Home
ارسال طلق شفاف

ارسال طلق شفاف

شیشه ها با وجود اینکه شفافیت بسیار بالایی دارن اما ایمن نیستن. در بسیاری از ساختمان‌ها و بخش‌ها استفاده از شیشه مناسب نیست. این در حالی است که طلق‌ها ضمن شفافیت عالی، ایمن هستن. جالب است بدونین که حتی برخی از انواع طلق نسبت به شیشه شفاف‌تر هستن. طلق‌های شفاف تنوع وسیعی از نظر میزان شفافیت، ضخامت، درجه سختی و … دارن. همچنین طلق های شفاف علاوه بر مدل ساده در نوع رنگی نیز تولید می‌شن. اولین موردی که به هنگام خرید طلق شفاف مورد توجه هست نوع اونه. طلق های شفاف از نظر ساخت در سه نوع پلکسی گلاس ، طلق پلی استایرن و طلق پلی کربنات موجود هستن. ارسال طلق شفاف به تمام نقاط کشور صورت می‌گیره.

در قسمت‌های آتی به تفصیل به معرفی این مدل‌ها خواهیم می‌پردازیم. هر کدام از این مدل‌ها نیز تنوع گسترده‌ای دارن. به‌طوری که گاه میان ویژگی‌های دو ورق با جنس یکسان، تفاوت زیادی وجود داره. در سال‌های اخیر نقاط ضعف طلق ها برطرف شده‌اس. برای نمونه طلق‌های ضدخش و ضد یو وی نیز تولید می‌شن. از جهات مختلف کیفیت طلق‌ها بهبود یافته‌اس. موارد کاربرد طلق شیشه ای به‌خصوص در ساختمان بیشتر شده‌اس. البته به جز ساختمان‌سازی در سایر صنایع نیز از طلق های شفاف استفاده می‌کنن. برای مثال به‌خصوص در ساخت خودرو از طلق (به ویژه پلی کربنات) بهره می‌گیرن.

ارسال طلق شفاف
ظاهر طلق بسیار به شیشه نزدیک است

در ساختمان‌سازی نیز در قسمت‌های مختلفی چون پنجره از طلق شفاف استفاده می‌کنن. طلق های شفاف برای ساخت پارتیشن و حتی دیوار و سقف نیز به کار گرفته می‌شن. به طور کلی در هر قسمتی می‌توان طلق را جایگزین شیشه کرد. از نظر شفافیت پلکسی گلاس بهترین نوع طلق بشمار میره

بیشتر بخونین : طلق شیشه ای بالکن

طلق شفاف مقاوم

همه انواع مختلف طلق مستحکم و قوی هستن. در این بخش قصد داریم به بررسی استحکام انواع طلق بپردازیم. به‌ویژه زمانی که طلق و شیشه رو مقایسه کنیم استحکام طلق به مراتب بیشتر میشه. مقاومت متریال از جنبه‌های مختلفی قابل بررسیه. برای نمونه اینکه متریال چقدر در برابر عواملی چون ضربه ، کشش و … مقاوم باشه. به طور کلی اگر بخواهیم مقایسه‌ای داشته‌باشیم قطعا طلق پلی کربنات از بقیه مدل‌های طلق مقاوم‌تر و محکم‌تره به همین دلیل ارسال طلق شفاف از این نوع بیشتر انجام می‌شه. پلی کربنات از نظر مقاومت در برابر ضربه و مقاومت کششی ، نسبت به دیگر انواع طلق برتری داره.

ارسال طلق شفاف
شفافیت بالای طلق

بهترین نوع طلق پلی کربنات 250 برابر نسبت به شیشه و 10 تا 20 برابر نسبت به پلکسی گلاس قوی‌تره. میزان مقاومت کششی پلی کربنات حتی در ضعیف‌ترین نوع کمتر از 66 مگاپاسکال نیست. برای مقایسه بهتر باید اضافه کنیم که مقاومت کششی شیشه 7 مگاپاسکال اس. در برخی از انواع طلق پلی کربنات استحکام کششی حتی تا 160 مگاپاسکال نیز می‌رسه! طلق اکریلیکی و پلی استایرن مقاومت کششی 71 و 44 مگاپاسکالی دارند. طلق پلی کربنات در مهار ضربه نیز بهترین نوع طلقه. البته هم طلق پلی کربنات و هم اکریلیک و پلی استایرن در کیفیت‌های مختلف در بازار عرضه می‌شن. بنابراین نباید به طور مطلق این اعداد رو به همه انواع طلق پلی کربنات یا پلکسی گلاس نسبت داد.

در نتایج تست ضربه ایزود انرژی لازم برای شکستن ورق یک متر مربعی پلی کربنات 140 تا 440 ژول اندازه‌گیری شد. این تست برای طلق اکریلیک 74 ژول بر مترمربع برآورد شده اس. انعطاف‌پذیری پلی کربنات نیز بهترینه. پلی کربنات با 3% تا 110% تغییر طول نیز دچار شکستگی نمی‌شه. این عدد برای اکریلیک و طلق کریستالی حدود 2% است.

عملکرد طلق های شفاف در مقابل اشعه یو وی

نور خورشید دارای طول موج‌هایی با اندازه‌های متفاوته. بخشی از نور خورشید که دارای طول موج بین 10 تا 400 نانومتر هستن اشعه فرابنفش یا یو وی خوانده می‌شن. اشعه یو وی به سلامت پوست تاثیر منفی میذاره. طلق های پلی کربنات و کریستال در مقابل اشعه یو وی ضعیف هستن. رنگ طلق ها بعد از مدتی به زردی متمایل می‌شه. حتی این طلق‌ها بعد از مدتی شکننده می‌شن. همه این موارد سبب شده‌اس که نیاز به ساخت طلق های ضد یو وی حس بشه. طلق یو وی علاوه بر جنبه سلامتی ، دوام بیشتری در مقایسه با دیگر انواع طلق داره. در واقع در صورتی که محل طلق کاری شده در معرض نور خورشید باشه حتما باید از طلق های یو وی استفاده کرد.

طلق های اکریلیک بهترین و مقاوم‌ترین نوع طلق در برابر اشعه یو وی هستن. طلق اکریلیک دچار هوازدگی نمی‌شه. برای ضد یو وی کردن طلق ها، از فیلتر ضد اشعه یو وی استفاده می‌کنن. این فیلترها می‌تونن از ورود طول‌موج‌های مشخص جلوگیری کنن و اونا رو بازتاب بدن. ضخامت فیلترهای ضد یو وی کم است و تاثیر منفی نمیذاره. همچنین فیلترها رنج‌های مختلف اشعه یو وی را فیلتر می‌کنن. بهتر است طول موج های زیر 300 نانومتر فیلتر بشه. طلق موج‌های بزرگ‌تر از 300 نانومتر خطرناک نیستن. پرخطرترین نوع اشعه یو وی ، آن دسته از پرتوهایی هستن که طول موج کمتر از 30 نانومتر دارن.

بنابراین اگر طلق خود رو در معرض هوای آزاد می‌خواهید قرار بدین، بهتر است تا هنگام ارسال طلق شفاف نوع طلق یو وی رو انتخاب نمایین.

بیشتر بخونین: طلق مات

ارسال طلق شفاف

معرفی محصول طلق دوجداره

طلق های دوجداره شفاف نوعی از طلق هستن که با دو لایه طلق شفاف ساخته می‌شه. البته این لایه‌ها به شکل پیوسته به هم متصل نیستن. فاصله بین دو لایه طلق به وسیله شبکه‌های عمودی از طلق به هم متصل شده‌ان. در صورتی که این فاصله به وسیله شبکه های مستطیلی به هم متصل باشن به آن طلق دوجداره معمولی گفته می‌شه. به جز این در برخی از انواع طلق این لایه ها به وسیله شبکه‌های شش‌ضلعی به هم متصل هستن. به این نوع طلق دوجداره ، طلق زنبوری گفته می‌شه. علت این نام‌گذاری ، به شباهت ظاهری شبکه‌های شش‌ضلعی به کندوی عسل بازمی‌گرده. تولید و ارسال طلق شفاف از این نوع، توسط صنایع فرکو در کمترن زمان ممکن انجام می‌گیره.

بیشتر بخونین : قیمت طلق دوجداره

طلق های زنبوری از نظر دفع ضربه بسیار عالی هستن. طلق های زنبوری برای ساخت نما، سقف و به‌خصوص کریدور تهویه هوا به‌کار گرفته می‌شن. به طور کلی طلق دوجداره از نظر عایق حرارتی به نسبت نمونه تک جداره عمکرد بهتر است و مقاومت بیشتری نیز داره. علاوه بر طلق های دوجداره طلق های لمینت‌شده نیز در بازار موجود هستن که در اونا لایه‌های طلقی به هم متصل هستن. از جمله خصوصیات طلق دوجداره می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • طلق های دوجداره بسیار مقاوم هستن.
  • عایق حرارتی بسیاری خوبی دارن.
  • عایق رطوبتی آن ها بهتر از نوع معمولی اس.
  • عایق صوتی بهتی نسبت به نوع معمولی دارن.

بررسی قیمت طلق شفاف

قیمت طلق شفاف با توجه به عوامل متعدد متغیره. اولین عامل مؤثر در قیمت طلق شفاف روش ساخت و نوع آن است. طلق های شفاف پلی کربناتی قیمت بالاتری دارن. طلق های شفاف اکریلیک دومین نوع گران طلق هستن. طلق های کریستال اقتصادی‌ترین نوع طلق محسوب می‌گردن. بعد از این مورد عوامل دیگر چون ضخامت ، طرح ، رنگ و … بر قیمت طلق شفاف اثرگذار هستن. طلق های شفاف تولیدشده در مجموعه فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه به مشتریان عزیز عرضه می‌شن.

طلق هایی که لایه های اضافی دارن از نظر قیمتی کمی گرانتر هستن. برای نمونه طلق های شفاف دوجداره و لمینت‌شده کمی گرانتر از نوع معمولی هستن. همچنینن با اضافه‌شدن لایه ضد خش و ضد یو وی ، قیمت طلق کمی گرانتر می‌شه. طلق نشکن گران‌ترین نوع طلق محسوب می‌شه.. طلق شفاف نشکن نوعی پلی کربنات است که در برابر ضربه و فشار به خوبی مقاومت می‌کنه. کیفیت طلق نشکن به قدری عالی اس که برای ساخت ضدگلوله از آن استفاده می‌کنن.

سفارش طلق شفاف

مجموعه فرکو از جمله برندهایی است که در زمینه تولید انواع طلق از جمله ارسال طلق شفاف فعالیت می‌کنه. علاوه بر این فرکو در زمینه تولید مدل‌های مختلف شیشه مانند شیشه سکوریت نیز فعالیت می‌کنه. کیفیت طلق‌های تولیدشده فرکو بر اساس استانداردهای روز جهانیه. ضمن اینکه عرضه محصولات فرکو با حذف واسطه صورت می‌گیره. کلیه محصولات به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه می‌شن. در صورتی که مایل به ثبت سفارش محصولات فرکو باشین می‌تونین به روش‌های حضوری و غیرحضوری اقدام کنین.

بیشتر بخونین : طلق هوشمند

ارسال طلق شفاف
طلق شفاف زرد

برای سفارش حضوری در روزهای کاری از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 به محل کارگاه فرکو مراجعه کنین. آدرس کارگاه فرکو در قسمت پایین صفحه درج شده است. کلیه سفارش‌ها ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری آماده عرضه به مشتریان عزیز هستن.

بیشتر بخونین : طلق شیشه ای رنگی

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

ارسال طلق شفاف – شما می‌توانید برای تماس و ارتباط با مجموعه فرکو از اطلاعات زیر استفاده کنین.

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352 و 09101767773

پیج اینستاگرام فرکو را از طریق این لینک دنبال کنی و جدیدترین طرح هارو تماشا کنین.

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

ارسال طلق شفاف
طلق شفاف ضخیم
ارسال طلق شفاف
ارسال طلق شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو