمونه‌های کشویی و لولایی قابل تولید هستن.

درب آلومینیومی شیشه خور محوطه

درب آلومینیوم شیشه خور

این درب ها برای محوطه ، حیاط ، بالکن ها و … استفاده می‌شن. نوع شیشه خور این درب ها معمولا هم به عنوان درب و هم به عنوان پنجره به کار می‌رن . در واقع به این درب ها درب آلومینیومی شیشه ای گفته می‌شه . زیرا قسمت اعظم این درب ها رو شیشه تشکیل میده. و فلز آلومینیوم تنها به عنوان قاب درب و فریم شیشه استفاده می‌شه . برای درب آلومینیومی شیشه خور نیز می توان از انواع شیشه‌های ساده یا فلوت ، شیشه‌های رفلکس که در انواع رنگ ها تولید می‌شن ، شیشه های رنگی ، مات ، طرح دار و …. استفاده کرد .

البته باید توجه داشت که اگر این درب ها برای فضایی استفاده می‌شن که مسئله امنیت مطرح هست می بایست از شیشه های سکوریت و یا لمینت برای ساخت اونا استفاده کرد . همچنین اگر این شیشه ها در معرض تابش نور خورشید قرار دارن بهتر هست که از شیشه های رفلکس برای این درب ها استفاده بشه .

خرید در آلومینیومی

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن hosseinnajafi-callbanner.jpg است

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه مشاوران ما تماس بگیرین . کمپانی فرکو ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین درب های آلومینیومی و خدمات پس از فروش می باشد . تلفن تماس : 02188068352 ، همچنین برای ثبت سفارش از طریق what’s app با شماره 09101767773 در تماس باشین .

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن Untitled-1.jpg است

شما عزیزان می توانید برای مشاهده نمونه کار ها پیج اینستاگرام کمپانی فرکو با آیدی farkoo.ir@ مراجعه فرمایین و در مسابقات جذاب فرکو شرکت کنین .

اینستاگرام

از لحظه ای که سفارش شما ثبت می‌شه طی 48 ساعت آماده و از طریق ماشین های بار ارسال می‌شه.

درب آلومینیومی شیشه خور رو از کجا تهیه کنیم؟

درب آلمینیومی دستشویی در برابر رطوبت بسیار مقاوم هست . این امر باعث میشه که یکی از بهترین مواد برای ساخت درب دستشویی …..

از درب های آلومینیومی شیشه خور می توان در سرویس بهداشتی از اون استفاده کرد ؟

به جرئت درب آلومینیومی رو می توان بهترین انتخاب برای درب های سرویس بهداشتی اعلام کرد .. .برای خواندن مطالب بیشتر وارد سایت بشین.

انواع درب آلومینیومی شیشه خور کدوما هستن ؟

درب آلومینیومی شیشه خور ورودی – درب آلومینیومی شیشه خور اتاق خواب – درب آلومینیومی شیشه خور سرویس بهداشتی – درب آلومینیومی شیشه خور محوطه و……..

آدرس دفتر : 
تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. با عرض سلام و وقت بخیر ، قیمت درب ها متناسب با نوع درب ها و ابعاد آن ها در رنج بسیار متفاوتی می باشد . برای اطلاع از قیمت دقیق لطفا اطلاعات دقیق تری از درب مورد نیاز خود و ابعاد آن به ما بدهید و یا با کارشناسان فرکو تماس حاصل فرمایید : 02188068352

  1. با عرض سلام و خسته نباشید ، شیشه های قابل استفاده برای سرویس بهداشتی از چه نوع هستند ؟

    1. با سلام خدمت شما ، برای سرویس های بهداشتی می توان از انواع طلق ها و شیشه های مات و یا مشجر استفاده کرد . در کارگاه فرکو این امکان وجود دارد که بر روی شیشه های مات خود از انواع طرح ها نیز استفاده کنید . برای اطلاعات بیشتر با مشاوران فرکو تماس بگیرید : 02188068352

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو