Home
طلق شیشه ای ارزان

طلق شیشه ای ارزان

طلق‌های شیشه ای با ظاهری شفاف و درخشان از جمله بهترین جایگزین‌ها برای شیشه هستن. این طلق‌ها علاوه بر اینکه ویژگی‌های مورد نظر شیشه رو دارن، بلکه از برخی جهات حتی بهتر از شیشه هستن. از جمله معایب شیشه‌های معمولی مثل پایین بودن سطح ایمنی و شکننده بودن در طلق شیشه ای دیده نمی‌شه. علاوه بر این طلق‌ها همه مزیت‌های شیشه‌ها رو دارن. به‌خصوص در سال‌های اخیر کیفیت طلق‌های ساخته شده بسیار بهتر شده . و از جهات مختلف، طلق‌ها از نظر کیفی بهبود یافتن. تلاش بر این بوده اس که ضمن افزایش کیفیت، قیمت در سطح مناسبی باشه. در این مطلب قصد داریم به محصول طلق شیشه ای ارزان فرکو بپردازیم.

استفاده از طلق‌های شیشه ای در سال‌های اخیر رواج بیشتر گرفته. طلق‌های شیشه ای از نظر تفاوتی با شیشه نداره. از طلق‌های شیشه ای در قسمت‌های مختلف ساختمون چون پنجره ( طلق شیشه ای پنجره ) استفاده می‌شه. همچنین از این طلق‌ها به‌عنوان دیوار و سقف بهره می‌گیره. طلق‌های شیشه ای از نظر انتقال نور و وضوح در دو نوع شفاف و مات تولید می‌شه. طلق شیشه ای شفاف از نظر نورگیری حتی نسبت به شیشه قدری بهتر هست. طلق‌ شیشه ای ارزان از نوع مات بیشتر به منظور بهبود حریم‌خصوصی داخل مورد استفاده قرار می‌گیره.به عنوان نمونه برای خصوصی کردن بالکن از طلق شیشه ای بالکن مات استفاده می‌کنن.

طلق شیشه ای ارزان یا شیشه

شیشه از قرون گذشته یکی از پرکاربردترین متریال‌های مورد استفاده بشر بوده. اما در دهه‌های گذشته و با پیشرفت تکنولوژی متریال‌های جایگزین، ساخته شده. طلق شیشه ای ارزان یکی از همین متریال‌هاست. طلق ها نه تنها از نظر شفافیت هم سطح با شیشه و حتی بهتر هست، از نظر خصوصیاتی مثل مقاومت، سطح ایمنی، قیمت و … نیز بهینه شده. البته باید دقت داشته باشی طلق‌ها در انواع مختلف ساخته می‌شه. و هر کدوم یکسری ویژگی‌های خاص داره. طبیعتا متناسب با خصوصیات هر کدوم برای یکسری از فعالیت‌های خاص، مناسب‌تر هستن. از نظر قیمتی نیز میان انواع طلق تفاوت وجود داره که در ادامه به اون نیز می‌پردازیم. در کل موارد استفاده از طلق ها بسیار گسترده اس. در ادامه به معرفی انواع طلق می‌پردازیم.

طلق شیشه ای ارزان دوجداره
طلق شیشه ای ارزان

ویژگی طلق شیشه ای ارزان

طلق‌ شیشه ای ارزان ویژگی‌های منحصر‌به‌فردی داره که اونا رو نسبت به متریال‌های رقیب متمایز ساخته . هنگامی که طلق‌ها رو از نظر ویژگی‌های متخلف بصری، مثل شفافیت و وضوح مناسب و درخشش بالا و یا خصوصیات فیزیکی مختلف، نظیر مقاومت بررسی می‌کنیم متوجه کیفیت بالای اونا می‌شیم. طلق‌ شیشه ای ارزان از نظر مقاومت برتری فاحشی به نسبت شیشه داره. و حتی برخی از انواع طلق، نشکن هستن. از نظر شفافیت نیز طلق ها عبور نور بالاتری در مقایسه با شیشه دارن. وزن سبک یکی دیگر از مهمترین خصوصیات طلق‌های شیشه ای هست. طلق‌های پلی کربنات تا یک سوم سبک‌تر از شیشه هست.

البته سایر انواع طلق شیشه ای ارزان نیز همچنان بسیار سبک‌تر از شیشه هست. این مورد خطرات استفاده از طلق‌ها رو به حداقل رسونده. در آخر قیمت طلق‌ها نیز در مقایسه با شیشه ارزان‌تر هست. علاوه بر این مقاومت بالا سبب شده که عمر طلق‌ها افزایش پیدا کنه و نیاز به تعویض نیز کمتر هست.

انواع طلق های شیشه ای موجود در بازار

  • طلق پلی کربنات
  • طلق پلی استایرن

طلق پلی کربنات

طلق پلی کربنات از جمله قدرتمندترین متریال‌های شفاف بازار هست. این طلق شیشه ای ارزان از پلیمرهای گروه کربنات هست. طلق های پلی کربنات از بیس فنل A و کلرید کربونیل ساخته می‌شه. این طلق‌ها به‌قدری قوی هست که حتی در برابر سنگین‌ترین ضربات سالم باقی می‌مونه. نیرویی 200 برابر قدرتمندتر از نیرویی که می‌تونه شیشه معولی رو بشکنه، از پس این طلق برنمیاد. طلق‌های پلی کربنات از نظر استحکام نیز عالی هست. این طلق‌ها در برابر مواد شیمیایی نیز مقاوم هست. همچنین این طلق ها مشتعل نمی‌شه. و در صورتی که حرارت اونا بالا بره، به آرامی ذوب می‌شه. طلق‌های پلی کربنات عبور نور 88 درصدی داره. به این معنی که 88 درصد از نور مرئی که به سمت این طلق تابیده می‌شه، توان عبور از اونو دارن. این میزان بسیار مطلوب هست و قابل مقایسه با شیشه نیست.

طلق شیشه ای ارزان

علاوه بر ویژگی‌های عالی این طلق‌ شیشه ای ارزان، ضعف‌هایی نیز دارن که ، البته با یکسری ترفند برطرف می‌شه. از مهم‌ترین ضعف‌های طلق‌های پلی کربنات می‌توان به خش‌پذیری اونا اشاره کرد. طلق‌های پلی کربنات مقاومت کمتری در برابر سایش داره. دیگر عیب طلق‌های پلی کربنات عدم مقاومت اونا در برابر اشعه یو وی هست. طلق پلی کربنات در برابر نورخورشید دچار زردی و شکنندگی می‌شه. برای حل این دو مشکل از فیلترها و ترفندهای مخصوصی استفاده می‌شه. برای مثال با کار کردن فیلترهای مخصوص این طلق‌ها در برابر اشعه یو وی مقاوم می‌شه. پوشش‌های ضدخش نیز برای طلق‌های پلی کربنات موجود هستن. طلق‌های پلی کربنات برای ساخت انواع پنل‌های سقفی، پنجره، ضدگلوله، بدنه گوشی‌های تلفن همراه و خودرو و هواپیما و … استفاده می‌شه. طلق‌های پلی کربنات در انواع مات، شفاف و رنگی موجود هست.

طلق اکریلیک

طلق اکریلیکی ( همچنین به نام پلکسی گلاس نیز مشهور هست) یکی از شفاف‌ترین متریال‌های موجود در بازار هست. طلق‌های اکریلیک از متیل متاکریلات ساخته می‌شه. طلق پلکسی گلاس نسبت به دیگر طلق‌ها از نظر میزان عبور نور و شفافیت برتر هست. میزان عبور نور 92 درصد و میزان شکست نور در طلق‌های اکریلیک 1.4 هست. طلق‌های اکریلیک ظاهری بسیار درخشان و براق دارن. و بازتاب زیبایی نیز ساطع می‌کنن. نکته قابل توجه دیگر اینکه تصویر سمت مقابل به صورت واقعی نشون داده می‌شه. طلق شیشه ای ارزان اکریلیک از نظر خصوصیات فیزیکی نیز نسبتا خوب هستن. و این طلق‌ شیشه ای ارزان 20 برابر نسبت به شیشه معمولی مقاوم‌تر هست. به جز این مورد این طلق‌ها استحکام بالایی هم دارن. این طلق ها در برابر اشعه یو وی مقاوم هست. و در مقابل نور خورشید دچار زردی و شکنندگی نمی‌شه.

این طلق‌ها از ورود اشعه یو وی که طول موج اونا کمتر از 300 نانومتر باشه، جلوگیری می‌کنه. ( محدوده یو وی از 100 تا 400 تانومتر است که طول موج بالای 300 نانومتر خطرناک نیست) این طلق‌ها در برابر سایش نیز مقاومت بهتری دارن و تا خش‌پذیری پایینتری داشته باشن. باید اشاره کرد که این طلق‌ها در برابر آتش‌سوزی مقاوم نیستن و دچار حریق می‌شن. همچنین طلق‌های اکریلیک در برابر مواد شیمیایی نیز ضعیف هستن. از جمله کاربردهای طلق شیشه ارزان از نوع اکریلیک می‌توان به ساخت پنجره‌های نورگیر، پارتشین، ساخت آکواریوم، ساخت پنجره‌های زیردریایی و هواپیما و … اشاره کرد. طلق اکریلیک در انواع طلق شفاف ، طلق مات و طلق رنگی در بازار عرضه می‌شه.

طلق شیشه ای ارزان پلی استایرن

سومین نوع طلق شیشه ای ارزان که قصد معرفی اونو داریم طلق پلی استایرن هست. طلق پلی استایرن که به اونا طلق کریستال نیز گفته می‌شه. نسبت به طلق اکریلیک و به‌خصوص پلی کربنات مقاومت پایین‌تری داره. میزان شفافیت طلق پلی استایرن تقریبا 88 تا 90 درصد هست که میزان قابل قبولی اس. طلق‌های پلی استایرن در برابر اشعه یو وی نیز مقاوم نیست. در صورتی که این طلق‌ها در محیط خارجی استفاده بشه، دچار هوازدگی می‌شه.

بیشتر بخونین : طلق هوشمند

به طور کلی طلق پلی استایرن بیشتر در داخل ساختمون به کار گرفته می‌شه. برای مثال این طلق‌ها یکی از بهترین گزینه‌ها برای ساخت سقف‌های کاذب هست. ( مثل ساخت آسمان مجازی که در سال های گذشته رایج شده). یا برای ساخت طبقه‌بندی لوازم خانگی مثل یخچال و گاز نیز گزینه مناسبی هستن. بیشتر موارد استفاده این طلق‌ شیشه ای ارزان مربوط به کاربردهای ظریف‌تر هست.

بهترین طلق شیشه ای ارزان

همانطور که ملاحظه کردید هر کدوم از طلق‌ها دارای یکسری خصوصیات بارز منحصربه‌فرد هست. اگر محل مورد نظر شما تحت خطر ضربه دیدن و یا آتش‌سوزی باشه، بدون شک پلی کربنات بهترین انتخاب هست. در صورتی که محیط مدنظر شما طلق رو در معرض خط‌وخش قرار می‌ده. و یا تحت تابش مستقیم هست و شما متریالی درخشان می‌خواید اکریلیک گزینه مناسب‌تری هست. ( البته طلق‌ شیشه ای ارزان پلی کربنات ضد یو وی و ضد خش هم تولید می‌شن که قیمت بالاتری دارن) .

طلق شیشه ای ارزان اکریلیکی

قیمت انواع طلق شیشه ای ارزان

در این قسمت به مقایسه قیمت طلق شیشه ای ارزان می‌پردازیم. قیمت طلق شیشه ای پلی کربنات نسبت به دو نوع دیگر بالاتر است. دلیل این امر نیز استفاده از متریال گران‌قیمت و باکیفیت برای ساخت این طلق‌هاست. البته این به معنی بی‌کیفیت بودن سایر طلق‌ها نیست. برای مثال طلق‌های شیشه ای اکریلیک در بسیاری از قسمت‌ها گزینه مناسب‌تری است. طلق‌های اکریلیک قیمت پایین‌تری نسبت به طلق‌های پلی کربنات دارن. و بالاخره طلق‌های پلی استایرنی ارزان‌ترین نوع طلق موجود در بازار هستن. البته قیمت طلق تابع عوامل مختلفی مثل کیفیت طلق، ضخامت و آپشن‌های اضافی که در برخی طلق ها وجود دارن، ( مثل طلق های ضدخش و ضد یو وی) متفاوت هست.

طلق شیشه ای ارزان پلی کربنات

بیشتر بخونین : طلق شفاف

سفارش طلق شیشه ای فرکو

فرکو از جمله گروه‌های تولیدی ایرانی اس که اقدام به تولید انواع طلق شیشه ای ارزان و پلکسی با رعایت جدیدترین متدهای جهانی کرده اس. مجموعه فرکو اهمیت زیادی برای تولید کالا با بالاترین کیفیت ممکن و کسب رضایت مشتریان عزیز قائل هست. محصولات فرکو بدون هیچ واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه به مشتریان عزیز عرضه می‌شن. برای سفارش طلق‌های فرکو می‌تونین به صورت غیر حضوری و حضوری اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری با شماره تلفن‌هایی که در قسمت پایین صفحه موجود هست، تماس حاصل کنین. برای ثبت سفارش به صورت حضوری نیز به محل کارگاه فرکو مراجعه کنین. و ضمن مشاهده محصولات در صورت موردپسند بودن، نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. کلیه سفارش‌ها ظرف 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هست.

بیشتر بخونین : طلق دوجداره

پل ارتباطی با فرکو

شما می‌توانید برای تماس و ارتباط با شرکت فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

پیج اینستاگرام فرکو رواز طریق این لینک دنبال کنین و جدیدترین طرح‌ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری : تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو