Home
شیشه لاکوبل

نمایندگی شیشه لاکوبل

شیشه رنگی لاکوبل

نمایندگی شیشه لاکوبل با آرم و لوگوی فرکو از برترین تولیدکنندگان شیشه نشکن رنگی در ایران به‌شمار میره.این شیشه‌ها در بین کابینت و دیوارپوش‌ها نمایی فوق‌العاده دارن.و به زیبایی فضا صدی در نود اضافه می‌کنن. محیط لوکس و زیبا میشه و نشاط و سرزندگی رو در محل به ارمغان میاره.

شیشه رنگی
نمایندگی شیشه لاکوبل


شیشه های لاکوبل از جمله شیشه هایی هستند . که قدمت زیادی ندارند . ولی در همین چند سال اخیر با توجه به ویژگی های شیشه لاکوبل طرفداران زیادی را بین مردم و طراحان دکوراسیون ها پیدا کرده اند . شیشه ها همیشه از جمله متریال های جذاب برای ما بوده است. اما با توجه به پیدایش مدل های جدید از شیشه ها و طیف گسترده رنگی آن استفاده از آنها هر روزه در حال افزایش است . با توجه به وجود نمایندگی شیشه لاکوبل در سراسر شهر های بزرگ ایران می توان نتیجه گرفت . بازار این شیشه رنگی در ایران بزرگ و قابل سرمایه گذاری است .

شیشه لاکوبل نمایندگی

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی قدیمی کلیک کنید.

نمایندگی شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل که خودشان زیرمجموعه شیشه رنگی می شوند . انواع مختلف و همچنین ویژگی های خاصی دارند . که در ادامه مطلب به آن می پردازیم . این شیشه های رنگی نام خود را از شرکت بلژیکی که اولین بار این شیشه های لاکوبل را به ایران وارد کرد گرفت . از آن موقع نمایندگی شیشه لاکوبل در ایران هم به فکر تولید و فروش این شیشه های لاکوبل افتادند . با توجه به این که بازار شیشه رنگی هنوز در ایران بازار نو پا و بسیار بزرگ و اشباع نشده ای نیست . هنوز جا برای سریامه گذاری و ورود به این بازار هست . که با گذر زمان هم محبوبیت این شیشه ها و حجم بازارشان بیشتر هم می شود . و شاهد افزایش تعداد کارخانه های شیشه رنگی در سراسر ایران خواهیم بود.

برا سفارش و خرید شیشه لاکوبل با شماره 02188068352تماس بگیرید.

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای دیدن نمونه کار ها و شرکت در مسابقه هیجان انگیز هفتگی فرکو وارد اینستاگرام farkoo.irشوید و یا اینجا کلیک کن.

شیشه لاکوبل

از ویژگی های شیشه های لاکوبل این است . که قابلیت سکوریت و لمینت شدن را دارند . برای سکوریت کردن این شیشه های لاکوبل در کارخانه های شیشه رنگی آنها را در مراحل تولیدشان در کوره هایی با دما های بالای چند صد درجه قرار می دهند . سپس به آنها باد سردی می دهند .

شیشه لاکوبل

با این کار شیشه ها سکوریت شده نسبت به قبل به حرارت های بالا و ضربه های سنگین مقاوم میشه . از این رو از این شیشه های لاکوبل می توان در مکان‌های مختلفی استفاده کرد . برای مثال از این شیشه های لاکوبل سکوریت با ضخامت های بالا در نما های بیرونی ساختمان ها و مساکن استفاده میشه که در مدت طولانی مقابل نور مستقیم خورشید هستن . اما این را هم بگیم که نور رو از خود عبور نمیده.

با شیشه رنگی تزئینی خونه رو شیک و مدرن کن.برای اطلاعات بیشتر کلیک کن.

قیمت شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی جدید کلیک کن.

یا از این شیشه های لاکوبل در ضخامت های مختلف در مکان های شلوغ و پر تردد مانند لابی ها و راهرو های ساختمان های بزرگ استفاده میشه . شیشه های لاکوبل به ضربه ها و شکستگی مقاوم هستن . ولی در صورت شکستگی به ذره های کوچک و بی ضرر تبدیل میشه . برای همینه . استفاده از این شیشه های لاکوبل سکوریت در انواع بافت های شهر گسترش پیدا کرده.

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع قیمت شیشه رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه لمینت

شیشه های لمینت از نوع شیشه های خاص و به نوعی شیشه ایمنی محسوب میشه . این شیشه های لمینت دو یا بیشتر از دو لایه شیشه رو دارن. معمولا این لایه های شیشه همراه با طلقی به وسیله فشار به همراه دما فشرده و تولید میشه. با افزایش تعداد لایه های شیشه به این شیشه های لمینت لاکوبل می توان اثر بخشی اونو افزایش داد .

شیشه رنگی لاکوبل

کارایی و دلیل این طلق میان شیشه ها برای اینه که لایه های شیشه بعد از شکستن خرد و ریخته نشه . بلکه شیشه ها به طلق بچسبه . و طلق شیشه ها رو نگهداشته و مانع فرو ریختن شیشه ها میشه . همین ویژگی این شیشه باعث شده که از این شیشه های لمینت لاکوبل در مکان های شلوغ و همچنین مکان های مرتفع و در نما های بیرونی ساختمان های بزرگ استفاده بشه . تا در هنگام وقوع حوادث طبیعی خسارت های زیادی وارد نکنه.

نمایندگی شیشه لاکوبل

فرق شیشه های لمینت و سکوریت در هنگام شکستگی ایناست . که در مطالب قبلی به اون پرداختیم . این شیشه ها در بازار ایران و نمایندگی های شیشه لاکوبل موجود هستن .صنایع فرکو نمایندگی شیشه و شیشه لاکوبل رو در تهران داره که به تمامی نقاط ایران و دنیا محصولات خودش رو ارسال میکنه.

می‌تونی الگوی شکستگی و طرز شکستن شیشه های معمولی و سکوریت و لمینت رو در عکس پایین مشاهده کنی .

نمایندگی شیشه لاکوبل
شیشه رنگی لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی مدرن اینجا کلیک کنید.

ضخامت شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل در انواعی از ضخامت ها ساخته و استفاده میشه . این تنوع ضخامت ها باعث شده که این شیشه های لاکوبل در مکان های مختلف کارایی های بیشتری داشته باشه .و همچنین دست مشتری رو برای خریدی راحت تر باز تر می‌کنه . ضخامت های این شیشه به صورت 2میل – 4میل – 6میل و تا 24میل هم ادامه داره. استفاده از ضخامت ها کاملا به اندازه محیط و همچنین کارایی شیشه بستگی داره .به طور مثال شیشه هایی که در مکان های مثل لابی ها و راهرو ها هستن . ضخامت های بیشتری نسبت به شیشه های لاکوبلی که در خونه استفاده میشه داره . همچنین در نمایندگی شیشه لاکوبل فرکو انواعی از ضخامت ها وجود داره که ، می‌تونی با مشاوره رایگان شیشه مناسب رو انتخاب کنی .

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع دیوار پوش شیشه ای کلیک کن.

نمایندگی شیشه لاکوبل

قیمت شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل به دلیل تنوع رنگی که دارن . همچنین وجود زیادی از طرح ها و مدل ها باعث شده که قیمت این شیشه های رنگی به عوامل زیادی بستگی داشته باشه . اما به طور معمول قیمت این شیشه های لاکوبل به چند عامل اصلی بستگی داره که بیشترین تاثیر گذاری رو روی قیمت این شیشه های رنگی داره .

  • جنس شیشه
  • طرح شیشه
  • ضخامت شیشه
  • ابعاد شیشه
نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه رنگی پنجره اینجا کلیک کن.

کیفیت و جنس شیشه لاکوبل

اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر قیمت شیشه لاکوبل جنس و کیفیت شیشه هست . تاثیر این عامل بر قیمت شیشه لاکوبل بیشتر از بقیه عوامل هست . به طوری که شیشه ای لاکوبل با ابعاد و اندازه متوسط ولی با کیفیت و مرغوب از شیشه ای با ابعاد و اندازه بزرگ ولی بی کیفیت قیمت بیشتری داره . شیشه های لاکوبل به این دلیل که معمولا شیشه هایی با کیفیت هستن . قیمت بالاتری نسبت به شیشه های رنگی معموی دارن . همین موضوع اهمیت شناخت این عامل رو میرسونه . پس بهتر هست که قبل خرید مشاوره ای با نمایندگی شیشه لاکوبل داشته باشی . معمولا خرید یک بار شیشه ای لاکوبل با کیفیت بهتر از خریدن چندباره شیشه ای بی کیفیت هست.

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر راجع به موضوع شیشه لاکوبل سفید اینجا کلیک کنید.

ابعاد شیشه لاکوبل

موضوع پر اهمیت دیگر بحث ابعاد و اندازه شیشه های لاکوبل هست . رابطه قیمت با این عامل مانند ضخامت شیشه رنگی است . به طوری که رابطه ای مستقیم داره . و اگر فقط بخوایم موضوع ابعاد شیشه لاکول رو در نظر بگیریم . با افزایش ابعاد شیشه لاکوبل ما هم افزایش قیمت شیشه رو خواهیم داشت . پس بهتر هست قبل خرید از نمایندگی شیشه لاکوبل شیشه متناسب با محیط مورد نظر خود رو در نظر گرفته باشین.

شیشه لاکوبل
نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طوسی کلیک کنید.

شیشه لاکوبل طرح دار

شیشه های که به تنهایی طرحی بر روی خود دارن . قیمت بالاتری به نسبت به همان شیشه بدون طرح خواهند داشت . هر چه طرح روی شیشه خاص تر و زمان بیشتری برای طراحی اون صرف شده باشه، هزینه بالاتری نسبت به طرح های معمولی و ساده خواهند داشت.

شیشه لاکوبل

انواع شیشه لاکوبل

شیشه های لاکوبل انواع مختلفی دارن . از همین رو استفاده از اونا در مکان های مختلف افزایش داشته . شیشه های لاکوبل با توجه به ویژگی هاشون در انواع محیط ها می‌تونن مفید واقع بشن . در ادامه مطلب به طرح های محبوب این شیشه لاکوبل میپردازیم . که در اکثر نمایندگی شیشه لاکوبل هم موجود هستن .

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه لاکوبل رنگی اینجا کلیک کنید.

شیشه بین کابینتی

شیشه های بین کابینتی هم از محبوب ترین شیشه های لاکوبل امروزی هستن که نقش زیادی در دکوراسیون آشپزخانه ایفا میکنه.. این شیشه ها هم طرح ها و مدل های مختلفی دارن. مانند شیشه بین کابینت طرح سنگ و شیشه بین کابینتی چاپی

نمایندگی شیشه لاکوبل

برای اطلاعات بیشتر درباره موضوع شیشه بین کابینتی طرح دار کلیک کنید.

خرید شیشه لاکوبل

میتونی با توجه به نیازت و البته متناسب به دکوراسیون محل مورد نظرت انواع شیشه های لاکوبل رو از نمایندگی شیشه لاکوبل فرکو سفارش بدی. در مقالات سایت می‌تونی با انواع شیشه ها و آینه ها آشنا بشی. همچنین میتونی با شماره زیر با ما در تماس باشی .

شماره تماس با شرکت فرکو : 02188068352

همچنین می‌تونی برای ارتباط با مشاورین فرکو با شماره ی 9101767773 تماس بگیری . و کارشناسان ما با حوصله به سوالات شما جواب خواهند داد .

برای دیدن محصولات بیشتر نمایندگی شیشه لاکوبل و آشنایی بیشتر با محصولات شیشه‌ای روز دنیا می‌تونی پیج اینستاگرام فرکو رو فالو و دنبال کنی .

شیشه جدید لاکوبل

برای دیدن نمونه کارهای دیوارپوش شیشه ای رنگی اینجا کلیک کن.

شیشه لاکوبل

برای دیدن و مطالعه راجع به محصولات دیگر روی اون کلیک کن:

طلق پلی کربنات مات

طلق شیشه ای شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو