Home

میز شیشه ای مدرن

در دنیای مدرن امروز یکی از متریال هایی که بسیار در دکوراسیون داخلی استفاده میشه شیشه هست. به طور مثال میز شیشه ای مدرن یکی از وسایلی هست که ، در هر خونه‌ی مدرن باید وجود داشته باشه. شیشه به این دلیل بسیار پر طرفدار هست که نور رو به دلیل شفافیت بالا از خود عبور میده. همچنین خاصیت شیشه اینه که می‌توان آن طرف اونو دید. در نتیجه به نظر می‌رسه که حجمی رو اشغال نکرده ،که همین امر باعث میشه علاقه زیادی داشته باشیم تا از شیشه در منزل یا محل کار خود استفاده کنیم. . پس استفاده از میز شیشه‌ای از این جهت در دکوراسیون مدرن لازمه که، خونه شما رو در عین سادگی و غیر شلوغ نشون دادن زیبا و جذاب می‌کنه.

یکی از ویگی های جذاب میز های شیشه ای مدرن زمانی هست که اونو با جنس‌هایی مثل چوب فلز ترکیب می‌کنیم . میز ها هم زیبایی خاص خودشون رو دارن.برای نمونه کسانیکه به سبک دکوراسیون مدرن علاقه دارن می‌تونن در کنار شیشه از فلز استفاده کنن مثلاً پایه های میز رو فلزی تهیه کنن.یا حتی می‌تونه فقط یک طرف میز رو فلزی قرار داده و رو و طرف دیگر میز رو از شیشه قرار بدن به طور کلی دست شما درباره نظر دادن اعمال سلیقه خاص خودتون باز هست.
میز شیشه ای مدرن

مزیت های استفاده از میز های شیشه ای مدرن

  • استفاده از شیشه در محیط اطرافمان به ما حس خیلی خوبی می‌دهد. از این جهت که انسان ذاتا علاقه به متریال شفاف دارد و اگر بتوان از پشت جسمی جهان پشت آن را دید حس فوق العاده به ما خواهد داد.در زبان اجسام ، شیشه جزو جنس هایی است که نماد صداقت و پاکی است. و در عین حال حالت خیلی خود کفا و قدرمندی هم دارد . یعنی یک متریال پر جذبه در عین حال پاک و صادق.
  • با توجه به این موضوع که جا به جایی و نقل مکان کردن امروزه بسیار آسان شده است. برای جابه جایی شیشه هایی که از قضا بسیار محکم و ضد ضربه هستند هیچ نگرانی ای هم نخواهد بود .
  • استفاده از شیشه در فضا باعث می‌شود فضایی روشن‌تر و دلبازتر داشته باشیم . زیرا هنگام استفاده از شیشه شما دیگر سایه ای که فضای شما را تاریک کند نخواهید داشت.
  • از نظر هزینه هم استفاده از شیشه قیمت مناسبی برای شما خواهد داشت .
میز شیشه ای مدرن

انواع میز شیشه‌ای مدرن

میز های مدرن شیشه ای از جهت نوع سبک ، به این دو دسته تقسیم می‌شوند :

  • میز تمام شیشه ای مدرن
  • میز شیشه‌ای به همراه دیگر متریال ها

میز شیشه ای مدرن

میز تمام شیشه ای مدرن

یکی از مدل میز هایی که در دکوراسیون های .مدرن امروزی استفاده می شود میز تمام شیشه‌ای است. در این نوع از میز ها غالباً از شیشه خم استفاده میشود. البته مدل های دیگری هم هستند. که از کنار هم قرار دادن سطح صاف شیشه ای در کنار هم تشکیل می شوند. در دنیا ی پیشرفته ی امروز دستگاه های فوق پیشرفته ای وجود دارند. که به وسیله ی آن ها امروزه دیگر شیشه یک جنس خطرناک تلقی نمی شود. به این دلیل که کیفیت خود شیشه بالا رفته است. و آن حالت ضربه پذیر گذشته را ندارد. به این معنی که می‌شود گفت تقریباً خاصیت ضد ضربه ای پیدا کرده است. علاوه بر این گوشه ها و حاشیه های شیشه دیگر به هیچ عنوان. حالت تیزی خطرناک نخواهند داشت . این موضوع بسیار خوشایند است هنگامی که ما از انواع قاب های غیر شیشه‌ای استفاده نمی کنیم. و فقط و فقط شیشه را به کار می بریم. در این صورت خیالمان راحت است خطری ما و یا بچه های ما را تهدید نمی کند.

میز شیشه ای مدرن

میز شیشه‌ای که در کنار دیگر متریال ها قرار می گیرد

یکی از ویژگی های جذاب میز های شیشه ای مدرن زمانی است که آن را با متریال هایی مثل چوب و فلز ترکیب میکنیم .این گونه از میز ها هم زیبایی خاص خودشان را دارند.
برای نمونه کسانی که به سبک دکوراسیون مدرن علاقه دارند. می‌توانند در کنار شیشه از فلز استفاده کنند. مثلاً پایه های میز را از فلز قرار دهند. یا حتی می‌توانند فقط یک طرف میز را فلزی قرار داده و رو و طرف دیگر میز را از شیشه قرار دهند. به طور کلی دست شما درباره نظر دادن و اعمال سلیقه خاص خودتان در اینگونه از موارد باز است.

میز شیشه ای مدرن
میز شیشه ای مدرن

یا کسانی که به طبیعت علاقه زیادی دارند می توانند قسمتی از طبیعت را به خانه خود آورده. به این صورت که در کنار شیشه می توانند از چوب استفاده کنند. استفاده از چوب در کنار شیشه باعث می‌شود که ما محیطی گرم تر داشته باشیم. چوب یکی از آن جنس هایی است که هیچ وقت دل آدم را در دکوراسیون داخلی نمیزند. و هیچ وقت برای مادر اطرافمان خسته کننده نخواهد شد.

انواع میز شیشه ای مدرن

  • انواع میزهای شیشه های مدرن اداری
  • میز شیشه ای جلو مبلی
  • میز عسلی مدرن شیشه‌ای
  • میز ناهار خوری شیشه ای
  • میز شیشه‌ای مدرن تلویزیون
  • میز شیشه های مدرن آرایشی
  • میز کنسول شیشه های مدرن
میز شیشه ای مدرن

میز شیشه‌ای مدرن اداری


شیشه در دکوراسیون داخلی محیط های اداری مورد پسند و پر طرفدار است. شیشه در این محیط ها که معمولاً دکوراسیون های جدی تری دارند. حالت رسمی به فضا می دهد .

انواع میز شیشه‌ای اداری

  • میز مدیریتی مدرن
  • میز اصلی اتاق کنفرانس
  • میز کانتر های بانکی
  • میز دکوراتیو بوتیک ها
  • انواع میز های فروشگاهی
  • میزهای مدرن شیشه‌ای مطب ها
میز شیشه ای مدرن

میز شیشه‌ای مدرن جلو مبلی


یکی از کاربرد های میز شیشه ای در منازل میز جلو مبلی است . که استفاده از آن به عنوان یکی از اصلی ترین عناصر مبلمان است. از ویژگی های بسیار مهم میز شیشه ای می توان به این اشاره کرد که فضای منزل شما را بازتر نشان خواهد داد. که دلیل این مطلب شفافیت میز است. علاوه بر این که به نظر می رسد فضایی را اشغال نکرده است. نور را از خود عبور داده و فضا را روشن‌تر نشان میدهد. زیرا استفاده از متریال هایی مثل چوب و فلز و سنگ حالت سایه ای زیر میز ایجاد می کند . پس شما با توجه به سلیقه و نیاز خود و سبک دکوراسیون داخلی منزل خود. می توانید از میز شیشه ای مدرن جلو مبلی استفاده کنید. و فضای منزل خود را با این وسیله زیباتر کنید.

میز عسلی شیشه ای


میز عسلی یکی از پرکاربردترین اجزای مبلمان منزل است. استفاده از میز عسلی به ما این امکان را می دهد که فضایی مدرن تر و شفاف تر داشته باشیم . امروزه شیشه ها ی میزهای عسلی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. شما این خطر را که میز شما به راحتی خواهد شکست نخواهید داشت.پس با خیال راحت برای داشتن محیطی زیباتر میز عسلی مدرن شیشه ای را استفاده کنید.

میز شیشه ای مدرن
میز شیشه ای مدرن
میز شیشه ای مدرن

میز نهارخوری مدرن


با داشتن میز ناهار خوری شیشه ای می‌توانید یک فضای باز و شفاف را برای غذا خوردن به وجود آورید. شیشه به دلیل شفافیت و ساده بودن این امکان را به شما می دهد که هنگام چیدن غذا روی میز ناهار خوری. نگران شلوغی اطراف نباشید.زیرا میز در نهایت سادگی است. و فقط از ترکیب رنگهای غذا و ظروف خود لذت ببرید. و از نظر بصری هم فضایی بسیار دل‌انگیز برای میل کردن غذا آماده کنید. این سبک از میزهای ناهار خوری در دنیای امروز طرفداران زیادی دارد. به این دلیل که استفاده از شیشه در دکوراسیون های مدرن خانه و محل های کار مورد سفارش بسیاری از معماران طراحی داخلی است. به طور کلی شیشه احساس و صداقت و پاکی می دهد. به همین دلیل استفاده از آن در اجزای خانه بسیار سفارش شده است.

میز شیشه ای مدرن

میز شیشه‌ای مدرن تلویزیون


اگر شما می خواهید که دکوراسیون خاصی را در منزل خود داشته باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از میز تلویزیون شیشه ای است. اغلب برای درست کردن میز تلویزیون شیشه ای از شیشه خم استفاده میشود. هرچند که می‌توان با توجه به سبک کلی دکوراسیون از ترکیب شیشه با انواع متریال های دیگه مثل چوب استفاده کرد . ویژگی های بسیار خوب استفاده از شیشه برای میز تلویزیون این است. که شما با حذف دیگر رنگ ها از اطراف تلویزیون حالت خیال پردازانه تلویزیون را چند برابر می کنید. با استفاده از میز شیشه ای تلویزیون علاوه بر اینکه شما در عین حال دارید از کاربری میز استفاده میکنید. و همچنین فضا را زیباتر کرده اید. اما می‌توانید با دقت بیشتر و عمیق‌تر به دیدن برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازید.

میز آرایشی


خوب است که به عنوان میز آرایشی از میز شیشه‌ای استفاده شود. این مسئله باعث می شود که اتاق خواب شما تمیز تر و مرتب تر به نظر برسد. اگر شما طرفدار سبک ‌مینیمال هستید میز شیشه ای آرایشی شما مناسب است. زیرا در عین مدرن بودن ‏ و زیبایی محیط شما بسیار ساده و عاری از هرگونه به هم ریختگی و شلوغی است..

میز کنسول مدرن شیشه‌ای


یکی از رسم های زیبای ایرانی این است که عروس و داماد خانه جدیدشان میز آینه و شمعدان خریداری می کنند . امروزه و پس از گذشت سالیان زیاد همچنان این رسم پابرجاست . البته در خانه های مدرن ما از این میز ها به عنوان میز کنسول هم یاد می‌شود. و تازه عروس و داماد های ما میز آینه و شمعدان خرید کنسول ترجیح می‌دهند.
از انواع کنسول های مدرن، کنسول های شیشه‌ای است. که فضا را بسیار شیک نشان می دهد.

شیشه های مورد استفاده در صنایع فرکو


با توجه به پیشرفت صنایع شیشه ، شرکت فرکو این اطمینان را به شما می دهد . که از به روزترین دستگاه ها و با کیفیت ترین شیشه های موجود در ایران و حتی در جهان استفاده می‌کند. صنایع فرکو تجربی طولانی در این راستا به شما کمک می کنند تا فضایی دلپذیرتر داشته باشید

برای اطلاع از قیمت ها و گرفتن مشاوره همچنین اطلاع از موجودی های شرکت. به سه طریق زیر اقدام کنید :

برای سفارش محصول یا اطلاع از قیمت ها به صورت تماس تلفنی. با شماره زیر تماس حاصل بفرمایید:

02188068352

همچنین برای برقراری ارتباط با مشاورین فرکو. از طریق پیغام دادن از طریق واتساپ به این شماره پیام دهید :

09101767773

از طریق اینستاگرام می‌توانید روزانه های پیج اینستاگرام فرکو را دنبال کنید . ما در آن جا هر روز در کنار شما هستیم و محصولات جدید را با توضیحات کامل و فیلم های به روز و جدید با شما به اشتراک می‌گذاریم ، شما در دایرکت پیج هم می‌توانید سوالات خود را بپرسید و از قیمت محصولات با خبر شوید .

آدرس پیج اینستاگرام ما : https://www.instagram.com/farkoo.ir/

میز شیشه ای مدرن

میز شیشه ای مدرن

میز شیشه ای مدرن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو