Home
طلق دوجداره قیمت 4

طلق دوجداره قیمت

طلق دوجداره قیمت مناسب توسط صنایع تولیدی فرکو تولید و عرضه می‌شود. که در بهترین کیفیت، عایق خوبی برای ورود و خروج گرما و سرما می‌باشد. که با حفظ انرژی‌های داخلی و جلوگیری از خروج آن، در مصرف سوخت‌ها صرفه‌جویی می‌شود.

طلق دوجداره شامل انواع طلق رنگی، طلق شفاف کریستال، طلق ضد خش و … می‌باشد. که هر کدام از آن خصوصیات و ویژگی‌های متفاوتی را دارند. که با توجه به کارایی هر کدام، در محل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برای مثال طلق شفاف کریستال، بسیار شبیه به شیشه می‌باشد. که تفاوت‌هایی نیز با آن دارد. که استحکام بالایی در مقابل شکستن دارد. و طوفان‌های شدید، نور و گرمای آفتاب، به کیفیت و ظاهر آن خللی وارد نمی‌کند.

طلق دوجداره قیمت مناسب در انواع رنگ‌های تیره و روشن توسط مجموعه فرکو ارائه می‌گردد. و متراژهای بزرگ و کوچک این کار در ضخامت‌های مختلف برای کاربردهای مناسب خود قابل سفارش است. درواقع محدودیتی در مورد ابعاد و ضخامت طلق وجود ندارد. برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از طلق دوجداره کلیک کنید.

طلق دوجداره قیمت 1
انواع طلق دوجداره

برتری طلق pvc

طلق دوجداره قیمت مناسب‌تری نسبت به شیشه دارد. طلق دوجداره به دلیل مزایایی که دارد، جایگزین خوبی برای شیشه است. چرا که هم دارای شفافیت بالا همانند شیشه است و هم از آن بسیار کاربردی‌تر می‌باشد. همچنین مزایای قابل توجهی در مقایسه با شیشه داراست. همانطور که می‌دانید شیشه‌ها در فشار و ضربه آسیب می‌بینند و می‌شکنند. و خرده شیشه‌ها با به اطراف پرت شدن می‌توانند خطرآفرین باشند.

در حالی که انواع طلق پلی کربنات، به صورت مات یا روشن به راحتی نمی‌شکند. و هنگام خرد شدن هم به اطراف پرتاب نمی‌شوند. و مهم‌تر از آن تکه‌های برنده‌ای ندارد که آسیب‌رسان باشد. در عین حال وزن ناچیزی دارند و حمل و نقل آن به محل، دشواری چندانی ندارد و به‌راحتی نصب می‌گردد. همچنین برای ثابت کردن آن در محل نیاز به تخصص ویژه‌ای نیست. این مهم است که طلق رنگی شما با گذشت زمان کیفیت خود را از دست ندهد و تابش نور خورشید آن را کدر و بی‌رنگ نکند.

طلق دوجداره قیمت مناسب در مجموعه فرکو با کیفیتی بالا ساخته و پرداخته می‌شود. که عمر طولانی طلق شفاف کریستال و انواع طلق رنگی، باعث شده است که استفاده از آن بسیار مقرون بصرفه باشد .

طلق دوجداره قیمت 2
طلق شفاف رنگی

معرفی طلق دوجداره و ویژگی‌های آن

طلق دوجداره قیمت پایین‌تری نسبت به شیشه‌های دوجداره دارد. طلق دوجداره از دو لایه طلق تشکیل یافته است. که بین این دو طلق فضای خالی وجود دارد. و فضای خالی این بین باعث تقویت خصوصیت عایقی آن می‌شود. این دو لایه ممکن است از طلق شفاف کریستال، طلق شیشه ای شفاف، طلق شیشه ای رنگی و … باشد.

طلق دوجداره قیمت آن می‌تواند بستگی به ابعاد و ضخامت داشته باشد. که هر اندازه متراژ بالاتری داشته باشد، طبیعی است که بهای بیشتری نیز خواهد داشت. ناگفته نماند که کار با ابعاد بزرگتر، باید ضخامت استانداردی هم داشته باشد. که تحمل وزن و فشارهای جوی در آن بالا رود. و طوفان و تگرگ یا باران نتواند به آن آسیب رساند.

طلق دوجداره از ورود سرما و گرما به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند. و نمی‌گذارد که انرژی‌های داخلی منازل و در کل فضای داخلی هدر رود. و این امر مصرف گاز و برق را بهینه‌سازی می‌کند و وسایل گرمایشی یا سرمایشی زمان کمتری روشن می‌مانند. که این امر در مصرف انرژی‌های تجدیدناپذیر صرفه‌جویی می‌کند. همچنین هزینه کمتری برای تهیه آن نیز صرف می‌شود.

نمونه‌های زیبای این کار و محصولات فرکو را در آدرس اینستاگرامی فرکو می‌توانید مشاهده فرمایید.

طلق دوجداره قیمت 3
طلق‌های کیفیت بالای مجموعه فرکو

کاربرد طلق دوجداره

به دلیل اینکه طلق دوجداره قیمت مناسب‌تری از شیشه دارد، شاهد کاربرد وسیع آن در ساختمان‌های اداری و مسکونی هستیم. طلق شیشه ای شفاف که به آن طلق پلکسی گلاس نیز می‌گویند، در سقف‌های کاذب بکار گرفته می‌شود. که آسمان‌های مجازی زیبایی در سقف منازل، هتل ها ، ادارات و … را تشکیل می‌دهند.

این طلق‌ها زیبایی و جذابیت را در محل به ارمغان می‌آورند. علاوه بر آن طلق پلی کربنات که ساختار پلاستیکی سختی دارند. برای سایه‌بان خودرو، سقف پوش استخرها و محل‌های ورزشی بکار می‌روند. و همچنین می‌توان از انواع طلق رنگی، برای پنجره‌ها و درب‌های ورودی بهره برد. که نوع دوجداره آن کارایی‌های آن را دوبرابر می‌کند.

از انواع طلق پلی کربنات، برای ساخت قفسه‌های دکوری منازل، جعبه‌های رنگی فانتزی و … می‌توان استفاده کرد. طلق شیشه ای بالکن، یکی از کاربردهای طلق دوجداره قیمت مناسب است. که مانند سدی در برابر گرد و غبار، صداهای مزاحم خودروها و خیابان است. که می‌توان آن را به صورت مات یا شفاف تعبیه کرد.

طلق پلی کربنات مات مانع دیده شدن تصاویر پشت آن می‌شود. که در عین تامین نور کافی محیط، باعث حفظ حریم شخصی محیط می‌گردد. چون در بسیاری از موارد ترجیح افراد بر این است که فضا دید نداشته باشد. در این صورت بهترین انتخاب ممکن، طلق مات خواهد بود. که این طلق اجازه عبور نور را می‌دهد اما در عین حال قابلیت دید هم ندارد.

طلق دوجداره قیمت 4
سایه‌بان استخر
طلق دوجداره قیمت 5
سایه‌بان ورودی منازل
طلق دوجداره قیمت 6
انواع کاربرد طلق‌ها
طلق دوجداره قیمت 7
طلق رنگی در نمای ساختمان

گستره ی تنوع طلق ها

مجموعه ی تولیدی فرکو طلق دوجداره قیمت مناسب را در عین تنوع در سبک و رنگ‌های مختلف، ساخته و پرداخته می‌کند. که این امکان برای کاربران فراهم می‌شود که از مزایای سبک‌های متنوع آن بهره‌مند شوند . زیرا که هر کدام از انواع طلق پلی کربنات دارای نقاط قوت و ضعف‌های متفاوتی در استفاده هستند.

برای مثال طلق پلی کربنات مات از دیده شدن فضای پشت آن ممانعت می‌کند. در حالی که طلق شفاف کریستال این مزیت را ندارد. یا طلق دوجداره و تک جداره دارای استحکام و ایمنی متفاوتی هستند. پس شناخت انواع آن ما را در انتخاب درست‌تر آن راهنمایی می‌کند.

در زیر به انواع طلق دوجداره قیمت مناسب با کیفیت بالا را اشاره‌ای کوتاه می‌کنیم.
۱ . طلق شیشه ای شفاف
۲ . طلق شیشه ای رنگی ( سفید ، صورتی ، آبی ، زرد ، قرمز و …)
۳ . طلق پلی کربنات مات
۴ . طلق تک جداره
۵ . طلق دوجداره
۶ . طلق شیشه ای پنجره
۷ . طلق دوجداره بالکن
۸ . طلق مقاوم در برابر خش و ضربه
۹ . طلق ضد گلوله
۱۰ . طلق هوشمند
۱۱ . و …

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق ضد خش کلیک کنید .

طلق دوجداره قیمت 8
طلق دودی
طلق دوجداره قیمت 9
طلق شیشه ای رنگی
طلق دوجداره قیمت 10
طلق‌های دوجداره
طلق دوجداره قیمت 11
طلق شیشه‌ای سایه‌بان
طلق دوجداره قیمت 12
طلق شیشه ای رنگی

سفارش طلق برای کاربرد های متنوع

طلق دوجداره قیمت مناسبی در صنایع تولیدی فرکو دارد. در عین حال انواع طلق پلی کربنات دارای رنگ‌های زیبا و با کیفیت هستند. که باعث محبوبیت آن در بین مشتریان عزیز شده است.

ابعاد طلق دوجداره (پلی کربنات) قیمت آن را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد. زیرا طبیعی است که هر چه مواد اولیه بیشتری در ساخت آن بکار رود، بهای آن نیز تغییر می‌کند. برای ارتباط با مجموعه فرکو می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲– ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳ تماس حاصل فرمایید .

اگر ایده یا طرح خاصی لازم است که برای ما ارسال کنید. از پیام رسان واتساپ، با همکاران ما در ارتباط باشید. اگر نیاز به مشاوره و راهنمایی هم دارید، همکاران ما سعی می‎‌کنند بهترین پیشنهادات را برای شما عزیزان داشته باشند. تا بتوانید فضای زیبایی را برای خود ایجاد کنید.

شماره تماس فرکو
شماره تماس فرکو
طلق دوجداره چه ویژگی هایی دارد ؟

طلق دوجداره ، دارای دو لایه طلقی می‌باشد . که از نفوذ گرما، سرما، گرد و خاک و …به داخل ساختمان جلوگیری می‌کند . و …

4 پاسخ

    1. سلام برای اطلاع دقیق از قیمت طلق دوجداره با شماره 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو