Home
خرید طلق هوشمند

خرید طلق هوشمند

سفارش طلق هوشمند جهت رفع نیاز به دریافت نور با توجه به زمان و نوع استفاده متغیر هست. در ساعات روز نور خورشید به عنوان یک منبع نوری می‌تونه ما رو از انرژی‌های دیگه بی نیاز کنه. در عوض در زمان تاریکی نیازی به استفاده از پوشش شفاف برای پنجره حس نمی‌شه و بر عکس حتی یک گزینه مات مناسب تر هست. یا حتی به هنگام ظهر ممکنه لازم باشه که از نور ملایم تر استفاده بشه و یا شاید بخوایم از مناظر بیرون استفاده کنیم. به طور مختصر یک پنجره و پوشش که بتونه به طور داینامیک بین حالت شفاف و مات شیفت کنه گزینه مناسب‌تری اس. جالبه بدونین طلق های هوشمند این گزینه رو در اختیار قرار می‌دن! در این مطلب به محصول طلق هوشمند فرکو می‌پردازیم.

درب آلومینیومی سرویس بهداشتی

چگونگی کارکرد طلق های هوشمند

سفارش طلق هوشمند مستلزم دریافت اطلاعات کاملی در مورد اونه. تغییر حالت طلق های هوشمند بین حالت شفاف و مات به وسیله الکتریسته انجام میشه. این طلق ها به برق متصل می‌شن و در صورتی که جریان برق وصل باشد طلق حالت شفاف پیدا می‌کنه. با قطع برق طلق مات آماده‌ی استفاده‌اس. به این طلق ها ، طلق های مات شونده نیز گفته میشه. احتمالا این پرسش برای شما به وجود اومده که علت این تغییر در چیست؟ برای پاسخ به این سؤال ابتدا به ساختار این طلق ها می‌پردازیم. برای ساخت این طلق ها از دو لایه طلق ( یک لایه شفاف و یک لایه مات) بهره می‌برن. بین این دو لایه طلق رو به وسیله کریستال مایع پر می‌کنن. این کریستال مایع خود بین لایه های رسانا ساندویچ شده اس. در واقع علت رفتار طلق های هوشمند در برابر جریان برق خصوصیات مولکولی کریستال مایع هست.

خرید طلق هوشمند

درب دستشویی

کریستال مایع حالتی از ماده‌اس که گاهی خصوصیت یک جامد و گاهی ویژگی یک مایع رو نشون میده. ویژگی‌های جالب کریستال مایع سبب شده اس که این مواد در صنایع مختلف به کار گرفته بشن. مولکول‌های کریستال مایع با عبور جریان برق سمت‌گیری منظمی دارن و بدین ترتیب نور رو عبور می‌دن. با قطع برق سمت‌گیری مولکول‌های کریستال مایع کاتوره ای میشه و به طور آماری هر مولکول جهت گیری خاص خودش رو داره. بدین ترتیب کسر بزرگی از نور نمی‌تونه از لایه مولکولی کریستال مایع عبور کنن و طلق مات میشه.

چرا باید از طلق هوشمند استفاده کنیم

خرید طلق هوشمند چه فایده‌ای داره ؟ استفاده بهینه از نور خورشید یکی از اولین مزیت‌های استفاده از این طلق هاست. با توجه به اینکه شدت نور ورودی به شکل دلخواه تنظیم میشه شما می‌تونین در هر زمانی متناسب با شرایط اقدام به تغییر حالت طلق کنین. شما می‌تونین بنا به میل خود از مناظر بیرون استفاده کنین یا دید داخل بنا رو از بیرون محدود کنین. طلق های هوشمند از نظر صرفه جویی مصرف انرژی مهم هستن. این طلق ها جلوه بسیار زیبایی دارن ، حالت مات این طلق ها یخی شکل اس. این طلق ها عایق خوب حرارتی و صوتی هستن.

طلق شیشه ای بالکن … کلیک کنین.

کاربرد

سفارش طلق هوشمند در ساختمون‌های امروزی بسیار محبوب شده‌اس. یکی از مهمترین کاربردهای طلق هوشمند ساخت دیوار و نمای طلقی اس. این نماها جلوه مدرنی دارن و حداکثر صرفه جویی انرژی در اونا دیده میشه. طلق های هوشمند گام مهمی برای ساخت نماهای طلقی هستن. طلق های هوشمند یک گزینه ایده آل برای ساخت نمایشگر ویدیو پروژکتور هستن. طلق هوشمند برای ساخت انواع پارتشین گزینه خوبی اس به خصوص که به آسونی و یا یک دکمه حریم خصوصی رو افزایش میده. درب و پنجره نیز از دیگر قسمت هایی هستن که می‌تونیم از طلق هوشمند استفاده کنیم. در واقع موارد استفاده از این طلق ها طیف وسیعی رو دربرمی‌گیره که در این قسمت چند نمونه رو بررسی کردیم.

طلق شفاف کریستال … کلیک کنین.

خرید طلق هوشمند

طلق هوشمند و شیشه هوشمند

خرید طلق هوشمند جهت مدرنیته کردن ساختمون‌بسیار ترند شده‌اس. برای ساخت پوشش مات شونده هم از شیشه و هم از طلق استفاده میشه. حال این سؤال پیش میاد که طلق های هوشمند گزینه بهتری هستن یا شیشه های هوشمند؟ واقعیت اینجاست که طلق ها جایگزینی عالی برای شیشه هستن و می‌تونن یک گزینه ایده آل باشن. برخی از ویژگی های طلق ها به مراتب نسبت به شیشه بهتر هستن. طلق های هوشمند در مقایسه با شیشه های هوشمند مقاوم تر هستن. به این معنی که این طلق ها مقاومت خوبی در برابر ضربه و عوامل فیزیکی دارن و استحکام اونا نیز بسیار خوب هست. طلق های هوشمند از نظر ایمنی به نسبت شیشه های هوشمند گزینه کم خطرتری محسوب می‌شن. همچنین طلق های هوشمند از نظر عایق حرارتی و صوتی گزینه بهتری هستن. طلق ها حتی در دماهای خیلی بالا دچار حریق نمی‌شن و برخی طلق ها مثل طلق های پلی کربنات اساسا ضدحریق هستن.

آینه سرویس بهداشتی

طلق های ضدخش

در قسمت قبلی مزایای طلق ها نسبت به شیشه ها رو بررسی کردیم. اما باید به این نکته نیز اشاره کنیم که طلق ها معایبی هم دارن. یکی از مهم‌ترین عیوب طلق ها خش پذیری اس. خش پذیری طلق های معمولی نسبت به شیشه بیشتر هست و حتما باید نسبت به نگهداری صحیح از طلق دقت کرد. اما برای حل این مشکل نیز یک راهکار وجود داره. با اجرای یک لایه ضدخش بر روی طلق ها این عیب نیز تا حدود بسیار زیادی بر طرف میشه. البته همچنان باید نسبت به نگهداری از طلق دقت بشه.

پلکسی گلاس … کلیک کنین.

طلق هوشمند رنگی

خرید طلق هوشمند این امکان رو میده که بتوان از هر دو رنگ مات و شفاف در یک طلق بهره برد، طلق های هوشمند می‌تونن علاوه بر حالت شفاف و مات ، رنگی نیز بشن! در طلق های هوشمند رنگی در حالت کدر به جای مات بودن صفحه طلق حالت رنگی داره. البته حالت مات ساده این طلق ها با ظاهر یخی زیبایی فریبنده ای داره اما نوع رنگی نیز جلوه ای بسیار زیبا داره و حالتی مدرن رو تداعی می‌کنه.

سفارش طلق هوشمند

طلق هوشمند ایرانی

سفارش طلق هوشمند از محصولات داخلی با کیفیتی بالا صورت می‌گیره. شاید برای شما جالبه که طلق های هوشمند که با به کار بردن تکنولوژی روز جهانی ساخته میشه در کشورمان تولید میشه! مجموعه فرکو از جمله گروه های تولیدی ایرانی اس که در زمینه انواع طلق ها از جمله طلق هوشمند فعالیت داره. طلق های هوشمند فرکو از نظر سطح کیفی چیزی از نمونه‌های وارداتی کم ندارن و توانایی رقابت با محصولات خارجی رو دارن. این در حالی اس که قیمت طلق های هوشمند فرکو در مقایسه با نمونه‌های وارداتی به شکل قابل توجهی پایین‌تر هست.

عکس آینه قدی

این مورد به دلیل این است که طلق های وارداتی با چند واسطه به کشور وارد می‌شن و قیمت دلار نیز دلیل دیگری بر بالا رفتن قیمت این طلق هاست. البته باید تاکید کنیم که برخی از طلق های وارداتی واقعا باکیفیت هستن. محصولات فرکو بدون هیچ واسطه ای عرضه می‌شن و خرید شما به طور مستقیم از کارگاه ساخت طلق هوشمند انجام میشه.

قیمت آینه چراغ دار

سفارش طلق هوشمند فرکو

برای ثبت سفارش طلق هوشمند فرکو می‌تونین از شیوه های حضوری و غیر حضوری اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت حضوری می‌تونین به محل کارگاه فرکو که آدرس اون در قسمت پایین صفحه درج شده اس مراجعه کنین و ضمن مشاهده و بازدید از محصولات نسبت به ثبت سفارش اقدام کنین. برای ثبت سفارش به صورت غیر حضوری و ارتباط با کارشناسان فرکو از شماره‌های تماس که در قسمت پایین صفحه موجود هست استفاده کنین. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

آینه کودک

پل ارتباطی با فرکو

شما میتوانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنید و جدیدترین طرح ها رو تماشا کنین.

آدرس سفارش حضوری : تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

2 پاسخ

    1. عرض سلام و درود. مجموعه فرکو انواع طلق های هوشمند را به مشتریان عزیز عرضه میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فرکو تماس بگیرید. شماره تماس در قسمت انتهایی متن درج شده. موفق و موید باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو