Home

کارخانه طلق زنبوری

در کارخانه طلق زنبوری، ورق‌های پلی کربنات توخالی یا همون طلق زنبوری از یک ماده فوق‌العاده شفاف ساخته شده که ، به لطف ویژگی‌های عالی اون (استقامت مکانیکی بالا، وزن سبک، قدرت عایق بالا، مقاومت در برابر ضربه بالا، رسانایی کم، ضریب شفافیت پایدار) فضای بیشتری رو در محیط‌های عادی پیدا می‌کنه. و سایر کاربردهای طلق زنبوری در کاربردهای کشاورزی و صنعتی، چه برای داخل و چه خارج از مکان مورد توجه همگان قرار گرفته . به عنوان مثال : برای درب و پنجره، دیوارهای گلخونه، نورگیر، سقف‌های مستقیم، سقف‌های خمیده، علائم تبلیغاتی و غیره‌اس.

این طلق‌ها با لایه‌های توخالی به هم وصل می‌شن تا کارایی بیشتری داشته باشن. به خاطر همین به طلق زنبوری، طلق توخالی هم می‌گن. با اینکه دارای یک یا چندین لایه اس ، ولی باز هم سبک‌تر از شیشه اس. و نسبت به شیشه کارایی بیشتری داره. ما در کارخانه طلق زنبوری بعد از سال‌ها تجربه و دانش به تمام نیازهای مشتریان خود واقف هستیم. و می‌تونیم به طور کامل، به تمام نیازهای اونا پاسخ بدیم. اگر به سفارش طلق جدید نیاز دارین و یا می‌خواید عیوب طلق‌های قدیمی رو رفع کنین، با متخصصان فرکو در تماس باشین. مشاورین فرکو آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما هستن تا بتونن به شما کمک کنن که انتخاب بهتر و مناسب‌تری رو برای فضای خود داشته باشین.

رعایت استانداردهای لازم در هنگام نصب

در کارخانه طلق زنبوری هنگام نصب، تمام جوانب و استانداردهای لازم رو در نظر می‌گیریم. لوازم جانبی با ابزارهای معمولی فلزی یا چوبی به‌راحتی قابل کار هستن. به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت و مشکلات متراکم شدن نسبی اون، توصیه می‌شه که آلوئول‌ها یا این طلق‌های توخالی و حفره دار رو به صورت عمودی قرار بدین. با مراقبت از بستن لبه‌ها با نوار چسب آلومینیومی یا چسب‌های سیلیکونی مناسب مخصوص پلی کربنات، کار رو به خوبی آماده‌ی تحویل به کاربر هست. توصیه می‌شه پوششی که از پانل‌ها محافظت می‌کنه، تنها پس از اتمام برداشته بشه.

برای راهنمایی و دریافت سفارش ارزون می‌تونین با شماره‌های ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس حاصل فرمایید

کارخانه طلق زنبوری
کارخانه طلق زنبوری

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از محصولات فرکو می‌تونین از پیج اینستاگرام فرکو دیدن فرمائید

بهترین کارخانه طلق زنبوری

ما در مجموعه فرکو یک تیم هستیم که حتی در شرایط مشکل‌ساز نیز تمام تلاش خود رو می‌کنیم که محصولی بسیار با کیفیت تولید نماییم. رضایت مشتری، هدف و رسالت و رضایت ماست. تیم تعاملی و خلاق فرکو می‌تونه به لطف سطح مهارت و استانداردهای کیفیت بالا، راه حل‌های کاملی ارائه بده.
هدف ما در کارخانه طلق زنبوری رضایت مشتری از طریق بهبود مداوم کیفیت و تنوع هست. چشم‌انداز و هدف ما اینه که دائماً فعال پیش بریم و انسجام خود رو با دستاوردهای بزرگ و ارزش‌های مشتریان افزایش بدیم. تا برنامه‌های منحصر به فرد برای مشتریان عزیز ایجاد کنیم. توسعه همکاری‌های موفق بین مشتریان و تامین‌کنندگان نیز از هدف‌های بزرگ فرکوس. ما مایل هستیم که یک مدل تجاری عالی در بازار خود بر اساس پیگیری شیوه‌ای بهتر از زندگی در ایران و بین همه گفتگوکنندگان اون ایجاد کنیم.

محافظت در برابر اشعه فراءبنفش رو نیز در کارخانه طلق زنبوری در نظر گرفتیم. همه محصولات فرکو دارای سطح محافظت شده در برابر اشعه ماوراء بنفش هستن. که در معرض عوامل جوی قرار می‌گیره. صنایع طلق و پلکسی فرکو ورق تو خالی یا طلق زنبوری رو به منظور افزایش نیازهای مشتری در انواع مختلف محصولات پلی کربنات تولید کرده اس. ورق پلی کربنات توخالی زنبوری در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های استاندارد، الگو و ابعاد در دسترس هست. به عنوان تولید کننده ما انواع طلق سفارشی رو در صورت درخواست قبول می‌کنیم. طلق و ورق پلی کربنات توخالی زنبوری 1 سال گارانتی محدود در رابطه با تغییر رنگ در شرایط آب و هوای طبیعی فراهم می‌کنه.

طلق رنگی…بیشتر بخونین.

کارخانه طلق زنبوری
کارخانه طلق زنبوری

در مورد خرید طلق ضد خش و طلق نشکن و طلق رنگی قیمت بیشتر بدونین

نحوه تولید طلق زنبوری

پلی کربنات یک پلیمر با ترکیب منحصر به فرد با خواص مطلوب هست. ورق‌های پلی کربنات توخالی زنبوری توسط فرایند اکستروژن تولید می‌شن. این ورق‌های پلاستیکی با کارایی بالاست. و هر زمان که دوام و ایمنی از نظر زیبایی از اهمیت بالایی برخوردار باشه، انتخاب ایده‌آل برای شیشه‌های عمودی، سقفی و شیب‌دار هست. ویژگی‌های برتر اون باعث می‌شه که ورق جامد پلی کربنات توخالی زنبوری به یک پلاستیک مهندسی برجسته تبدیل بشه. این یک انتخاب عالی برای کاربردهایی اس که به مواد موردنیاز برای انتقال نور بالا، عایق حرارتی، وزن سبک و در عین حال قوی، مقاومت در برابر ضربه بالا، اقتصاد عالی، مقاومت در برابر خرابکاری و انعطاف‌پذیری طراحی بسیار مناسب هست.

ورق‌های جامد پلی کربنات توخالی زنبوری در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها، الگوها و ابعاد استاندارد در کارخانه طلق زنبوری تولید می‌شن. به عنوان یک تولیدکننده، ما قادر به تولید هر نوع طلقی به درخواست و دلخواه شما هستیم. ورق جامد پلی کربنات زنبوری فرکو دارای 1 سال ضمانت محدود در مورد خرابی شدید رنگ و ترک‌خوردگی ورق در شرایط معمولی آب و هوا هست. کارخانه طلق زنبوری با استفاده از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های صنعت، در حال ساخت مدرن‌ترین طلق توخالی و جداره‌دار زنبوری هست. برای مشاوره با کارشناسان تولیدی فرکو در کارخانه طلق زنبوری تماس بگیرین. تا بهترین گزینه برای طلق با بهترین جنس رو در محیط خود داشته باشین. برای ثبت سفارش می‌تونین با شماره تلفن 02188068352 ارتباط بگیرین.

طلق یو وی…بیشتر بخونین.

کارخانه طلق زنبوری
کارخانه طلق زنبوری

در مورد مرکز خرید طلق و بورس طلق دوجداره و خط تولید طلق هوشمند بیشتر بدونین

برنامه‌های کاربردی در کارخانه طلق زنبوری

1) در نظر گرفتن تزئینات غیر معمول، راهروها و غرفه‌ها در باغ‌ها و مکان‌های تفریحی و استراحت در کارخانه طلق زنبوری
2) تزئینات داخلی و خارجی ساختمان‌های تجاری و دیوارهای پرده‌ای ساختمان‌های مدرن شهری. 
3) سقف استخر، مراکز خرید، خیابان‌های تجاری. 
4) نورپردازی ویلای مدرن، سوله روشنایی ضد باران ورودی گاراژ زیرزمینی. 
5) سایه‌بان روشنایی برای راهروها، معابر و ورودی‌های مترو. 
6) دیوارها، سقف‌ها، پنجره‌ها، صفحه نمایش‌ها و سایر مواد تزئینی داخلی با کیفیت بالا. 
7) سپرهای عایق صدا در راه‌های سریع‌السیر، بزرگراه‌های شهر و راه آهن سریع‌السیر. 
8) گلخانه‌ها و سوله‌های کشاورزی. 
9) سایه‌بان برای استادیوم‌ها و ایستگاه‌های اتوبوس، چوب چشمه، جایگاه باز در فضای باز.

پلکسی گلاس…بیشتر بخونین.

کارخانه پلی کربنات
کارخانه طلق زنبوری

در مورد طلق pvc قیمت و کارخانه طلق pvc و نمایندگی طلق pvc بیشتر بدونین

ویژگی های محصولات 

1) انتقال نور: تا 88٪ 
2) مقاومت در برابر ضربه: 80 برابر شیشه ، 15 برابر ورق اکریلیک 
3) محدوده مقاومت در برابر دما: -40 ~ 120C 
4) وزن سبک: فقط 1/12 وزن از شیشه با ضخامت یکسان 
5) مقاومت در برابر اشعه ماوراءبنفش: با لایه محافظ UV 
6) مقاومت در برابر شعله: درجه B1 
7) صدا و حرارت

محصولات کارخانه طلق زنبوری به طور گسترده‌ای در دکوراسیون داخلی و خارجی ساختمون‌های تجاری و دیوارهای پرده‌ای ساختمان مدرن شهری کاربرد دارن. همچنین این طلق‌ها برای غرفه‌های تلفن، پلاک‌های نام خیابان، تابلوها، سایر دکوراسیون داخلی با کیفیت بالا و گلخانه‌های کشاورزی و غیره استفاده می‌شن. طلق‌ها کاربردهای خیلی متنوع و مهمی دارن که مزیت‌های قابل توجه اون نیز موجب استفاده از اون در بسیاری از موارد شده اس.

طلق دوجداره …بیشتر بخونین.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

  1. جهت سفارش حضوری در کارخانه طلق زنبوری به آدرس : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن مراجعه فرمایین.
  2. شماره تماس مستقیم با مجموعه :02188068352
  3. واتساپ :09101767773

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو