Home
تولید طلق پلی کربنات 1

تولید طلق پلی کربنات

تولید طلق پلی کربنات امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده زیراکه طلق پلی کربنات یکی از پرفروش ترین انواع طلق محسوب میشه. مزیت های مهم این طلق ها ، نظیر استحکام عالی و وزن سبک از جمله دلایل محبوبیت این طلق هاست. از طلق پلی کربنات به ویژه برای ساخت دیوار و سقف استفاده می‌کنن. از جمله انواع پلی کربنات می‌توان به طلق پلی کربنات مات ، شفاف و رنگی اشاره کرد. همچنین طلق های پلی کربنات در انواع ضد یو وی و ضدخش نیز تولید میشه. ورق های پلی کربنات در درجه های مختلفی از سطح کیفی در بازار عرضه میشه. این طلق ها به صورت چندجداره به خصوصیات عایقی اون اضافه می‌کنه.

این طلق ها در برابر حرارت و گرما ، تغییر شکل نمیده و از کیفیت اون کاسته نمیشه . حتی در مواقع آتش‌سوزی ، در برابر شعله های آتش ، ظاهر خود رو حفظ می‌کنه و ازبین نمیره. امروزه تولید طلق پلی کربنات ، به منظور تامین اهداف متفاوتی در ساختمون‌ها صورت میگیره . که در ادامه ی مطالب به کاربرد این جنس پرکاربرد ، بیشتر اشاره می‌کنیم .

انواع طلق دوجداره ، به صورت طلق شیشه ای شفاف و طلق شیشه ای رنگی ، در این سایت قابل مشاهده هست .

تولید طلق پلی کربنات
طلق های پلی کربنات
تولید طلق پلی کربنات 2
طلق های رنگی

ماهیت طلق پلی کربنات

در تولید طلق پلی کربنات ، از ماده سفت و سختی استفاده میشه . مواد پایه که برای ساخت پلی کربنات مورد استفاده میگیرن شامل فسژن و بیس فنول ای هست. البته با توجه به مضرات بیس فنول ای گاه از ترکیبات جایگزین نظیر تترا بیس فنول ای نیز بهره می‌گیرن. ساخت رزین پلی کربنات در پالایشگاه ها انجام میشه. در کارگاه های طلق سازی از این رزین برای ساخت طلق استفاده می‌کنن.

رایج ترین روش ساخت طلق های پلی کربنات ، روش اکستروژن هست. در این روش ابتدا رزین مذاب با استفاده از دستگاه مخصوص به درون قالب پمپ میشه. بعد از سرد شدن ، این رزین مایع سخت و جامد میشود. بعد از سخت شدن طلق ، قالب را جدا میکنند. سپس طلق را به منظور عرضه در بازار آماده میکنن.

انواع رنگ های مختلف از این کار توسط صنایع تولیدی فرکو ، در سایز های مختلف ساخته و پرداخته میشه که، انواع طلق دوجداره و تک جداره ، طلق شیشه ای شفاف و طلق شیشه ای رنگی از آن جمله هستن . شماره تماس جهت مشاوره و سفارش : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲

تولید طلق پلی کربنات
طلق رنگی پلی کربنات مختص ساختمان
تولید طلق پلی کربنات
طلق شیشه ای شفاف

چرا طلق پلی کربنات انقد محبوب شده

تولید طلق پلی کربنات ، به دلیل استفاده ی روزافزون اون ، روز به روز در حال افزایش هست . انواع طلق رنگی به صورت طلق شیشه ای شفاف و یا طلق شیشه ای مات ، در نماهای داخلی و بیرونی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیره که، دلیل این محبوبیت ، به خاطر جنس منحصر به فرد اونه .

اشعه های مضر ماورابنفش و اشعه های سرطان زا از اون عبور نمی‌کنه . در عین حال باعث روشنایی فضا میشه . و نورپردازی محیط رو فراهم میکنه . تولید طلق پلی کربنات ، به صورتی هست که ، آلودگی و گرد و خاک روی اون ماندگاری نداره . و با شست و شو یا باران به سادگی از اون زدوده میشه .

همچنین انواع طلق ها مانند طلق شفاف کریستال ، طلق دوجداره (پلی کربنات) و … در برابر ضربه مقاوم هستن . و به آسونی نمی‌شکنه . و فضایی ایمن برای محیط فراهم میکنه . این ورق ها ، در حالی که بسیار شبیه به شیشه هستن ، ولی از آن سبک‌تر هستن. و به آسونی جابجا میشن.

انواع طلق ها ، باعث صرفه جویی و ذخیره‌سازی انرژی‌های محیط میشه . و همچنین علاوه بر تمام این کاربردها ، تنوع سبک و رنگ های گسترده ی اون ، تاثیر به سزایی در زیبایی ساختمون‌ها داره .

تولید طلق پلی کربنات 5
طلق برای جلوگیری از تابش اشعه های مضر
تولید طلق پلی کربنات 6
پلی کربنات جنسی مستحکم

موارد استفاده ی تولید طلق پلی کربنات در زندگی روزمره

همانطور که در مطالب بالاتر اشاره شد ، تولید طلق پلی کربنات ، در نمای ساختمان ها بسیار کاربردی هست . به خصوص در سال‌های اخیر استفاده از طلق برای نما بسیار رایج تر شده. و همچنین از کارایی این جنس مستحکم و شکیل نمی توان غافل شد .

تولید طلق پلی کربنات ، به منظور های مختلفی صورت میگیره. که در زیر به چند نمونه از اون اشاره می کنیم .
۱ . کاربرد طلق شیشه ای رنگی به عنوان سایه بان منازل
۲ . کاربرد ورق های پلی کربنات در پنجره سقفی و نورگیرها
۳ . زیباسازی نمای ساختمون‌ها
۴ . پارتیشن و جدا کننده‌ی اتاقک‌ها
۵ . ساخت گلخانه با طلق هوشمند
۶ . سقف کاذب ساختمان های مسکونی و اداری

تولید طلق پلی کربنات 7
طلق رنگی در نمای ساختمان


۷ . سقف استادیوم‌ها
۸ . سقف استخر ها
۹ . ورودی و خروجی ایستگاه های مترو و اتوبوس
۱۰ . استفاده از آن در ساخت عابربانک‌ها
۱۱ . استفاده از آن در سقف پل های هوایی در خیابان‌ها
۱۲ . ساخت سقف پاساژها
۱۳ . و …

تولید طلق پلی کربنات
طلق بالکن از جنس پلی کربنات
تولید طلق پلی کربنات
سایه بان اسخر طلقی

انواع طلق ها از نظر حفظ محرمیت

تولید طلق پلی کربنات ، بر دو نوع هست . اول تولید طلق شیشه ای شفاف و دوم ، طلق شیشه ای مات . طلق شفاف پی وی سی ، طلق هایی بسیار شبیه شیشه هستن که ، در اونا تصاویر پشت شیشه ، به وضوح دیده میشه . اما طلق رنگی مات ، جوری طراحی شده ، که پست طلق ها دید نداره . و برای حفظ حریم خصوصی و شخصی افراد ، بسیار مناسبه .

از طلق مات برای پنجره ها ، درب ها ، بالکن و … استفاده میشه . در و پنجره های چوبی یا طرح چوب برای این طلق ها ، بسیار مناسب هستن . قسمت‌های شیشه ای در ها رو ،با انواع طلق رنگی می توان جایگزین کرد . تولید طلق پلی کربنات ، برای بالکن ها نیز ، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیره.

در زندگی شهر نشینی، بالکن ها جزو مهم از یک آپارتمان ، محسوب میشه. زیرا به دلیل نداشتن حیاط اختصاصی ، داشتن بالکن می‌تونه یک نوع تنوع یا استفاده از فضای باز باشه . اما ما دوست نداریم تا عصرانه دورهمی ما ، یا مطالعه یا زندگی روزمره ی ما ، مدام در معرض دید بقیه قرار بگیره . بنابراین استفاده از طلق شیشه ای رنگی مات ، میتونه پیشنهاد خوبی برای این امر باشه.

طلق مات را می توان در سقف پوش استخر ها نیز استفاده کرد. که عدم دید رو پوشش میده. به طور کلی طلق یک گزینه ایده آل برای ساخت سقف هست. سقف های طلقی استحکام بالایی دارن و در برابر اشعه یو وی مقاوم هستن. برای اتاقک‌های گلخونه نیز می‌توان از انواع طلق شفاف یا مات بهره برد ‌. که در رنگ بندی متنوع ، توسط مجموعه ی فرکو ، در بهترین کیفیت رنگی ارائه میشه .

تولید طلق پلی کربنات
طلق های مات و ر وشن
تولید طلق پلی کربنات 11
پلی کربنات مات
تولید طلق پلی کربنات 12
طلق های شیشه ای شفاف

برای اطلاعات بیشتر در مورد انواع طلق دوجداره کلیک کنید .

انواع طلق ها از نظر تنوع رنگی

تولید طلق پلی کربنات ، چه به صورت طلق شفاف پی وی سی یا طلق مات ، در رنگ بندی های متنوع ، ساخته و پرداخته میشه . که تامین کننده‌ی نیازهای گوناگون ، برای فضاهای متفاوته. علاوه بر تنوع بالای رنگ طلق ها از نظر طرح نیز در دسته های گوناگونی عرضه میشه.

علاوه بر فاکتور زیبایی ، که می توان یکی از مزیت های این طلق ها بشمار آورد ، رنگ های مختلف اون ، درصد نور متفاوتی رو از خود عبور میده . تولید طلق پلی کربنات در رنگ های زیر صورت می گیره .
۱ . طلق شیشه ای شفاف سبز
۲ . طلق های سفید رنگ
۳ . ورق پلی کربنات در رنگ آبی
۴ . طلق های دودی رنگ

طلق پلی کربنات ضدخش

طلق های پلی کربنات معمولی با وجود ویژگی های خوبی که دارن عاری از عیب نیز نیستن. یکی از برگترین معایب این طلق ها خش پذیری بالای اوناست. این ورق ها به آسونی حتی با خراش های ضعیف دچار تغییر ظاهر میشه. این مورد باعث میشه که پلی کربنات معمولی عملا در قسمت هایی که در دسترس هستن غیرقابل استفاده باشن.

البته طلق های اکریلیک (پلکسی گلاس) در مقابل خراش مقاوم هستن. طلق های اکریلیک با وجود تمام ویژگی های عالی در مقایسه با پلی کربنات ضعیفتر هستن. همچنین چند ویژگی دیگر طلق اکریلیک نظیر ضدآتش بودن ، نسبت به پلی کربنات ضعیفتر هست.

از طرفی با توجه به خصوصیات عالی ، ورق های پلی کربنات از چند جهت بهترین نوع طلق هستن. برای حل مشکل خش پذیری طلق های پلی کربنات از یک لایه ضدخش استفاده میکنن. این لایه ضدخش بر روی لایه بیرونی طلق اجرا میشه. برای ساخت این لایه از ناند ذرات زیرکونیوم استفاده می‌کنن.

با اجرای این لایه ، خش پذیری طلق به میزان قابل توجهی کمتر میشه. خش پذیری طلق های پلی کربنات ضدخش حتی در مقایسه با شیشه نیز کمتر هست. از طلق های ضدخش برای ساخت قسمت های مختلف ساختما به مانند دیوار و پنجره استفاده می‌کنن.

تولید طلق پلی کربنات 13
طلق دودی و سفید رنگ
تولید طلق پلی کربنات 14
طلق های رنگی


۵ . صفحه های پلی کربنات مشکی
۶ . ورق های طلقی شیری
۷ . طلق رنگی قرمز
۸ . انواع طلق دوجداره و تک جداره قهوه ای
۹ . طلق رنگی نارنجی ، صورتی ، بنفش
۱۰ . و …

تولید طلق پلی کربنات 15
طلق سفید ، قرمز ، آبی و سبز
تولید طلق پلی کربنات 16
انواع طلق در رنگ های متنوع

نوع پیشرفته طلق رنگی

در تولید طلق پلی کربنات ، یک نوع از ورق های طلقی به عرضه میرسه ، که دارای ریموت برای تغییر رنگ اونه . این طلق به نام طلق هوشمند نامیده شده هست که ، امکان داشتن رنگ های مات و روشن رو ، در خود جمع کرده هست . داشتن رنگ های متنوع در یک طلق ، می‌تونه بسیار جالب و دیدنی ، در عین حال زیبا باشه . اما فقط ظاهر اون نیست که اهمیت داره .

با تغییر طیف رنگی ، می توان در فصول گرم و سرد سال ، انرژی بیشتری رو ذخیره‌سازی کرد . برای مثال رنگ های روشن آن نور و گرمای بیشتری رو از خود عبور میده. و برای پاییز و زمستان انتخاب مناسب تری هست . در عین حال رنگ های مات ، برای فصل تابستان انتخاب درست تری هست . که نور و گرمای کمتری رو به داخل هدایت می‌کنه .

تولید طلق پلی کربنات هوشمند ، یک راه مطمئن ، برای صرفه جویی در مصرف برق و گاز ، به حساب میاد . چراکه با این طلق ها ، میزان استفاده از وسایل گرمایشی و سرمایشی ، تقلیل پیدا می‌کنه . انواع طلق رنگی هوشمند در این صفحه قابل مشاهده هست .

تولید طلق پلی کربنات
تولید انبوه طلق رنگی
تولید طلق پلی کربنات
انواع پلی کربنات در تنوع رنگی
تولید طلق پلی کربنات 19
سرپوش استخر
تولید طلق پلی کربنات
تولید طلق پلی کربنات
تولید طلق پلی کربنات در چه رنگ هایی هست ؟

تولید طلق پلی کربنات در رنگ بندی قرمز ، سفید ، آبی ، صورتی و … هست .

سفارش

برای سفارش طلق پلی کربنات فرکو می‌تونین به روش های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین. کلیه محصولات فرکو به صورت مستقیم از محل کارگاه و با حذف واسطه عرضه میشه. برای سفارش حضوری در روز های کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 به محل کارگاه مراجعه کنین. آدرس کارگاه فرکو در قسمت پایانی مطلب درج شده . برای ثبت سفارش به صورت غیرحضوری نیز می‌تونی از اطلاعات تماس که در قسمت انتهایی مطلب درج شده است استفاده کنی. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشه.

آدرس کمپانی :

تهران، اتوبان فتح، باغستان، میدان سعید آباد، خیابان باغ عمارت، خیابان 15 متری سلمان، بن‌بست بنفشه، انتهای کوچه درب سبز روشن

شماره تماس : 02188068352 _ 09101767773

2 پاسخ

    1. سلام برای اطلاع از قیمت طلق پلی کربنات سایه بان با شماره تلفن 02188068352 تماس حاصل فرمایید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو