Home
آینه کاری طلایی

آینه دکوراتیو طلایی

آینه دکوراتیو طلایی از جمله محبوب‌ترین طرح‌های آینه برای تزیین محیط محسوب می‌شود. به ویژه در سال‌های اخیر استفاده از آینه‌های طلایی رنگ برای دکوراتیو دیوار محیط‌های مختلف بسیار رایج شده است و آینه‌های دکوراتیو طلایی در کنار آینه‌های مسی و نقره‌ای محبوب‌ترین مدل‌ها برای آینه کاری هستند. آینه‌های طلایی جلوه‌ای کاملا لوکس به محیط می‌بخشند و هم در معماری کلاسیک و هم در چیدمان به سبک مدرن از آینه‌های دکوراتیو طلایی بهره گرفته می‌شود. توجه داشته باشید که آینه کاری طلایی در اشکال و طرح‌های بسیار متنوعی اجرا می‌شوند. از جمله این طرح‌ها می‌توان به آینه کاری پازلی ، خشتی ، لوزی و … اشاره نمود.

مزایای استفاده از آینه طلایی

وجود آینه در خانه سبب انعکاس نور بیشتر می‌شود. آینه‌ها در مقابل هرچیزی که قرار بگیرند آن را منعکس میکنند اگر خانه‌ای پرنور میخواهید حتما آینه کاری مدرن را پیشنهاد میکنیم. هنگام آینه کاری توجه داشته باشید که بهتر است نصب آن روبروی پنجره انجام گیرد زیرا به این شکل انعکاس نور بیشتری صورت می‌پذرید. بنابراین استفاده از آینه دکوراتیو طلایی فضای خانه شما را روشن و پرنور خواهد کرد. از دیگر مزیت‌های آینه طلایی هماهنگی آن با دیگر رنگهاست. رنگ طلایی از جمله رنگ‌های سنتی و شیک محسوب می‌شود‌. این رنگ نماد لوکس بودن است و خانه را مجلل و شیک نشان می‌دهد. همچنین رنگ طلایی در هر محیط با هر رنگ دیزاینی می‌تواند تطبیق پیدا کند و دیگر رنگ‌ها را خنثی می‌کند و زیبایی خیره‌ کننده‌ای را پدید می‌آورد.

آینه دکوراتیو طلایی
آینه کاری طلایی در دیوار پذیرایی
آینه دکوراتیو طلایی
آینه دکوراتیو طلایی دیواری

کاربرد آینه دکوراتیو طلایی

همانطور که در بخش پیش اشاره کردیم استفاده از آینه دکوراتیو طلایی سبب بزرگ‌تر و لوکس کردن فضا و محیط اجرایی می‌گردد البته که این موضوع کاملا به سلیقه‌ی افراد بستگی دارد. متنوع بودن آینه سبب شده تا انتخاب‌های متعددی پیش رو باشد. اما مدلهای پازلی یا جورچین آینه مناسب فضای خانه هستند یا حتی می‌توانید با قاب‌های سلطنتی آینه را دیزاین کنید و حتی آینه بدون قاب بگذارید این کاملا به سلیقه‌ی شما بستگی دارد.وجود و اجرای آینه را اکثرا در دفاتر لوکس ، تالار و سالن پذیرایی و همچنین هتل‌ها دیده‌ایم آینه کاری فقط به محیط‌های مسکونی نمیشود و در همه قسمت‌ها شیکی خود را حفظ کرده و بسته به انتخاب شما می‌باشد.

آینه دکوراتیو طلایی
رنگ بندی آینه

چگونه رنگ طلایی را با دکوراسیون ترکیب کنیم

اگر مایل به استفاده از آینه دکوراتیو طلایی می‌باشید بهتر است دکوراسیون خانه را با رنگ‌های خاکستری ، قهوه‌ای ، زیتونی و یا شامپاینی هماهنگ کنید. در علم روانشناسی استفاده از رنگ سفید و طلایی در کنار هم می‌تواند حس شادی و سرزندگی را به محیط ارائه کند و در کنار هم رنگ گرمی به نظر می‌رسند اما سعی کنید رنگ سرد در کنارشان در وسعت زیاد به کار نبرید زیرا ترکیب خوبی شکل نمی‌گیرد. در حالی‌که رنگ گرم می‌تواند فضای هنری و شیکی ایجاد کند.

آینه کاری طلایی
آینه مدرن طلایی


به غیر از موضوع رنگ قرارگیری آینه‌ها در کنار هم بسیار مهم می‌باشد زیرا هماهنگی و همخوانی آینه میتواند شکل متناسب و مرتبی در خانه به وجود آورد.
مطلب دیگر برا استفاده از آینه وجود لوازم زینتی و مجلل میباشد اگر میخواهید این لوازم نمایش زیباتری داشته باشد حتما از آینه دکوراتیو طلایی استفاده کنید زیرا ارزش وسیله را با منعکس کردن نور در خودش چندین برابر کره و جسم را درخشان‌تر نشان میدهد.
آینه در فضاهای کوچک تاثیر به سزایی در دکوراسیون دارد و میتواند فضا را بزرگتر نشان دهد به همین علت بین افراد مشهور و معروف بوده است.

آینه کاری طلایی در سالن پذیرایی

قیمت آینه دکوراتیو طلایی

این آینه‌ها قاب و اشکال متفاوتی دارند و قیمت آن نسبت به دیگر انواع آینه بیشتر است. زیرا فلز طلا در این طرح بکار میرود البته که مناسب خانه‌های لوکس و گران مایه هم میباشد.پس نسبت به ارزش گذاری روی محیط اجرایی باید این آینه را در محل نصب کنید.شما میتوانید این آینه‌ها را بدون قاب و بدون کنسول تهیه کرده که طرح بدون قاب را روی آینه گذاشته و از آن نهایت لذت را ببرید.
امروزه به دلیل قیمت بالای آینه و شمعدان‌های مراسم‌ عقد برای خانه‌ها آینه و کنسول‌های شیک و طلایی تهیه میکنند. هم با یک تیر دونشان میزنند و هم اینکه در هزینه صرفه جویی میکنند و برای خانه‌ی خود وسیله‌ای دکوراتیو خیره کننده میخرند.

آینه کاری مسی
آینه اتاق غذاخوری

درباره ی مجموعه فرکو

مجموعه فرکو از جمله برند های داخلی است که در زمینه تولید انواع آینه و شیشه فعالیت می‌کند. فرکو برای تولید آینه از با کیفیت‌ترین و بهترین شیشه‌های موجود بهره می‌برد. همچنین انواع جدید و خاص آینه مانند اینه های هوشمند و ضدبخار و همچنین آینه کاری های مدرنی در این مجموعه به تولید می‌رسد. از طرفی محصولات فرکو با حذف واسطه خدمت مشتریان عزیز عرضه میشود. در صورت تمایل می‌توانید آینه خود را در طرح ها ، رنگ ها و اشکال دلخواه سفارش دهید. ضمن اینکه بر حسب تمایل مشتری امکاناتی نظیر حسگرهای لمسی ، حسگرهای حرارتی و … نیز بر روی آینه نصب می‌شود. در صورتی که قصد خرید آینه دکوراتیو طلایی را داشته باشید ، همکاران ما در اسرع وقت آینه را در محل مورد نظر نصب خواهند کرد.

آینه جورچین

وجود آینه بزگ در خانه عمق و فضای خانه را وسیع‌تر کرده پس اگر آینه کاری طلایی را در خانه اجرا کردید حتما با شیشه‌های روی میز جلو مبلی ست کنید که هماهنگی را با هم داشته باشد.

آینه دکوراتیو طلایی آشپزخانه

آینه کاری بین کابینت امروزه در خانه‌ها ، به فور مشاهده می‌شود. با نصب این آینه‌ها می‌توانید خودتان را از شر چربی‌های روی کاشی و سرامیک که به سختی پاک می‌شوند نجات دهید زیرا به راحتی چربی از روی شیشه پاک می‌شود همچنین می‌توانید برای پوشاندن عیب‌های دیوار و کاشی ‌های شکسته این شیشه‌ها را در آشپزخانه به کار ببرید.

آینه لانه زنبوری

آینه لانه زنبوری یکی از انواع طرح‌ها بوده که استقبال زیادی از آن شده است.
این آینه به جز زیبایی خاص و خیره‌‌کننده‌ای که دارد دارای منعکس کننده‌ی نوری بالایی میباشد و توانسته جای خودش را در اکثر خانه‌ها پیدا کند و از محبوب‌ترین انواع آینه کاری است.

پل ارتباطی با مجموعه فرکو

می توانید با یکی از روش های زیر با ما در ارتباط باشید.
آدرس دفتر :  تهران ، ونک ، ده ونک ، خیابان شیخ بهایی ، کوچه کولیوند ، خیابان شهید مجیدپور ، نبش بن بست مجیدپور آرمین پلاک ۱۰۶
شماره تماس با مجموعه فرکو : 02188068352 و 09101767773

وبسایت : farkoo.ir
تماس مستقیم : ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲
اینستاگرام : http://Instagram.com/farkoo.ir

برای خرید حضوری می توانید با هماهنگی قبلی توسط تماس مستقیم از ساعت 8 صبح الی 14 و از 16 الی 20 شب اقدام کنید . همچنین در صورت تمایل میتوانید از روش غیر حضوری و تلفنی برای ثبت سفارش اقدام کنید. کلیه محصولات فرکو ظرف مدت 3 الی 4 روز کاری برای عرضه به مشتریان عزیز آماده میشوند. محصولات فرکو بدون واسطه و به شکل مستقیم از محل کارگاه عرضه میشوند.

قیمت آینه کاری به چه صورت است؟

قیمت آینه کاری با توجه به …

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو