Home
طلق مات پامنار

طلق مات پامنار

به مانند شیشه، طلق‌ها نیز علاوه بر این که در مدل شفاف در بازار عرضه می‌شن، دارای نوع مات نیز هستن. طلق‌های شفاف به منظور دریافت نور خورشید و تماشای بیرون ساختمون به کار گرفته می‌شن. در مقابل طلق‌های مات برای کور کردن دید داخل از خارج ساختمون و همچنین دریافت نوری با شدت ملایم‌تر به کار گرفته می‌شن. واقعیت اینجاست که با وجود جذابیت و کاربردی بودن طلق‌های شفاف، برای برخی محیط‌ها طلق مات گزینه بهتری اس. در این مطلب قصد داریم به معرفی محصول طلق مات پامنار فرکو بپردازیم. همچنین کاربرد طلق‌های مات در قسمت‌های مختلف ساختمون رو بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشین.

طلق شیشه ای بالکن چیست؟

کاربرد طلق مات

سؤال اینجاست که در چه قسمت‌هایی باید از طلق مات پامنار استفاده کنیم؟ همانطور که در مقدمه پرداختیم در هر قسمتی که نیاز به حریم‌خصوصی بهتر باشه یا آلودگی نوری کمتری حس بشه، طلق مات گزینه مناسبی اس. از قسمت‌هایی که نیاز به حریم‌خصوصی بهتر دارن، می‌توان به پارتیشن‌های اداری و مسکونی و پنجره‌های حیاط خلوت، اتاق دوش در حموم و … اشاره کرد. همانطور که گفتیم حریم‌خصوصی تنها دلیل برای استفاده از این طلق‌ها نیست. و این طلق‌ها برای دریافت نور ملایم نیز گزینه‌ای عالی هستن. از جمله نمونه‌هایی که به این دلیل به طلق مات نیازمند هستن، می‌توان به مواردی مانند ساخت نمای طلقی اشاره کرد. دیوارهای طلق شفاف ممکنه در طول روز کمی از منظر دریافت نور شدید آزاردهنده باشن. از طلق مات می‌توان برای ساخت سقف‌ها و سایه‌بان‌های طلقی نیز بهره برد.

بورس شیشه رنگی

طلق های مات فقط در یک نوع تولید میشن؟

خیر طلق‌های مات از نظر کیفیت به چند دسته تقسیم می‌شن. در ادامه به بررسی و معرفی انواع طلق مات می‌پردازیم و اینکه هر کدوم از این طلق‌ها برای چه قسمت‌هایی مناسب هستن.طلق مات پامنار

آیا از طلق مات می‌توان برای پنجره استفاده کرد؟

طلق‌های مات گزینه‌ای مطلوب برای جایگزینی پنجره‌های شیشه ای هستن و…..

شیشه بین کابینتی طوسی

طلق مات به جای شیشه مات

برای استفاده از پوشش مات هم می‌تونیم از شیشه و هم از طلق مات پامنار بهره بگیریم. اما سوالی که پیش میاد این هست که هر کدوم چه مزیت‌هایی دارن؟ یا طلق‌ها در چه قسمتی‌هایی به جای شیشه استفاده می‌شن؟ در این قسمت به مزیت‌های طلق در مقابل شیشه می‌پردازیم. نخستین مورد تفاوت در مقاومت فیزیکی اس. طلق به نسبت شیشه به مراتب مقاوم‌تر هست. برخی از انواع طلق نشکن هستن. دومین مورد تفاوت سطح ایمنی اس. همه ما شیشه رو متریالی خطرناک می‌دونیم که به هنگام شکستن می‌تونه آسیب‌های جبران‌ناپذیری وارد کنه. اما طلق‌ها به هیچ وجه اینطور نیستن و هنگام شکستن خطری ایجاد نمی‌کنه. این مورد علاوه بر این هست که طلق به آسونی نمی‌شکنه. وزن طلق نیز به نسبت شیشه کمتر هست. چگالی شیشه 2.58 گرم در هر سانتی‌متر مکعب و برای طلق نصف این میزان هست.

طلق مات پامنار

بدین ترتیب حتی در صورتی که طلق سقوط کنه، آسیب کمتری وارد می‌کنه و خطرساز نیست. ویژگی‌های عالی طلق‌ها منحصر به خصوصیات فیزیکی نیست. طلق‌ها از نظر عایق حرارتی و صوتی نیز به نسبت شیشه‌ها برتر هستن. و برخی از انواع طلق ضدحریق هستن. طلق پلی کربنات تا دمای 100 درجه سانتی‌گراد به خوبی سالم می‌مونه. از نظر ظاهری نیز طلق‌ها عالی هستن. طلق‌ها عبور نور بالا و شفافیت و درخشش مثال‌زدنی دارن. همه این ویژگی‌ها طلق رو تبدیل به یک جایگزینی ایده‌آل برای شیشه کرده اس. بدین معنا که طلق‌ها ضمن اینکه خواص مهم شیشه رو در خود دارن، عیب‌های به مراتب کمتری دارن. همچنین از جهات مختلف بهینه شدن.

پلکسی گلاس چیست؟

انواع طلق مات در بازار

این طلق‌ها از نظر ساخت چند دسته‌‌ان. هر کدوم از این دسته‌ها هم در مدل شفاف و هم در مدل مات در بازار موجود هستن. مشهورترین طلق‌هایی که در بازار وجود دارن عبارتند از : طلق پلی کربنات و طلق اکریلیک و طلق پلی استایرن. طبیعتا مشخصات این طلق‌ها با هم یکسان نیست. و هر کدوم از این مدل‌ها برای کاربردهای مختلفی به کار گرفته می‌شن. در ادامه به معرفی هر کدوم از این طلق‌ها می‌پردازیم و به این سؤال پاسخ می‌دیم که هر کدوم برای چه فضایی مناسب هستن.

طلق مات پامنار

طلق پلی کربناتی مات

طلق های پلی کربنات یکی از مهمترین انواع طلق مات هستن که با مقاومت بسیار بالا مشهور هستن. این طلق مات پامنار در مقایسه با شیشه ۲۵۰ برابر قوی‌تر هست. خصوصیات فیزیکی طلق‌های پلی کربنات محدود به این مورد نیست. طلق‌های پلی کربنات ضدحریق هستن و آتش نمی‌گیرن. در عوض در صورتی که شعله آتش به اونا برسه، به آرامی ذوب می‌شن. طلق های پلی کربنات عایق عالی حرارتی هستن و می‌تونن محیط رو از سرما و گرمای بیرون حفظ کنن. از نظر عایق صوتی نیز این طلق‌ها گزینه مناسبی هستن. در مورد ویژگی‌های دیداری طلق‌های پلی کربنات نیز باید اشاره کرد که عبور نور این طلق‌ها تا ۸۸ درصد نیز می‌رسه. البته در نمونه‌های سفارشی این میزان به بالاترین حد ممکن می‌رسه.

آینه قدی چراغ دار

طلق اکریلیک مات

طلق اکریلیک یکی دیگر از انواع طلق مات پامنار هست که در نوع مات نیز در بازار عرضه می‌شه. این طلق‌ها به نام پلکسی گلاس نیز مشهور هست. طلق‌های اکریلیک در مقایسه با شیشه‌های مات مقاومت بیشتری دارن. البته باید اشاره کرد که مقاومت این طلق‌ها در مقایسه با طلق‌های پلی کربنات به مراتب کمتر هست. با این حال این طلق‌ها 20 برابر قوی‌تر از شیشه هستن و این مقدار از مقاومت برای بسیاری از قسمت‌ها کافی اس. توجه داشته باشین که طلق‌های اکریلیک ضد حریق نیستن، اما عایق حرارتی خوبی هستن. از نظر عایق صوتی نیز طلق‌های اکریلیک بسیار کارامد هستن. از نظر خش‌پذیری نیز طلق‌های اکریلیک نسبت به دو نوع دیگر بهتر و محبوب‌تر هستن.

شیشه بین کابینتی جدید

طلق مات پامنار

طلق پلی استایرن مات

سومین دسته طلق که در نوع طلق مات پامنار نیز در بازار عرضه می‌شن، طلق‌های پلی استایرن هستن. به این طلق‌ها، طلق‌های کریستال نیز‌ گفته می‌شه. طلق‌های پلی استایرن مات به نسبت سایر انواع طلق ضعیف‌تر هستن. اما در مقایسه با شیشه‌های مات، قوی‌تر هستن. به طور کلی این طلق‌ها برای فضای داخلی استفاده می‌شن. نکته مهم اینه که طلق‌های کریستال در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن و دچار هوازدگی نمی‌شن.

شیشه رنگی رومیزی چیست؟

قیمت

در رابطه با طلق مات پامنار ، باید گفته بشه که ، بهای طلق مات پامنار با توجه به نوع اون متغیر هست. طلق‌های مات پلی کربناتی به نسبت بقیه گرون‌تر هستن. طبیعتا طلق‌های وارداتی نیز گرون‌تر از طلق‌های ایرانی هستن. باید توجه داشته باشیم که هر کدوم از انواع طلق نیز در سطوح کیفیتی متفاوت عرضه می‌شن. برای نمونه طلق‌های پلی کربنات با توجه به اینکه ضد یو وی باشن و ضدخش و یا دوجداره قیمت بالاتری دارن. سایر طلق‌ها نیز همینطور هستن و قیمت‌شون بر حسب قابلیت‌های اضافی که دارن، متفاوت هست. ضخامت طلق نیز از جمله عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلق هست. برای اطلاع از قیمت انواع طلق با شماره‌های تماس که در قسمت پایین صفحه درج شده اس تماس حاصل فرمایید.

طلق مات پامنار

طلق مات ایرانی

اگر چه برخی از طلق‌های مات وارداتی کیفیت بسیار بالایی دارن، اما از نظر قیمت نیز بسیار گرون‌تر از نمونه‌های داخلی هستن. امروزه ایران به یکی از کشورهای تولیدکننده طلق تبدیل شده اس. خیابان پامنار یکی از مراکز عمده طلق‌فروشی در تهران هست و به عبارتی بورس طلق در این منطقه از تهران وجود داره. مجموعه فرکو از جمله گروه‌های تولیدی ایرانی هست که طلق‌هایی در سطح کیفی طلق‌های وارداتی تولید می‌کنه. ضمن اینکه طلق‌های فرکو قیمت مناسب‌تری دارن. طلق‌های وارداتی با تعداد زیادی از واسطه‌ها به مشتریان عرضه می‌شن. ضمن اینکه افزایش قیمت دلار نیز مزید بر علت شده اس که قیمت این طلق‌ها افزایش پیدا کنه. خرید شما از فرکو بدون هیچ واسطه و به طور مستقیم از محل کارگاه انجام می‌شه.

میز تلوزیون آینه ای

طلق مات پامنار

سفارش

برای سفارش محصولات فرکو می‌تونین به روش‌های حضوری و غیر حضوری اقدام کنین. برای ثبت سفارش حضوری و بازدید از محصولات به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس مراجعه کنین. برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری و ارتباط با کارشناسان فرکو می‌تونین از اطلاعات تماس که در قسمت پایین صفحه موجود اس، استفاده کنین. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

دیوار پوش شیشه ای رنگی چیست؟

پل ارتباطی با فرکو

شما می‌تونین برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح‌ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری :تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

4 پاسخ

    1. عرض سلام و درود. خوشحالیم که فرکو رو انتخاب کردید. کلیه سفارشات ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو