Home
بورس شیشه رنگی

قیمت طلق رنگی

قیمت طلق رنگی و بررسی انواع اونو در این مقاله مورد بررسی قرار می‌گیره. طلق های شیشه ای مانند که در انواع طلق شیشه ای شفاف ، طلق شیشه ای رنگی ، طلق هوشمند و … که تولید می‌شن، جایگزین شیشه در بعضی از مکان‌ها می‌شن که ، در عین شباهت به شیشه رنگی تزئینی ، تفاوت‌هایی با اون داره.

طلق های رنگی
طلق رنگی

که نشکن بودن صدر این تفاوت و اختلاف هست . قطعات اون نیز موقع شکستن پرت نمی‌شن. و فضای ایمن‌تری با اون تجربه می‌کنیم پس از سفارش ، باید طلق ها در ابعاد مشخصی برش داده بشه. این برش ها توسط کاترهای مخصوصی صورت می‌گیره. و اگر از ابزارهای غیر حرفه ای برای این کار استفاده بشه ، ممکنه حین برش ، شکسته بشه ، یا ترک برداره.

طلق شیشه ای رنگی ، در درب و پنجره های چوبی یا طرح چوب ، بسیار زیبا جلوه می‌کنه. امروزه از این طلق‌ها برای شیشه‌ی موتور سیکلت ها و نیز در ماسک‌هایی که به عنوان محافظ صورت از اون استفاده می‌‌شه ، طلق شیشه ای شفاف به‌کار گرفته می‌شه. قیمت طلق رنگی ، با جنس ، ابعاد و ضخامت اون قابل تغییر هست .طلق های شیشه ای شکل در این سایت قابل مشاهده‌اس.

بیشتر بخونین : برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طلق رنگی کلیک کنین.

قیمت طلق رنگی 1
رنگ های متنوع طلق

گوناگونی در تنوع سبک های طلق شیشه ای

در تعیین قیمت طلق رنگی ، توجه به انواع اون حائز اهمیت هست. چرا که شما هنگام خرید جنسی متوجه می‌شین که ، هر سبک و نوع اون قیمت متفاوتی داره . طلق ها نیز ازین قانون مستثنی نیستن. و قیمت طلق رنگی دوجداره از سایر انواع اون بیشتر هست.

هر طرح و نوع اون ممکنه بهای متفاوت‌تری داشته‌باشه. علاوه بر اون با آشنایی با اقسام مختلف اون ، می‌تونین انتخاب درست‌تری داشته باشین . زیرا هر نوع آن درصد نوری متفاوتی رو از خود عبور می‌ده . یا وضوح تصاویر پشت اون در هر نوع اون فرق داره. انواع این طلق‌ها رو در مطالب زیر ، مورد بررسی قرار می‌دیم .


۱ . طلق های دوجداره شیشه ای
۲ . طلق شیشه ای رنگی
۳ . طلق پلی کربنات شیشه ای
۴ . طلق شیشه ای شفاف
۵ . طلق های شیشه ای مانند
۶ . طلق مات رنگ
۷ . طلق هوشمند
۸ . پلکسی گلاس
۹ . طلق شیشه ای اکریلیکی
۱۰ . طلق یو وی
۱۱ . طلق شیشه ای پنجره
۱۲ . طلق مورد استفاده در پنجره
۱۳ . طلق های مخصوص درب ها
۱۴ . طلق های بالکن
۱۵ . طلق شفاف کریستال
۱۶ . طلق زنبوری شکل
۱۷ . طلق ضد خش در ساختمان ها
۱۸ . طلق های نشکن

قیمت طلق رنگی  2
استفاده از طلق رنگی در دکوراسیون
قیمت طلق رنگی 3
طلق های رنگی برای فضاهای عمومی
قیمت طلق رنگی 4
طلق های رنگی برای پنجره
قیمت طلق رنگی 5
طلق رنگی بالکن
قیمت طلق رنگی 6
طلق شفاف رنگی

طلق های دوجداره و تک جداره

در تعیین قیمت طلق رنگی ، تک جداره یا دوجداره بودن اون مورد توجه هست‌. چراکه میزان بیشتری از مواد در ساخت طلق دوجداره بکار رفته اس. پس طبیعی اس که قیمت طلق رنگی دوجداره بیشتر باشه. به طلق های دوجداره طلق زنبوری هم گفته می‌شه .

استحکام :طلق های دوجداره محکم‌تر از نوع معمولی هستن
عایق حرارتی :عایق حرارتی طلق دوجداره قوی تر اس
عایق رطوبتی :عایق رطوبتی طلق دوجداره قوی تر اس
وزن :طلق های دوجداره وزن سنگین تری دارن اما همچنان ایمن هستن
مقیاسه طلق دوجداره و تک جداره

طلق شیشه ای دوجداره ، دارای استحکام بالاتری نسبت به طلق های تک جداره هستن. علاوه بر اون از ورود سر و صدای بیرون ، به داخل جلوگیری می‌کنن. و از ورود و خروج انرژی از ساختمان ممانعت می‌کنه. که در فصول سرد سال ، از درز کردن سرما به داخل و در فصول گرم ، از ورود گرمای بیرون به درون بنا جلوگیری می‌کنه.

مزایای طلق زنبوری


ذخیره‌سازی انرژی ، باعث پایین اومدن مصرف برق و گاز می‌شه. پس می‌توان طلق های دوجداره رو، اجناس دوست‌دار طبیعت معرفی کرد. صنایع تولیدی فرکو ، طلق های تک جداره و دوجداره رو در دو رنگ مات و روشن ، تولید و عرضه می‌کنه. طلق شیشه ای شفاف یا روشن ، برای محل‌هایی که حفظ حریم شخصی اهمیت نداره ، مورد استفاده قرار می‌گیره.

اما طلق شیشه ای مات در مکان‌هایی که حفظ حریم‌خصوصی افراد اهمیت داره، مورد استفاده قرار می‌گیره. انتخاب رنگ در طلق زنبوری باید مورد توجه قرار بگیره. چراکه ، رنگ های متفاوت ، درصد عبور نور متفاوتی دارن . انواع طلق‌های دوجداره و تک جداره در این سایت قابل مشاهده‌اس.

قیمت طلق رنگی 7
طلق دوجداره رنگی
قیمت طلق رنگی 8
طلق زنبوری یا دوجداره

طلق هوشمند نوعی مدرن از طلق های شیشه ای

یکی از طلق هایی که دارای بالاترین قیمت طلق رنگی اس ، طلق هوشمند هست. طلق هوشمند ، نوع پیشرفته‌تری از طلق های شیشه ای هست. که با استفاده از انرژی الکتریکی ، قابلیت تبدیل رنگ های مات آن به رنگ روشن وجود داره. یا اینکه طلق شیشه ای شفاف به طلق شیشه ای مات تبدیل می‌شه.

برای این کار ، ریموتی برای این طلق ها پیش‌بینی شده‌اس که ، با استفاده از اون تنوع و زیبایی کار چندین برابر می‌شه. که علاوه بر زیبایی دارای مزایای گسترده‌ی دیگری نیز هست. همانطور که می‌دونین ، رنگ‌های مات درصد نور پایین‌تری از خود عبور می‌دن. پس این رنگ در فصول گرم سال مناسب‌تر هستن .

برعکس رنگ های روشن یا طلق شیشه ای شفاف نور و گرمای بیشتری رو از خود عبور می‌ده . و در زمستون و پاییز کاربرد بیشتری دارن . طلق هوشمند این امکان رو به شما می‌ده که انتخاب کنین چه رنگی از طلق ، در فضا مورد استفاده قرار بگیره. برای مشاهده‌ی دقیق قیمت طلق رنگی کلیک کنین.

قیمت طلق رنگی 9
طلق هوشمند رنگی

طلق رنگی در چه محل‌هایی مورد استفاده قرار می‌گیره

از طلق شیشه ای شفاف و طلق رنگی ، در پنجره ها و درب های ورودی استفاده می‌شه. که قیمت طلق رنگی بستگی به ابعاد مورد نظر یا ضخامت اون داره. طلق رنگی به صورت مات و روشن ، در پنجره و درب ساختمان‌های مسکونی و اداری ، مورد استفاده قرار می‌گیره. پنجره ها ممکنه به صورت ریلی یا تاشو طراحی شده‌باشن.

علاوه بر اون طلق شیشه ای رنگی در ساخت بوفه و ویترین در منازل بکار می‌ره. امروزه برای سقف‌های کاذب و دکوراسیون سقف منازل از طلق های شیشه ای شفاف بسیار استفاده می‌‌شه. زیرا این اجناس نشکن هستن. و موقع شکستن هم ایمن‌اند. و خطر بریدگی و پرتاب شدن ندارن. طلق هایی که در جلوی موتورسیکلت ها بکار می‌رن از کاربردهای دیگر اونه.

امروزه برای محافظت در برابر ویروس‌های مختلف ، از طلق های ماسکی استفاده می‌شه که ، استفاده از این طلق ها ، مخصوصا در مکان‌های شلوغ و پرازدحام ، بسیار رایج هست . باکس‌های رنگی جالب و متنوعی ، از طلق شیشه ای شفاف و طلق شیشه ای مات ، ساخته می‌شه. باکس های طلقی بسیار زیبا و خوش نما به عمل میان .

مخصوصا در مکان‌های عمومی مثل ایستگاه مترو و اتوبوس از طلق شیشه ای رنگی بسیار استفاده می‌شه. که به عنوان پارتیشن یا سایه‌بان کاربرد دارن. نشکن و ایمن بودن این جنس ، دلیل پرطرفدار بودن اونه. اگر طلق ها در ابعاد بزرگ‌تر انتخاب بشن ، قیمت طلق رنگی پایین‌تر میشه.

درب‌های کابینت می‌تونن از جنس طلق شفاف کریستال ، طلق شیشه ای شفاف و طلق شیشه ای رنگی انتخاب بشن که ، با دقت در تناسب رنگی می‌توان فضای زیبایی برای منازل خلق کرد.

قیمت طلق رنگی 10
کاربرد طلق های رنگی
قیمت طلق رنگی 11
طلق بکار رفته در پنجره ها
قیمت طلق رنگی 12
طلق سقف کاذب رنگی

طلق شیشه ای بالکن

امروزه به دلیل زندگی شهری و آپارتمانی ، نیاز ساختمون‌ها به بالکن به نیازی ضروری تبدیل شده اس. چرا که فضایی برای قرار دادن گلدان ، یخچال یا حتی قرار دادن میز و صندلی ، در بالکن و نوشیدن چای عصرانه اس. اما به دلیل فرهنگ و دین ایرانی ، حفظ حریم خصوصی افراد حائز اهمیت هست. بنابراین استفاده از طلق شیشه ای رنگی انتخاب مناسب‌تری اس.

می‌توان برای طلق بالکن از رنگ های مات بهره‌برد. تا تصاویر پشت اون دید نداشته باشه. طلق شفاف کریستال ، طلق شیشه ای شفاف ، طلق شیشه ای رنگی و انواع طلق های مورد استفاده در بالکن ، از ورود گرما و سرما به داخل ساختمون ، جلوگیری می‌کنن. و نیز گرد و خاک خیابان ها راهی برای نفوذ نخواهند‌داشت.

صنایع تولیدی فرکو در تولید این طلق ها از مواد مرغوب با ناخالصی کمتر استفاده می‌کنه. تا طلق شیشه ای که به دست مصرف‌کننده می‌رسونه، حد اعلایی از کیفیت رو به ارمغان داشته‌باشه. برای اطلاع دقیق از قیمت طلق رنگی ، با شماره ۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ تماس حاصل فرمایین.

.

قیمت طلق رنگی 13
طلق شفاف کریستال

عوامل تاثیرگذار بر قیمت طلق رنگی

برای تعیین قیمت طلق رنگی ، مقدار طلق مصرفی بستگی به ابعاد کار داره. هر چه ابعاد طلق رنگی بیشتر باشه. قیمت اون نیز افزایش پیدا می‌کنه. همچنین ضخامت کار با بیشتر شدن ابعاد اون بیشتر می‌شه. و طلق های ضخیم‌تر بهای بالاتری دارن. طلق زنبوری به دلیل دوجداره بودن ، ضخیم و دو لایه بودن قیمت متفاوت‌تری داره . البته اولین موردی که بر قیمت طلق مؤثر هست ، به نوع اون مرتبط می‌شه. طلق های رنگی که جنس پلی کربناتی دارن نسبت به دیگر مدل ها گرون‌تر هستن. طلق های کریستال رنگی ارزونترین نوع طلق رنگی هستن. در حالت کلی طلق های رنگی مات نسبت به نوع شفاف بهای پایین‌تری دارن.

طلق زرد رنگی
طلق رنگی

اما بیشتر بودن قیمت اون با مزایایی که عاید مصرف کننده می‌کنه، به چشم نمیاد. طلق شیشه ای شفاف یا رنگی که مورد استفاده قرار می‌گیره ، اگر جنس مرغوب‌تری داشته باشه، قیمت اون از طلق های معمولی بالاتر می‌شه. و در نهایت ، انتخاب تولیدی در بها و قیمت اون تاثیر گذار هست. درواقع از عوامل مؤثر بر قیمت طلق‌ها می‌توان به نوع طلق انتخابی، ابعاد و ضخامت و… اشاره کرد که تعیین‌کننده قیمت نهایی هست.

طلق شیشه ای درب و پنجره

انواع طلق ها از جمله طلق رنگی ، از زیر مجموعه‌ی طلق شیشه ای برای درب و پنجره ها هستن. این طلق ها رو می توان به صورت طلق شفاف کریستال انتخاب کرد. که تصاویر پشت اون با وضوح و شفافیت قابل رویت باشه. تصور کنین طلق هایی با رنگ دلخواه ، در پنجره و درب خود نصب داشته باشین. تمام منظره‌ی بیرون با رنگی که شما دوست دارین دیده می‌شه. علاوه بر این با نوری که روی طلق ها بازتاب می‌شه، فضای زیبایی در داخل ایجاد می‌شه.

می‌تونین از چندین رنگ به طور همزمان در آن استفاده کنین. یا فقط رنگی که مورد پسند شما باشه ، یا با دکوراسیون منازل شما ست باشه رو انتخاب کنین. در و پنجره های چوبی با این طلق ها منظره ای فوق‌العاده زیبا پیدا می‌کنه. و سبک کلاسیک جذابی رو تداعی می‌کنه.

قیمت طلق رنگی
طلق های پنجره

طلق شیشه ای درب و پنجره 2

همینطور شما می‌تونین از طلق پلی کربنات مات برای این کار استفاده کنین. طلق شیشه ای مات ، حفظ دید می‌کنه . و اجازه نمی‌ده تا فضای داخل ساختمون ها دیده بشه. و با خیال راحت و بدون نصب پرده می‌توان هم از روشنایی بیرون لذت برد و هم در مصرف هزینه ها صرفه جویی می‌شه. و در نهایت طلق شیشه ای رنگی اس که ، می‌توان در پنجره و درب بناها اونو مورد توجه قرار داد .

رنگ های متنوع و زیبای این کار ، قابل هماهنگی با انواع سازه های ساختمانی اس. و رنگ های مات و روشن اون ، هر کدوم درصد متغیری از نور خورشید رو از خود عبور می‌ده. که هر شخص با توجه به نیاز محیط و فضای خود به انتخاب اون اقدام می‌کنه. در تعیین قیمت طلق رنگی برای در و پنجره ، عوامل مختلفی تاثیرگذار هستن که ، از جمله‌ی اون جنس طلق رنگی ، ضخامت و ابعاد اونه. به هر حال برای اطلاع دقیق از قیمت طلق رنگی ، می‌تونین به صورت مستقیم تماس حاصل فرمایین ، یا به همکاران فرکو در واتس‌اپ پیام بدین.

انواع طلق رنگی

قیمت طلق رنگی برای سفارش مطلوب انواع طلق ها

صنایع تولیدی فرکو در عین حال که طلق شفاف کریستال ، طلق شیشه ای رو با کیفیتی بالا تولید می‌کنه.اونو با قیمتی مناسب عرضه می‌کنه . چراکه گرفتن سفارش و ثبت اون ، به صورت مستقیم و بدون واسطه صورت می‌گیره.

شماره تلفن برای مشاوره و سفارش :
۰۲۱۸۸۰۶۸۳۵۲ _ ۰۹۱۰۱۷۶۷۷۷۳
وبسایت : farkoo.ir
آدرس برای مراجعه‌ی حضوری :تهران ، اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

قیمت طلق رنگی 14
کاربرد طلق رنگی برای بالای در ورودی به عنوان سایه‌بان
قیمت طلق رنگی 15
طلق پارتیشن رنگی
قیمت طلق رنگی 16
طلق های رنگی برای ساخت گلخانه
قیمت طلق رنگی 18
طلق مات رنگی
قیمت طلق رنگی 19
طلق رنگی برای نرده
قیمت طلق رنگی 20
طلق های مات
طلق های رنگی چه سبک هایی دارند ؟

۱ . طلق های دوجداره شیشه ای
۲ . طلق شیشه ای رنگی
۳ . طلق پلی کربنات شیشه ای
۴ . طلق شفاف
۵ . طلق های شیشه ای مانند
۶ . طلق مات رنگ
۷ . طلق هوشمند
۸ . طلق های پلکسی گلاس
۹ . طلق شیشه ای اکریلیکی
۱۰ . طلق یو وی
۱۱ . طلق شیشه ای پنجره
۱۲ . طلق مورد استفاده در پنجره
۱۳ . طلق های مخصوص درب ها
۱۴ . طلق های بالکن
۱۵ . طلق شفاف کریستال
۱۶ . طلق زنبوری شکل
۱۷ . طلق ضد خش در ساختمان ها
۱۸ . طلق های نشکن
۱۹ . و …

کاربرد طلق رنگی در چه محل هایی اس؟

طلق ها برای درب های چوبی ، پنجره ها ، سقف های کاذب ، ساخت سایه بان ، سقف استخر ها و … کاربرد دارن .

قیمت طلق رنگی 21
طلق شفاف رنگی
قیمت طلق رنگی 22
پنجره ی رنگی با طلق شفاف
قیمت طلق رنگی 23
کاربرد های طلق شفاف و رنگی
قیمت طلق رنگی 24
دسته‌بندی رنگی برای طلق ها
قیمت طلق رنگی 25
رنگ های شفاف برای طلق رنگی
قیمت طلق رنگی 26
سقف طلقی رنگی
قیمت طلق رنگی 27
طلق شفاف رنگی
قیمت طلق رنگی 28
طلق اکریلیک
طلق رنگی
انواع طلق رنگی
قیمت طلق رنگی 29
طلق رنگی سایه بان
قیمت طلق رنگی 30
طلف پلی کربنات رنگی
طلق رنگی سقف
طلق رنگی برای سقف
طلق های رنگی
انواع طلق های رنگی
طلق های رنگی
طلق رنگی
کاربردهای طلق رنگی
انواع کاربرد طلق رنگی
قیمت طلق رنگی
طلق رنگی
قیمت طلق رنگی
طلق‌های رنگی
قیمت طلق رنگی
طلق رنگی مات
قیمت طلق رنگی
طلق رنگی

26 پاسخ

  1. من طلق رنگی برای سایه بان سفارش داده بودم ، به موقع و در کمترین زمان ممکن بدستم رسید . علاوه بر آن طلقی که بدستم رسید کیفیت جنس و رنگی فوق العاده ای داره ، می خواستم بدین وسیله تشکر کنم بابت

  2. من شنیدم که رنگ طلق ها به مرور کمرنگ میشه و کیفیت خودشو از دست میده . آیا این امر صحت داره؟

    1. بله حتما … طلق های یو وی همان طللق های رنگی هستند که از نفوذ اشعه های مضر جلو گیری می کنند

    1. در تهیه ی طلف دو جداره از دو لایه طلق استفاده شده است و طبیعی است که قیمت متفاوت تری داشته باشد . جهت اطلاع دقیق در مورد قیمت با شماره ی 02188068352 تماس بگیرید

  3. سلام علیکم
    اینجانب به عنوان سقف کاذب برای حمام و دستشویی میخواهم از طلق طرح دار دو جداره به ابعاد 2.5x2m و 2.5×1.5m به طرح خاص سفارش دهم. آیا امکان چاپ طرح دلخواه روی طلق وجود دارد و هزینه را چقدر بالا می برد؟ همچنین یه برآورد هزینه حدودی با طرح دلخواه با ابعاد فوق را در صورت امکان ارائه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو