Home
فروشگاه طلق شفاف

فروشگاه طلق شفاف

نمایندگی فروش طلق

طلق شفاف نوعی طلق هست که از شفافیت بالایی برخورداره. طلق های شفاف در مدل‌های مختلفی تولید می‌شن. این طلق ها در رنج‌های قیمتی گوناگون به بازار عرضه می‌شن. طلق‌هایی که ویژگی‌های به‌خصوصی دارن کمی گرونتر هستن. با این حال به طور کلی قیمت طلق در مقایسه با متریال‌های رقیب، مناسبه.

مجموعه فرکو نیز محصولات طلق شیشه ای رو با بهترین کیفیت و در بهترین رنج قیمت عرضه می‌کنه و شما می‌تونین از سراسر کشور محصول مورد نظرتون رو سفارش بدین. انواع طلق رو در فروشگاه طلق شفاف فرکو می‌تونین سفارش بدین.

طلق شفاف…بیشتر بخونین

طلق شفاف اکریلیک

فروشگاه طلق شفاف اینترنتی

مجموعه فرکو تمامی محصولاتش رو به صورت حضوری و غیر حضوری به تمامی نقاط کشور عرضه می‌کنه. مجموعه فرکو دارای خدمات پس از فروشه و اگر محصول مورد نظرتون ایراد داشته باشه می‌تونین به‌راحتی مرجوع کنین. برای ثبت سفارش به صورت فروشگاه اینترنتی می‌تونین با شماره تلفن مجموعه ارتباط برقرار کنین: 02188068352

چرا طلق شفاف

طلق شفاف ، متریالی اس که دارای ویژگی های به خصوصیه. طلق‌های شفاف دارای وزن بسیار سبکی هستن و همین امر باعث شده‌ تا جابه‌جایی اونا بسیار ساده باشه. این نوع طلق ، دارای مقاومت بسیار بالایی اس و در برابر ضربات به خوبی ایستادگی می‌کنه. طلق های شفاف دارای انعطاف‌پذیری بسیار بالاییه و می‌تونین به صورت خم نیز از این محصول استفاده کنین. همچنین این شفافیت موجب می‌شه تا میزان عبور نور به حداکثر برسه.

آیا طلق شفاف انتخابی اقتصادیه

طلق های شفاف با وجود کیفیت عالی با قیمت مناسب عرضه می‌شن. و نسبت به رقبای خود به خصوص شیشه قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری داره. طلق های شفاف متریالی جدید و خاص هستن. مجموعه فرکو عرضه محصولات رو با حذف واسطه انجام میدن.

روش ساخت طلق شفاف

طلق ها در فروشگاه طلق شفاف به روش‌های مختلفی ساخته می‌شن. حتی از نظر مواد اولیه نیز میان انواع طلق تفاوت وجود داره. ابتدا در پتروشیمی ، مواد پلیمری را به صورت رزین تولید می‌کنن.سپس در کارگاه‌های ساخت طلق، با استفاده از دستگاه‌های مخصوص و طراحان ماهر، طلق مورد نظرمون رو تولید می‌کنیم.

برای تولید طلق ابتدا باید مواد اولیه رو حرارت بدیم تا دمای رزین بسیار بالا بره. سپس باید قالب‌گیری بشه تا شکل مورد نظر بدست بیاد. بعد از قالب‌گیری باید دمای محیط طلق رو به صورت سریع کاهش بدن تا طلق بدست اومده سرد بشه. سپس طلق رو از قالب جدا کرده و برای عرضه آماده می‌کنن.

طلق شفاف پلی کربناتی

بیشتر بخوانید…طلق رنگی

برش طلق های شفاف

برش طلق های شفاف یکی از مهم‌ترین مراحل تولید طلق به حساب می‌اد. برش طلق باید با دقت بالایی صورت بگیره. همچنین باید نسبت به رعایت نکات توجه بشه. طلق ها رو با استفاده از دستگاه برش زن برش می‌زنن. که پنجاه درصد کار رو رایانه انجام می‌ده و پنجاه درصدش توسط برش‌زن. بعد از برش‌زنی کار تولید طلق تمام می‌شه و به بازار عرضه می‌شه.

طلق های ترموپلاستیک ها پلیمر های مصنوعی

امروزه از طلق های فروشگاه طلق شفاف حتی در پتروشیمی‌ها نیز استفاده می‌کنن. تولید انبوه طلق ها به صورت مصنوعیه و در پتروشیمی‌ها انجام می‌شه. یکی از محصولاتی که در پتروشیمی مورد استفاده قرار می‌گیره مواد پلی استایرن هست. که طلق شفاف کریستال نیز از این نوع محصول تولید می‌شه. پلی استایرن نوعی محصول مصنوعی به حساب میاد که توسط تولیدکنندگان طلق تولید می‌شه.

طلق رنگی شفاف

انواع طلق های کاربردی

در این بخش قصد داریم تا طلق هایی که کاربرد وسیعی دارن رو مورد بررسی قرار بدیم. طلق ها امروزه در مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شن. این تنوع باعث شده‌اس تا برای هر مکانی طلق مشخصی و مخصوص آن مکان وجود داشته‌باشه.

طلق شفاف یو وی

طلق شفاف کریستال

اولین طلقی که در فروشگاه طلق شفاف مورد بررسی قرار می‌دیم طلق شفاف کریستال هست. که با نام‌ها دیگر طلق پلی استایرن نیز شناخته می‌شه. طلقی بسیار زیبا و مدرن که در مکان‌های مختلفی و به‌خصوص در تولیدی‌ها مورد استفاده قرار می‌گیره. طلق شفاف کریستال به دلیل داشتن شفافیت بالا و انعکاس نور پایین با نام طلق شفاف کریستال شناخته شده‌اس.

طلق برای ایجاد حریم خصوصی

از طلق ها در قسمت‌هایی که نیاز به حریم‌خصوصی بهتر دارن نیز استفاده می‌کنن. طلق مخصوص برای این مورد استفاده، طلق مات می‌باشد. طلقی که ظاهر کدر دارد و اجازه‌ی دیده‌شدن داخل محیط را نمیدن. طلق های مات برعکس طلق شفاف می‌باشن. هر چقدر طلق شفاف از شفافیت و انتقال نوری بالایی برخورداره، طلق مات برعکس ظاهر کدر داره. طلق های مات کاربردهای فراوانی دارن و در پارکینگ‌ها، گلخانه‌ها و… از این نوع طلق ها استفاده می‌کنن. طلق‌های مات در مدل‌های دوجداره ، یو وی ، زنبوری و هوشمند تولید می‌شه.

طلق مات دوجداره

طلق های زنبوری

طلق زنبوری یکی دیگر از انواع طلق در فروشگاه طلق شفاف فرکو نوعی طلق است که مقاومت بسیار خوبی از خود نشون می‌ده. این طلق ها یکی از مقاوم‌‌ترین انواع طلق به حساب میان. طلق های زنبوری با نام های طلق دوجداره و چند جداره نیز شناخته می‌شه. از طلق های زنبوری به عنوان سقف‌های کاذب نیز استفاده می‌کنن. طلق های زنبوری ضد آب هستن.

طلق دوجداره

امروزه طلق ها در مدل‌های مختلف و با جنس‌های مختلفی تولید می‌شن. اکثر انواع طلق رو می‌توان به صورت دوجداره نیز تولید می‌کنن .طلق های دوجداره تفاوت‌های فراوانی با طلق های تک جداره دارن. این طلق ها به دلیل داشتن یک لایه اضافی مقاومت بهتری در مقابل ضربه نشان می‌دن. طلق های دوجداره دارای عایق نسبتا خوبی هستن. این طلق ها اجازه عبور آلودگی صوتی به داخل محیط را نمی‌دن. علاوه بر آلودگی صوتی ، اجازه‌ی عبوری گرد و خاک و دود رو نمی‌دن. بدین‌ترتیب این طلق ها برای ساخت پنجره نیز مناسب هستن.

طلق دوجداره شفاف…بیشتر بخونین

فروشگاه طلق دوجداره

طلق هوشمند طلقی خاص

در این بخش قصد داریم به معرفی محصول طلق هوشمند بپردازیم. طلق هوشمند به نوعی از طلق گفته می‌شه که دارای دو جلوه مات و شفافه. طلق مات ظاهر جذابی داره و زیباترین نوع طلقه. برای تغییر حالت طلق هوشمند از ریموت کنترل مخصوص استفاده می‌کنن.

طلق هوشمند برای اولین بار در کشور آلمان (germany) تولید شده‌اس. کشور ایران در گذشته قادر به تولید طلق های هوشمند نبود. این طلق ها به صورت وارداتی در کشور یافت می‌شدن. اما امروزه در کشور ایران نیز طلق‌های هوشمند تولید می‌شه و شما می‌تونین از طریق مجموعه فرکو، طلق هوشمند رو خریداری کنین.

طلق هوشمند…بیشتر بخوانید

طلق هوشمند مات

طلق اکریلیک

طلق اکریلیک نوعی پلیمر ترموپلاستیکی هستن که به صورت شفاف و مات در رنگ های مختلف تولید می‌شه. این نوع طلق ، در ضخامت های مختلفی عرضه می‌شن. امروزه بسیاری ترجیح میدن از طلق های اکریلیک به جای شیشه در قسمت‌های مختلف استفاده کنن. از طلق های اکریلیکی در خودروسازی ، ساختمان سازی، صنعت پزشکی و… استفاده می‌کنن.

با ضخامت ترین طلق در بازار امروزی

حال قصد معرفی محکم‌ترین نوع طلق رو در قروشگاه طلق شفاف داریم. طلق پلی کربناتی! طلقی که به با استفاده از بیس فنول ای و فسژن ساخته می‌شه. پلی کربنات در مدل های شفاف و مات در رنگ‌های مختلف به دو صورت ساده و یو وی تولید می‌شه. به جز مقاومت عالی ، پلی کربنات عایق حرارتی نسبتا خوبی نیز داره.

این نوع طلق در دو مدل یو وی و ساده تولید می‌شه که تفاوت‌هایی با هم دارن. طلق های یو وی به دلیل داشتن لایه‌ی یو وی در برابر اشعه‌های مضر مقاومه و همچنین ضدخش می‌باشد. که باعث برتری نسبت به طلق معمولی می‌شه.

طلق رنگی دوجداره

طلق یو وی

از طلق هایی که دارای لایه‌ی یو وی می‌باشن بیشتر در محیط‌های خارجی خانه استفاده می‌کنن. نور خورشید برای هر انسانی نیازه تا ویتامین‌های مورد نظر بدن رو تامین کنه. اما نور خورشید دارای اشعه‌هایی اس که اگر به صورت طولانی مدت با انسان در ارتباط باشه آسیب های فراوانی به بدن انسان به‌خصوص چشمانمان وارد می‌کنه. همچنین اشعه یو وی باعث کاهش عمر طلق می‌شه. می‌تونین با استفاده از طلق های یو وی (UV) ساختمان خود رو به خوبی در برابر اشعه‌های مضر مقاوم کنین.

طلق اکریلیکی شفاف

استفاده از طلق در گلخانه ها

امروزه از طلق های فروشگاه طلق شفاف در گلخانه نیز استفاده می‌کنن. طلق ها به دلیل انتقال نور بالا و عایق‌حرارتی عالی گزینه‌ای عالی برای ساخت گلخانه هستن. به ویژه طلق های دوجداره بهترین نوع طلق ، برای ساخت گلخانه هستن.

طلق مات یو وی

تفاوت طلق و شیشه

طلق و شیشه در بسیاری از موارد کاربرد برابری دارن. میان طلق و شیشه شباهت ها و تفاوت هایی دیده می‌شه. طلق ها مقاومت بسیار بالاتری نسبت به شیشه دارن و در برابر ضربات عملکرد بهتری دارن. انعطاف‌پذیری بالای طلق باعث می‌شه تا از طلق ها به صورت خم نیز استفاده کنن. ولی شیشه انعطاف‌پذیری زیادی نداره. در بخش شفافیت نیز هر دو از شفافیت بالایی برخوردار هستن و مخصوصا طلق اکریلیک ظاهری مشابه با شیشه داره.

طلق رنگی دوجداره

فروشگاه طلق شفاف

برای ارتباط با فروشگاه طلق شفاف میتونین به دو صورت حضوری و غیر حضوری در ارتباط باشین. مجموعه فرکو دارای فروشگاه و عرضه عمده‌ی طلق به سراسر کشوره. و می‌تونین محصول مورد نظرتون رو از سراسر کشور خرید کنین.

شماره تماس: 02188068352

آدرس کارخانه:
تهران ،اتوبان فتح ، باغستان ، میدان سعید آباد ، خ باغ عمارت ، خ ۱۵ متری سلمان ، بن‌بست بنفشه ، انتهای کوچه درب سبز روشن

همچنین برای بازدید از سایر محصولات مجموعه فرکو در زمینه شیشه،آینه و طلق می‌تونین با صفحه اینستاگرامی ما در ارتباط باشین. و در مسابقه‌های جایزه‌دار ما شرکت کنین.

پیج فروش طلق شفاف

فروشگاه طلق شفاف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×
×

میدونستی هر هفته مسابقه داریم ؟!

صفحه ی اینستاگراممون رو فالو کن تا تو هم یکی از برنده های میلیونی آینه ای مون باشی!

پیج اینستاگرام فرکو