Home
قیمت شیشه 6میل دودی

قیمت شیشه 6میل دودی

به روز رسانی پیاپی صنعت شیشه در این روزها باعث تولید شیشه در ضخامت‌های گوناگون از جمله شیشه 6میل شده که، در بین انواع شیشه‌، یکی از کاربردی‌ترین اونا محسوب می‌شه . و در ساخت انواع فرآورده‌های شیشه‌ای همچون درب و پنجره و انواع شیشه‌رومیزی و میزهای شیشه‌ای و … مورد استفاده قرار می‌گیره . از اون‌ جاییکه شیشه 6میل متقاضیان زیادی داره در انواع رنگ بالاخص رنگ دودی که از رنگ‌های پرطرفدار شیشه اس تولید می‌شه. به دلیل ضخامت پایین این شیشه تولید این شیشه در حالت سکوریت شده و یا لمینت شده ظرافت و حساسیت خاصی رو می‌طلبه .که در شرکت فرکو با استناد بر تبحر و تجربه متخصصین این امر ، تولید انواع این محصول در بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مشتریان عزیز ارائه می‌گرده.در این مقاله به قیمت شیشه 6میل دودی و انواع اون خواهیم پرداخت.

شیشه دودی تیره
میز عسلی با شیشه دودی شفاف

رنگ دودی در شیشه ۶میل

در میان رنگ‌های مختلف شیشه ، شیشه دودی برای میز و سایر سازه‌های شیشه‌ای از طرفداران بی‌شماری برخوردار است . شیشه دودی از انعکاس مستقیم نور جلوگیری می‌کند و ضمن کاستن از شدت نور ، نوری تعدیل شده را برای شما به ارمغان خواهد آورد . به همین خاطر معمولا از این شیشه به عنوان نمای ساختمان‌هایی با نمایی تمام شیشه‌ای و … استفاده می‌شود . قیمت شیشه 6میل دودی از فاکتورهای متعددی پیروی می‌کند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد .

قیمت شیشه 6میل دودی
میز جلومبلی با شیشه دودی
پارتیشن شیشه‌ای کشویی دودی

مصارف شیشه ۶میل دودی

  • شیشه 6میل دودی در ساخت انواع پارتیشن‌های دیواری شیشه‌ای مورد استفاده قرار می‌گیرد .
  • این شیشه در درب‌های ورودی شیشه‌ای بسیار به چشم می‌خورد .
  • شیشه دودی با ضخامت 6میل برای تولید دیوارپوش شیشه‌ای ، شیشه بین کابینتی و …گزینه مناسبی محسوب می‌شود .
  • از این شیشه در ساخت انواع میز شیشه‌ای از جمله میز شیشه‌ای تلویزیون ، میز شیشه‌ای پذیرایی ، شیشه میز ناهارخوری با ظرفیت‌های 2 تا 6 نفر و … و همچنین انواع شیشه رومیزی استفاده می‌شود .
  • در ساخت پنجره‌های دوجداره نیز برای تعدیل نور خورشید می‌توان از شیشه 6میل دودی بهره برد .
  • شیشه دودی با ضخامت 6میل همچنین مناسب برای تولید انواع نرده‌های شیشه‌ای از جمله نرده‌های پلکان و نرده بالکن‌ها است .
قیمت شیشه 6میل دودی
دیوار و نرده شیشه‌ای دودی

انواع تناژ شیشه دودی

با توجه به محبوبیت رنگ دودی در تولید شیشه رومیزی دودی و انواع سازه‌های شیشه‌ای ، مجموعه‌فرکو محصولات شیشه‌ای ساخته شده از شیشه 6میل دودی را در دو حالت کلی روانه بازار می‌کند . در حالت اول رنگ دودی تیره است که در ساخت یک سری از المان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد ؛ در این صورت اشیاء و یا منظره پشت شیشه قابل رویت نخواهد بود . اما در حالت دوم و با استفاده از شیشه دودی کمرنگ ، تعدیل نور به صورت ضعیف تر انجام می‌شود ضمن اینکه سوی دیگر شیشه قابل ملاحظه می‌باشد . قیمت شیشه 6میل دودی پررنگ از همتای کم‌رنگ آن گران‌تر می‌باشد .

تناژ رنگی تیره و روشن در شیشه دودی

انواع شیشه ۶میل دودی

  • دودی لمینت
  • دودی سکوریت
  • دودی فلوت
  • دودی سوپر کلیر
  • دودی رفلکس
  • دودی ساتینا و سندبلاست
  • دودی منحنی
  • دودی دوجداره
قیمت شیشه 6میل دودی
شیشه دودی در ابعاد بزرگ
شیشه دودی در میز گرد

شیشه 6میل دودی فلوت

شیشه فلوت کم‌ترین شفافیت را میان دیگر انواع شیشه دارد اما در عوض قیمت شیشه 6میل دودی فلوت نیز مناسب‌تر از باقی شیشه‌های موجود در بازار می‌باشد . در صورتی که بخواهید از قیمت پایین این شیشه بهره ببرید ، ضمن اینکه کم بودن شفافیت آن به زیبایی ظاهر آن لطمه وارد نکند می‌توانید از تناژ دودی پررنگ برای شیشه 6میل استفاده کنید . به این ترتیب عدم شفافیت بالای آن در رنگ تیره نمود زیادی نخواهد داشت .

قیمت شیشه 6میل دودی
شیشه دودی با تناژ بسیار ملایم

شیشه 6میل دودی سوپر کلیر

شیشه سوپر کلیر در مقایسه با شیشه‌های فلوت و کلیر از شفافیت بیش‌تری برخوردار است و طبعا قیمت بیش‌تری را نیز به خوداختصاص می‌دهد . در نتیجه هنگامی که در استفاده از شیشه 6میل دودی ظاهر آن حائز اهمیت است می‌توان از شیشه‌ای با این میزان شفافیت استفاده کرد . همچنین در صورتی که شیشه دودی در طیف کم‌رنگ قرار داشته باشد شفافیت بالای شیشه‌ کریستال و سوپر کلیر بیشتر به چشم می‌آید . لازم به ذکر است که قیمت شیشه کریستال نسبت به شیشه سوپر کلیر بالاتر است که همین امر باعث شده تا به ندرت پیش آید که این شیشه جایگزین شیشه 6میل دودی سوپر کلیر شود .

قیمت شیشه 6میل دودی
شیشه دودی کم‌رنگ کریستال
شیشه دودی سوپر کلیر

شیشه 6میل دودی رفلکس

شیشه دودی رفلکس نوعی شیشه آینه‌ای است که با تابش نور بر یک سمت آن ، دقیقا همان سمت به شکل آینه‌ای در می‌آید و تصویر پشت آن واضح نخواهد بود . از شیشه رفلکس با ضخامت 6میل معمولا در ساخت درب و پنجره‌های رفلکس که طرفداران نسبتا زیادی نیز دارند استفاده می‌شود .شایان ذکر است که شیشه رفلکس دودی در تولید انواع میز‌های شیشه‌ای و شیشه رومیزی نیز نمایی بسیار جذاب و زیبا دارد .

قیمت شیشه 6میل دودی
شیشه دودی رفلکس

شیشه 6میل دودی خم

شیشه 6میل دودی خم در ساخت میز شیشه‌ای یک‌تکه و برخی از سازه‌های ساختمانی چون سقف‌های شیشه‌ای منحنی شکل و … کاربرد دارد . قیمت شیشه 6میل دودی خم در مقایسه با شیشه تخت بیش‌تر است . برای خم کردن شیشه ، ابتدا شیشه 6میل دودی در سایز مورد نظر تولیدشده ، سپس به همراه قالبی که قرار است شیشه شکل آن را بخود بگیرد و طبق زوایای آن خم شده و فرم بگیرد ، در حرارت کوره قرار می‌گیرد .

شیشه دودی منحنی در میز

عوامل مؤثر در قیمت شیشه ۶میل دودی

  • ابعاد شیشه
  • یزان شفافیت شیشه
  • کیفیت شیشه
  • شیشه تخت یا منحنی
  • طرح و نمای شیشه
  • نوع تراش شیشه
قیمت شیشه 6میل دودی
شیشه خمیده دودی در میز پذیرایی
شیشه دودی تیره در میز عسلی

چرا محصول خود را از فرکو بخریم ؟

مجموعه فرکو به عنوان برترین تولیدکننده صنایع شیشه و آینه در ایران با تکیه بر کادر متخصص و کارشناس خود سعی در تولید بهترین و مرغوب‌ترین محصول دارد . به این ترتیب که ضمن رعایت تمامی اصول و استانداردهای جهانی ، سلایق و نظرات شما مشتریان گرامی را نیز در اولویت قرار داده تا در نهایت رضایت همه‌جانبه شما را کسب کند . شما با مراجعه به سایت فروشگاهی فرکو می‌توانید از انواع شیشه دودی تولید‌شده توسط ما در فرکو دیدن نمایید و پس از بررسی و مقایسه آن با دیگر محصولات مشابه در بازار از نظر کیفیت و قیمت نهایتا بهترین انتخاب را داشته باشید .

قیمت شیشه 6میل دودی
میز با شیشه دودی
شیشه تخت دودی

چگونه سفارش دهیم

بازدید از پیج اینستاگرام فرکو و آشنایی با محصولات زیبای این مجموعه

تماس با مشاورین فرکو و دریافت اطلاعات و ثبت سفارش با شماره تلفن : 02188068352

خرید حضوری در آدرس : تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شیشه دودی با تناژ قهوه‌ای
شیشه دودی 6 میل تنها برای مصارف ساختمانی استفاده می شود ؟

خیر این محصول علاوه بر سازه‌های ساختمانی در انواع سازه‌های دکوری نیز استفاده می‌شود . برای آشنایی با انواع محصولات ساخته شده با شیشه 6 میل دودی مقاله را مطالعه فرمایید .

شیشه 6 میل دودی با مقاومت سکوریت یا لمینت نیز تولید می‌شود ؟

از آن‌جائیکه این شیشه ضخامت کمی دارد برای تبدیل آن به شیشه سکوریت یا لمینت نیاز به عواملی است که در مقاله به آن‌ها اشاره شده است . برای آشنایی با انواع این شیشه مقاله را مطالعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو