Home

دیوار شیشه سکوریت

دیوار شیشه ای سکوریت یه دیوار مدرن و البته مقاوم هست که این روزها خیلی ازش استفاده می‌شه! خصوصا برای پارتیشن. شیشه سکوریت هم خیلی مقاومه و هم ظاهر جذابی داره! پس عجیب نیست که باهاش دیوارهای جذاب بسازن. تا قبل از تولید شیشه سکوریت ، از شیشه‌هایی استفاده می‌شد که به ضربه آرامی بند بودن! پس شیشه برای دیوار گزینه جالبی نبود با اینکه همه عاشق ویو بودن! مهم‌ترین خصوصیت دیوار شیشه‌ای هم این هست که باعث می‌شه ویو و دید رو از دست ندیم و همیشه نور داشته باشیم. البته که خیلی مهمه.

در حالی که با دیوارهای گچی ویو و نور کلا حذف می‌شه. از طرفی دیوار شیشه‌ای مثل دیوار معمولی اجرای سختی نداره. نصبش هم خیلی راحت‌تره. همه این جذابیت‌ها باعث می‌شه که این مدل دیوار روز به روز محبوب‌تر بشه.

البته دیوار شیشه‌ای فقط مدل سکوریت نیست و حتی شیشه‌های ایمن‌تر هم هست که باهاشون دیوار شیشه‌ای می‌سازن. اما در هر صورت مشخصه که شیشه‌ای که برای ساخت دیوار ازش استفاده می‌کنن باید کاملا باکیفیت باشه. سؤال اینجاست که دیوار شیشه سکوریت برای چه بخش‌هایی مناسب هست و برای چه بخش‌های خوب نیست؟ در ادامه همراه ما باشین.

دیوار شیشه سکوریت
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

انواع دیوار شیشه‌‌ای

دیوار و پارتیشن شیشه‌ای مدل‌های زیادی داره. اولین نکته اینجاست که از نظر جنس و در نتیجه مقاومت دیوارهای شیشه‌ای در 3 مدل ساده معمولی ، سکوریت و لمینت تولید می‌شن که هر کدوم از نظر قیمتی هم تفاوت زیادی دارن و تو این مقاله ما مدل شیشه سکوریت رو معرفی می‌کنیم. به جز این ، دیوار شیشه‌ای سکوریت می‌تونه شفاف باشه یا مات و رنگی. طبیعتا دیوار شیشه‌ای تو ضخامت‌های مختلفی موجوده که نسبت به نوع فضا هر کدوم می‌تونن مناسب باشن. اما در حالت کلی مهم‌ترین نکته همون جنس و مقاومت میز شیشه ای هست که بیشترین تاثیر رو تو قیمت داره. دقت داشته باشین که مقاومت همه شیشه‌های سکوریت یکی نیست!

  • دیوار شیشه‌‌ای کشویی
  • اتاقک‌های شیشه‌‌ای
  • دیوار شیشه‌‌ای که تنها برای تزیین استفاده میشه.
  • دیوار شیشه‌‌ای کاذب که این مورد هم بیشتر برای تزیین استفاده میشه.
  • دیوار شیشه‌‌ای به‌ صورت دیوار که برای اداره‌جات کار گذاشته میشه.
  • شیشه دارای فریم‌لس
  • دیوار شیشه‌‌ای دارای فریم‌لس دو جداره
دیوار شیشه سکوریت
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

شیشه نیمه سکوریت

همونطور که گفتیم شیشه‌های سکوریت از نظر مقاومت یکی هستن! مدل‌های شیشه نیمه سکوریت نسبت به شیشه سکوریت کم‌تر مقاوم هستن! خب به چه درد می‌خورن! قیمت این مدل‌ها هم نسبت به شیشه سکوریت پایین‌تره. از طرفی همچنان نسبت به شیشه معمولی 2 تا 3 برابر قوی‌تر هستن! پس برای جاهایی که نیاز به شیشه‌های ایمن کمتر بود ، شیشه نیمه سکوریت انتخاب مناسبیه.

شیشه‌‌های رنگی برای دیوار شیشه‌‌ای

این نوع از شیشه‌‌ها بیشتر برای خونه‌‌های مدرن و لاکچری استفاده میشه که میشه اونو با المان‌های داخلی ست‌ش کرد. استفاده از شیشه رنگی برای دیوار شیشه‌‌ای موجب میشه که روح تازه‌ای به خونه یا محل کارت بخشیده بشه و با تابش نور به اون ، این زیبایی چند برابر میشه. می‌‌تونی برای این کار از رنگ‌های مختلف مثل: قرمز ، زرد ، صورتی ، سبز و … هم استفاده کنی. بیشتر رنگ‌های معمول که استفاده میشه ، برنز ، دودی و آبیه.

دیوار شیشه سکوریت
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

دیوار شیشه‌‌ای طرح‌‌دار

به جز محیط‌های مسکونی یکی از مهم‌ترین موارد استفاده دیوار شیشه‌ای تو شرکت‌ها و جاهای تجاری هست. اگه دقت کرده باشین تو خیلی از شرکت‌ها از پارتیشن‌های شیشه‌ای استفاده می‌شه که مثلا لوگوی شرکت روش حکاکی شده یا هر طرح مرتبط. این کار باعث می‌شه که پارتیشن خیلی جذاب‌تر بشه و از نظر برندینگ هم عالیه. بیشتر هم طرح به صورت مات هست. البته تو پارتیشن‌های مسکونی هم از طرح‌های جذاب مات استفاده می‌شه.

محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

دیوار شیشه‌‌ای ضد گلوله

دیوار شیشه ای سکوریت ضد گلوله نیست! در واقع این مدل هر چقدر هم مقاوم باشه ، نمی‌تونه در حدی باشه که ضد گلوله بشه و امکان شکستنش با ضربه هست. اما شیشه‌های لمینت که مدل دیگه‌ای از شیشه هستن ، می‌تونن ضد گلوله هم باشن نسبت به مدل! البته که قیمت بالاتری هم دارن و کاملا طبیعی هم هست.

دیوار شیشه سکوریت
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

هزینه نصب و اجرای دیوار شیشه سکوریت

اگه تصمیم داری از دیوار شیشه سکوریت استفاده کنی ، باید عوامل مختلفی که تو هزینه اون ارتباط مستقیمی داره رو بشناسی. عوامل مختلفی می‌‌تونه قیمت نهایی کار رو تحت تاثیر خودش قرار بده. این عوامل می‌‌تونه ضخامت ، ابعاد ، اندازه ، رنگ ، طرح و خیلی از عوامل دیگه باشه. بخوام برات مثال بزنم اینه که اگه از شیشه سکوریت تک جداره برای دیوار شیشه‌‌ای خودت استفاده کنی ، هزینه اون خیلی کمتر از دیوار شیشه‌‌ای دو جداره‌ست.

برای این‌ که تو خونه و یا محل کارت فضایی خیلی جالب و جذاب داشته باشی می‌‌تونی از شیشه‌‌های رنگی استفاده کنی. بسته به نوع رنگ انتخابیت ، شیشه می‌‌تونه قیمت مختلفی داشته باشه. برای مثال موقع‌ای که از رنگ رایجی مثل دودی یا طوسی استفاده کنی ، مطمئنا قیمت اون از شیشه‌‌هایی با رنگ‌های زرد ، قرمز و … پایین‌تره. موقع‌ای که شیشه رو خریداری کردی ، حالا وقت اینه که از کسی برای نصب شیشه کمک بگیری.

شخصی که دیوار شیشه‌‌ای رو نصب می‌کنه باید فردی باتجربه و ماهر باشه. بیشتر دستمزدی که این افراد می‌گیرن ارتباط مستقیمی با اندازه و ابعاد شیشه انتخابیت داره. هر چه اندازه و ابعاد شیشه بیشتر باشه و اون جایی که قراره دیوار شیشه‌‌ای رو قرار بدی بزرگ‌تر باشه ، باید هزینه بیشتری برای نصب اون بپردازی.

محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

ویژگی‌‌های دیوار شیشه سکوریت

یکی از چیزهایی که در مورد دیوار شیشه سکوریت به اون پرداختم و اشاره خیلی زیادی هم داشتم این بود که دیوارهای شیشه‌‌ای می‌‌تنه نور رو از خودش عبور بده. انعکاس نور تو دیوارهای شیشه‌‌ای خیلی بالاست. و چه تو طول روز و چه تو شب می‌‌تونه از این میزان نوری که تو منزل و یا محل کارت تو گردشه به خوبی استفاده کنی. با داشتن دیوار شیشه‌‌ای می‌‌تونی دید کافی به بخش‌های مختلف خونه داشته باشی. اگه فرزند کوچکی داری که در حال بازی‌ کردنه ، می‌‌تونی در حال انجام کار خودت ، کودک‌تو هم زیر نظر داشته باشی.

موقعی که یه خونه کوچک داری ، استفاده از دیوار شیشه‌‌ای برای جداسازی بعضی قسمت‌های خونه مثل پذیرایی از اتاق خواب و یا هر قسمت دیگه‌ای ، از دیوار شیشه‌‌ای استفاده کن. بعضی از دیوارهای شیشه‌‌ای دارای ویژگی‌هایین که می‌‌تونه اونو از انواع دیگه متمایز کنه. عایق صدا بودن بعضی از دیوار‌های شیشه‌‌ای به خاطر دو جداره‌ بودن اونه. برای مثال از مزیت و آپشن‌های دیگه دیوار شیشه‌‌ای برای محیط‌های خاص میشه از دیوار شیشه‌‌ای ضد گلوله استفاده کرد.

موقع‌ای که تصمیم می‌گیری که برای خونه و یا محیط کارت از دیوار شیشه‌‌ای استفاده کنی ، باید به تمامی موضوعاتی که ممکنه برات ایجاد بشه ، فکر کنی. مشخصا بیشتر دیوارهای شیشه‌ای ، شفافن. موقع‌ای که مهمون داری و دوست نداری که اون فرد داخل اتاق خوابت رو ببینه و یا اگه اتاقت بهم‌ ریخته‌ست ، این نوع دیوار اصلا گزینه مناسبی نیست. ولی می‌تونی از دیوار شیشه‌ای مات استفاده کنی که گزینه خوب و مناسبیه.

دیوار شیشه سکوریت
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

مزایا استفاده از دیوار شیشه سکوریت

تو بخش‌های قبلی تو میان مطالب ، به بخش‌هایی از مزایای دیوار شیشه‌‌ای اشاره کردم. حال تو این بخش قصد دارم که کامل‌تر به اون بپردازم. که این مزایا می‌تونه موارد زیر باشه:

  • ایجاد محیط شاد
  • کم‌ شدن هزینه
  • نصب آسون و راحت
  • ایجاد سبکی مدرن
محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

ایجاد محیط شاد

موقعی که دیوار داخلی خونه و محیط کارت شیشه‌‌ای باشه و نور از اون عبور کنه ، می‌‌تونه حس خوبی رو به افراد انتقال بده. تو محیط کاری این حس شاد و پویا به این شکل ایجاد میشه که افراد کارمند ، کار افراد دیگه رو مشاهده کرده و از یکدیگه انرژی مثبت می‌گیرن.

کم‌ شدن هزینه

سفارش و خرید یه دیوار شیشه‌‌ای می‌‌تونه هزینه کمتری رو برات به وجود بیاره تا این‌ که بخوای برای ساخت دیوار ، از سیمان ، گچ ، پودر سنگ و … استفاده کنی.

نصب آسون و راحت

می‌‌تونی از دیوار شیشه‌‌ای متحرک استفاده کنی و اونو به‌ آسونی از جایی به جای دیگه ببری. اکثرا نصب‌ کردن دیوار شیشه‌‌ای برای کسی که هیچ مهارت و تجربه‌ای تو این حیطه نداره سخته ، ولی فردی که تو نصب دیوار شیشه‌‌ای مهارت داره ، می‌دونه که کار خیلی سختی نیست.

ایجاد سبکی مدرن

تو بعضی از اداره‌‌های قدیمی دیده میشه که فضا خیلی بسته و خفه‌ست که حتی نمی‌شه تو اون محیط به‌ راحتی نفس کشید. وجود یه فضای شفاف و باز می‌‌تونه به تمامی افرادی که تو اون محیط قرار دارن و در حال کار کردنن ، حس خوبی رو القا کنه. مدرن‌ بودن یه محیط کاری ، می‌‌تونه تو بالا رفتن انگیزه اشخاص تاثیر خیلی زیادی داشته باشه.

سخن آخر

دیوار شیشه سکوریت تو خیلی از جاها می‌‌تونه حس سرزندگی و خوبی رو ایجاد کنه. استفاده از شیشه تو سبک جدید فکر خلاقانه‌ایه که هر کسی می‌‌تونه از اون استفاده کنه. معمولا متریال شیشه تو دکوراسیون داخلی استفاده می‌شه. و این نوع استفاده تاثیر خیلی زیادی به محیط داره.

محکم‌ترین و زیباترین دیوارهای شیشه‌ای سکوریت صنایع فرکو

برای سفارش و خرید دیوار شیشه سکوریت به روش‌های زیر اقدام کن

  • از طریق شماره‌های: 09101767773 _ 02188068352 می‌تونی برای مشورت و پاسخ به‌ سوالاتت درباره دیوار شیشه‌ای و همچنین برای ثبت سفارش‌های خرید خودت و برای دونستن قیمت دیوار شیشه سکوریت به صورت غیر حضوری تماس بگیری.
  • و همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره محصولات شیشه‌ای دیگه تولیدات صنایع فرکو می‌تونی با پیج اینستاگرام فرکو نیز همه روزه در ارتباط باشی.
  • می‌تونی با مشاهده محصولات بیشتر درباره قیمت دیوار شیشه‌ای و محصولات بی‌نظیر و خارق‌العاده شیشه‌ای دیگه تولیدات فرکو به صورت حضوری نیز به آدرس زیر مراجعه کنی.
    آدرس کارخونه: تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو