Home

ساخت شیشه رنگی

شیشه رنگی
شیشه رنگی لاکوبل

ساخت شیشه رنگی ، در گذشته فقط به منظور استفاده در وسایل تزئینی بود . زیرا شیشه ها به گستردگی ای که الان هست تولید نمی شدن. اما امروزه از شیشه رنگی ها برای دکوراسیون داخلی و خارجی منازل استفاده می‌شه .

در اصل هزاران سال پیش ازشیشه فقط در ساختمان‌های اشرافی بکار گرفته می‌شد. اما اکنون در نمای داخلی و خارجی ساختمون به صورت همگانی بکار برده میشه. که زیبایی شیشه های رنگی در ساختمون‌ها مسئله‌ای انکار ناپذیر شده . از کاربردهای اون می توان به شیشه های رنگی در ساختمون‌های تاریخی و مذهبی اشاره کرد .

شیشه رنگی لاکوبل

انواع ساخت شیشه رنگی در صنایع فرکو.تمامی محصولات مجموعه فرکو گارانتی مادام العمر داره.برای راهنمایی بیشتر ومشاوره با شماره 02188068352 تماس بگیرین.

با کمک این شیشه رنگی های تزئینی خونتو خاص کن

برای دیدن نمونه کارهای دیوار پوش شیشه ای و اطلاعات دقیق از محصول و قیمت اون کلیک کنین

شیشه رنگی برای پنجره

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار اینجا کلیک کنین.

علاوه بر اون می‌توان در ، در و پنجره بکار برده بشن . یا به عنوان شیشه بالکن از اون استفاده کرد . همچنین وسایل تزئینی بسیار زیبا با شیشه رنگی تولید می‌شه . که باعث زیبایی منزل شدن .

صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو در ساخت شیشه رنگی متبحر است . و شیشه رنگی هایی با بهترین درجه کیفیت ، و قیمتی مناسب تولید میکنه . دلیل مناسب بودن قیمت آن بی واسطه بودن پروسه ی تولید و فروش هست . این محصولات مستقیم از تولید به دست مصرف کننده می‌رسه. و همه‌ی واسطه‌ها در این میان حذف شدن .

مشاهده‌ی انواع بیشتری از شیشه رنگی در سایت farko.ir امکان‌پذیر هست .

ساخت شیشه رنگی 1
شیشه ی ابی رنگ
شیشه رنگی لاکوبل

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی ما وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کنین.

مراحل ساخت شیشه ساده و رنگی

هزاران سال پیش در منطقه ای که کوه های آتشفشانی داشت . مردمی که نزدیک به این کوه ها زندگی می‌کردن . متوجه شدن که مواد شفافی در بین گدازه‌های آتشفشانی وجود داره . این اولین جرقه ای بود که در ذهن بشر برای ساخت شیشه زده شد . انسان ها متوجه شدن که سنگ‌های مخصوصی در اثر ذوب شدن به شیشه تبدیل می‌شن .

در طی سال‌ها بشر انواع مواد مختلفی به شیشه اضافه کرده اس . که باعث تولید شیشه های شفاف تر و مستحکم ترشده اس . شیشه رنگی ها در دو سبک وجود دارن . شیشه هایی هستن که به شیشه لاکوبل رنگی شهرت دارن . که در واقع یک سمت شیشه ساده با رنگ پوشش داده می‌شه . سپس با یک لایه پی وی سی باید روی آن لمینت بشه. تا از رنگ اون محافظت بشه. و از طرفی شیشه مقاوم تر و ایمن تر بشه.

شیشه رنگی سنتی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای اینجا کلیک کنین.

نوع دیگر از شیشه رنگی ها وجود دارن، که در مراحل ساخت به سیلیس موادی افزوده می‌شه . که باعث رنگی شدن شیشه ها می‌شه . این مواد شامل آهن ، طلا ، منگنز ، کبالت و … هستن . به عنوان مثال با افزودن آهن به مواد اولیه اون ، رنگ سبز تولد میشه. یا کادمیوم سولفید می‌تونه رنگ زرد شیشه رو ایجاد کنه.

همچنین اضافه کردن اکسید نیل به شیشه اونو بنفش می‌کنه . طی تمام مراحل ساخت شیشه رنگی در مجموعه فرکو با ظرافت انجام می‌گیره.و تولید اون بر طبق استاندارد های جهانی اس. برای سفارش به صورت تلفنی با این شماره تماس حاصل فرمایین. ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

شیشه رنگی مدرن لاکوبل
شیشه رنگی زیبا برای در

شیشه‌های نقاشی شده

یکی از انواع شیشه رنگی ها شیشه‌هایی هستن که روی اون نقاشی شده . برای ایجاد تغییر و تحول در پنجره های قدیمی کشیدن نقاشی روی اون هست . که این شیشه ها بسیار زیبا و جذاب جلوه می‌کنن. اما باید این طرح ها با دکوراسیون ساختمان هماهنگی داشته باشه. در ادامه طرح هایی برای پیشنهاد ارائه میدیم.

ساخت شیشه رنگی و شیشه های نقاشی شده که در مجموعه فرکو تولید می‌شه . فضایی آمیخته با هنر برای شما به ارمغان میاره. آدرس اینستاگرامی برای مشاهده انواع بیشتر ازین شیشه ها : http://Instagram.com/farkoo.ir

ساخت شیشه رنگی 3
شیشه های نقاشی شده

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه بین کابینتی اینجا کلیک کنین

چرا شیشه رنگی ؟

اولین جوابی که برای این سؤال در ذهن متبادر می‌شه زیبایی این شیشه هاست . تاثیر رنگ ها در زندگی افراد امری بدیهی اس. رنگ ها در روحیه افراد اثرات مثبت و منفی دارن . رنگ های مات یا شاد فضای محیط رو تحت تأثیر قرار میدن.

اما علاوه بر همه‌ی این مسائل باید گفته بشه ، که شیشه رنگی به عنوان یک صافی در مقابل اشعه های مضر خورشید عمل می‌کنه. و از ورود این اشعه‌های آسیب زننده جلوگیری می‌کنه . مخصوصا در مناطق کویری اهمیت این مسئله خیلی بیشتر احساس میشه . چراکه اشعه خورشید به صورت عمودی تر به زمین می تابه. و اثرات مضر بیشتری در پی داره .

شیشه رنگی مدرن لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

و همینطور چون این مناطق پوشش گیاهی ندارن . طبیعت اون تنوع رنگی زیادی نداره . پس استفاده از شیشه رنگی در این مناطق رنگ و جلوه خاصی به منازل میده . ساخت شیشه رنگی در طراحی های داخلی هم بسیار زیباست .به عنوان مثال وسایل تزئینی خانه که با شیشه رنگی ساخته شدن. و ظروفی با این شیشه ها در دکوراسیون های داخلی بسیار شیک و زیباست.

یا شیشه رومیزی های رنگی که با سایر چیدمان خونه‌ست شدن، فضایی منحصر به فرد به شما هدیه می‌کنه.

شیشه رنگی
شیشه رنگی
شیشه رومیزی رنگی

تحول در ساختار آن

مکان‌های تاریخی با شیشه های رنگی که از گذشته به جای ماندن . اکثرا فضای تاریک تری دارن. دلیل این امر هم استفاده از شیشه رنگی های غیر استاندارد بود . شیشه رنگی ها در گذشته ساختاری نفوذ ناپذیر تر داشتن . و مانع نفوذ نور به داخل ساختمان می شدن. اکنون این امر یک عیب و کاستی برای شیشه محسوب می‌شه .

امروزه شیشه رنگی هایی با کیفیت مطلوب ساخته می‌شن، که علاوه بر جلوگیری از اشعه های مضر ، به نورپردازی محیط آسیب نمی‌رسونن . ساخت شیشه رنگی در صنایع تولیدی فرکو با رعایت همه ی این اصول مهم انجام می‌شه. و شیشه رنگی هایی که به دست مشتری می‌رسه ، با حساسیت‌های رنگی چشم هماهنگ‌تره. برای مشاهده نمونه های رنگی ازین شیشه‌ها به وبسایت farkoo.ir مراجعه نمایین.

ساخت شیشه رنگی 6
نورپردازی زیبای شیشه رنگی

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه رنگی اینجا کلیک کنین.

شیشه مات رنگی

شیشه رنگی مات ، شیشه هایی فوق‌العاده زیبا هستن. و کاربرد آن در پنجره ، در و ساخت وسایل تزئینی اس. این شیشه ها اگر به صورت سکوریت و لمینت تولید بشن ، مقاومت و استحکام اون چندین برابر میشه. و کیفیت جنس اون تا ۴ برابر افزایش پیدا می‌کنه.

شیشه سکوریت شیشه های نشکن هستن. و تا زمانی که ضربه خیلی شدید نباشه نمی‌شکنن. این شیشه ها اکثرا در شیشه های عقب اتومبیل بسیار کاربرد دارن . که هنگام تصادف و شکستن قطعات غیر برنده دارن . اگر شیشه رنگی هم سکوریت بشه استحکام اون بیشتر می‌شه. این شیشه ها در پنجره ، در و یا ظروف تزئینی عمر بیشتری دارن.

حالت مخملی شیشه مات رنگی به دلیل پستی و بلندی‌های کوچک اون هست. که در زیبایی منحصر به فرد اون بی تأثیر نیست . این شیشه ها در بین مردم بسیار پرطرفدار هستن . ساخت شیشه رنگی مات در کارگاه فرکو به وسیله ی کادری مجرب انجام میشه . که همه‌ی کالاهای تولید شده‌ی اون با ضمانت تحویل داده میشه . و در صورت عدم رضایت عودت داده میشه. شماره تلفن جهت مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

ساخت شیشه رنگی 7
شیشه مات رنگی
شیشه بین کابینتی چاپی
شیشه های مات

کاربرد شیشه فلوت رنگی

وقتی مواد مذاب شیشه روی قلع مذاب چرخانده می‌شه . شیشه های صاف و بدون موج به حالت فلوت تولید می‌شن. که شیشه هایی شفاف و درخشان هستن. که هیچ ناهمواری و موجی در اونا به چشم نمی‌خوره . اگه در ساخت اون ، موادی که بکار میره ناخالصی کمتری داشته باشه ، کیفیت اون بهبود پیدا می‌کنه و کاری بی عیب و زیباتر آماده میشه .

ساخت شیشه رنگی در صنایع تولیدی شیشه و آینه فرکو به صورت تخصصی صورت می‌گیره . که در تولید این شیشه ها از بهترین مواد موجود در بازار استفاده می‌کنه.

دیوار پوش شیشه ای رنگی
شیشه فلوت رومیزی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کنین.

چه چیزی در قیمت شیشه رنگی مؤثر هست؟

کار سفارش شده ی شما در هر اندازه ای که باشه قیمت متفاوتی داره . چراکه مقدار شیشه ی مصرف شده در تولید ، بهای اونو تعیین می‌کنه . اگر ابعاد شیشه شما کوچک باشه ، بالطبع ضخامت کمتری داره . و هر چه سایز شیشه مصرفی بزرگ‌تر باشه نیاز به ضخامت بیشتری داره. شیشه های رنگی ضخیم قیمت بالاتری هم دارن .

جنس شیشه و مواد بکار رفته در ساخت اون هم عامل مؤثر دیگر در قیمت اونه . و همینطور ساخت شیشه رنگی هایی که زمان بیشتری برای تولید نیاز دارن ، مسلماً قیمت بیشتری دارن. از بین شیشه های رنگی رنگ قرمز اون قیمتی تر هست . و بعد از قرمز ، شیشه دودی رنگ برتری به حساب میاد . برای مشاهده انواع شیشه رنگی به این سایت مراجعه نمایین .

ساخت شیشه رنگی 12
شیشه در و پنجره رنگی
کارخانه شیشه رنگی
شیشه های مدرن رنگی برای ساخت میز
ساخت شیشه رنگی 15
رنگ های جذاب از شیشه
ساخت شیشه رنگی 16
رنگ های روشن شیشه
ساخت شیشه رنگی 17
تنوع رنگی شیشه
ساخت شیشه رنگی 18
طرحی زیبا روی شیشه
ساخت شیشه رنگی 19
دکوراسیون آرایی با شیشه
ساخت شیشه رنگی 20
ترکیب رنگ قرمز در شیشه
ساخت شیشه رنگی 21
نقاشی رنگی روی شیشه
ساخت شیشه رنگی 22
ظروف تزئینی رنگی
ساخت شیشه رنگی 23
چراغ های رنگی
ساخت شیشه رنگی 24
رنگ های شیشه در بناهای تاریخی
ساخت شیشه رنگی 25
شیشه های تیره ومات

دیگر محصولات تولیدی شیشه آینه فرکو:

برای اطلاعات بیشتر و سفارش محصول مورد نظر روی اون کلیک کنین.

آینه قدی
آینه قدی چراغ دار
میز تلویزیون آینه ای
آینه قدی دیواری
آینه لامپی
آینه رنگی
آینه هالیوودی
آینه گرد
آینه سرویس بهداشتی
قیمت آینه چراغ دار
آینه کودک
عکس آینه قدی

تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو